ermik
huviline
Registreerunud 12.11.09
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.01.10 19:30
|
|
|
1.9tdi hammasrihm maas
Autoks siis b4 1.9tdi 66kw. Juhtus siis selline lugu , et 100ga sõites lendas hammasrihma vedav käbi otsast minema, hammasrihm maha ja käbi tükkideks.
Ootaks siis mõttekaaslasi kuidas edasi toimida. Kas on mõtekas kohe ka plokikaan maha võtta ja kontrollida klappide olukorda või panna kõik kokku
tagasi ja kontrollida surveastmed üle. Kas mõnel heal inimesel on Tartu või Lõuna-Eesti kandis aparaati millega surveastmeid kontollida? Veel olen
hädas sisse murdunud käbi poldiga mida ei saa kätte, kuidas seda eemaldada? Ei tea kas see on tehtud Plutarki terasest või millest aga ükski puur seda
võtta ei taha. Vast jutt väga segane ei tundu ja ootan auto doktorite mõtteid.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 07.01.10 20:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ermik
Autoks siis b4 1.9tdi 66kw. Juhtus siis selline lugu , et 100ga sõites lendas hammasrihma vedav käbi otsast minema, hammasrihm maha ja käbi tükkideks.
Ootaks siis mõttekaaslasi kuidas edasi toimida. Kas on mõtekas kohe ka plokikaan maha võtta ja kontrollida klappide olukorda või panna kõik kokku
tagasi ja kontrollida surveastmed üle. Kas mõnel heal inimesel on Tartu või Lõuna-Eesti kandis aparaati millega surveastmeid kontollida? Veel olen
hädas sisse murdunud käbi poldiga mida ei saa kätte, kuidas seda eemaldada? Ei tea kas see on tehtud Plutarki terasest või millest aga ükski puur seda
võtta ei taha. Vast jutt väga segane ei tundu ja ootan auto doktorite mõtteid. |
Karm juhus. Sellel mootoril ei ole enam tõenäoliselt mingit elulootust- klapid on pähe saanud ja asi mutt. Sugulase Sharanil 1.9TDI 66kw, oli täpselt
sama jama, tõsi küll, esinduse ämber, aga ka viskas selle "käbi minema" ning rihm maha. Tulemus- mootor koos. Abi- uus mootor. Õnneks sai see küll
esinduse kuludega tehtud kõik.
|
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 07.01.10 20:04
|
|
|
Põhimõtteliselt võid uut plokikaant otsima hakata. Klapid on 100% peas, juhtpuksid lõhki, nukkvõll peaks ka tükkideks olema. Plokikaant võib olla saad
taastada, iseasi kas tasub ära. Klapikaan maha ja siis peaks juba midagi näha olema.
|
|
|
|
reisser
huviline
Registreerunud 09.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 ülelaetud masuudipress
|
|
rainer9968
huviline
Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9TDI
|
postitati 07.01.10 20:45
|
|
|
Kui saladus pole, siis palju kilomeetreid oli möödunud rihmavahetusest.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 07.01.10 21:12
|
|
|
Alustuseks võta nukkvõll maha siis näed, et klapid on eri kõrgustel. Või on nukkk ise juba mitmeks tükiks. Hakka uut mootorit otsima sest väntvõll on
sul ju ka rikkis. Otsa saab küll taastada aga kas on mõtet. Kui on hirmus hea alumine ots siis võib ju teha ka. Aga ilma tegematta ära kindlasti uut
hammasratast pane se lendab varem ve hiljen nigunii uuesti laiali.
Nii suure kiiruse pealt võis muidugi kolvid ka ära lõhkuda.
Mis vahet milla rihm vahetatud on kui alumine ratas ära lendas?
|
|
|
ermik
huviline
Registreerunud 12.11.09
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.01.10 05:04
|
|
|
Maru hirmutavaid jutte ajate siin. Rihm sai vahetatud umbes 20 000 tagasi aga see ilmselt asja ei puutu. Mida seal vända otsas taastama peab, sellel
mootoril pole ju kiiluga varjant vaid poolkuu? Poolkuu ühte nurka on vähe näsind aga see ei tohiks probleem olla, kui polt korralikult kinni keerata
(kui ma ta sealt üldse kätte saan. Lammerist ei julge väga mootorit osta, nii vanad autod ju maruda läbisõiduga. Äkki mõnel klubilisel vedeleb sellist
mootorit, võib ilma torbo ja muu nännita olla? Alustan täna õhtul sis plokikaane maha võtmist ja näis mis üllatusi sealt tuleb.
|
|
|
ulith
huviline
Registreerunud 19.03.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 80 b4 1.9tdi 94a/ VW G4
|
postitati 08.01.10 08:23
|
|
|
Uuest kasutatud mootorist niipaju, et lammarid müüvad hinnaga 6000kr(+-1000kr). Ja see mootor ei sisalda genekat, starterit, turbot ega kütusepumpa.
