Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A6 2,5tdi '94 krigiseb,KORRAS (Vastuseid: 37 | Vaatamisi: 11796)
diisel103
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 09.10.09
Kasutaja on eemal


postitati 06.01.10 11:23 Tsiteeri
Audi A6 2,5tdi '94 krigiseb,KORRAS



Autoks siis 2,5tdi 103kw, 94a. Kui külmalt käima panna, käib kõrge pöördega ja ei ole midagi hullu, ainult jube diisli auto mürin:), aga kui soojaks läheb ja pööre langeb, hakkab mingi krigin tuleb justkui geneka juurest, olen kuulnud et diislil pidavat olema geneka otsas sidur, et see võib seda häält tegema hakkata, äkki keegi omab kogemusi sellise asjaga ja oskab nõu anda, kusjuures sõbral 2,5tdi v6, teeb täpselt sama asja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 06.01.10 11:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: diisel103
Autoks siis 2,5tdi 103kw, 94a. Kui külmalt käima panna, käib kõrge pöördega ja ei ole midagi hullu, ainult jube diisli auto mürin:), aga kui soojaks läheb ja pööre langeb, hakkab mingi krigin tuleb justkui geneka juurest, olen kuulnud et diislil pidavat olema geneka otsas sidur, et see võib seda häält tegema hakkata, äkki keegi omab kogemusi sellise asjaga ja oskab nõu anda, kusjuures sõbral 2,5tdi v6, teeb täpselt sama asja.


Ise vastasid ära oma küsimusele ;) See on geneka vabajooksu sidur, mis seda kriginat põhjustab, enda 1.9TDI-l oli sama jama. Esmalt sai vahetatud geneka rihm, jäi vait, arvasin, et korras. Seejärel sai uus sidur pandud ja korras ta ongi, ei mingit kriginat enam. Osta see sidur (üsna kallis jublakas, Tartus Raunexi autokaupades maksis ca 900.- kui õigesti mäletan) ja lase ära vahetada. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
diisel103
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 09.10.09
Kasutaja on eemal


postitati 06.01.10 19:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Tsitaat:
Algselt postitas: diisel103
Autoks siis 2,5tdi 103kw, 94a. Kui külmalt käima panna, käib kõrge pöördega ja ei ole midagi hullu, ainult jube diisli auto mürin:), aga kui soojaks läheb ja pööre langeb, hakkab mingi krigin tuleb justkui geneka juurest, olen kuulnud et diislil pidavat olema geneka otsas sidur, et see võib seda häält tegema hakkata, äkki keegi omab kogemusi sellise asjaga ja oskab nõu anda, kusjuures sõbral 2,5tdi v6, teeb täpselt sama asja.


Ise vastasid ära oma küsimusele ;) See on geneka vabajooksu sidur, mis seda kriginat põhjustab, enda 1.9TDI-l oli sama jama. Esmalt sai vahetatud geneka rihm, jäi vait, arvasin, et korras. Seejärel sai uus sidur pandud ja korras ta ongi, ei mingit kriginat enam. Osta see sidur (üsna kallis jublakas, Tartus Raunexi autokaupades maksis ca 900.- kui õigesti mäletan) ja lase ära vahetada. :)


Selge nüüd on siis viga kindel, kallis ka teine:),aga tänud aitamast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 06.01.10 20:12 Tsiteeri


Genekal vabajooksu sidur?:o Mis ajast? Milleks see vajalik on?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 06.01.10 20:26 Tsiteeri


Vajalik selleks,et ei lõhuks rihma ega pingutit ja rihma rullikuid-rattaid. Eriti diiselmootorite puhul.
Kui järsku gaasi maha lased-mootori suretad, siis geneka inerts ilma sidurita on nii suur, et parimagi tahtmise juures hakkab lamerihma niiöelda venitama. Olen ise neid vahetanud palju, ja tuksis siduri puhul teeb see lamerihma pinguti ikka päris hulle tükke seal,rihmast ei räägi üldse.
Kiilrihm on kordades rohkem läbilibisev kui lamerihm ja kiilrihm kipub üldiselt ka ajalukku kaduma vaikselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 06.01.10 20:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Vajalik selleks,et ei lõhuks rihma ega pingutit ja rihma rullikuid-rattaid. Eriti diiselmootorite puhul.
Kui järsku gaasi maha lased-mootori suretad, siis geneka inerts ilma sidurita on nii suur, et parimagi tahtmise juures hakkab lamerihma niiöelda venitama. Olen ise neid vahetanud palju, ja tuksis siduri puhul teeb see lamerihma pinguti ikka päris hulle tükke seal,rihmast ei räägi üldse.
Kiilrihm on kordades rohkem läbilibisev kui lamerihm ja kiilrihm kipub üldiselt ka ajalukku kaduma vaikselt.

