Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi V8 (automaat) keskdiffer? (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 2521)
matt
huviline

Avatar


Registreerunud 15.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.8Q '95

postitati 01.01.10 16:56 Tsiteeri
Audi V8 (automaat) keskdiffer?



Tere rahvas!

Uurisin tuttavale otsitava V8 kohta ja selgus, et torsen-torsen (keskel-taga) on vaid manual V8-l, mis on suhteliselt haruldane.
Edasi kolasin mööda foorumeid ja teemasid ning ei suutnud omale pilti kokku panna, mis toimub automaat Audi V8 keskmises diffris. Niipalju siis, et "Planetary gear center with electronically-controlled multi-plate locking clutch" .. ehk et eksisteerib automaatne lukustus, mehaanilise mitmekettalise siduri näol (tõenäoliselt mitte nüüd nii pika elueaga, kui torsen), mis töötab elektroonikalt saadud info põhjal (ABS andurid). Tuleb Subaru visco-ga paralleel.. Nüüd aga tavaolukorras .. ehk et selle planetaarülekande roll (nagu avatud differ?) ja omadus sildadevahelise jõu jaotamisel pakub huvi..

Head uut!! ; )


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 01.01.10 17:05 Tsiteeri


Nagu ma aru saan siis tegemist on tavaolukorras tavalise avatud difriga. Erinevus viskosidurist on pidev nelivedu mida vajadusel lukustatakse.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kaharm
huviline

Avatar


Registreerunud 11.07.07
Asukoht: Tallinn - Luhamaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2 3B & S2 ABH & Coupe V6 & 1x V8 PT & 1x V8 ABH & S4 AAN & 90Q & Roheline NIVA 1.7 & Punane..

postitati 01.01.10 20:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaharm
Tsitaat:
Algselt postitas: kaharm

Oskab keegi midagi selle V8 (Torque distribution via electronically controlled multi-plate hydraulic transfer clutch in the center) keskdiffri kohta rääkida.


*How does the system perform: In on-road conditions the car will not be able to move if one front and both rear wheels lose traction altogether. Torsen effect with one wheel in the air still applicable to V8 with manual transmission, but will not happen on V8 with automatic transmission because center differential on this model offers 100% locking even when no torque is sensed on the spinning wheel.

*The quattro system was significantly upgraded once again through the market launch of the Audi V8 featuring Audi's EDS electronic differential lock. This sophisticated system automatically prevents the wheels from spinning and guides excess power to the wheels for even more traction. Power is conveyed consistently to the wheels as long as the driver keeps his foot on the gas pedal.


http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=2557&page=3


K Kogu autopark müügis! http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=130974&page=1&highlight=%26%2365533%3B#pid673043
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Olaf
huviline

Avatar


Registreerunud 23.12.02
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8

postitati 03.01.10 21:02 Tsiteeri


V8-l on keskel automaatkastis olemas torsen differ millel on lisaks magnetsidur 100% lukustuse jaoks mida juhitakse abs ja kasti sees oleva kiirus anduritega. Selle torsen töötab nagu teisedki torsenid ainult vastavalt vajadusele lukustatakse differ täielikult, seda ise käsitsi lukustada ei anna. Visco siduriga paralleele ei tasu tõmmata see on hoopis teine asi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.2% - SQL: 69.8%]