Lehekülgi: 1 2 |
raemees
huviline
Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E90 320dA 2008a
|
postitati 11.01.10 13:17
|
|
|
Mootor just peale suuremaid külmasi väiksema külmaga ka ei käivitu.
Täna hommikul oli külma ca.-20C ja loomulikult auto ei käivitunud. Seega puudub võimalus kuhugi tenindusse minna, siin foorumit kammides oli palju
soovitusi: vaheta kütusefilter !
Kuidas see kütusefiltri vahetamine siis täpsemalt käib ?
Võtan neli voolikut lahti, filtri saab seega tõsta tema pesast välja.
Kuid need voolikud jooksevad ju kütusest tühjaks, kas see on probleem ?
Samas olen luigenud, et kütusefilter tuleb kütusega täita,kas siis selle tema peal olevast klapiavast, kas vastb tõele ?
Kuidas see klapp ära tuleb? Lihtsalt üles tõmmates ?
Kui filter täidetud, voolikud külge ja kõik ?
Auto moto: 1.9TDI 96kw 03a. AVF
Tänud õpetajatele !
|
|
|
KrahvK
huviline
Registreerunud 26.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 q 2,5TDI 132kw
|
postitati 11.01.10 13:44
|
|
|
Äkki mõni küünal hoopis surnud? Või sõidad venemaalt toodud "suvise" kütusega? Kui kütus kehva siis jahh, parafiin on filtri ära ummistanud ja see
on pöördumatu protsess. Filtri vahetamisel võtad ära splindi, mis plastikust korki kinni hoiab (voolikud küljes) ja tõmbad välja, filtrit kinni hoidev
vits kah lahti. Vana välja, uus sisse kütust täis, plastkork tagasi, splint peale. Siis peaks filtri peal olema mingi 5-ne õhutuspolt, see keera lahti
ja hakka käivitama, kui õhutusavast hakkab kütust tulema, keera see kinni. Kui ei lähe käima siis on õhk pihustites, keera paar tükki lahti ja
käivita, kui kütust hakkab tulema siis keera pihustid kinni. Nüüd peaks ok olema. Edu!
|
|
|
KrahvK
huviline
Registreerunud 26.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 q 2,5TDI 132kw
|
postitati 11.01.10 17:02
|
|
|
Soojendamisel läheb see plöga veidi vedelamaks kuid kui parafiin on juba tekkinud, siis ta selliseks jääbki. Ajapikku muidugi hakkab lahustuma aga
kole kaua võtab aega (tingimusel, et kütus on soe). Parim lahendus- paak korralikku kütet täis, torudest s..t küte välja ja uus filter.
|
|
|
raemees
huviline
Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E90 320dA 2008a
|
postitati 21.01.10 12:30
|
|
|
Kuna täna oli 18.5C külma siis loomulikult mootor jälle ei käivitunud.
Kuna eelsüüteküünlad on ilusti kütusefiltri kõrval mootori küljepeal nähtaval kohal siis plaanin neil takistuse testriga ära mõõta.
Kuid enne, et midagi ära lõhuks siis kuidas neil see "piip" maha käib kas lihtsalt tõmmates?
Otsinguga leidsin, et suht lihtsalt pidid need piibud puruks minema, kas see on ka 2003a autode probleem, et puruneb?
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 21.01.10 15:35
|
|
|
Nii uut autot ma ei tea, aga kui nad on musta värvi ja pikad siis nende häda on see et on ära kivistunud ja alumine osa murdub kindlasti ära, aga
sellest pole probleemi, fiksaator rõngas on ülemises otsas ja saab uuesti peale panna. Tõmmates tulevad. Enda vanal on need kõik katki, ainult ülemine
osa on terve ja kärab küll.
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.01.10 18:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raemees
Kuna täna oli 18.5C külma siis loomulikult mootor jälle ei käivitunud.
Kuna eelsüüteküünlad on ilusti kütusefiltri kõrval mootori küljepeal nähtaval kohal siis plaanin neil takistuse testriga ära mõõta.
Kuid enne, et midagi ära lõhuks siis kuidas neil see "piip" maha käib kas lihtsalt tõmmates?