Jh, pean tunnistama, et minule pole sellist asja veel ette jäänud (või ei ole osanud tähelepanu pöörata), kuigi lamerihmaga autode genekaid olen lahanud küll. Millest see sidur koosneb ja mismoodi välja näeb? Lihtsalt libisemisele töötav või mingi inertsmehhanismiga?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 06.01.10 20:42 Tsiteeri


Hakkasin mõtlema kas to julla võib käiva mootori korral ka rihmapingiti hüppama ve värisema panna? Ühel passatil jäi peale pinguti vahetust se värisema kuna rihm oli vana arvasin, et tolle süü. On kellegil ehk pilte kuda to junn seest välja näeb? Käega katsudes ta lihtsdalt tundub järgi andma kui järsku keerata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 06.01.10 20:47 Tsiteeri


Tööpõhimõtte ja isegi ehitus on täpselt sama mis starteri pendiksil. Rihmaseibi sisse on integreeritud siis see pendiksi osa.
Automees6, oled õigel teel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
dan.d
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Tartumaa & Porolandia
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5 tdi a62,5tdi vw multivan

postitati 06.01.10 21:19 Tsiteeri


2.5tdi 97a seda küll pole


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
dan.d
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Tartumaa & Porolandia
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5 tdi a62,5tdi vw multivan

postitati 06.01.10 21:22 Tsiteeri


seda häält võib teha:leevendusega rihmarattas,pinguti,pinguti amort,või ventika siduri laager.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 06.01.10 21:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: dan.d
2.5tdi 97a seda küll pole

Kusjuures minu põkal ka seda pole. Kas 2,5 stel diislitel ültse on seda junni pandud? Ise näinud neid 1,9 TDi peal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 06.01.10 21:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: dan.d
seda häält võib teha:leevendusega rihmarattas,pinguti,pinguti amort,või ventika siduri laager.

Jep mul endal sama asi krigiseb hommikuti. Korra määrissin laagri ära siis mingi aeg oli vait.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
dan.d
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Tartumaa & Porolandia
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5 tdi a62,5tdi vw multivan

postitati 06.01.10 22:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: dan.d
seda häält võib teha:leevendusega rihmarattas,pinguti,pinguti amort,või ventika siduri laager.

Jep mul endal sama asi krigiseb hommikuti. Korra määrissin laagri ära siis mingi aeg oli vait.
kui seisma jättmisel käib krigin läbi siis tavaliselt vendi laager ja see maksab oi oi kui palju.


***
Märkus moderaatorilt: "Kuna kasutaja ei ole vaatamata varasematele märkustele asunud järgima foorumi reeglite 3. punkti, on kasutaja postitusõigus tühistatud!"


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 06.01.10 22:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: dan.d
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: dan.d
seda häält võib teha:leevendusega rihmarattas,pinguti,pinguti amort,või ventika siduri laager.

Jep mul endal sama asi krigiseb hommikuti. Korra määrissin laagri ära siis mingi aeg oli vait.
kui seisma jättmisel käib krigin läbi siis tavaliselt vendi laager ja see maksab oi oi kui palju.

Sa mõtled seda võlli laagrit kus ostas visko on? Mul õnneks pinguti laager või amort teeb kriginat. Teemaalgatajal soovitan ka pinguti üle vaadata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
j2mis
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C5, B5, Zafira A

postitati 07.01.10 18:49 Tsiteeri


Visco rihmaratta laager maksab poes 800 EEK kopikatega. Seda siis Rida5 2,5tdi mootorile.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Audihauto
huviline

Avatar


Registreerunud 18.11.08
Asukoht: Tallinn,Paide
Kasutaja on eemal

Auto: 100 2,5 tdi c4 a6 2,5 tdi quattro c4

postitati 07.01.10 19:00 Tsiteeri


Tere.Põnev teema,ka minu autol kigiseb.Tahaks tõesti,kui kellelgi võimalik,panna pilt sellest,,ime seibist,siduriga``.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
reisser
huviline

Avatar


Registreerunud 09.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c4 ülelaetud masuudipress

postitati 07.01.10 19:55 Tsiteeri


Jah- oli ka minu autol selline krigin või nagin ees mootoris ja mõtlesin juba, et hammasrihma pingutusrullik, ostsin uue. Kuid sellega asi ei piirdunud esiots laiali ja avastasin, et kriginat tegi hoopis otsademfer mille kummimuhv oli 3/4 osas puruks ja see jahvatas teatud pöördel vastu otsaplekki.
Kuid muidugi on veel võimalik- viga tõesti kas lamerihma pingutusrullik või visko laager. Võta lamerihm maha ja auto käima saad kaks varjanti kolmest võibolla välistatud. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 07.01.10 20:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Audihauto
Tere.Põnev teema,ka minu autol kigiseb.Tahaks tõesti,kui kellelgi võimalik,panna pilt sellest,,ime seibist,siduriga``.

