Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: b3 geneka rihma vahetus (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2786)
speedfest
huviline



Registreerunud 14.12.09
Kasutaja on eemal


postitati 30.12.09 14:07 Tsiteeri
b3 geneka rihma vahetus



Millest oleks vaja alustada, esmapilgul sai selgeks, et kuidagi on vaja roolivõimu pump lahti saada, seega minu küsimus: Kas seda on vaja teha auto alt või saab ka pealt poolt ligi ning millist kruvi/mutrit oleks vaja lahti keerata, et see roolivõimu pump liikuma saaks? Ette tänades :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Krooniline
huviline

Avatar


Registreerunud 19.03.08
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep GC; Volvo V70

postitati 30.12.09 14:52 Tsiteeri


Mis mootor kõigepealt ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
speedfest
huviline



Registreerunud 14.12.09
Kasutaja on eemal


postitati 30.12.09 15:10 Tsiteeri


Jäi lisamatta jah 2.0 85kw 91a.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
real1
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal

Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6

postitati 30.12.09 16:44 Tsiteeri


Keera neid mutreid ja polte, mis lähevad läbi ovaalsete aukude. Ja ka mõned sellised, mis lähevad läbi ümmarguste aukude:)
1,8 mootori roolivõimul on neid täitsa mitu ja mõni päris peidus, andis tükk aega otsida ja kruvida. Huvitav töö igatahes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arturASE
huviline

Avatar


Registreerunud 31.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2009a. A6 allroad + VW Tiguan 4motion

postitati 30.12.09 16:47 Tsiteeri


Kui viitsid võta esistange eest ära ja siis asjatad juba nagu köögis, kõik on kohe näo ees. Ise just eile vahetasin geneka- ja roolivõimurihma ära, väga lihtne.

Edu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
real1
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal

Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6

postitati 30.12.09 16:53 Tsiteeri


Ma olen päris kindel, et ei viitsi:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
speedfest
huviline



Registreerunud 14.12.09
Kasutaja on eemal


postitati 01.01.10 08:17 Tsiteeri


Jep, selles oli sul õige, et hetke ilmaolusid arvestades ei viitsinud ma küll seda stanget eest kiskuda, kuid seda et kõik mutrid ja poldid oli vaja eemaldada vastas tõele, seega tänud :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
serxx
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.01.10 13:24 Tsiteeri


Ei tea, kas teema enam akutuaalne.
Mul on vaja Audi 80 termostaat vahetada ja just uurisin seda teemat, et mida ja kuidas teha, et roolivõim suht ohutult teepealt eest saada. Muidu ei pääse termostaadile ligi.

Siin on Golf 3 kohta jutt, koos piltidega, sealhulgas roolivõimu eemaldamine:
http://faculty.ccp.edu/faculty/dreed/Campingart/jettatech/coolingmaint/index.htm

Antud lingil olev jutt kehtib nii G2 kui G3 osas.
Kuna Volkswagenid ja Audid jagavad väga paljusid detaile ja R4 mootorid on VW ja Audi peal sisuliselt samad, eeldan, et Audi 80 puhul on tegemist väga sarnase kui mitte täpselt sama protseduuriga - mootor vaid teistpidi peal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 26.8% - SQL: 73.2%]