medical
klubiliige
Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.12.09 19:21
|
|
|
Käimisel imelik müdin 1.9 TDI-l
Tagant kuulates kostub häirivat müdinat. Kas väljalaske viga või tuleneb mootorist kuidagi?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 24.12.09 19:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: medical
Tagant kuulates kostub häirivat müdinat. Kas väljalaske viga või tuleneb mootorist kuidagi? |
Kahjuks meie ei oska sellele vastata, kuna ei kuule.
Arvatavasti pead veale kuidagi ise jälile jöudma ja kindlaks tegema, et kus see pärineb.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
medical
klubiliige
Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.12.09 08:19
|
|
|
Kas eemaldatud kat võib hääle selliseks muuta?
Või vahepealne pütt hõre seest ja hakkab häält kuidagi moonutama?
Üritan täna sellesse probleemi rohkem süveneda.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 25.12.09 08:36
|
|
|
Väljalaskes peitub arvatavasti viga. Kui oled kati seest tühjaks löönud võib tekkida häiriv kumin. Kindlasti vaata ühenduskohad üle summutil.
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 25.12.09 09:04
|
|
|
Olen ühte 2,6-st tühjade kat-idega.Jube porgandi hääl oli 2000 rpm-i juures
|
|
|
medical
klubiliige
Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.12.09 09:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Väljalaskes peitub arvatavasti viga. Kui oled kati seest tühjaks löönud võib tekkida häiriv kumin. Kindlasti vaata ühenduskohad üle summutil.
|
Kati asemel toru pandud. Ühendused kõik korralikud, viimane pütt ka uus.
|
|
|
kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.12.09 15:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: medical
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Väljalaskes peitub arvatavasti viga. Kui oled kati seest tühjaks löönud võib tekkida häiriv kumin. Kindlasti vaata ühenduskohad üle summutil.
|
Kati asemel toru pandud. Ühendused kõik korralikud, viimane pütt ka uus. |
Siis ongi normaalne. Siin sama lugu. Kuhugi vastu ei käi, kusagil auke pole, kõik on originaal, va. otsetoru. Salongi on kah kuminat kuulda. KAT ikka
summutab päris palju. Lähipäevil panen KAT-i alla tagasi, et TÜV korralikult läbitud saaks, siis peaks jälle vaikne olema, kuigi minekus väike
kadu.
Räägivad küll, et otsetoru ei pidavat eriti mingeid helisid tekitama, aga näe...
Mida annab kui KAT asendada resonaatoriga ?
Jutt käib C4 A6 2.5TDI-st.
|
|
|
medical
klubiliige
Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.01.10 21:07
|
|
|
Kas muutus kat´iga midagi paremaks?
Kohapea ei saa väga aru aga eemalt kuulates (keegi manööverdab) siis tuleb küll väga kahtlane hääl- mütsumine, patsumine.
Soojemate ilmadega väljalaske ära kakkuma ja vaatama üle mis seal olla võib.
Ma ise kahtlustan et asi ikka kuidagi mootoritööga seotud aga ?
|
|
|
a6audi
huviline
Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw
|
postitati 05.01.10 22:39
|
|
|
Tsitaat: | Lähipäevil panen KAT-i alla tagasi, et TÜV korralikult läbitud saaks, siis peaks jälle vaikne olema, kuigi minekus väike
kadu.
Jutt käib C4 A6 2.5TDI-st. |
KATi ainult TÜV pärast tagasi küll mõtet panna ei ole.Läbi läheb ilma selleta samuti.
|
|
|
kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.01.10 11:20
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: a6audi
Lähipäevil panen KAT-i alla tagasi, et TÜV korralikult läbitud saaks, siis peaks jälle vaikne olema, kuigi minekus väike kadu.
Jutt käib C4 A6 2.5TDI-st. |
KATi ainult TÜV pärast tagasi küll mõtet panna ei ole.Läbi läheb ilma selleta samuti. |
Mina isiklikult panin ta alla tagasi, et saaks vaiksem. Ja küll vana kobisema hakkab kui põhjaall KAT-i asemel aiapost haigutab.
Teistele otsisin eRT-st paar teemakohast punkti:
1) heitgaasi retsirkulatsiooni- ja sundtühikäigusüsteem, õhupuhastid, katalüsaatorseadmed, lambda;-andur, kübemetepüüdefiltrid jms peavad
olema valmistaja juhendi kohased ja toimima
2) omavoliline mootori toite- ja heitgaaside süsteemi muutmine ja ümberehitamine on keelatud, sh ülelaadeseadmete lisamine või ärajätmine, õhu- ja
heitgaaside osakeste filtrite äravõtmine, heitgaaside katalüsaatorreaktorite äravõtmine, teisele kütuseliigile ümberehitamine (diislikütuselt –
bensiinile; bensiinilt või diislikütuselt – gaasile jms ning vastupidi)
|
|
|
medical
klubiliige
Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.02.10 17:13
|
|
|
Kuidas aru saada kui pihustid pole enam pädevad?
Mootor käib kuidagi ebaühtlaselt, jätaks nagu vahele- tekib see müdisemine. Samas täitsa külmalt, töötab mingi aeg ühtlaselt.
Muidu tundub kõik normaalne.
|
|
|