Lehekülgi: 1 2 |
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 12.01.10 08:23
|
|
|
C4 2.5 Tdi probleemid käivitusega
Tervist.
Probleem on selles, et kui õues on -10 siis masin läheb poolest kuni pooleteisest pöördest käima, aga kui on -20 siis võib vaid unistada, et masin
käima läheb.
Alguses ei saanud juba -5 kraadiga käima, aga siis oli probleem akuklemmides, mis läksid soojaks.
Sai siis kõigepealt vahetatud + klemm ja hiljem ka - klemm.(juhtme otsad said joodetud) Käivitus oli juba päris hea ja võis rahule jääda.
Nüüd kui õues -20 alguses nagu lubab ja siis enam ei jaksa tõmmata.(akuklemmid ei lähe enam soojaks)
Nüüd minu mõistus võtab kinni mõningad probleemid:
*Liiga väike aku
*Õlid on tunduvalt paksemad, kui -10 ja ei jõuagi ketrata
*Piisav vool ei jõua starterini
Aku on mul tutikas hankook 75Ah ja käivitusvool 720A(mõõtmed ei lasknud suuremat akut panna)
Õli mootoris on täissünt BP Visco 5000
Vooluga on selline asi, et hommikul küünlaid andes on voltmeeter kuskil 10-11V vahel ja käivitamisel alla 9V
Nüüd ongi siin Teie abi vaja.:
Kui sul on c4 2.5tdi ja käivitub väga hästi, siis vaata hommikul voltmeetrit ja pane siia näit kirja
Kasutaja argos'ega on saanud msnis arutada, et peab üle vaatama starteri poolse klemmi ja siis kere ja mootori vahelise juhtme. Ma lihtsalt arvan, et
kuskilt ei mahu piisavalt voolu läbi.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 12.01.10 09:08
|
|
|
Mul sarnanae jama, et käivitades langeb alla 9 voldi. Ise kahtlustan akut samas võivad starteri puksid ka nõrgas olla. Koolis õpetatu põhjal ei tohi
aku pinge alla 9,6 voldi langeda 15 sekundi jooksul. Seda siis laetud aku korral. Mul juba enne käivitust 12, 4 umbes. Mis on natuke vähevõitu. Õnneks
käima on alati saanud seega ei ole viitsisn eriti asja uurida. Kuid võiks paremini minna. Sul küünlad muidu korras? Eile sai hakatud ühel fookusel
eelsüüte küünlaid mõtma ja tuli välja, et kõik olid läbi. Kusjuures käima läks ka 25 miinus kraadiga. Küll raskelt aga läks. A ja mõõda testriga üle see armatuuris olev pole kuigi täpne.
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 12.01.10 09:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Mul sarnanae jama, et käivitades langeb alla 9 voldi. Ise kahtlustan akut samas võivad starteri puksid ka nõrgas olla. Koolis õpetatu põhjal ei tohi
aku pinge alla 9,6 voldi langeda 15 sekundi jooksul. Seda siis laetud aku korral. Mul juba enne käivitust 12, 4 umbes. Mis on natuke vähevõitu. Õnneks
käima on alati saanud seega ei ole viitsisn eriti asja uurida. Kuid võiks paremini minna. Sul küünlad muidu korras? Eile sai hakatud ühel fookusel
eelsüüte küünlaid mõtma ja tuli välja, et kõik olid läbi. Kusjuures käima läks ka 25 miinus kraadiga. Küll raskelt aga läks. A ja mõõda testriga üle see armatuuris olev pole kuigi täpne. |
Küünlad kontrollisin nö vanakooli meetodiga, et keerasin välja ja vaatasin kas ja kui kiiresti punaseks lähevad- Toimivad.
|
|
|
kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.01.10 09:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -ivar-
Kui sul on c4 2.5tdi ja käivitub väga hästi, siis vaata hommikul voltmeetrit ja pane siia näit kirja
|
Teadagi siis C4 armatuuris asetsev voltmeeter eriti täpselt ei näita just. Minul näitab koos tarbijatega u 13.8V, testriga kapoti alt klemmidest ja
geneka klemmidest mõõdetuna näitab ilusti üle 14V, seega mul näitav ca 0,5V vähem. Aga saab teha niimoodi, et panna testri otsad akluklemmide vahele
ja vedada tester kuhugi ette silmaalla ja siis käivitades näeb õiget asja.
Proovin meeles pidada, et ka endal üle vaadata pingelang käivitamisel.
|
|
|
ahtii
huviline
Registreerunud 30.03.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.01.10 15:44
|
|
|
Minul on 85ah Varta aku, mille käivitusvool on 800 ja ikka ta tõmbas uimaselt. Sai eile asja uurima hakatud ja tänaseks starteri puksid vahetatud
(kokku 40.-) ja ühendused haljaks löödud. Asjal on kohe teine hingamine, enam ei jõua pöördeid lugedagi, nii usinalt ketrab ringi.
Aga kui abi vajad, võin tulla juhendama, mul asi värskelt meeles.
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 12.01.10 16:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ahtii
Minul on 85ah Varta aku, mille käivitusvool on 800 ja ikka ta tõmbas uimaselt. Sai eile asja uurima hakatud ja tänaseks starteri puksid vahetatud
(kokku 40.-) ja ühendused haljaks löödud. Asjal on kohe teine hingamine, enam ei jõua pöördeid lugedagi, nii usinalt ketrab ringi.
Aga kui abi vajad, võin tulla juhendama, mul asi värskelt meeles.
|
Tasub proovida. Puksid saan kust? Forssist?
Ma nv maale, siis räägime.
|
|
|
ahtii
huviline
Registreerunud 30.03.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.01.10 20:01
|
|
|
Heko Kaubanduse OÜ Paide. Aga helista ette, et nad ära telliks. Ma ossin viimased.
Starteri nr. oli 0001218018. Audi A6 2.5 TDI 94-97, peaks nagu sobima?
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 12.01.10 20:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ahtii
Heko Kaubanduse OÜ Paide. Aga helista ette, et nad ära telliks. Ma ossin viimased.
Starteri nr. oli 0001218018. Audi A6 2.5 TDI 94-97, peaks nagu sobima? |
Mul targem forssist võtta
Saab veel alla ka natuke
|
|
|
a6audi
huviline
Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw
|
postitati 23.01.10 14:31
|
|
|
Sama jama.Et enam masinat käima ei saa,kui on 20kraadi külma või madalam temp. .Eelsüüte küünlad korras, süütenurk õige,sees veel Neste arktiline
diisel pluss veel lisand. Imelik on aga see,et 1-2 aastat tagasi sai sellise külmaga isegi siis käima kui töötasid ainult pooled eelsüüte küünlad Arvuti vigu ei näita. Ja kõige hullem on see,et ta isegi ei luba minna. Just 1-2
päeva tagasi laadisin ka aku täis(kuigi ega ta väga tühi polnud) oli ju ka aku õõpäev soojas toas aga mida see elukas tahab siis ? Sees täissünt õli.
|
|
|
alando
huviline
Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Tallinn/Muhu/Orissaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 2,5 tdi: Bmw 528i
|
postitati 23.01.10 15:24
|
|
|
Sama jama ka siin! Kolmapäevast saati seisab! Sama asi: kõik peaks nagu korras olema! Ainult ei ole surveid mõõtnud!
|
|
|
rainer9968
huviline
Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9TDI
|
postitati 23.01.10 19:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a6audi
Sama jama.Et enam masinat käima ei saa,kui on 20kraadi külma või madalam temp. .Eelsüüte küünlad korras, süütenurk õige,sees veel Neste arktiline
diisel pluss veel lisand. Imelik on aga see,et 1-2 aastat tagasi sai sellise külmaga isegi siis käima kui töötasid ainult pooled eelsüüte küünlad Arvuti vigu ei näita. Ja kõige hullem on see,et ta isegi ei luba minna. Just 1-2
päeva tagasi laadisin ka aku täis(kuigi ega ta väga tühi polnud) oli ju ka aku õõpäev soojas toas aga mida see elukas tahab siis ? Sees täissünt õli. |
Imelik, kas sa küünla piipudele tulevat voolu oled kontrollinud. Enda R4 mootori sai -21 kraadiga ühe töötava küünlaga käima. Alguses ei lubanud ka
kuid hiljem ühe silindri kaupa lükkas tööle.
Kas sa käima tõmmata oled lasknud. Ühes teemas oli, et käima tõmmates läheb aga võtmest mitte.
|
|
|
tdiquattro
huviline
Registreerunud 20.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8.5 allroad, AZLK 2140
|
postitati 25.01.10 16:49
|
|
|
Tsitaat: | Imelik, kas sa küünla piipudele tulevat voolu oled kontrollinud. Enda R4 mootori sai -21 kraadiga ühe töötava küünlaga käima.
Alguses ei lubanud ka kuid hiljem ühe silindri kaupa lükkas tööle.
Kas sa käima tõmmata oled lasknud. Ühes teemas oli, et käima tõmmates läheb aga võtmest mitte. |
Mina küll ei soovita diislit käima tõmmata. Kuna diiselmootoritel on kompressioon palju kõrgem kui bensukatel, siis mootori järsult ringi tõmbamine (
sel hetkel kui lased siduri üles ) võib näiteks hammasrihma pooleks tõmmata või mõne rihmarulli poldi maha murda ja ongi asi hapu. Suure pakasega ju
kõik nii rabe. Hiljuti oli juhus kui üks Peugeot-i pirukas külmaga käima ei läinud. Otsustati, et lastakse auto mäest alla käima, tulemus: hammasrihm
pooleks, kõik klapid segi, nukkvõll neljaks jupiks. Otsustage ise, võib õnneks minna, aga ei pruugi.
|
|
|
a6audi
huviline
Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw
|
postitati 25.01.10 18:36
|
|
|
Tsitaat: | Imelik, kas sa küünla piipudele tulevat voolu oled kontrollinud. Enda R4 mootori sai -21 kraadiga ühe töötava küünlaga käima.
Alguses ei lubanud ka kuid hiljem ühe silindri kaupa lükkas tööle.
Kas sa käima tõmmata oled lasknud. Ühes teemas oli, et käima tõmmates läheb aga võtmest mitte. |
On see ka ära proovitud ja kõik ok. Eile päeval,kui oli umbes 20-21 miinust ja aku tõin jälle toast, siis isegi ta ei lubanud mitte. Ainult mida ta
lõpuks tegi oli see,et see jubla (nimi ei tule nüüd meelde) mis on
starteri otsas andis poolenesti saba.Vahepeal tõmbab ringi vahel mitte. Kuna ta oli vaja ikka hädasti käima saada siis viisin masina nööri otsas
tuttava mehaaniku juurde,et äkki leiab põhjuse(selle käigus jäin ilma ka esimesest konksust ) Kui masin oli pool tundi soojas olnud panime akulaadija-starteriga lõpuks käima aga ketramist tahtis ikka väga pikalt.
Läbipaistvast kütuse voolikust paistis see kütus vaga väga hagune ja imelik.Kuid sees oli palju reklaamitud Neste arktiline diisel. Ega muud ei oskagi
selle probleemiks arvata,kui et arvatavasti on mootor liialt õre Aga,kui
masin juba ilusti käis siis Valgast Tartu poole liigeldes,kui väljas näitas -27kraadi kakkas mootor poolel teel ikka väga väga kõvasti värisema. Seda
just tühikäigul, käigu vahetamise ajal jne. Kui tühikäigul hoida natuke tuure peal siis värin vaevu tunnetav aga muidu nii tugev ja tekib tunne,nagu
istuks masaazi toolis Rohkem masinat kasutand ei ole ja seega ei oska
õelda,kas see värin veel on aga kas keegi oskab aimata,millest võis tulla selline tugev mootori värin?
|
|
|
a6audi
huviline
Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw
|
postitati 26.01.10 21:16
|
|
|
Tsitaat: | Aga,kui masin juba ilusti käis siis Valgast Tartu poole liigeldes,kui väljas näitas -27kraadi kakkas mootor poolel teel ikka
väga väga kõvasti värisema. Seda just tühikäigul, käigu vahetamise ajal jne. Kui tühikäigul hoida natuke tuure peal siis värin vaevu tunnetav aga
muidu nii tugev ja tekib tunne,nagu istuks masaazi toolis Rohkem masinat
kasutand ei ole ja seega ei oska õelda,kas see värin veel on aga kas keegi oskab aimata,millest võis tulla selline tugev mootori värin?
|
Ei oska keegi siis arvata selle mootori värisemise põhjust? Kui soojemaks läheb ja selle käima saan lähen küll kuhugi seda asja uurima aga hea oleks
juba mingi niidiots kätte saada, et millest alustada
|
|
|
kylaline90
huviline
Registreerunud 11.09.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C4
|
postitati 27.01.10 09:59
|
|
|
See on see sinu Neste arktiline diisel arvatavasti. Ei taha nüüd küll jälle uut arutelu erinevate tanklate kütusekvaliteedi kohta üles lüüa, kuid
sõites see talv eranditult ainult Statoili D fortisega, on masin käima läinud -31 kraadiga ja mootor ei värise kah tühikäigul ebaloomulikult. Enne
seda sõitsin ainult Neste kütusega ning peale tankla vahetust ON tühikäik muutunud ühtlasemaks.
Akuga mul samuti eriti külmadel hommikutel jama. Pinge enne käivitamist madal ja veab vaevaliselt. Nüüd suuremate külmadega olen tarinud aku ööseks
tuppa ja soojustanud masina esiotsa ära. Tänu sellele käivitub hommikul poolest pöördest. Suur sebimine küll, kuid vähemalt käivitub valutult.
|
|
|
|
repa
huviline
Registreerunud 14.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a6 2,5tdi 103kw 97a.
|
postitati 10.03.10 16:41
|
|
|
Sama jama mis teil http://www.youtube.com/watch?v=Oo3jR63enak
käivitumine jama kõik algas rihmavahetusest. Karla autos siis sai kolm päeva rihmavahetatud .. vahetati ära ka küünlad lihtsalt igaksjuhuks. siis veel
viskolaager ja esimene geneka rihma pinguti. kogu jama läks sitaks maksma aga see oli esimest korda kui 5a jooksul tuli midagi muud peale rihma
vahetatud. Tehke parem ise kodus ei soovita kellegile .. vaadati yle ka pihusti otsad .. pidid umbes olema küsisin et mis surve oli öeldi et 200 --
aga jah autodata ytleb et uue pihusti surve selline ..l nii et ei tea mis mihklid seal koos on... Starteri pukse pole veel näppinud aga tundub et
tuleb ettevötta.. kyynlad olid köik ok .. kuigi nyyd pean ootama et naad ära kustuks enne läks käima nagu bensukas ..ei tea mis jama on ..
|
|
|
vreps
huviline
Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu
|
postitati 10.03.10 17:11
|
|
|
Süüde hiline. Leidsid ka kuhu minna.
Numerus stultorum infinitus est.
|
|
|
|
repa
huviline
Registreerunud 14.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a6 2,5tdi 103kw 97a.
|
postitati 10.03.10 17:29
|
|
|
Praegu ei tea kuhu minna aga parimad kogemused Joe diislis .. ise olen korra rihma vahetand aga süüdet nii kohe hoopist muuta ei oska .. Ps. kiire
õppima.
|
|
|
kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.03.10 18:33
|
|
|
Oled vaadanud kas käivituse ajal filtrist pumpa minevas voolikus mullid jooksevad ? Äkki tagasivooluklapid ei pea. Neid seal 2 tükki, mõlemad maksvad
seal 300-400 raha kandis.
|
|
|
reisser
huviline
Registreerunud 09.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 ülelaetud masuudipress
|
postitati 10.03.10 18:42
|
|
|
Kui Tallinnas oled ja remondikohta otsid siis mine Test-Rem diislisse asub Männikul, pihustid peaksid tegelikult olema 190bar peale regullitud, ja kui
nüüd ainult mootoririhma vahetati ja süüdet ei vaadatud siis esimesed asjad mida kontrollida oleks süüde ja kütuse pealevool.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 10.03.10 18:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: repa
Praegu ei tea kuhu minna aga parimad kogemused Joe diislis .. ise olen korra rihma vahetand aga süüdet nii kohe hoopist muuta ei oska .. Ps. kiire
õppima. |
Mis ta sul enne rihmavahetust läks hästi käima jah? Tundub nagu küte vajuks tagasi. Kui sul aega on võime süüte arvutiga üle vaadata.
|
|
|
a90q20v
huviline
Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal
Auto: zil157
|
postitati 10.03.10 18:55
|
|
|
Siiani olin ainult teemat vähe sirvinud aga nüüd viskasin pilgu peale ka viseokilipile. Päris palju andis infot.
Et mida teeksin ise: Esiteks ampermeeter eelsüüte küünalde kaitsme vahele ja mõõdaksin kõigi eelsüüte küünalde vooltutarbe sest peale pika käivituse
on see ka jube lonkav. Nagu mõni küünal ei toimiks. Põhjuseks oskamatu küünalde vahetuse käigus rikutud piibud mis ei anna ühendust või lausa juba
pealt lahti põrunud.
Samuti kindlasti juhe sappa sest kui tegemist ael mootoriga siis nii vale süütega peab olema veakood ka üleval.
Siit vahele küsimus: kas mootor kui käima oled saanud käib vaiksemalt ja pehmelalt kui enne remonti? Ael mootoril näed juhtmega ilusti ära süüte nurga
neljandast pesast. Ja kui selline auto sulle üle anti ja pumba nurk ära siis kindlasti kontrolliks ka nukvõlli asendi.
|
|
|
tarks
huviline
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 2,5 tdi Quattro
|
postitati 10.03.10 19:38
|
|
|
Jamasin ka just sellelaadse probleemiga, et külmalt ei käivitu ja vajab korralikku ketramist, ja kui siis kuidagi käivitub siis niisuguse musta
tossupahvakaga et nagu öö oleks korrapealt kätte jõudnud. Aku (ka väike aku kuna kondi pärast suur aku istme alla ei mahu)sai ka välja vahetatud aga
kasu ei miskit. Järgmisena läksin siis starteri kallale ja vahetasin ära harjad ja puksid neid viimaseid tükki 4. esimene puks oli ikka päris
ovaalseks kulunud ,et kui kruvikas taha pandud sai loksus päris kõvasti .Harjad ka sai vahetatud kogu plaadiga aga seal väike probleem et kui suurt
tinutus või jootekolbi kodus pole ära seda kodus ette vüta kuna harjaplaat ja mähised tehases kokku joodetud kuuma rauaga. Ja kui ikka käima ei lähe
siis pole mõtet ka kedrata kuna halvemal juhul lõppeb asi starteri vahetusega, siis lühis ankrus....
autoks siis 2,5 tdi 94 a
|
|
|
a90q20v
huviline
Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal
Auto: zil157
|
postitati 10.03.10 19:53
|
|
|
Korralik starter ja korralik aku on diislile pühad. Ja suurus ei ole kunagi olnud proportsioonis jõuga
Akude puhul on suurus enamasti sõltuvuses mahtuvusega Ah mitte käivitus vooluga A.
Mis puutub kodusesse starteri harjade joormisse siis bensukatel pole hullu aga diislitel pikema käivitusega sulab see tina lahti kahjuks.
|
|
|
tarks
huviline
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 2,5 tdi Quattro
|
postitati 10.03.10 20:00
|
|
|
manual näitab akule 100 ah kui ma ei eksi
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |