Siim5
klubiliige
Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Otepää
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 29.12.09 17:50
|
|
|
S4 2.2T probleem klapi juhtpuksidega
Sai plokikaanele lastud teha kerge uuenduskuur Tartus Astromotos. Ühe tööna sai vahetada lastud ka klapi juhtpuksid. Kuna plokikaani remondib antud
firma igapäevaselt, ei hakanud kaant pikemalt kohapeal uurima, sai töö eest makstud ja kodu põrutatud. Hiljem nüüd kodus uurides märkasin klapi
juhtpukside juures midagi kummalist ja ootaks teie kommentaare selle kohta.
Lahti seletatult siis kõik juhtpuksid kergelt erinevatel kõrgustel ( silmaga eristatav ) väljalaske kanalitesse piiludes. Kui enamus juhtpukside
kõrgused erinevad teineteisest kõige rohkem paari millimeetriga, siis ühes äärmises kanalis hoopis teistsugune olukord - juhtpuksi ots vaevalt
paistab. On selline asi tehniliselt toimiv/kestev või on siin tegu praagiga ja sellisena kaant peale panna pole mõtet?

Võrdluseks pilt teisest kanalist

|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 29.12.09 18:05
|
|
|
Klapijuhtpuksid on uuena ühe pikkused. Ilmselt ei ole korralikult pesasse pressitud juhtpuks. Miks klapisäär roostes on? Halvasti puhastatud kaas.
Remonttööd tuleks alustada ikka hästi puhastatud kaanega
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 29.12.09 18:16
|
|
|
Ei julgend nagu midagi öelda aga endale jäi ka kohe mustus ja rooste silma. Niiplaju kui mina olen neid remonditud kaasi näinud on nad ikka alati
ilusad puhtad. Paistab lohakas töö jah. Palju sel ülevalpool ruumi on? Peasi, et vedru taldrik vastu ei käiks.
|
|
|
Siim5
klubiliige
Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Otepää
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 29.12.09 23:44
|
|
|
Ülevalt poolt ei näe palju ruumi on, klapi vedrutaldrik ees. Mustus ja rooste hea tähelepanek, kaane üleüldisest puhastamises kokku ei lepitud aga
klappide pesu/puhastus oli üks töödest küll :S - plokikaane tihendi poole pealt klapid kenasti puhtad. Üha rohkem hakkab tunduma, et sain mööda pükse
selle asjaga. Kui kellelgi on pakkuda mõnda head kontakti kes teeks kaane tööd korrektselt Lõuna-Eestis, palun andku teada. Samuti oodatud veel
kommentaarid inimestelt kes asjast jagavad.
|
|
|
Vihane-Tihane
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 30.12.09 07:22
|
|
|
Üks ja kindel asi mida julgen soovitada, on et vii kaas Windorfi Tiidu kätte ja saad väga hea asja tagasi. Selles pole kahtluski.
12.301@181km/h
|
|
|
|
digimarket
huviline
Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d
|
postitati 30.12.09 08:17
|
|
|
Pole küll enda kaanest ühtegi pilti, aga julgen ka Windorfi Tiitu soovitada. Töö ikka väga korralik, kaan oli justkui uus.
|
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 30.12.09 09:24
|
|
|
Olen samuti kaane remondiga tegelenud. Juhtpuksidega on nii, et kui on sisse pandud poest ostetud, mis maksavad u. 30eek tk, siis neil on selline krae
ülemises otsas ja uue puksi pressid sisse selle kraeni, nii et kõruse erinevus pole võimalik. Samas on olukordi, kus uus juhtpuks tuleb lühemaks teha,
kuna ta on liiga pikk. Tehasest on aga sellised puksid sees, mida on võimalik erinevale kõrgusele ajada küll, kuid õige tööriist tagab nende õige
sügavuse.
Soovitada võiks seda, et võta see üks klapp või siis selle vedru välja ja vaata klapisääretihendi poolt kui kõrgel ta on.
Üldiselt porditud kaantel tehakse sageli juhtpuksi üksjagu lühemaks.
|
|
|
Siim5
klubiliige
Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Otepää
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 30.12.09 10:16
|
|
|
Juhtpuksid ostsin ise Forss'ist ja on need kraega variandid tõesti. Millise keemia sees seda kaant leotada/puhastada võiks, mis oleks effektiivne?
Windorfi kohta palju head kuulnud/lugenud aga paraku distants mängib suurt rolli, eriti kuna moment jalamees. Kaane viimimise ja toomise kulud, plus
siis veel mõlemal juhul töölt päeva ära olemine läheks ise juba üsna kulukaks. Selge on see, et sellisena kaan käiku ei lähe.
Tänan kõiki kes plokikaane tegijate kontakte saatsid!
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 30.12.09 11:43
|
|
|
Eesti ja me räägime siin mingitest distantsidest naljamehed.
12.301@181km/h
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 30.12.09 12:15
|
|
|
Milleks siis cargo ja ELS on?
Tüübid viivad ,toovad vajadusel.
|
|
|
|