2,5 Tdi l pole ma seda näinud. Sihuke näeb välja slele leevendiga rihmaratas. http://hyperinzerce.cz/x-cz/inz/2717/2717449-octavia-1-9tdi-1-8-2-0-superb-alternator-120a-a-140a-1.jpg Ega kui ei tea ei oskagi seda tähele panna tavaline on lihtsalt seest tühi.
http://www.stealthtdi.com/Forums/Alternator-NewPulleyFront.jpg
http://www.idparts.com/catalog/images/gallery/d/2292-2/alternatorpulley.jpg
Sisemus ka siis
http://www.nskamericas.com/cps/nsk/na_en/p/images/content/1.1.3.19_Clutch_Pulley_Unit_rdax_95.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 07.01.10 21:21 Tsiteeri


Teema ühtib täpselt minu praeguste probleemidega. Oman ka A6 2.5TDI-d. Samamoodi ees midagi krigises ja nagises, lõpuks hakkas pinguti suht kõvasti tõmblema ja rihm loopis nii et jube ragin järgi. Lugesin teemat ja mõtlesin, et probleem käes, kindlasti ka see geneka vabajooksu sidur, kuid täna vaatasin genekat ja seal sellist asja küll polnud. Oli täiesti tavaline rihmaseib.

Teiseks probleemiks võis mul olla visko laager, mis loksub ja ringi ajades kõriseb. Selgelt aru saada, et laager omadega otsas. Selle kohta küsikski, et kust selle laagrit saada võiks ja kui raske selle vahetamine on? Olen kuulnud, et pidi paras tegemine olema, tuleb kuuma anda ja siis välja tõmmata, sisse pannes samamoodi kuumaks ajada. Uus laager koos kronsteiniga maksab kuskil 5500.-, täna Forsist küsisin. Ainuke variant on laager ise ära vahetada, aga äkki keegi on teinud ja teab kuidas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
j2mis
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C5, B5, Zafira A

postitati 11.01.10 20:28 Tsiteeri


martin471 kirjuta ka teistele kuidas sina oma krigiseva laagri probleemi siis lahendasid.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 11.01.10 22:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: j2mis
martin471 kirjuta ka teistele kuidas sina oma krigiseva laagri probleemi siis lahendasid.:)


Kuna tegin mootorile suurema remondi ja eelarve niigi lõhki läks, siis ei tahtnud selle laagri eest liialt palju maksta ja kuna autot siiski endale teen, siis otsustasin ka vana laagrit mitte uuesti tagasi panna. Niisiis leidsin muu lahenduse. Audi A6-l on visko laager kronsteini sisse pressitud, kuuma andes saab kätte. Pressitud laager on pikk ja maksab eraldi ostes 2200.-, koos kronsteiniga üle 5000.-. Audi 100-l on aga kronstein täpselt sama, kuid laager ei ole sinna mitte sisse pressitud, vaid on kinnitatud kolme poldiga ja maksab uuena nõks üle 1000kr (see oli siis originaalosa, forss muud ei pakkunud). Foorumi kaudu hankisin endale Audi 100 kronsteini, mille eest maksin 350kr ja forsist tõin sellel uue laagri, millelt sain firma kliendikaardiga 15% alla. Kokkuvõttes on olema tutikas laager ja sama kronstein, kuid probleemi lahendasin palju odavamalt.

Kuna Audi 100-sid peaks osadeks lammutatuna veel vedelema küll, siis soovitan teistelgi seda teed minna :) Nii palju veel mainiksin, et A6 uuem lahendus on siiski veid parem, sest kasutatakse pikka laagrit ja pikka võlli, 100-l on tavaline üherealine kuullaager, sellest tuleneb ka hinnavahe. Ise eeldan, et pikk laager peab ka kauem vastu, kuid 2200.- ainult laagri eest välja käia...mina jätsin seekord vahele...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
j2mis
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C5, B5, Zafira A

postitati 12.01.10 10:48 Tsiteeri


Vot sedasi käib lahendus Audide puhul :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
freelander
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi

postitati 27.04.10 07:50 Tsiteeri


Lihtsalt öeldes sobib siis a6 103kw 2,5tdile ilusti audi 100 tavaline kronstein koos laagriga?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 29.04.10 15:12 Tsiteeri


Jah, nii ta tõesti on. Ainuke asi, mida tasub jälgida, on see, kas 100 pealt võetud kronstein on ikka kliimaga variandi oma. Sama kronsteini külge kinnitub ka konditsioneeri pump, nii et kui kronsteinil vastavaid kinnituskohti ei ole, siis ei ole sellega midagi teha :)

Ära tasub märkida ka seda, et 100-l on täiesti tavaline üherealine kuullaager, mis kulub kindlasti kiiremini.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
dislapartei
huviline



Registreerunud 27.04.10
Asukoht: rapla
Kasutaja on eemal


postitati 11.05.10 08:24 Tsiteeri


Selline küsimus, et osades poodides müüakse vicosidurit. Kas see sidur on siis koos laagriga või ilma?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 49.6% - SQL: 50.4%]