Otsinguga leidsin, et suht lihtsalt pidid need piibud puruks minema, kas see on ka 2003a autode probleem, et puruneb? |
Kui ei taha ära lõhkuda siis tehke seda ainult sooja mootoriga.
|
|
|
ultra
huviline
Registreerunud 05.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C3 1.8T aeb Quattro
|
postitati 21.01.10 18:40
|
|
|
Vahetasin endal just kütuse filtri ära ja vaatasin , et eelsüüte küünlad ilusti näha, et teeks kiire kontrolli neile,aga ennäe imet,ei saa piipe maha
ja sinna see kontroll jäi.
|
|
|
|
rainer9968
huviline
Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9TDI
|
postitati 21.01.10 20:02
|
|
|
Endal samuti need alumised otsad katki, kuidagi pudedad on. Aga sikutamisega ole ettevaatlik, võib piibu tagune juhe ka katki minna, endal osadel
juhtmetel isolatsioon katki ja need juhtmed on ju nii õhukesed võrreldes bensuka omadega. Mina kontrollisin sooja mootoriga ja lasin mingit silikoon
sprayd peale, et nii rabedad ei oleks.
|
|
|
raemees
huviline
Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E90 320dA 2008a
|
postitati 21.01.10 20:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ultra
Vahetasin endal just kütuse filtri ära ja vaatasin , et eelsüüte küünlad ilusti näha, et teeks kiire kontrolli neile,aga ennäe imet,ei saa piipe maha
ja sinna see kontroll jäi. |
Ma külmaga ka piipe maha ei saanud, kuid targem andis nõu töösooja mootoriga proovida ja lupsti maas need olidki. Sai need eelsüüteküünlad üle
mõõdetud ja kõik näitasid ühtemooodi 1.1 oomi.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 21.01.10 20:06
|
|
|
Siis küünlad korras. Vaata kas voolu ka tuleb peale. Mul ka need piibud lõhki panin teipi õmber ja käivad nagu uued jälle.
|
|
|
raemees
huviline
Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E90 320dA 2008a
|
postitati 22.01.10 22:15
|
|
|
Piipude voolusi pole mõõtnud, auto sain täna tööle samamoodi nagu eespool piltidel näha, puhuriga. Samas kui puhur puhkus mootori esimeste s.küünalde
kohale ei olnud sellest pointi, kui panin puhkuma filtri peale siis lõpuks läks käima. Seega mingi kamm selle filtriga on eriti just peale suuri
alates 18C külmasi.
Nagu näha eelmisest probleemsest päevast tänaseni mõõdas 10 päeva aga 10-12C külm on olnud stabiilselt.
Filter veel vahetamata, plaanis enne paak tühjaks sõita ja Stati küte panna.
Kahjuks endiselt saan auto mootori tööle alles siis kui puhur ca 1 tund kuuma õhku kütusefiltri piirkonda on puhkunud.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 23.01.10 05:51
|
|
|
Küte on sitt. Muud ei midagi.Ja mida rohkem jebid,seda suurema paugu sa pumbale annad.Parafiin on teadagi milleks-määrimiseks Küünalde kontrollimiseks pole mingit ulme testrit vaja.Kärab väga eduliselt
kontroll lamp.Kui põleb,küünal ok,kui ei põle,vaheta välja töösooja mootoriga.
|
|
|
raemees
huviline
Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E90 320dA 2008a
|
postitati 23.01.10 08:36
|
|
|
Lähen proovin voolikuga siis kütust eemaldada, eks paistab kas õnnestub
Saab selle külmaga karm proovimine olema.
|
|
|
ultra
huviline
Registreerunud 05.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C3 1.8T aeb Quattro
|
postitati 23.01.10 10:36
|
|
|
See saab tõesti raske olema.
Anna siis teada kuidas läks
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 23.01.10 11:30
|
|
|
Kui see vana filter iidvana ei ole,siis kärab see ka veel.Tuleb lihtsalt ilusti üles soojendada.
|
|
|
ultra
huviline
Registreerunud 05.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C3 1.8T aeb Quattro
|
postitati 23.01.10 12:52
|
|
|
filtril all punn olemas,lase sealt diisel välja.
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 23.01.10 21:54
|
|
|
-27 peaks olema viimane temp,kui filtrist läbi mahub ja -45 kui võib juba noaga lõigata -25-ga tõmbas igaljuhul Olerexi talvise kütte kinni
|
|
|
bjorli
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 06.07.08
Asukoht: Tartumaa/Elva
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 24.01.10 08:52
|
|
|
endal täna ka ei midagi, kuid mootoriks 2.5 V6 110kw.
Kuid jah küttefiltri vahetus sul juba endal välja seletatud
kisud mõlemad voolikud lahti, mis sinna jooksevad ja see klapp, mis peal asetseb selelt pole vaja voolikuid kiskuda. Lihtsalt tõmbad klapi ülesse ära
koos voolikutega
Keerad klambrit natuke lahtipoole ja tõmbad filtri välja
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 24.01.10 10:09
|
|
|
Omasin aastaid tagasi 2.5 TDI 132KW A4-ja, polnud kordagi käivitamisega probleeme, mitte mingisuguseid, ka -24C tempiga läks paugust käima ( pidevalt
Statoili diisel ). Ma ei tea, miks ajatakse kütuse pähe mitte käivitumist, tehke oma naftapresside mootorid korda ja asi lahendatud.
Halvasti hooldatud mootorid, krt teab mis tegeliku Ls-ga jne jne.
Edit. Ma isegi viitsi antud teemasse nii täpselt süveneda, tundub ,et tegemist kütusefiltri vahetuse ja eelsüüteküünlade kontrolliga.
Selle jauramise peale siin foorumis oleks ammu ammu jõudnud pädevas remondimajas käia, mõistliku raha eest asjad üle kontrollida/vahetada ja mured
murtud, kui siin pläägutada päevad kaupa, ise asjast mitte mm-gi teades, lambisoovituste põhjal ise näppima hakata, suure tõenäosusega ka keerab
midagi peeti ,mis hiljem läheb kordades kallimaks.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
raemees
huviline
Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E90 320dA 2008a
|
postitati 24.01.10 11:56
|
|
|
Eks nüüd siin pläägutatud küll, kustutasin osa oma pläägutamist ära.
Ei ole ka uuest küttest abi, seega homme k. filtrivahetus.
Olemasolev filter paigaldatud Audihoolduses ca. 5000km tagasi, kuid ei ole seal filtripeal mingit õhutuspolti vaid on all mingi keeratav punn. Mis
point sellel punnil võiks olla?
Tegin ka filtri küljelt pildi, noname filter.
|
|
|
ermik
huviline
Registreerunud 12.11.09
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.01.10 12:13
|
|
|
Punnist saad sitta välja lasta. Pane küttele veits bensiini hulka ja kaob sul see jebimine ära. Endal oli ka siin küte kinni paaril korral, nüüd lisan
iga kord 2t õliga segatud benssu ja mure kadund. Tänagi oli -29 ja auto läks ilusti käima
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.01.10 12:31
|
|
|
Tegemist ei ole kindlasti noname filtriga, meil pole ega tule kunagi noname asju lattu.
Tegemist on kas originaal või Bosch filtriga, peast ei oska öelda.
Neid filtreid paigaldame hulgi ja kellegil probleeme pole, seega peab auto poolne viga olema.
|
|
|
|
raemees
huviline
Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E90 320dA 2008a
|
postitati 24.01.10 13:14
|
|
|
Kiskusin siis filtri maha ja kamina peale kuuma eks paistab kas sinna on mingit võõrkraami kogunenud või mitte.
Homme Forssi uue filtri järgi.
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.01.10 13:21
|
|
|
Ei ole noname filter aga sa vist sellest aru ei saa, seega mõttetu teema...
|
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.01.10 14:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raemees
Kiskusin siis filtri maha ja kamina peale kuuma eks paistab kas sinna on mingit võõrkraami kogunenud või mitte.
Homme Forssi uue filtri järgi. |
Mis tast haisutada toas.
Sae lahti ja vaata mis sees on.
Originaal oli vanasti lainelisest filtripapist. Osa "tavalisi" lihtsalt nagu wc rull, samas mingi efekt nendelgi, umbe lähevad ilmselt kergemini.
Kui väga must seest, saad teada kas peaks ka tanklat vahetama.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |