Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: C4 2.5 Tdi probleemid käivitusega (Vastuseid: 37 | Vaatamisi: 9466)
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 12.01.10 08:23 Tsiteeri
C4 2.5 Tdi probleemid käivitusega



Tervist.

Probleem on selles, et kui õues on -10 siis masin läheb poolest kuni pooleteisest pöördest käima, aga kui on -20 siis võib vaid unistada, et masin käima läheb.
Alguses ei saanud juba -5 kraadiga käima, aga siis oli probleem akuklemmides, mis läksid soojaks.
Sai siis kõigepealt vahetatud + klemm ja hiljem ka - klemm.(juhtme otsad said joodetud) Käivitus oli juba päris hea ja võis rahule jääda.
Nüüd kui õues -20 alguses nagu lubab ja siis enam ei jaksa tõmmata.(akuklemmid ei lähe enam soojaks)

Nüüd minu mõistus võtab kinni mõningad probleemid:
*Liiga väike aku
*Õlid on tunduvalt paksemad, kui -10 ja ei jõuagi ketrata
*Piisav vool ei jõua starterini

Aku on mul tutikas hankook 75Ah ja käivitusvool 720A(mõõtmed ei lasknud suuremat akut panna)
Õli mootoris on täissünt BP Visco 5000
Vooluga on selline asi, et hommikul küünlaid andes on voltmeeter kuskil 10-11V vahel ja käivitamisel alla 9V
Nüüd ongi siin Teie abi vaja.:
Kui sul on c4 2.5tdi ja käivitub väga hästi, siis vaata hommikul voltmeetrit ja pane siia näit kirja

Kasutaja argos'ega on saanud msnis arutada, et peab üle vaatama starteri poolse klemmi ja siis kere ja mootori vahelise juhtme. Ma lihtsalt arvan, et kuskilt ei mahu piisavalt voolu läbi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 12.01.10 09:08 Tsiteeri


Mul sarnanae jama, et käivitades langeb alla 9 voldi. Ise kahtlustan akut samas võivad starteri puksid ka nõrgas olla. Koolis õpetatu põhjal ei tohi aku pinge alla 9,6 voldi langeda 15 sekundi jooksul. Seda siis laetud aku korral. Mul juba enne käivitust 12, 4 umbes. Mis on natuke vähevõitu. Õnneks käima on alati saanud seega ei ole viitsisn eriti asja uurida. Kuid võiks paremini minna. Sul küünlad muidu korras? Eile sai hakatud ühel fookusel eelsüüte küünlaid mõtma ja tuli välja, et kõik olid läbi. Kusjuures käima läks ka 25 miinus kraadiga.:o Küll raskelt aga läks. A ja mõõda testriga üle see armatuuris olev pole kuigi täpne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 12.01.10 09:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Mul sarnanae jama, et käivitades langeb alla 9 voldi. Ise kahtlustan akut samas võivad starteri puksid ka nõrgas olla. Koolis õpetatu põhjal ei tohi aku pinge alla 9,6 voldi langeda 15 sekundi jooksul. Seda siis laetud aku korral. Mul juba enne käivitust 12, 4 umbes. Mis on natuke vähevõitu. Õnneks käima on alati saanud seega ei ole viitsisn eriti asja uurida. Kuid võiks paremini minna. Sul küünlad muidu korras? Eile sai hakatud ühel fookusel eelsüüte küünlaid mõtma ja tuli välja, et kõik olid läbi. Kusjuures käima läks ka 25 miinus kraadiga.:o Küll raskelt aga läks. A ja mõõda testriga üle see armatuuris olev pole kuigi täpne.


Küünlad kontrollisin nö vanakooli meetodiga, et keerasin välja ja vaatasin kas ja kui kiiresti punaseks lähevad- Toimivad.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kella4
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal


postitati 12.01.10 09:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -ivar-
Kui sul on c4 2.5tdi ja käivitub väga hästi, siis vaata hommikul voltmeetrit ja pane siia näit kirja


Teadagi siis C4 armatuuris asetsev voltmeeter eriti täpselt ei näita just. Minul näitab koos tarbijatega u 13.8V, testriga kapoti alt klemmidest ja geneka klemmidest mõõdetuna näitab ilusti üle 14V, seega mul näitav ca 0,5V vähem. Aga saab teha niimoodi, et panna testri otsad akluklemmide vahele ja vedada tester kuhugi ette silmaalla ja siis käivitades näeb õiget asja.

Proovin meeles pidada, et ka endal üle vaadata pingelang käivitamisel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ahtii
huviline



Registreerunud 30.03.08
Kasutaja on eemal


postitati 12.01.10 15:44 Tsiteeri


Minul on 85ah Varta aku, mille käivitusvool on 800 ja ikka ta tõmbas uimaselt. Sai eile asja uurima hakatud ja tänaseks starteri puksid vahetatud (kokku 40.-) ja ühendused haljaks löödud. Asjal on kohe teine hingamine, enam ei jõua pöördeid lugedagi, nii usinalt ketrab ringi. :)
Aga kui abi vajad, võin tulla juhendama, mul asi värskelt meeles. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 12.01.10 16:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ahtii
Minul on 85ah Varta aku, mille käivitusvool on 800 ja ikka ta tõmbas uimaselt. Sai eile asja uurima hakatud ja tänaseks starteri puksid vahetatud (kokku 40.-) ja ühendused haljaks löödud. Asjal on kohe teine hingamine, enam ei jõua pöördeid lugedagi, nii usinalt ketrab ringi. :)
Aga kui abi vajad, võin tulla juhendama, mul asi värskelt meeles. :D


Tasub proovida. Puksid saan kust? Forssist?
Ma nv maale, siis räägime.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ahtii
huviline



Registreerunud 30.03.08
Kasutaja on eemal


postitati 12.01.10 20:01 Tsiteeri


Heko Kaubanduse OÜ Paide. Aga helista ette, et nad ära telliks. Ma ossin viimased.
Starteri nr. oli 0001218018. Audi A6 2.5 TDI 94-97, peaks nagu sobima?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 12.01.10 20:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ahtii
Heko Kaubanduse OÜ Paide. Aga helista ette, et nad ära telliks. Ma ossin viimased.
Starteri nr. oli 0001218018. Audi A6 2.5 TDI 94-97, peaks nagu sobima?


Mul targem forssist võtta:D
Saab veel alla ka natuke:)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
a6audi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw

postitati 23.01.10 14:31 Tsiteeri


Sama jama.Et enam masinat käima ei saa,kui on 20kraadi külma või madalam temp. .Eelsüüte küünlad korras, süütenurk õige,sees veel Neste arktiline diisel pluss veel lisand. Imelik on aga see,et 1-2 aastat tagasi sai sellise külmaga isegi siis käima kui töötasid ainult pooled eelsüüte küünlad:( Arvuti vigu ei näita. Ja kõige hullem on see,et ta isegi ei luba minna. Just 1-2 päeva tagasi laadisin ka aku täis(kuigi ega ta väga tühi polnud) oli ju ka aku õõpäev soojas toas aga mida see elukas tahab siis :( ? Sees täissünt õli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
alando
huviline

Avatar


Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Tallinn/Muhu/Orissaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2,5 tdi: Bmw 528i

postitati 23.01.10 15:24 Tsiteeri


Sama jama ka siin! Kolmapäevast saati seisab! Sama asi: kõik peaks nagu korras olema! Ainult ei ole surveid mõõtnud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
rainer9968
huviline

Avatar


Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,9TDI

postitati 23.01.10 19:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a6audi
Sama jama.Et enam masinat käima ei saa,kui on 20kraadi külma või madalam temp. .Eelsüüte küünlad korras, süütenurk õige,sees veel Neste arktiline diisel pluss veel lisand. Imelik on aga see,et 1-2 aastat tagasi sai sellise külmaga isegi siis käima kui töötasid ainult pooled eelsüüte küünlad:( Arvuti vigu ei näita. Ja kõige hullem on see,et ta isegi ei luba minna. Just 1-2 päeva tagasi laadisin ka aku täis(kuigi ega ta väga tühi polnud) oli ju ka aku õõpäev soojas toas aga mida see elukas tahab siis :( ? Sees täissünt õli.




