john
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7
|
postitati 02.07.04 19:17
|
|
|
Pritsung
Kuda siis neid lahti saab. Muttri võtmega jäingi keerama. Enne kui kiskuma hakkan ehk oskab keegi kogemusi jagada
http://pilt.ee/photo/124966/2460461/
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 02.07.04 19:25
|
|
|
Kas need mitte tõmmates välja ei peaks tulema... ära enne lõhkuma mine kui mõni 100% kindel vastus tuleb!
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|
|
|
tarts200
huviline
Registreerunud 02.11.02
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 200; 84 a.
|
postitati 02.07.04 19:35
|
|
|
proovi ikkagi välja tõmmata. pihusti seisab sinul ilmselt pesas ühe rõngaga nii,et julget peale hakkamist
Audi, 4 rings to rule them all
|
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.07.04 19:53
|
|
|
kõvasti tõmmata lihtsalt. Asi istub kummitihendiga täpselt pesas. Soovitav pärast uued tihendid ka panna... Forss müüb vist 5.- eek/tk. Absoluutselt
mitte midagi keerulist Jõudu!
edit: miks kisud üldse ? uudishimust ?
|
|
|
john
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7
|
postitati 02.07.04 20:46
|
|
|
...lihtsalt soovitada kiskuda neid... tahtsin lihtsalt kindel olla selles. Aga tänud 
|
|
|
Ringo1
huviline
Registreerunud 08.04.03
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: 9JJ 850 S4
|
postitati 02.07.04 23:22
|
|
|
kas neid on mõtet ise puhastada vms?
JõuJaam - Autohooldus ja Performance lahendused
info@joujaam.ee
58 55 88 70 / Kadaka tee 185, Tallinn
|
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 03.07.04 06:40
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja aR
kas neid on mõtet ise puhastada vms? |
Lükka pritsepuhastus vahendit paaki ja kogu puhastus, kui abi pole, siis poodi, uute järele.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.07.04 07:00
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja aR
kas neid on mõtet ise puhastada vms? |
Aga kus oli juttu nende puhastamisest? Äkki tahetaksegi tihendeid ära vahetada...
Omal sama asi oli, ostsin kõik neli tihendit mis sinna vaja läheb uued ja püüdsin neid ära vahetada... no on raiped alles tugevasti sees, ikka julmalt
peab tirima.
Kui siiski oli miski puhastamise mõte, siis jah, erilist mõtet asjal ei ole, kui sul just kusil selle jaoks vastavat pinki pole millesse asi sisse
panna ja ilgelt suure survega miskit kanget ainet läbi lasta, niisama neid leotades suurt kasu ei saa, teha parem nii nagu just soovitati.
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 03.07.04 09:06
|
|
|
Soojal mootoril on nad kinni, külmalt peaks ikka enamvähem normaalselt välja tulema.
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.07.04 09:14
|
|
|
Ei tule nad midagi... sest enda omal oli selline asi, et neid üldse kätte saada peab ikka mõningad asjad seal lahti lammutama ja selleks ajaks jahtub
juba moto maha. Tegelt kui õieti mäletan siis võtsin enda oma lahti üldse järgmisel päeval, et moto oli täiesti külm.
Et pihtusi koos oma võruga või pesaga kuidas seda nimetagagi... koos sellega tuli minul ilusti välja, kuid sellest krdima võrust teda enam kätte ei
saanud. Hiljem sain aru ka miks ei tulnud, see ülemine tihend mis tal seal on, see paksem rõngastihend, see ei tule välja kohe vaid libiseb sellest
soonest üle ja läheb sinna alla suurele servale ette ja siis on kangutamist juba küllaga. Kuid kokkuvõttes nad peaksid ikkagi lahti tulema jah, jõudu
vaid vaja.
|
|
|
|
john
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7
|
postitati 03.07.04 11:21
|
|
|
Sain just garaasist tagasi ja kurat nuta või naera aga lahti ma ned ei saanud  aga võtan moto maha ja siis proovin uue hooga. Et tegu pole
siis puhatamise vaid motole tahaks kap remondi teha. kogu kapoti alune on juba puhtaks tehtud ainult moto vaja veel maha võtta aga see pritsung käib
hetkel yle jõu lihtsalt... õhtux kogun uued õlled kõrvale ja proovin uue hooga 
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 03.07.04 11:30
|
|
|
Jah ega kui nad kaua peal olnud, siis arvatavasti tihendid kõvaks läinud ja eks tahmagi vahele tekkinud. Kui enda omal esimest korda maha võtsin, siis
oli ka ikka paras jamamine, teinekord polnud enam probleemi. Kui õieti mäletan, kasutasin maha võtmiseks pikki tange, need sai miski nurgaall vastu
plokki suruda ja siis miski varjandiga pihustid välja murda, otse tõmmates ei olnud käes piisavalt rammu.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 03.07.04 11:34
|
|
|
Pikem kruvikeeraja otsamutri serva taha ja plokikaane servale toetades tuleb välja nigu naksti. Millegi ära lõhkumise kartust välja tõmmates ka nagu
eriti pole. Ettevaatlik tasub olla pihustite paigaldusel.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.07.04 11:37
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ferdinand
Pikem kruvikeeraja otsamutri serva taha ja plokikaane servale toetades tuleb välja nigu naksti. Millegi ära lõhkumise kartust välja tõmmates ka nagu
eriti pole. Ettevaatlik tasub olla pihustite paigaldusel. |
Mis seal paigaldamisel nii ohtlikku on? minuarust on nende tagasipanek lapsemäng sellekõrval mis on nende kättesaamine.
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 03.07.04 11:43
|
|
|
Paigaldamise lihtsustamiseks võid pihusti pesa või tihendi kas tehnilise vaseliini vms. kergelt libestada.
|
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 03.07.04 11:43
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ranz
Tsitaat: | Esialgne postitaja ferdinand
Pikem kruvikeeraja otsamutri serva taha ja plokikaane servale toetades tuleb välja nigu naksti. Millegi ära lõhkumise kartust välja tõmmates ka nagu
eriti pole. Ettevaatlik tasub olla pihustite paigaldusel. |
Mis seal paigaldamisel nii ohtlikku on? minuarust on nende tagasipanek lapsemäng sellekõrval mis on nende kättesaamine. |
Hee kui pihusti ikka kinni, siis kruvikaga mutri servast nii lihtsalt ei kanguta, ma ise ikka tangidega korralikult ringi käima loksutasin ja siis
alles välja murdsin. Tagasipanek jah, suht hoolega peab tegema, ise sain paarist kummitihendis jagu, servad teravad ja paigaldamisega lõikas manseti
pooleks, aru sain siis kui moto käima panin ja õhku vahelt läbi hakkas imema. Aga see võis olla selest, et ma ei kasutanud originaal mansette. Nimelt
ei viitsinud suurde linna originaale ostma minna, sai asendatud agrovarust ostetud põllumajandus juppidega.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 03.07.04 11:48
|
|
|
Tsitaat: | Mis seal paigaldamisel nii ohtlikku on? minuarust on nende tagasipanek lapsemäng sellekõrval mis on nende kättesaamine.
|
Kui pihustipesa otsas olevad plastpukse ei vaheta siis on oht vanadusest rabedad asjad lihtsalt ära lõhkuda. Lähtun vaid oma kogemustest, minul
niimoodi juhtus. Muidugi oli viga ka pihusti otsatihendit hoidva plekkmoodustise kehvas paigalduses ja loomulikult ka kogenematuses. Tänavu kevadel
hooldamise käigus ei olnud selle koha pealt küll enam mingeid probleeme.
Loomulikult on kasulik paigaldamisel näiteks õli kasutada.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.07.04 11:56
|
|
|
Kergelt õlitada tuleks nad ära jah ning mina leian et kui juba see osa lahti sai võetud siis see 300 kõikide tihendite alla kokku ei ole suur summa
(just niipalju need kokku suht mul maksid, ühes augus 4 tihendid ja 5 auku, kokku midagi 2xx oli, originaal osana)
|
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 03.07.04 12:00
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ranz
Kergelt õlitada tuleks nad ära jah ning mina leian et kui juba see osa lahti sai võetud siis see 300 kõikide tihendite alla kokku ei ole suur summa
(just niipalju need kokku suht mul maksid, ühes augus 4 tihendid ja 5 auku, kokku midagi 2xx oli, originaal osana) |
Õige ta on, mul omal vahetus plaanis igatahes, mingiaeg nagunii korra pritse koos kollega eest ära pean võtma, siis parem teha. Tea palju uued
pihustid maksta võiks, ega nende vahetus ka paha teeks.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.07.04 12:05
|
|
|
Pihustite hinda kahjuks peast enam ei mäleta... kuid minuarust oli suht kallid et lihtsalt niisama profülaktika mõttes vahetama hakata.
|
|
|
|