patroly61
huviline
Registreerunud 24.11.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.01.10 06:46
|
|
|
2.5tdi v6 110kw Liiga suur kütusekulu
Ma ei ole ennem omanud V6 tdi mootoriga masinat, aga minu arust on 14,7l/100 liiga suur kütusekulu linnas. Eriti veel arvestades seda, et tegemist on
diiselmootoriga. Saaksin aru kui külma ilmaga võtaks 10,7l/100.
Kas see mootor on tõesti nii janune, või on midagi vaja reguleerida-remontida?
Käigukast võiks kah kiiremini käike vahetada, kuidagi pikalt hoiab ühte käiku. Külma mootoriga lülitan käike ise, et madalamate pööretega sõita.
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 07.01.10 09:41
|
|
|
Külmalt hoiab kõrgemaid pöördeid, et kasti ja mootorit soendada.
|
|
|
|
KrahvK
huviline
Registreerunud 26.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 q 2,5TDI 132kw
|
postitati 07.01.10 11:15
|
|
|
Kas tehase kulunormi vaatasid ka? Tehase norm ongi 13 L linnatsüklis, pane sinna käre pakane ja sügav lumi otsa ja ongi nii!
|
|
|
patroly61
huviline
Registreerunud 24.11.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.01.10 11:51
|
|
|
Uskumatu kulu diisli kohta 13l/100km. Aga ok, kui tehas juba nii ette näinud siis lihtsalt oma viga, et ei ole uurinud. Varem olen sõitnud vanema
2.5tdi-ga, see mis c4 A6 peal on ja sellel oli poole võrra madalam kulu. 7-8l/100 keskmine.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 07.01.10 12:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: patroly61
Uskumatu kulu diisli kohta 13l/100km. Aga ok, kui tehas juba nii ette näinud siis lihtsalt oma viga, et ei ole uurinud. Varem olen sõitnud vanema
2.5tdi-ga, see mis c4 A6 peal on ja sellel oli poole võrra madalam kulu. 7-8l/100 keskmine. |
Vaata veel korra aknast õue siis saada aru miks kulu selline on. Sul webaasto ka ehk peal se lisab natuke kulu. Lühikesed otsad, raske vedu ja külm
mootor. Pole tõesti midagi imestada. Suvel peaks alla 10 ikka võtma.
|
|
|
KrahvK
huviline
Registreerunud 26.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 q 2,5TDI 132kw
|
postitati 07.01.10 13:57
|
|
|
Täpsustuseks: pooleveolisel siiski 11.5l/100 km linnas. (+külm, lumi, akna-, peegli- ja istmesoojendused, lühikesed otsad, paks õli jne). Igaks juhuks
kontrolli termostaati.
Vaata siia ka igaks juhuks.
|
|
|
patroly61
huviline
Registreerunud 24.11.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.01.10 08:45
|
|
|
Sai uued küünlad peale ja nüüd käivitub poole pöörde pealt. Kuid jah kütuse kulu on nagu natuke kibe. Mul teine auto on 3.0Di Nissan Patrol ja see
võtab vähem kui 13l/100, pigem 11-ga saab hakkama, kuid auto on kaks korda suurem.
|
|
|
alari-si
huviline
Registreerunud 17.01.10
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.01.10 17:15
|
|
|
Minul oli õhulugejaga probleem. Enne vahetust kütuse kulu umbes sama, nüüd linnas kuskil 9 ja mnt 7.
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 17.01.10 21:20
|
|
|
Vana R5 2.5TDI ongi oluliselt ökonoomsem kui V6. V6 keskmine 11-12 sajale on täesti tavaline asi ja kui lühikesi otsi linnas sõita, siis pole see 14
ka mingi ime. Samuti kipuvad neil nukad kuluma ja nookuurid oma kohalt kaduma mille tagajärjel osad klapid enam ei avane ja mootori jõudlus väheneb.
Lisaks on tüüpiline viga rikkis õhukulu mõõtjad millega lisaks kütusekulule kaasneb mootori jõu kadu. Suurenenud kütse kulu võib põhjustada ka vale
süütemoment või valetav temp andur. Ennem KUI hakkad poolt mootorit välja vahetama ikka diagnostika abiks.
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
bjorli
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 06.07.08
Asukoht: Tartumaa/Elva
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 23.01.10 13:38
|
|
|
Endal ka V6 110kw ja ütleks, et kütusekulu on vägagi väike võrreldes seda, mida enamus räägivad. Hetkel on keskmine kulu ~6,8l/100km(mõõdetud paak
täis ja km lugeja nulli, kõige usutavam kui ise arvutada ) sealhulgas
kõiksugused soojendamised hommikuti ja sõidu suhtes 70%linnas, küla vahel ja 30% maanteel.
|
|
|