Lehekülgi: 1 2 |
pitta
huviline
Registreerunud 06.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100, 2.8 V6 128kw
|
postitati 04.01.10 12:10
|
|
|
Audi 100, mis autoga edasi teha?
Ei oska seda teemat kuhugi mujale paigutada. Kui vale koht, siis loodetavasti andestatakse
Nimelt vajaksin veidi nõu (ehk mõni klubikaaslane vaatab teemat teise pilgu alt kui ise).
Olen viimased peaagu 4 aastat sõitnud oma truu kaaslase audi 100-ga (1992.a 2,8 V6 128kw, automaat). Üldjuhul on ta mind hästi teeninud, loomulikult
olen ka masinasse korralikud summad matnud, mis on vana neljarattalise puhul vist paratamatu. Muidu sõiduomadustelt teeb ta nii mõnelegi uuemale
kaaslasele silmad ette. Ja ausalt öeldes tegemist ei ole ökomasinaga.
Kuna elu on muutunud, hakkasin siin talvehakul mõtlema auto välja vahetamise peale, sooviksin vahelduseks mõnda pisemat uuemat nö ökomasinat (sellist
tüüpilist naistekat) ja mõtlesin audi müüki panna. Enne kui jõudsin kaugemale mõelda, ühel õhtul koju jõudes, andis audi otsad. Automootorit ootab ees
kapremont. Hetkel vaevan pead, et kas sellel on mõtet, sest kindel mõte on masin väljavahetada.
Olen vaadanud autoportaalidest sama aasta masinate hindasid ja mõelnud, mis edasi (kui masin korda teha ja müüki panna). Kas üldse peale mootori
kapremonti oleks huvilisi? Vana masin, läbisõit ees 325 000 (usun, et seda on ka enne mind korduvalt keritud). Olen kalkuleerinud, et kui korda teha,
et siis nii 10-12 000 oleks reaalne hind mille eest ma ta veel müüksin... Ehk hõljun pilvedes?
Mis oleks mõtekas teha edasi? Auto tervena varuosadeks? Teha korda ja maha müüa? Kas oleks üldse huvilisi? Seisma niisama pole ka mõtet jätta ja pole
kohta ka.
Ehk keegi viitsib kaasa mõelda. Või on samalaadse otsuse ees seisnud, ehk pajatab siis, et mis lõpuks sai?
|
|
|
kiin21
huviline
Registreerunud 17.10.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 04.01.10 14:10
|
|
|
Ma müüks selle varuosadeks.Ega see varuosadena müümine ei ole ka teab mis kerge, sest neid mitte erilise juppe on terve turg ääreni täis.
|
|
|
raxi
huviline
Registreerunud 20.01.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.01.10 14:26
|
|
|
Lammutuses ka erilist hinda ei saa. Kui korda teha siis on ehk lootus vahetada millegi ökonoomsema vastu. Ega see otsuse tegemine kerge ole.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 04.01.10 14:28
|
|
|
Mis ültse juhtus? Korras 100 peaks ikka mingi 20 tuhat maksma ma arvan? Korda teha ja siis 10 tuhandega müüa küll mõtete pole.
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 04.01.10 18:47
|
|
|
Veoexperdi lammutusest saaks garantiiga mootori ~3500.- eest.
Kui tegemist korraliku autoga, siis vb saaks hetkeseisus selle eest 10 000.-
Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0
aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 }
Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 04.01.10 19:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Big
Veoexperdi lammutusest saaks garantiiga mootori ~3500.- eest.
Kui tegemist korraliku autoga, siis vb saaks hetkeseisus selle eest 10 000.- |
Sama meelt, et ehk odavalt korras moto vahele ja siis müüki vöi vahetusse.
Samas nagu automees küsis"...mis juhtus?", vöiks ehk enne uurida, kas saab vana katla odavamalt köpitsetud vöi töesti varuosa mootor.
Edu otsustamisel.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
pitta
huviline
Registreerunud 06.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100, 2.8 V6 128kw
|
postitati 04.01.10 20:13
|
|
|
Nagu naisterahva mõistus aru sai, siis otsad andis plokikaanetihend ja vahetamist vajavad ka klapisääretihendid (ehk jooksvalt tuleb sealt veel
midagi, kui auto kallale asutakse).