Imelik, kas sa küünla piipudele tulevat voolu oled kontrollinud. Enda R4 mootori sai -21 kraadiga ühe töötava küünlaga käima. Alguses ei lubanud ka kuid hiljem ühe silindri kaupa lükkas tööle.

Kas sa käima tõmmata oled lasknud. Ühes teemas oli, et käima tõmmates läheb aga võtmest mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
tdiquattro
huviline

Avatar


Registreerunud 20.10.08
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8.5 allroad, AZLK 2140

postitati 25.01.10 16:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Imelik, kas sa küünla piipudele tulevat voolu oled kontrollinud. Enda R4 mootori sai -21 kraadiga ühe töötava küünlaga käima. Alguses ei lubanud ka kuid hiljem ühe silindri kaupa lükkas tööle.

Kas sa käima tõmmata oled lasknud. Ühes teemas oli, et käima tõmmates läheb aga võtmest mitte.

Mina küll ei soovita diislit käima tõmmata. Kuna diiselmootoritel on kompressioon palju kõrgem kui bensukatel, siis mootori järsult ringi tõmbamine ( sel hetkel kui lased siduri üles ) võib näiteks hammasrihma pooleks tõmmata või mõne rihmarulli poldi maha murda ja ongi asi hapu. Suure pakasega ju kõik nii rabe. Hiljuti oli juhus kui üks Peugeot-i pirukas külmaga käima ei läinud. Otsustati, et lastakse auto mäest alla käima, tulemus: hammasrihm pooleks, kõik klapid segi, nukkvõll neljaks jupiks. Otsustage ise, võib õnneks minna, aga ei pruugi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
a6audi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw

postitati 25.01.10 18:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Imelik, kas sa küünla piipudele tulevat voolu oled kontrollinud. Enda R4 mootori sai -21 kraadiga ühe töötava küünlaga käima. Alguses ei lubanud ka kuid hiljem ühe silindri kaupa lükkas tööle.

Kas sa käima tõmmata oled lasknud. Ühes teemas oli, et käima tõmmates läheb aga võtmest mitte.

On see ka ära proovitud ja kõik ok. Eile päeval,kui oli umbes 20-21 miinust ja aku tõin jälle toast, siis isegi ta ei lubanud mitte. Ainult mida ta lõpuks tegi oli see,et see jubla (nimi ei tule nüüd meelde:P) mis on starteri otsas andis poolenesti saba.Vahepeal tõmbab ringi vahel mitte. Kuna ta oli vaja ikka hädasti käima saada siis viisin masina nööri otsas tuttava mehaaniku juurde,et äkki leiab põhjuse(selle käigus jäin ilma ka esimesest konksust:mad: ) Kui masin oli pool tundi soojas olnud panime akulaadija-starteriga lõpuks käima aga ketramist tahtis ikka väga pikalt. Läbipaistvast kütuse voolikust paistis see kütus vaga väga hagune ja imelik.Kuid sees oli palju reklaamitud Neste arktiline diisel. Ega muud ei oskagi selle probleemiks arvata,kui et arvatavasti on mootor liialt õre:( Aga,kui masin juba ilusti käis siis Valgast Tartu poole liigeldes,kui väljas näitas -27kraadi kakkas mootor poolel teel ikka väga väga kõvasti värisema. Seda just tühikäigul, käigu vahetamise ajal jne. Kui tühikäigul hoida natuke tuure peal siis värin vaevu tunnetav aga muidu nii tugev ja tekib tunne,nagu istuks masaazi toolis:D Rohkem masinat kasutand ei ole ja seega ei oska õelda,kas see värin veel on aga kas keegi oskab aimata,millest võis tulla selline tugev mootori värin?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
a6audi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw

postitati 26.01.10 21:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Aga,kui masin juba ilusti käis siis Valgast Tartu poole liigeldes,kui väljas näitas -27kraadi kakkas mootor poolel teel ikka väga väga kõvasti värisema. Seda just tühikäigul, käigu vahetamise ajal jne. Kui tühikäigul hoida natuke tuure peal siis värin vaevu tunnetav aga muidu nii tugev ja tekib tunne,nagu istuks masaazi toolis:D Rohkem masinat kasutand ei ole ja seega ei oska õelda,kas see värin veel on aga kas keegi oskab aimata,millest võis tulla selline tugev mootori värin?

Ei oska keegi siis arvata selle mootori värisemise põhjust? Kui soojemaks läheb ja selle käima saan lähen küll kuhugi seda asja uurima aga hea oleks juba mingi niidiots kätte saada, et millest alustada :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kylaline90
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C4

postitati 27.01.10 09:59 Tsiteeri


See on see sinu Neste arktiline diisel arvatavasti. Ei taha nüüd küll jälle uut arutelu erinevate tanklate kütusekvaliteedi kohta üles lüüa, kuid sõites see talv eranditult ainult Statoili D fortisega, on masin käima läinud -31 kraadiga ja mootor ei värise kah tühikäigul ebaloomulikult. Enne seda sõitsin ainult Neste kütusega ning peale tankla vahetust ON tühikäik muutunud ühtlasemaks.
Akuga mul samuti eriti külmadel hommikutel jama. Pinge enne käivitamist madal ja veab vaevaliselt. Nüüd suuremate külmadega olen tarinud aku ööseks tuppa ja soojustanud masina esiotsa ära. Tänu sellele käivitub hommikul poolest pöördest. Suur sebimine küll, kuid vähemalt käivitub valutult.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
repa
huviline



Registreerunud 14.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: a6 2,5tdi 103kw 97a.

postitati 10.03.10 16:41 Tsiteeri


Sama jama mis teil http://www.youtube.com/watch?v=Oo3jR63enak käivitumine jama kõik algas rihmavahetusest. Karla autos siis sai kolm päeva rihmavahetatud .. vahetati ära ka küünlad lihtsalt igaksjuhuks. siis veel viskolaager ja esimene geneka rihma pinguti. kogu jama läks sitaks maksma aga see oli esimest korda kui 5a jooksul tuli midagi muud peale rihma vahetatud. Tehke parem ise kodus ei soovita kellegile .. vaadati yle ka pihusti otsad .. pidid umbes olema küsisin et mis surve oli öeldi et 200 -- aga jah autodata ytleb et uue pihusti surve selline ..l nii et ei tea mis mihklid seal koos on... Starteri pukse pole veel näppinud aga tundub et tuleb ettevötta.. kyynlad olid köik ok .. kuigi nyyd pean ootama et naad ära kustuks enne läks käima nagu bensukas ..ei tea mis jama on ..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 10.03.10 17:11 Tsiteeri


Süüde hiline. Leidsid ka kuhu minna.:cool:


Numerus stultorum infinitus est.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
repa
huviline



Registreerunud 14.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: a6 2,5tdi 103kw 97a.

postitati 10.03.10 17:29 Tsiteeri


Praegu ei tea kuhu minna aga parimad kogemused Joe diislis .. ise olen korra rihma vahetand aga süüdet nii kohe hoopist muuta ei oska .. Ps. kiire õppima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kella4
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal


postitati 10.03.10 18:33 Tsiteeri


Oled vaadanud kas käivituse ajal filtrist pumpa minevas voolikus mullid jooksevad ? Äkki tagasivooluklapid ei pea. Neid seal 2 tükki, mõlemad maksvad seal 300-400 raha kandis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reisser
huviline

Avatar


Registreerunud 09.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c4 ülelaetud masuudipress

postitati 10.03.10 18:42 Tsiteeri


Kui Tallinnas oled ja remondikohta otsid siis mine Test-Rem diislisse asub Männikul, pihustid peaksid tegelikult olema 190bar peale regullitud, ja kui nüüd ainult mootoririhma vahetati ja süüdet ei vaadatud siis esimesed asjad mida kontrollida oleks süüde ja kütuse pealevool.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 10.03.10 18:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: repa
Praegu ei tea kuhu minna aga parimad kogemused Joe diislis .. ise olen korra rihma vahetand aga süüdet nii kohe hoopist muuta ei oska .. Ps. kiire õppima.

Mis ta sul enne rihmavahetust läks hästi käima jah? Tundub nagu küte vajuks tagasi. Kui sul aega on võime süüte arvutiga üle vaadata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a90q20v
huviline



Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal

Auto: zil157

postitati 10.03.10 18:55 Tsiteeri


Siiani olin ainult teemat vähe sirvinud aga nüüd viskasin pilgu peale ka viseokilipile. Päris palju andis infot.

Et mida teeksin ise: Esiteks ampermeeter eelsüüte küünalde kaitsme vahele ja mõõdaksin kõigi eelsüüte küünalde vooltutarbe sest peale pika käivituse on see ka jube lonkav. Nagu mõni küünal ei toimiks. Põhjuseks oskamatu küünalde vahetuse käigus rikutud piibud mis ei anna ühendust või lausa juba pealt lahti põrunud.

Samuti kindlasti juhe sappa sest kui tegemist ael mootoriga siis nii vale süütega peab olema veakood ka üleval.
Siit vahele küsimus: kas mootor kui käima oled saanud käib vaiksemalt ja pehmelalt kui enne remonti? Ael mootoril näed juhtmega ilusti ära süüte nurga neljandast pesast. Ja kui selline auto sulle üle anti ja pumba nurk ära siis kindlasti kontrolliks ka nukvõlli asendi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarks
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 2,5 tdi Quattro

postitati 10.03.10 19:38 Tsiteeri


Jamasin ka just sellelaadse probleemiga, et külmalt ei käivitu ja vajab korralikku ketramist, ja kui siis kuidagi käivitub siis niisuguse musta tossupahvakaga et nagu öö oleks korrapealt kätte jõudnud. Aku (ka väike aku kuna kondi pärast suur aku istme alla ei mahu)sai ka välja vahetatud aga kasu ei miskit. Järgmisena läksin siis starteri kallale ja vahetasin ära harjad ja puksid neid viimaseid tükki 4. esimene puks oli ikka päris ovaalseks kulunud ,et kui kruvikas taha pandud sai loksus päris kõvasti .Harjad ka sai vahetatud kogu plaadiga aga seal väike probleem et kui suurt tinutus või jootekolbi kodus pole ära seda kodus ette vüta kuna harjaplaat ja mähised tehases kokku joodetud kuuma rauaga. Ja kui ikka käima ei lähe siis pole mõtet ka kedrata kuna halvemal juhul lõppeb asi starteri vahetusega, siis lühis ankrus....
autoks siis 2,5 tdi 94 a


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a90q20v
huviline



Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal

Auto: zil157

postitati 10.03.10 19:53 Tsiteeri


Korralik starter ja korralik aku on diislile pühad. Ja suurus ei ole kunagi olnud proportsioonis jõuga :)

Akude puhul on suurus enamasti sõltuvuses mahtuvusega Ah mitte käivitus vooluga A.

Mis puutub kodusesse starteri harjade joormisse siis bensukatel pole hullu aga diislitel pikema käivitusega sulab see tina lahti kahjuks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarks
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 2,5 tdi Quattro

postitati 10.03.10 20:00 Tsiteeri


manual näitab akule 100 ah kui ma ei eksi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 41.6% - SQL: 58.4%]