Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: APPI! A4 klaasipesu ei toimi (vool ei tule pumbani) (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 2879)
advanti
huviline



Registreerunud 08.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 13.01.10 14:01 Tsiteeri
APPI! A4 klaasipesu ei toimi (vool ei tule pumbani)



tere

Selline jama et A4 (2000a) klaasipesuvedelikku ei pritsi.

Kaitse korras aga pumbamootorini ei jõua voolu. Kas kuskil on mingi relee, mis peaks mootorile edasi voolu andma?

tänud ette!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
toomas777
huviline

Avatar


Registreerunud 05.07.08
Asukoht: ida-viru
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 q 1.9tdi 85kw 01a

postitati 13.01.10 14:10 Tsiteeri


Mismoodi sa kindlaks tegid et mootorisse voolu ei jõua?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
advanti
huviline



Registreerunud 08.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 13.01.10 14:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: toomas777
Mismoodi sa kindlaks tegid et mootorisse voolu ei jõua?


testriga mõõtsin


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
advanti
huviline



Registreerunud 08.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 13.01.10 20:01 Tsiteeri


Teine küsimus veel, nimelt kuidas selle pumba sealt kätte saab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
toomas777
huviline

Avatar


Registreerunud 05.07.08
Asukoht: ida-viru
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 q 1.9tdi 85kw 01a

postitati 13.01.10 20:29 Tsiteeri


"I had the same issue with my 2003 A4 1.8TQ 2 weeks ago. To validate info, the correct fuse position is #37 and is located in the fuse panel to the left of the steering wheel. My car had a 25 Amp fuse in it. I replaced it with a 25 Amp fuse and everything works fine now." Kaitse nr 37 kaitsmeblokis mis asub vasakul rooli kõrval. Loodan, et on kasu seniks kuni keegi kes ka reaalselt antud asjaga kokku on puutunud. Arvatavasti võib sul see uesti läbi põleda kui põleb, sest arvatavasti on mootor juba pisut vana ja tekitab mõnes asendis rohkem lühist kui lubatud.
Arvatavasti saad pumbale ligi juhipoolse rattakoopa logari eemaldades,või põhjakatte mida soovitati ühes foorumis. Muidugi pole ma selles 100% kindel kas paak üldse paremal pool asub... Aga pump käib lihtsalt välja tõmmates, kokku pannes oleks hea tihend ja sellega kokkupanemisel kokkupuutuvad osad ära puhastada, ise kasutasin pisut määret ka, et kokku läheks hästi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
advanti
huviline



Registreerunud 08.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 13.01.10 20:54 Tsiteeri


2003a A4 on juba järgmine generatsioon. Minu masinal kaitse nr37 ei ole selle pumbamootori jaoks!

Proovides ei õnnestu pumpa niisama lihtsalt välja tõmmata, igasugu muud vidinad seal ees.




Tsitaat:
Algselt postitas: toomas777
"I had the same issue with my 2003 A4 1.8TQ 2 weeks ago. To validate info, the correct fuse position is #37 and is located in the fuse panel to the left of the steering wheel. My car had a 25 Amp fuse in it. I replaced it with a 25 Amp fuse and everything works fine now." Kaitse nr 37 kaitsmeblokis mis asub vasakul rooli kõrval. Loodan, et on kasu seniks kuni keegi kes ka reaalselt antud asjaga kokku on puutunud. Arvatavasti võib sul see uesti läbi põleda kui põleb, sest arvatavasti on mootor juba pisut vana ja tekitab mõnes asendis rohkem lühist kui lubatud.
Arvatavasti saad pumbale ligi juhipoolse rattakoopa logari eemaldades,või põhjakatte mida soovitati ühes foorumis. Muidugi pole ma selles 100% kindel kas paak üldse paremal pool asub... Aga pump käib lihtsalt välja tõmmates, kokku pannes oleks hea tihend ja sellega kokkupanemisel kokkupuutuvad osad ära puhastada, ise kasutasin pisut määret ka, et kokku läheks hästi.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 13.01.10 21:05 Tsiteeri


Vaata üle armatuuri otsas kaitse n 24. Relee on Jalgade kohal olevas plokis 5 ja 6 Laiem relee. Eraldi kaitset ei ole kui sul kojamehed töötavad siis on kaitse korras. Vool pumbale tuleb otse kojameeste releest. Kas juhe katki ve relee ise. Või mõõtsid midagi valesti ja rikkis ainult pump. Kinnikiilunud pump võis ka relee läbi lasta!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
advanti
huviline



Registreerunud 08.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 14.01.10 14:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Vaata üle armatuuri otsas kaitse n 24. Relee on Jalgade kohal olevas plokis 5 ja 6 Laiem relee.



aga kuidas kindlaks teha kas relee ikka läbi on ? testriga? aga täpsemalt...?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 14.01.10 18:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: advanti
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Vaata üle armatuuri otsas kaitse n 24. Relee on Jalgade kohal olevas plokis 5 ja 6 Laiem relee.



aga kuidas kindlaks teha kas relee ikka läbi on ? testriga? aga täpsemalt...?

Juhe vaevalt katki on. Viga võib ka lülitis olla tegelt. Aga kui enda poole tõmmates kojamees käivitub on lüliti korras.
Mis autoga tegemist on muidu? Sedaan ve Avant?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
advanti
huviline



Registreerunud 08.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 14.01.10 19:11 Tsiteeri


Kangi tõmmates kojamehed liiguvad. Autoks 2000a A4 Avant (2,8 Quattro Tiptronic).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 14.01.10 19:18 Tsiteeri


Mida moodi te seda möödate?
Selleks, et voolu olemas olu kindlaks teha, peab ju keegi sel ajal vastava toimingu tegema, ehk siis vett tagaklaasile pumpama.
See, et kangi tömmates kojamees tuuseldama kipub, ei näita veel, et vool peaks/ei peaks kusagile liikuma.

Lihtsam vast kontrolliks kasutada lambikest.

Ise arvan, et pump kutu, kuid pole nagu sa ka maininud, et kas pump ise töötab vöi mitte.
Üks asi viib teiseni.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 14.01.10 19:20 Tsiteeri


Kas tagumisele ka ei pritsi siis vast mootor ikka. Avandil on 1 pump mis nii ette kui taha vett pritsib. ett pritsides käivitatakse mupma ühtmidi ja taha teitmidi. Torudel on klapid vahel mis vee vastavasse kohta suunavad. Must violetne juhe läheb muidu relee juurest pumpa. Proovi pumbale otse peale last voolu vataa kas teeb midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
advanti
huviline



Registreerunud 08.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 14.01.10 19:21 Tsiteeri


Jutt käib ikka esiklaasist
Pumba külge mineva pistiku võtsin lahti ja testriga mõõtsin ning voolu pole.

Pump võib ju kutu olla aga isegi kui uue pumba paneks, siis ikkagi peab sinna vool jõudma. Enne nagu ju tööle ei hakkaks.


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Mida moodi te seda möödate?
Selleks, et voolu olemas olu kindlaks teha, peab ju keegi sel ajal vastava toimingu tegema, ehk siis vett tagaklaasile pumpama.
See, et kangi tömmates kojamees tuuseldama kipub, ei näita veel, et vool peaks/ei peaks kusagile liikuma.

Lihtsam vast kontrolliks kasutada lambikest.

Ise arvan, et pump kutu, kuid pole nagu sa ka maininud, et kas pump ise töötab vöi mitte.
Üks asi viib teiseni.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 14.01.10 19:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: advanti
Jutt käib ikka esiklaasist
Pumba külge mineva pistiku võtsin lahti ja testriga mõõtsin ning voolu pole.



Ei saagi ju voolu peale tulla, kui keegi samal ajal kangi/nuppu ei liiguta.
Kui viitsid natuke askeldada ja olla kindel, et kas viga pumbas vöi mitte, siis kasuta tagaklaasi pumpa, ehk viskad need omavahel ringi.
Endal kustus samuti esiklaasi pump suht äketsi ära, nagu oleks vesi otsa saanud, kuid 3/4 paaki oli veel järel.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 14.01.10 19:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Tsitaat:
Algselt postitas: advanti
Jutt käib ikka esiklaasist
Pumba külge mineva pistiku võtsin lahti ja testriga mõõtsin ning voolu pole.



Ei saagi ju voolu peale tulla, kui keegi samal ajal kangi/nuppu ei liiguta.
Kui viitsid natuke askeldada ja olla kindel, et kas viga pumbas vöi mitte, siis kasuta tagaklaasi pumpa, ehk viskad need omavahel ringi.
Endal kustus samuti esiklaasi pump suht äketsi ära, nagu oleks vesi otsa saanud, kuid 3/4 paaki oli veel järel.

No vaevalt teemalgataja nii rumal on, et kangi ei liiguta? Ja tagaakna pump oli eraldi kuni 1998 aastani siis on üks pump ka vw on nii.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 14.01.10 19:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6

No vaevalt teemalgataja nii rumal on, et kangi ei liiguta? Ja tagaakna pump oli eraldi kuni 1998 aastani siis on üks pump ka vw on nii.


Ei olegi teda rumalaks pidanudgi.
Kas oled aastaarvude suhtes kindel?
Märgitakse isegi eraldi paaki 2000 aasta isendil.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
advanti
huviline



Registreerunud 08.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 14.01.10 20:14 Tsiteeri


Enne kui hakkan vahetama pumpa, mis kahjuks on raskesti eemaldatav, tahan leida ja likvideerida selle vea, mis takistab voolu jõudmise pumbani. Ehk läheb õnneks ja polegi üldse vaja pumpa sealt eemaldada.

PS: testriga mõõtmine toimus kangi tõmbamisega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 14.01.10 20:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: advanti
Enne kui hakkan vahetama pumpa, mis kahjuks on raskesti eemaldatav, tahan leida ja likvideerida selle vea, mis takistab voolu jõudmise pumbani. Ehk läheb õnneks ja polegi üldse vaja pumpa sealt eemaldada.

PS: testriga mõõtmine toimus kangi tõmbamisega.

Hakka siis testriga mõõtma. Alustuseks räägitud relee taha tuleb must juhe lilla triibuga. Kangi tõmmates peab sinna vool tulema. Kui ei on kang rikkis. Kui tuleb on juhe katki mootori ja relee pistiku vahel. ene vaatasin valesti pumba vool releest läbi ei käi relee jala peal on lihtsalt kangist tulev juhe ühendatud kokku pumpa minevaga.
A ja vaata järgi kas on sul taha aknale eraldi paak. Muidu jäämegi kuitsiga seda vaidlema. Põhimõte on sama ikkagi. Kui on taha aknale ikka sama siis vaata järgi kas taha aknale vett tuleb. Ehk kui kangi ette lükkad siis pump käivitub?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 14.01.10 20:47 Tsiteeri


Lisan veel juurde, et massipool tasuks ka üle vaadata. Nimelt pumba mass tuleb läbi tagaklaasi mootori. Seega luugijuhtmed tuleks üle vaadata. Tagaklaasi mootoris olev transistor võib olla läbi põlenud kinnise pumba rootori pärast.
Katseta ja anna teada mis tulemused on. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 28.2% - SQL: 71.8%]