Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: mootor liiga kuum (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1792)
joller
huviline



Registreerunud 25.06.04
Asukoht: hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: b4

postitati 03.07.04 20:59 Tsiteeri
mootor liiga kuum



tere!
Tahaks teada b4 2,0 66kw mootori normaalse töö temperatuuri.
Hiljuti sai vahetatud termostaat 87 kraadi . Sõites maanteel 90 näitab näidik 92-95 kraadi, kohapeal tõuseb veelgi kuni 100 alles siis läheb vent ees tööle. Või hoopis näiduk paneb villast. Armatuuris hoiatustuled põlema ei ole hakanud.Loodan et ma pole mootorile haiget teinud.
teine mure veel, nimelt esisillas koliseb miskit. Kõik puksid ja sarniirid on vahetatud va ammordid
tänud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.07.04 21:05 Tsiteeri


1) audil jahutussüsteem rõhu all, seega norm ongi tiba üle 100
2) ehk amordi tugilaagrid ? pidid ka kolisema..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
joller
huviline



Registreerunud 25.06.04
Asukoht: hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: b4

postitati 03.07.04 21:18 Tsiteeri


siis annan minna ja ei tunne mingit süüd
tugilaagrid vahetatud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
joller
huviline



Registreerunud 25.06.04
Asukoht: hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: b4

postitati 11.07.04 11:29 Tsiteeri


Ikka koliseb midagi esisillas. Läbis ülevaatuse puhtalt, kästi makk valjemaks keerata ja sõita. Appiiii, kohe kohe kukuks ju midagi alt. Mida teha
Mootor hakkas ka nüüd veel katkuma


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kopamees
klubiliige



Registreerunud 14.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Honda Civic Tourer

postitati 11.07.04 12:03 Tsiteeri


Katsu, kas stabika kondid on lõtkuga.. Kui jah, siis need tekitavadki kolinat.

PILT

Nr. 16 varras on stabika kont

Võta ratas maha ja katsu käega, kas liigub?


Mereteemalised uudised: www.mereblog.com
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
joller
huviline



Registreerunud 25.06.04
Asukoht: hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: b4

postitati 11.07.04 14:26 Tsiteeri


TÄNUD
vaatan järgi ja annan teada


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Dantee
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 320

postitati 11.07.04 19:48 Tsiteeri
stabika puksid???



Kolinat võivad põhjustada ka puksid, millega varras on kahest kohast kere külge ühendatud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
joller
huviline



Registreerunud 25.06.04
Asukoht: hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: b4

postitati 01.08.04 21:26 Tsiteeri


Sain selguse kolina suhtes.
Kopamees tänud sulle ,tõesti stabika kondi ülemine ots oli vahetusega lahti jäänd.
Kuid katkumise kohta pole midagi arvestavat leidnud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
truumu
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 525iT 2001.a E39

postitati 02.08.04 04:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja joller
tere!
Tahaks teada b4 2,0 66kw mootori normaalse töö temperatuuri.
Hiljuti sai vahetatud termostaat 87 kraadi . Sõites maanteel 90 näitab näidik 92-95 kraadi, kohapeal tõuseb veelgi kuni 100 alles siis läheb vent ees tööle.

vaheta radika (ventika)andur ära


5012869 Toomas
Truumu Diagnostika OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 21.9% - SQL: 78.1%]