Lihtsalt teadmiseks. Tegin omale eelmine aasta just varuosapäringu ELV kaudu.
|
|
|
ermik
huviline
Registreerunud 12.11.09
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.01.10 16:12
|
|
|
Hommikul sai klapikambrikaan maha võetud ja oli näha puruks löödud tõukureid mis olid plokikaane sees kinni. Just jõudis kohale uus mootor mis pärineb
saksast ja mille sain 4k eest. Eks see üks kotis põrsa ostmine ole aga lubata tagasi võtta kui ei toimi. Nüüd tuleb hakata kahest ühte kompunnima. Mis
tuleks uuel mootoril kohe vahetada kui ta maas on? Ise mõtlesin mõlemaid simmereid, veepumpa ja muidugi uued rihmad rullid aga äkki oskab keegi midagi
juurde soovitada. Järgnevad päevad mööduvad auto kallal
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 08.01.10 16:18
|
|
|
Ma tahtsin küsida, et kui rihmavahetust tegid, kas siis vända otsas oleva hammasratta/käbi ka vahetasid? Või jäi see vana?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 08.01.10 16:28
|
|
|
Ma ei sa aaru mis käbiga juhtus? Lendas lihtsalt tükkideks ve? Tavaliselt loksutab kiilu ära ja tõmbab rata võllipeal ringi.
Mootori seisukorra hindamiseks võid ju karteripõhja alt võtta ja kepsu ja raamsaaled üle vaadata.
|
|
|
ermik
huviline
Registreerunud 12.11.09
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.01.10 19:17
|
|
|
Käbi koos rihmaga ei vahetatud, uuel mootoril vist peaks. Käbi lendas lihtsalt minema, polt pooleks ja kõik. Jant lugu
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 08.01.10 20:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ermik
Käbi koos rihmaga ei vahetatud, uuel mootoril vist peaks. Käbi lendas lihtsalt minema, polt pooleks ja kõik. Jant lugu |
Kui uuel käbi vahetad siis ikka õigete jõududega kinni ja natuke keermeliimi võid ka panna. Muidu võib sama juhtuda mis vanaga. Uus polt ka kindlasti.
Kui sa simmerit hakkad vahetama siis nigunii pead lahti võtma.
|
|
|
ermik
huviline
Registreerunud 12.11.09
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.01.10 18:25
|
|
|
Uus-vana mootor hakkab kokku saama. Avastasin sellise asja, et gen. rihma pinguti oli täiega kinni, algul tuli haamriga käima õpetada. Kas käbi võiski
sp. murduda, et pinguti ei and järele. Gen. tagumine laager oli ka väikese loksuga. Veel oli huvitav sisselaske kollektori seintel olev plöga, mida
oli poole cm kandis. Millest see tuleb ja kas see on normaalne?
|
|
|
andrus714
huviline
Registreerunud 28.07.07
Asukoht: sõmeru,helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: 2.5TDI 103kw
|
postitati 12.01.10 17:23
|
|
|
See plöga võib olla tekkinud sinna sellest,et turbo kaudu laseb väheke õli sisselaskesse.Samuti võib seal asjaosaline olla egr klapp,mis laseb siis
osa heitgaasidest sisselaskesse tagasi.Geneka pinguti nüüd vaevalt selles süüdi on,et käbi otsast lendas.Halvemal juhul saab sellepärast puruks
lennata geneka rihm.Küllap sul andis lihtsalt otsapolt järele ja murdus.Need on ju venivad poldid ja juba korra pingutatud polti ei tohi teist korda
kasutada.
|
|
|
|
ermik
huviline
Registreerunud 12.11.09
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.01.10 16:40
|
|
|
Auto jälle sõidukorras, kuid kuna pump ka ringi tõstetud, oleks vaja süüda paika saada. Kas keegi aitaks mind Tartu kandis, endal kahjuks vajalik
kaabel puudub?
|
|
|