Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 1.9tdi hammasrihm maas (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 4136)
ermik
huviline



Registreerunud 12.11.09
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 07.01.10 19:30 Tsiteeri
1.9tdi hammasrihm maas



Autoks siis b4 1.9tdi 66kw. Juhtus siis selline lugu , et 100ga sõites lendas hammasrihma vedav käbi otsast minema, hammasrihm maha ja käbi tükkideks. Ootaks siis mõttekaaslasi kuidas edasi toimida. Kas on mõtekas kohe ka plokikaan maha võtta ja kontrollida klappide olukorda või panna kõik kokku tagasi ja kontrollida surveastmed üle. Kas mõnel heal inimesel on Tartu või Lõuna-Eesti kandis aparaati millega surveastmeid kontollida? Veel olen hädas sisse murdunud käbi poldiga mida ei saa kätte, kuidas seda eemaldada? Ei tea kas see on tehtud Plutarki terasest või millest aga ükski puur seda võtta ei taha. Vast jutt väga segane ei tundu ja ootan auto doktorite mõtteid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 07.01.10 20:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ermik
Autoks siis b4 1.9tdi 66kw. Juhtus siis selline lugu , et 100ga sõites lendas hammasrihma vedav käbi otsast minema, hammasrihm maha ja käbi tükkideks. Ootaks siis mõttekaaslasi kuidas edasi toimida. Kas on mõtekas kohe ka plokikaan maha võtta ja kontrollida klappide olukorda või panna kõik kokku tagasi ja kontrollida surveastmed üle. Kas mõnel heal inimesel on Tartu või Lõuna-Eesti kandis aparaati millega surveastmeid kontollida? Veel olen hädas sisse murdunud käbi poldiga mida ei saa kätte, kuidas seda eemaldada? Ei tea kas see on tehtud Plutarki terasest või millest aga ükski puur seda võtta ei taha. Vast jutt väga segane ei tundu ja ootan auto doktorite mõtteid.


Karm juhus. Sellel mootoril ei ole enam tõenäoliselt mingit elulootust- klapid on pähe saanud ja asi mutt. Sugulase Sharanil 1.9TDI 66kw, oli täpselt sama jama, tõsi küll, esinduse ämber, aga ka viskas selle "käbi minema" ning rihm maha. Tulemus- mootor koos. Abi- uus mootor. Õnneks sai see küll esinduse kuludega tehtud kõik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 07.01.10 20:04 Tsiteeri


Põhimõtteliselt võid uut plokikaant otsima hakata. Klapid on 100% peas, juhtpuksid lõhki, nukkvõll peaks ka tükkideks olema. Plokikaant võib olla saad taastada, iseasi kas tasub ära. Klapikaan maha ja siis peaks juba midagi näha olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
reisser
huviline

Avatar


Registreerunud 09.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c4 ülelaetud masuudipress

postitati 07.01.10 20:13 Tsiteeri


Surveastet kahjuks sa niimoodi mõõta ei saa nagu sa arvad:D,mõõta saad ikka kompressiooni.
Osta puur mis on mõeldud tugeva terase jaoks(ca 100 Krooni tükk), sellega puurid vaiksetel pööretel lastes vahele spray õli-ei lähe kuumaks ja sa peaks ilusti saama ka tugevatest juurikatest jagu.
Aga mis mootorisse puutub siis arvatavasti klapid peas mina isiklikult kisuks kohe plokikaane maha,mitte ei läheneks tööle ringiga. St-algul mootor kokku ja proovima et äkki ja siis avastad et ikkagi klapid jne. jne. puruks.
Aga jah interneti kaudu suht umbluu sellist asja ajada. Niiet jõudu tööle;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rainer9968
huviline

Avatar


Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,9TDI

postitati 07.01.10 20:45 Tsiteeri


Kui saladus pole, siis palju kilomeetreid oli möödunud rihmavahetusest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 07.01.10 21:12 Tsiteeri


Alustuseks võta nukkvõll maha siis näed, et klapid on eri kõrgustel. Või on nukkk ise juba mitmeks tükiks. Hakka uut mootorit otsima sest väntvõll on sul ju ka rikkis. Otsa saab küll taastada aga kas on mõtet. Kui on hirmus hea alumine ots siis võib ju teha ka. Aga ilma tegematta ära kindlasti uut hammasratast pane se lendab varem ve hiljen nigunii uuesti laiali.
Nii suure kiiruse pealt võis muidugi kolvid ka ära lõhkuda.
Mis vahet milla rihm vahetatud on kui alumine ratas ära lendas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ermik
huviline



Registreerunud 12.11.09
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 08.01.10 05:04 Tsiteeri


Maru hirmutavaid jutte ajate siin. Rihm sai vahetatud umbes 20 000 tagasi aga see ilmselt asja ei puutu. Mida seal vända otsas taastama peab, sellel mootoril pole ju kiiluga varjant vaid poolkuu? Poolkuu ühte nurka on vähe näsind aga see ei tohiks probleem olla, kui polt korralikult kinni keerata (kui ma ta sealt üldse kätte saan. Lammerist ei julge väga mootorit osta, nii vanad autod ju maruda läbisõiduga. Äkki mõnel klubilisel vedeleb sellist mootorit, võib ilma torbo ja muu nännita olla? Alustan täna õhtul sis plokikaane maha võtmist ja näis mis üllatusi sealt tuleb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ulith
huviline

Avatar


Registreerunud 19.03.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 80 b4 1.9tdi 94a/ VW G4

postitati 08.01.10 08:23 Tsiteeri


Uuest kasutatud mootorist niipaju, et lammarid müüvad hinnaga 6000kr(+-1000kr). Ja see mootor ei sisalda genekat, starterit, turbot ega kütusepumpa. Lihtsalt teadmiseks. Tegin omale eelmine aasta just varuosapäringu ELV kaudu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ermik
huviline



Registreerunud 12.11.09
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 08.01.10 16:12 Tsiteeri


Hommikul sai klapikambrikaan maha võetud ja oli näha puruks löödud tõukureid mis olid plokikaane sees kinni. Just jõudis kohale uus mootor mis pärineb saksast ja mille sain 4k eest. Eks see üks kotis põrsa ostmine ole aga lubata tagasi võtta kui ei toimi. Nüüd tuleb hakata kahest ühte kompunnima. Mis tuleks uuel mootoril kohe vahetada kui ta maas on? Ise mõtlesin mõlemaid simmereid, veepumpa ja muidugi uued rihmad rullid aga äkki oskab keegi midagi juurde soovitada. Järgnevad päevad mööduvad auto kallal


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 08.01.10 16:18 Tsiteeri


Ma tahtsin küsida, et kui rihmavahetust tegid, kas siis vända otsas oleva hammasratta/käbi ka vahetasid? Või jäi see vana?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 08.01.10 16:28 Tsiteeri


Ma ei sa aaru mis käbiga juhtus? Lendas lihtsalt tükkideks ve? Tavaliselt loksutab kiilu ära ja tõmbab rata võllipeal ringi.
Mootori seisukorra hindamiseks võid ju karteripõhja alt võtta ja kepsu ja raamsaaled üle vaadata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ermik
huviline



Registreerunud 12.11.09
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 08.01.10 19:17 Tsiteeri


Käbi koos rihmaga ei vahetatud, uuel mootoril vist peaks. Käbi lendas lihtsalt minema, polt pooleks ja kõik. Jant lugu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 08.01.10 20:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ermik
Käbi koos rihmaga ei vahetatud, uuel mootoril vist peaks. Käbi lendas lihtsalt minema, polt pooleks ja kõik. Jant lugu

Kui uuel käbi vahetad siis ikka õigete jõududega kinni ja natuke keermeliimi võid ka panna. Muidu võib sama juhtuda mis vanaga. Uus polt ka kindlasti. Kui sa simmerit hakkad vahetama siis nigunii pead lahti võtma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ermik
huviline



Registreerunud 12.11.09
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 11.01.10 18:25 Tsiteeri


Uus-vana mootor hakkab kokku saama. Avastasin sellise asja, et gen. rihma pinguti oli täiega kinni, algul tuli haamriga käima õpetada. Kas käbi võiski sp. murduda, et pinguti ei and järele. Gen. tagumine laager oli ka väikese loksuga. Veel oli huvitav sisselaske kollektori seintel olev plöga, mida oli poole cm kandis. Millest see tuleb ja kas see on normaalne?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrus714
huviline

Avatar


Registreerunud 28.07.07
Asukoht: sõmeru,helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: 2.5TDI 103kw

postitati 12.01.10 17:23 Tsiteeri


See plöga võib olla tekkinud sinna sellest,et turbo kaudu laseb väheke õli sisselaskesse.Samuti võib seal asjaosaline olla egr klapp,mis laseb siis osa heitgaasidest sisselaskesse tagasi.Geneka pinguti nüüd vaevalt selles süüdi on,et käbi otsast lendas.Halvemal juhul saab sellepärast puruks lennata geneka rihm.Küllap sul andis lihtsalt otsapolt järele ja murdus.Need on ju venivad poldid ja juba korra pingutatud polti ei tohi teist korda kasutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ermik
huviline



Registreerunud 12.11.09
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 18.01.10 16:40 Tsiteeri


Auto jälle sõidukorras, kuid kuna pump ka ringi tõstetud, oleks vaja süüda paika saada. Kas keegi aitaks mind Tartu kandis, endal kahjuks vajalik kaabel puudub?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.3% - SQL: 65.7%]