Muidu on auto vastu pidanud ja korralik olnud. Seest salong igati korras ja ilus, mõlke autol ei ole. Kuid rooste on hakanud oma tööd tegema. Seega
vajaks ta värvitöid, mis ta väärtust natuke kahandab... Vahetanud olen pigem selliseid kuluvaid osasid, amordid viimase ülevaatuse sõnul nagu uued,
ometigi nende vahetusest on möödas nii 4 aastat. Veel mis muret teeb on CO2 sisaldus, sellega on "vatti" nähtud. Põhimõtteliselt nokitsemist ta
vajaks, kuid kui mootori korda saaks, siis oleks hea, mugav, turvaline, ergas ja mitte väga ökonoomne auto
Paistab, et oman täielikku ebaedu audide omamisel Mu esimene: 80 quattro
käis saatuslikult üle katuse, siis oli vaja ka see lõplik otsus teha. Sellest sai osa juppe maha müüdud (antud osadel oli ka nõudlust) ja ülejäänud
läks Kuusakoskisse. Nüüd siis praegusega sama otsuse ees, et mida edasi teha? Peab vist marki vahetama 
Aga pean uurima neid mootoreid... ehk on odavam/lihtsam vaid teine mootor peale panna (oleneb, mis üllatusi sealt "katlast" veel tuleb) 
|
|
|
raemees
huviline
Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E90 320dA 2008a
|
postitati 04.01.10 20:22
|
|
|
Eks selle jupitamisega ongi nii, et hea läheb minema ja ülejäänud jääb.
Romula tundub vist kõige mõistlikum, iseasi palju nad maksavad.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 04.01.10 21:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raemees
Eks selle jupitamisega ongi nii, et hea läheb minema ja ülejäänud jääb.
Romula tundub vist kõige mõistlikum, iseasi palju nad maksavad. |
Romula pole kindlasti mõistlik. Seal pakutakse paar tuhat sest autost. Ma arvan et sellises seisus on tast mõni inimene nõus ka 10 k pakkuma. Kel
tööriistad vähegi peos püsivad pole probleemiks se plokikaane tihend ja klapisääre tihendid ära vahetada ja edasi sõita selle autoga. Ma küll ei
raatsiks oma autot lammutusse anda. 
|
|
|
real1
huviline
Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal
Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6
|
postitati 05.01.10 05:25
|
|
|
Plokikaane tihend ja klapisääer tihend pole nüüd küll mingi põhjus, miks autot surnuks tunnistada. Tee korda ja sõida edasi.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 05.01.10 12:15
|
|
|
Ma arvan, et kasulikum on maha müüa kui nigunii tahetakse maha müüa. Sest kui se remont kuskil lasta teha siis läheb see maksama selle auto väärtuse.
|
|
|
pitta
huviline
Registreerunud 06.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100, 2.8 V6 128kw
|
postitati 06.01.10 06:09
|
|
|
Vahetusse lähevad siis sellised detailid:
Hammasrihm; Mõlemad plokikaanetihendid ja klapikambrikaanetihendid ja siis veel veepump ( kui vaja ) ja klapisääretihendid
Kokku kuskil 1800-2000 + Ölid 700 + Filter 70 
Kokku ca 3000 ja töö teeb mees 
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 06.01.10 08:47
|
|
|
Sõitvana on kindlasti masinat oluliselt mugavam müüa (ka saab ju siis samaaegselt autot kasutada), seda muidugi eeldusel, et hinna suhtes ei ole
mingeid utoopilisi ootusi. Juba ette tuleb arvestada sellega, et suhelda tuleb hulga piidritega (a'la "oi, läbisõit on ju üle 100 tuhande" või
"masin ju poleerimata") kes ei anna aru, et nad ei ole autosalongis uut autot ostmas. Kui selleks psühholoogiliselt valmis olla siis ei ole ka vana
auto müümine mingi probleem. Muidugi peab arvestama, et praegu ei ole sellised äärmiselt ebaökonoomsed autod eriti populaarsed, kuid eks hind on vast
ka siinjuures määravaks.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 06.01.10 10:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pitta
Vahetusse lähevad siis sellised detailid:
Hammasrihm; Mõlemad plokikaanetihendid ja klapikambrikaanetihendid ja siis veel veepump ( kui vaja ) ja klapisääretihendid
Kokku kuskil 1800-2000 + Ölid 700 + Filter 70 
Kokku ca 3000 ja töö teeb mees |
No kui selline võimalus on olemas siis tee kindlasti korda.
|
|
|
Tort
huviline
Registreerunud 16.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2.6
|
postitati 06.01.10 21:39
|
|
|
Ja jäta alles varuosade tsekid, pärast hea ostjale ette visata. Ehk aitab müüa.
|
|
|
pitta
huviline
Registreerunud 06.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100, 2.8 V6 128kw
|
postitati 07.01.10 06:28
|
|
|
Ega jah hinda ei küsiks jah palju kui selle eest 10 - 12 kätte saan siis olen endaga rahul 
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 07.01.10 07:09
|
|
|
Teadlik ostja küsib kindlasti ka rullikute kohta lisaks rihmale ja pumbale. Seega kui juba vahetada, siis kõik hammasrihmaga seonduv. Muidu ju poolik
ikkagi see asi. Kaaned tuleks ka lihvida, seega kaante remonti koos tihendite, õlide, filtrite ja rihmavahetuse detailidega ei tee mitte kuidagi 3K
ära.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 07.01.10 07:49
|
|
|
Kodanik kes 10k auto puhul hakkab remonditšekke küsima suure tõenäosusega ostjaks nagunii ei osutu, sest kindlasti ta avastab, et mingi hooldus on
vahelt ära jäänud.
Kaane lihvimine ei ole ka ilmtingimata vajalik, eriti nii lühikese kaane puhul, kuid loomulikult tuleb kaane kahjustuse korral ka seda teha. Rullikud
ja muu rihmaga seonduv oleks tõesti mõistlik ära vahetada, kuid kui masin tehakse võimalikult odavalt töökorda eesmärgiga kiiresti maha müüa siis on
ka sealt võimalik natuke kokku hoida, muidugi oleks siis seda viisakas ka ostjale mainida.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Tort
huviline
Registreerunud 16.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2.6
|
postitati 07.01.10 09:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Kodanik kes 10k auto puhul hakkab remonditšekke küsima suure tõenäosusega ostjaks nagunii ei osutu, sest kindlasti ta avastab, et mingi hooldus on
vahelt ära jäänud.
|
Mina ostjana ei hakkaks küsima, aga kui öeldakse, et rihm vahetatud, mis on ometi hea müügiargument, siis mul tekiks küll küsimus, et kust ma tean ja
ootaks mingitki tõestust. Kerge muie tekib nende autoaedade autode osas, kõigil mitme hüüumärgiga juures KÕIK HOOLDUSED TEHTUD, ÄSJA VAHETATUD "pikk
nimekiri". Päris ma usun. Õli vahetatud heal juhul ja kogu lugu.
|
|
|
pitta
huviline
Registreerunud 06.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100, 2.8 V6 128kw
|
postitati 07.01.10 09:49
|
|
|
Kaante lihvimise teen ka kindlasti ära kuid see ei maksa mulle midagi ja rullikutel ka tavaliselt kui siis ainult laagrid vahetada ka need saab
tellida mitte oma kulul
Ja mis mõte on mul valetada kui ma tema niigi odavalt maha müün 
ei viitsi koheselt peale müüki telefoni numbrit vahtema hakata ja kõnesi
eirama , kuna uus omanik mkidagi avastanud mida ei ole tehtud jne...
Lihtsam kõik ausalt ära rääkida ja süda rahul.
|
|
|
pitta
huviline
Registreerunud 06.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100, 2.8 V6 128kw
|
postitati 18.01.10 10:24
|
|
|
töökäik :)
töökäik 
Nonii sai siis kaaned löpuks maha nööbitud ja tulemus ja viga selge
Ükski tihend ei saa pidada kui teda praktiliselt ei olegi olemas 
üritan siis siis mingiaeg ka pildid panna tihenditest 
Veepump OK! ei mingeid lokse eha kulumis jälgi ega muud silma hakkavat viga.
Rihm kulunud ( läheb UUS ) ilmselt ka rullikud tuleb ikka uued osta 
Termostaadi paigaldajad tehases võiksid ennast põlema panna , et sellise
koha talle leidsid
Kaaned lähevad peagi pinki , et kotrollida kas on vaja lihvida või mitte , aga ilmselt lihvin ikkagi kui juba maas siis miks mitte teha
edaspidise infi katsun jooksvalt siis siia lisada.. kui kellegi on mingeid ideid või kogemusi mida veel kuskilt kontollida siis need igati oodatud
Silindri kulumisest niipalju et ranti silindri seinal praktiliselt ei eksisteeri
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 21.01.10 16:01
|
|
|
Eelmine suvi lasin enda v6, 2.6 mootori plokikaaned korda teha. Põhjuseks ebatihedad klapid. Klapid lasin lihvida, ülejäänud tegin ise. Koos uute
lambda anduritega läks see nali maksa 9500 eeki ja kuupärast vahetasin
auto WV Taro vastu. Praegu mõtlen küll, et oli seda krt vaja teha.
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 21.01.10 16:18
|
|
|
Kumbat siis WV Taro või remonti?
Tsitaat: | Algselt postitas: timukas100
Eelmine suvi lasin enda v6, 2.6 mootori plokikaaned korda teha. Põhjuseks ebatihedad klapid. Klapid lasin lihvida, ülejäänud tegin ise. Koos uute
lambda anduritega läks see nali maksa 9500 eeki ja kuupärast vahetasin
auto WV Taro vastu. Praegu mõtlen küll, et oli seda krt vaja teha. |
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 26.01.10 07:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pampkuri
Kumbat siis WV Taro või remonti?
Tsitaat: | Algselt postitas: timukas100
Eelmine suvi lasin enda v6, 2.6 mootori plokikaaned korda teha. Põhjuseks ebatihedad klapid. Klapid lasin lihvida, ülejäänud tegin ise. Koos uute
lambda anduritega läks see nali maksa 9500 eeki ja kuupärast vahetasin
auto WV Taro vastu. Praegu mõtlen küll, et oli seda krt vaja teha. | |
Klapi remonti audile.
|
|
|
Magnus_K
huviline
Registreerunud 14.08.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.10 10:12
|
|
|
Teemaalgatajal esiveoline või Q?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |