Gert_V
huviline
Registreerunud 13.01.10
Kasutaja on eemal
Auto: B6 1.8tq sline
|
postitati 13.01.10 20:58
|
|
|
Vaja abi A6 2.4 2001a. soetamisel
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pildid.php?id=634152&view=10&cache_missing=1
Teab keegi selles auto kohta midagi head või halba rääkida?
Netis kuskilt mingeid andmeid selle mootori kohta?
Niipalju kui lugesin siis pidi see janune mootor olema ja õli pidi V6 võtma?
2,4 ka nuka viga küljes?
On see tõsi et ka atm kastid pidid suht tihti lagunema?
Ootaks teadjamate ja selle mootoriga kokkupuutunud inimeste kommentaare...
Tänud vastajaile
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 13.01.10 21:19
|
|
|
Autost ei tea midagi.
Andmeid leiad siitsamast foorumist.
Bensiisni võtab nagu selline suurem mootor ikka jällegi foorumis juttu küll.
Õli ei võta korras mootor kindlasti mitte. Nukka probleem on 2,5 diislil mitte bensukatel!! Kast oleneb eelmisest kasutajast.
Foorumist jääb mulje, et autod lagunevad sellepärats et kurtma tullakse vigast mitte korras autot. Enamus teemad ikka mingi murega selleks foorum
ongi. Sellepõhjal auto vastupidavust eriti hinnata ei saa. Saab lihtsalt ülevaate. 2,4 on hea mootor kuid tasuks vaadata ka 2,8. Peasi et auto mida
ostad oleks korralik. Kui ise ei jaga lase auto üle kontrollida enne ostu!
ABS ploki remont on 300,- Ja tulede juhtmoodulit ei tea kuid vaevalt ta odav on.
|
|
|
audicompetition
huviline
Registreerunud 21.10.09
Asukoht: Pärnu/Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Competition
|
postitati 13.01.10 21:32
|
|
|
Põhilised nõrgad küljed on esisild ja automaat kast ja 2,4 mootor on väheke uimane. Muud nagu ei oskagi rohkem välja tuua.
|
|
|
coatboy
huviline
Registreerunud 05.08.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Avensis
|
postitati 13.01.10 21:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audicompetition
2,4 mootor on väheke uimane. |
Võrreldes millega huvitav???
|
|
|
|
audicompetition
huviline
Registreerunud 21.10.09
Asukoht: Pärnu/Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Competition
|
postitati 13.01.10 23:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: coatboy
Tsitaat: | Algselt postitas: audicompetition
2,4 mootor on väheke uimane. |
Võrreldes millega huvitav??? | Nii palju kui mina tean kes sellega sõitnud on räägivad kõik et on uimane ja sai ka joonele pandud ühe
sellisega ja mina talle enda autoga alla ei jäänud.
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 13.01.10 23:40
|
|
|
Kõige särtsakam nüüd ei ole. Muidugi kui võrrelda Fabia mingi 1.6 mootoriga siis on ta päris püss loomulikult Point on vist selles et mulle tundub et see mootor ei käi päris hästi kerest
jõu poolest üle, kütet võtab rohkem kui 3.0 mootor. ja 2.4 ja 2.8 võtavad tehase andmetel samapalju.
Ma räägin muidugi enda auto kogemusest ja sel multitronic kast, eks see mõjutab nii minekut kui küttekulu kah.
Ja õli võtab kergelt. Olen unustanud jälle lugeda mitme km tagant peale peab valama. Mõne kuu peale ostan liitri õli juurde. Vb veits rohkem. Kuus
läbin kuskil 3000km.
|
|
|
Gert_V
huviline
Registreerunud 13.01.10
Kasutaja on eemal
Auto: B6 1.8tq sline
|
postitati 14.01.10 06:24
|
|
|
Mis tal tehase andmetel kütusekulu on,siin palju erinevaid numbreid leidnud
Kas multitronicul mingeid sümptomeid ka esineb millest arusaada et kast minemas või ainult selle järgi et käiguvahetusel vahetab tugeva jõnksuga.
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
postitati 14.01.10 06:39
|
|
|
Vähemalt uuema põlve multitronic vahetab käike nii, et sa ei saa aru. Vanema põlve multi tahab sujuvaks vahetuseks, et laseksid gaasi veidi järele.
Kui ka siis on jõnks sees, jookse eemale, sest minu arvates on sellel kastil rohkem probleeme, kui V6 TDI mootoril.(Aga sellest miskipärast eriti ei
räägita )
11,823@191,5km/h
|
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 14.01.10 07:08
|
|
|
Mul on küll nats teine mootor, 125kw, aga pagassi põhjas on kleeps et küttekulu linnas oli midagi 14,. Tegelikuses jääb ta minumeelest sinna 12 kanti.
Nagu ma ütlesin siis suvel sai 65 liitriga kuskil 450km sõita, kõige rohkem 500km.
Ma eitea milline see vanem multitronic on, mul on facelift ja sellel vahetab küll sujuvalt (idee poolest). Sellest kas kast peetis saad kohe aru,
Sujuval kiirendusel kus pöörded alla 2000 hakkab auto pidevalt jõnksutama. Otseselt käiguvahetust sellel kastil ei olegi, tal on nö. variaator ja
käigud on elektrooniliselt tekitatud nö.
Igatahes võib lähtuda vist sellest, et kui on multitronic ja nii umbes 180k sõitnud siis on see kast õhtal kui keegi remontinud ei ole.
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.01.10 07:51
|
|
|
Viimased kaks postitust on veits ulme...
Esiteks pole ühelgi Multitronicul käike ega ka käiguvahetust kuna tegemist on variaator kastiga ja tema tööpõhimõte on täpselt sama nagu rolleritel ja
kas me rollerite puhul räägime käiguvahetusest!?
Vana tüübi (uus tuli uuel kuuel ja sama aastakäigu muudel Audi mudelitel) on veits probleemne. Uus see eest on vaata, et parem kui Tiptronic, ehk
uuega pole siiani probleeme.
Vana tüübi kaste remondime nüüdseks keskeltläbi 10 kuni 20 tk aastas ja see on üliväike number arvestades kogust mis Eestis kulgeb. See, et kui auto
on 180 000km'i läbinud ja kasti pole remonditud, ei tähenda, et ta tuksis oleks.
Pakun et vana tüübi Multi sõidab, kui seal ikka õlivahetus välpadest kinni peetakse, probleemideta 300 000km'i ära aga nagu ikka kõik sõltub
eelnevatest omanikest ja nende panusest auto seisukorda ja kasutamisele.
|
|
|
|
raxi
huviline
Registreerunud 20.01.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.01.10 08:16
|
|
|
Aut. kasti ja mootori suhe jah vähe uimane , võrreldes siis manuaal kastiga 2,4. . Vaheta rihmad ja rullikud korralikult ära ja see mootor teenib sind
kaua.Bensiini kulu pole nii suur ühti. Ma ehk ei vajuta nii hirmsalt aga keskmine on jäänud ikka alla 10l-100km kohta.
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 14.01.10 08:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Viimased kaks postitust on veits ulme...
Esiteks pole ühelgi Multitronicul käike ega ka käiguvahetust kuna tegemist on variaator kastiga ja tema tööpõhimõte on täpselt sama nagu rolleritel ja
kas me rollerite puhul räägime käiguvahetusest!? |
Seda ma oma postituses enda arust ütlesin ka et tegu on variaatoriga...
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Vana tüübi kaste remondime nüüdseks keskeltläbi 10 kuni 20 tk aastas ja see on üliväike number arvestades kogust mis Eestis kulgeb. See, et kui auto
on 180 000km'i läbinud ja kasti pole remonditud, ei tähenda, et ta tuksis oleks.
Pakun et vana tüübi Multi sõidab, kui seal ikka õlivahetus välpadest kinni peetakse, probleemideta 300 000km'i ära aga nagu ikka kõik sõltub
eelnevatest omanikest ja nende panusest auto seisukorda ja kasutamisele.
|
Mis see õlivahetusvälp oli, 60k? Tekib küsimus palju neid korras multitronicuid on kes on õli koguaeg vahetanud. Minul on näiteks esindusest ostetud
auto ja terve aeg Tartus olnud. Kui kast jamama hakkas siis hakkasid tulema jah teooriad et tegelt peaks vähe varem õli ära vahetama. Hooldusraamat on
ilusti täis kuid seda õlivahetust seal sees küll ei ole. Ma ei ütleks et autot hoitud ei ole ja et ta mingi ilge ront mul oleks mida õõnestatud
koguaeg. Ja isiklikult pole nagu näinud ühtegi multitronicut mis töötaks hetkel ilma remondita. Selle aja peale on nad kõik juba piisavalt sõitnud.
Kui Sina oled näinud sellist autot siis võtan sõnad tagasi. Välismaa foorumitest olen lugenud et õige õlivahetusvälp= garantii audi poolt.
Sry for OT, sellest ei räägita millegipärast kunagi väga põhjalikult niiet ma kasutan hetkel võimaluse ära, aga minumeelest on tegu lihtsalt kasti
disainiveaga. Tohib küsida mis te seal kasti remontimisel üldiselt vahetate? Samad jupid sisse tagasi? Nimelt olen ma kuulnud mujal maailmas sellisest
asjast et "6 plate clutch" vahetatakse "7 plate clutch'i" vastu välja ja pärast programmeeritakse ka aju sellele vastavalt ümber.
Mis kütusekulu puudutab siis kontrollisin järgi oma tankimised. Suvel sai üks vahe mitu korda Pärnus ja mujal Eestis käidud, siis sain tõesti
küttekuluks 9L. See on ka madalaim saavutus. Üldiselt hüpleb ta 11 ja 13L vahel. Ning viimane kord suutsin kuidagi 17L sajale saada. Külmad ilmad ja
lühikesed otsad. Poole paagiga oli 120km läbitud...
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.01.10 08:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laur
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Viimased kaks postitust on veits ulme...
Esiteks pole ühelgi Multitronicul käike ega ka käiguvahetust kuna tegemist on variaator kastiga ja tema tööpõhimõte on täpselt sama nagu rolleritel ja
kas me rollerite puhul räägime käiguvahetusest!? |
Seda ma oma postituses enda arust ütlesin ka et tegu on variaatoriga...
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Vana tüübi kaste remondime nüüdseks keskeltläbi 10 kuni 20 tk aastas ja see on üliväike number arvestades kogust mis Eestis kulgeb. See, et kui auto
on 180 000km'i läbinud ja kasti pole remonditud, ei tähenda, et ta tuksis oleks.
Pakun et vana tüübi Multi sõidab, kui seal ikka õlivahetus välpadest kinni peetakse, probleemideta 300 000km'i ära aga nagu ikka kõik sõltub
eelnevatest omanikest ja nende panusest auto seisukorda ja kasutamisele.
|
Mis see õlivahetusvälp oli, 60k? Tekib küsimus palju neid korras multitronicuid on kes on õli koguaeg vahetanud. Minul on näiteks esindusest ostetud
auto ja terve aeg Tartus olnud. Kui kast jamama hakkas siis hakkasid tulema jah teooriad et tegelt peaks vähe varem õli ära vahetama. Hooldusraamat on
ilusti täis kuid seda õlivahetust seal sees küll ei ole. Ma ei ütleks et autot hoitud ei ole ja et ta mingi ilge ront mul oleks mida õõnestatud
koguaeg.
Sry for OT, sellest ei räägita millegipärast kunagi väga põhjalikult niiet ma kasutan hetkel võimaluse ära, aga minumeelest on tegu lihtsalt kasti
disainiveaga. Tohib küsida mis te seal kasti remontimisel üldiselt vahetate? Samad jupid sisse tagasi? Nimelt olen ma kuulnud mujal maailmas sellisest
asjast et "6 plate clutch" vahetatakse "7 plate clutch'i" vastu välja ja pärast programmeeritakse ka aju sellele vastavalt ümber.
|
Vahetame kuluosad ja defektsed osad vastavalt vajadusele ja kliendi soovile. Jah, ka meie teeme 7 kettale ümber. Eks kõik ikka sõltub millist remonti
kast vajab ja mida klient soovib.
Õlivahetuse välp on jah 60 000km.
Ja seda ei väida keegi, et need algusaastate Multid vähe kehvad on ja mis seal muud saab olla kui ehituslik viga mis aga uuemal tüübil on korrastatud.
See Multitronicu suur kisa ja kära on ära vaibunud kuna ka probleemid nendega on suht väheks jäänud/kadunud.
|
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 14.01.10 08:43
|
|
|
No ok, vastus ammendav. Kuna peres on auto olnud aastast 2001 ja ise olen sõitnud sellega 3 aastat siis lihtsalt enda kogemusest Ma soovitaks sama
aastakäigu autodel vaadata siiski Tiptronic kasti. Vähem probleeme ja odavam remontida. Lihtsam on neid vältida kui elada hirmus et vb pead 20-30k
remondi peale välja käima.
Siiani olen sõitnud selle jõnksuva kastiga prakselt 2 aastat. Ptui ptui ptui, siiani ei ole ta kätte ära lagunenud ja märgatavalt hullemaks samuti ei
ole läinud. Kuid ebamugav on sõita. Ning se siduri teema oli see mis ajendas mõtlema, et ilmselt on seal siiski midagi vähe valesti tehtud et ta vastu
ei pea.
|
|
|
Kjaups
huviline
Registreerunud 15.06.06
Asukoht: Ida, Tapa, Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 01a 2,4, KIA 1.6
|
postitati 14.01.10 10:13
|
|
|
Oman sellist mudelit, kuid sedaani.
Kütust rüüpab linnavahel tõesti ca 12l/100km, kuid maanteel saab isegi kuni 7-ga hakkama.
Automaatkast on sellel isegi päris hea. Käiguvahetust ei tunne ja pole uimane ka. Ikka pedaali üle poole vajutad, siis viskab kohe madalama käigu
peale ja minek on tuntav.
Samas mul vedas ja sain korraliku isendi millel oli ka läbisõit ainult 99k 
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.01.10 10:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kjaups
Oman sellist mudelit, kuid sedaani.
Kütust rüüpab linnavahel tõesti ca 12l/100km, kuid maanteel saab isegi kuni 7-ga hakkama.
Automaatkast on sellel isegi päris hea. Käiguvahetust ei tunne ja pole uimane ka. Ikka pedaali üle poole vajutad, siis viskab kohe madalama käigu
peale ja minek on tuntav.
Samas mul vedas ja sain korraliku isendi millel oli ka läbisõit ainult 99k |
Ja mis kastiga tegu, ehk kas esi- või nelikveoline!?
Ja üldiselt ei arva ma seda, et 2,4 oleks mõttetu mootor - reaalselt on suht samad mootorid suht samade näitajatega. Ma võiks ju kah rääkida, et 2,8
ja kõik alla 4,2 on mõttetud mootorid kuid siis tuleks 6,0 ja RS6 omanikud ja räägiks 4,2 kohta sama.
Kui 2,4 oleks juba mõttetu mootor siis miks on tehtud 1,8 ja veel väiksemad - igale ühele oma!
|
|
|
|
Mudjamix
klubiliige
Registreerunud 29.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: TT mk2 + Q7
|
postitati 14.01.10 11:04
|
|
|
Ma poolevedust ei ole proovinud aga ostmas käisin siis 2.4 oli küll manuaal ja aasta uuem kah aga ikka väga suur vahe tundus 2.8 automaadiga mineku
suhtes.Aga samas ei ole see vahe nüüd nii hull ka, et korralikum auto ostmata jätta.
Don't drink and drive. You might hit a bump and spill your beer
|
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 14.01.10 11:25
|
|
|
Kulgen linnas 99% ajast - sinna sisse mahuvad ummikud ja 1 käiguga nõksutamine ja no ei saa keskmist kulu üle 11L/100km kohta quatrro ja 5K manualiga
isegi nüüd lume ja külmaga, mis veeretakistus lumepudrus kõrgem ja surve gaasipedaalile lihtsam tulema oma lõbustamiseks. Suvel on parim tulemus olnud
kuude lõikes 9.9 - 10.1 vahel kõikumas. Jääb juba teema algataja otsustada kas see kulu 1.7 tonnise auto kohta on suur / paras või väike.
Esisillal pole ka midagi drastilist minu kogemusena. Ei üteks, et ta kuidagi eriti kiirelt laguneks - aastane läbisõit ca 20 000km ja pole kaks aastat
tagasi remonditud sillast midagi pehmeks suutnud sõita. See esisilla legend pärineb ilmselt Saksamaa teedelt tulnud autodest, mille esisild on
tehasest alla kruvitud ja kestnud siis oma esimesed 200 000km siledaid keskeuroopa teid ning peale Eesti teedeehituslikku põrgusse sattudumist
hakkavad paari / kolme kuuga kolisema.
Aut kasti kohta sõna ei võta - puudub kogemus.
Õli kulub samamoodi nagu Laur-i jutus - vahetusvälba peale 2-3L / vahepeal kulu tõsus hüppeliselt aga selle põhjuseks oli otsa saanud õlipunn, mille
vahelt mehiselt välja ajas mahla.
Nukkvõlli teema puudutab 2.5 diisleid ja seda ka vaid kuni mootoritüübini BAU (parandage kui eksin).
Rohkem polegi midagi nagu öelda...
|
|
|
|
Kjaups
huviline
Registreerunud 15.06.06
Asukoht: Ida, Tapa, Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 01a 2,4, KIA 1.6
|
postitati 14.01.10 11:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Tsitaat: | Algselt postitas: Kjaups
Oman sellist mudelit, kuid sedaani.
Kütust rüüpab linnavahel tõesti ca 12l/100km, kuid maanteel saab isegi kuni 7-ga hakkama.
Automaatkast on sellel isegi päris hea. Käiguvahetust ei tunne ja pole uimane ka. Ikka pedaali üle poole vajutad, siis viskab kohe madalama käigu
peale ja minek on tuntav.
Samas mul vedas ja sain korraliku isendi millel oli ka läbisõit ainult 99k |
Ja mis kastiga tegu, ehk kas esi- või nelikveoline!?
|
Esiveoline
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 14.01.10 12:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kjaups
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Tsitaat: | Algselt postitas: Kjaups
Oman sellist mudelit, kuid sedaani.
Kütust rüüpab linnavahel tõesti ca 12l/100km, kuid maanteel saab isegi kuni 7-ga hakkama.
Automaatkast on sellel isegi päris hea. Käiguvahetust ei tunne ja pole uimane ka. Ikka pedaali üle poole vajutad, siis viskab kohe madalama käigu
peale ja minek on tuntav.
Samas mul vedas ja sain korraliku isendi millel oli ka läbisõit ainult 99k |
Ja mis kastiga tegu, ehk kas esi- või nelikveoline!?
|
Esiveoline |
Sellisel juhul on sul multitronic käigukast ja seal ei olegi käike ehk ei saagi tunda mingit käiguvahetust. Vata seda siis saa d aru kuda asjad
käivad. http://www.youtube.com/watch?v=1sklLt6RCgA
|
|
|
Kjaups
huviline
Registreerunud 15.06.06
Asukoht: Ida, Tapa, Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 01a 2,4, KIA 1.6
|
postitati 14.01.10 14:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: Kjaups
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Tsitaat: | Algselt postitas: Kjaups
Oman sellist mudelit, kuid sedaani.
Kütust rüüpab linnavahel tõesti ca 12l/100km, kuid maanteel saab isegi kuni 7-ga hakkama.
Automaatkast on sellel isegi päris hea. Käiguvahetust ei tunne ja pole uimane ka. Ikka pedaali üle poole vajutad, siis viskab kohe madalama käigu
peale ja minek on tuntav.
Samas mul vedas ja sain korraliku isendi millel oli ka läbisõit ainult 99k |
Ja mis kastiga tegu, ehk kas esi- või nelikveoline!?
|
Esiveoline |
Sellisel juhul on sul multitronic käigukast ja seal ei olegi käike ehk ei saagi tunda mingit käiguvahetust. Vata seda siis saa d aru kuda asjad
käivad. http://www.youtube.com/watch?v=1sklLt6RCgA |
Põhimõtteliselt said sa ka aru, et mida ma selle "Käiguvahetust ei tunne" all mõtlesin 
Kuigi jah, selle kasti suguelu ei tea peast, kuid saab ennast asjadega kurssi viidud.
|
|
|
Gert_V
huviline
Registreerunud 13.01.10
Kasutaja on eemal
Auto: B6 1.8tq sline
|
postitati 15.02.10 21:29
|
|
|
Mida head oskate rääkida 99.a S4st,biturbo manuaal?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 16.02.10 06:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Gert_V
Mida head oskate rääkida 99.a S4st,biturbo manuaal? |
Pole vast mõtet siin teemas kõike kokku segada. Pane otsingusse "2.7 S4" ja jätka mõnes leitud teemas.
|
|
|