Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A6 käivitub kehvalt (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 3235)
kilomeeter
huviline



Registreerunud 22.12.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: C4 tdi quattro

postitati 22.12.09 19:15 Tsiteeri
A6 käivitub kehvalt



Tere kõigile foorumlastele kõigepealt.
Olen värske Audi omanik ja juba pean küsimusega targemate poole pöörduma. Autoks A6 tdi 103KW.
Lugu järgmine, et hommikune käivitamine väga raske. Lasen küünlaid enne starterit paar korda kuumaks, ja siis kulub ikka tükk aega starterit kuni pill lõpuks elu sisse võtab, seejärel töötab laitmatult- mingeid tühje kohti töös pole. 3-4h peale sõidust tulekut käivitub mootor veel väga hästi kui kauem seisab, siis mitte. Küünlad testriga mõõdetud-korras.

Tänud ette..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 22.12.09 20:24 Tsiteeri


Ma kardan, et aku hakkab ära vajuma. Kas ketrab nagu laisavõitu? Endal tahab ka külmalt paar tiiru ikka starterit kuna aku pinge vajub isegi alla 9 voldi. 1,5 aastat vana AutoPart aku peab garantiid hakkama uurima. Vaata sul salongis ka voltmeeter palju tollejärgi hommiku näitab just käivituse aeg? Kui tester olemas mõõda testriga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kilomeeter
huviline



Registreerunud 22.12.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: C4 tdi quattro

postitati 23.12.09 05:21 Tsiteeri


Aku suht uus ja jõuab kedrata küll. Äsja laetud, 13V pingega aku puhul käitub täpselt samamoodi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 23.12.09 13:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kilomeeter
Aku suht uus ja jõuab kedrata küll. Äsja laetud, 13V pingega aku puhul käitub täpselt samamoodi.

Kui küünlad ok aku hea ja starter ketrab korralikult siis jääb üle õhk süsteemis. Kas tagasivoolu klapp ei pea või
on kuskil leke. Pihusti tagasivoolud vaata üle, et kuivad oleksid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kilomeeter
huviline



Registreerunud 22.12.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: C4 tdi quattro

postitati 23.12.09 15:16 Tsiteeri


Tänud, vaatan üle...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 23.12.09 16:04 Tsiteeri


Endal oli sarnane jama, viga oli süütes.. :)


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 23.12.09 18:49 Tsiteeri


Rääkides süütest, siis hakkan tuleval esmaspäeval suuremal määral enda auto mootorit remontima ja seoses sellega olen teinud uurimistööd õige süütehetke asjus. Tehas pidi ette andma plunseri tõusu 0,25mm mootori nullseisus, kuid mehed, kes selle mootori remondiga palju tegelenud, teavad, et see, mis on tehase poolt ette määratud, see pole ikka päris õige. Mootor pidi töötama palju paremini, kui plunseri tõus on pandud 0,35mm mootori nullasendis. Süütenurk peaks olema tehase andmetel 12 kraadi, kuid varasema süütega käib mootor siiski paremini. Mina teen enda autoga nii, et mõõdan plunseri tõusu enne mootori lahti võtmist ära ja pärast kokku pannes panen 0,35mm ja vaatan kuidas siis töötab, käivitub ja kuidas on kütusekulu võrreldes endisega :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kilomeeter
huviline



Registreerunud 22.12.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: C4 tdi quattro

postitati 24.12.09 07:22 Tsiteeri


Pihustite tagasivoolu voolikud ilusti kuivad kuid imelik, et peale 7h soojas garaazis käivitus auto ilusti, mida ta aga ei tee peale 7h külmakäes olemist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 24.12.09 10:55 Tsiteeri


Siis võib tõesti kas süütenurga või pumba enda viga olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kilomeeter
huviline



Registreerunud 22.12.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: C4 tdi quattro

postitati 24.12.09 12:59 Tsiteeri


Mässan edasi... ja annan teada, seniks häid pühi kõigile


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 26.12.09 19:50 Tsiteeri


Ma olen kunagi "rohelisena" disla kasutajana süüte nurga nii valeks panna, aga käivitub ikka hästi. Tundub et kala on mujal. Süüte nurk mõjutab suht vähe korras mootori käivitumist, tavaliselt hakkab mootor lärmakamalt tööle. Pikem käivitumine- eelsüüte küünlad, pumba olukord, kütte süsteemi olukord koos paagis oleva puhtusega jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 26.12.09 20:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Ma olen kunagi "rohelisena" disla kasutajana süüte nurga nii valeks panna, aga käivitub ikka hästi. Tundub et kala on mujal. Süüte nurk mõjutab suht vähe korras mootori käivitumist, tavaliselt hakkab mootor lärmakamalt tööle. Pikem käivitumine- eelsüüte küünlad, pumba olukord, kütte süsteemi olukord koos paagis oleva puhtusega jne.

Õige pritsehetk on vägagi oluline käivitumiseks. Varane süüde sisi auto käivitub koheselt ja käib lärmakamalt. Hilise süütega käivitub pika starteriga ja käib pehmemalt. Teemaalgatajal vast mingi muu probleem kuna soojas käivitub ilusti. Soovitan küünlad veelkord üle mõõta. Olid takistused ikka 1 ohmi juures? Võid ka tagatule pirni võtta ja ühe otsa aku + külge panna ja teise paned vastu küünla klemmi. Kui pirn põleb on küünal ok.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kilomeeter
huviline



Registreerunud 22.12.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: C4 tdi quattro

postitati 28.12.09 16:40 Tsiteeri


Elsüüte küünlad testrga mõõdetud- kõik ühtlaselt 0,9. Kuna sai paigaldatud plokisoojendus, siis käivitub ilusti. Külmalt muidugi endiselt kehvalt. No vaatab peale aastavahetust seda asja edasi...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 29.12.09 16:14 Tsiteeri


Pane pritse nurka varajasemaks ja vaata mis siis teeb. Või paneb mingi temp. andur kelbast mis annab infot et mootor soe, tegelikult külm.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kilomeeter
huviline



Registreerunud 22.12.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: C4 tdi quattro

postitati 29.12.09 17:44 Tsiteeri


Kuda veenduda andurite korrasolekus? Diagnostikasse?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 29.12.09 20:06 Tsiteeri


Et asja enda jaoks lihtsamaks teha, soovitan sul siiski diagnostikas käia. Esimesena soovitaks Test-Remi diislidiagnostikat. Ise käisin, sain teada, et süütenurk oli õige ja pumba kaane asend ka. Põhimõtteliselt loevad nad isegi turbo rõhud ja muud asjad välja kui vaja. Maksis 200kr, mis ei ole teiste diagnostikat pakkuvate kohtadega võrreldes sugugi kallis. Test-Rem asub Männiku teel, Puumarketi vastas. Uuri asja kodulehelt, lepi telefoni teel aeg kokku ja käi ära, siis süda rahul ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kilomeeter
huviline



Registreerunud 22.12.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: C4 tdi quattro

postitati 30.12.09 15:21 Tsiteeri


Asun Lõuna-Eestis, oskab keegi ehk head diagnostika kohta Tartus soovitada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 30.12.09 15:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kilomeeter
Asun Lõuna-Eestis, oskab keegi ehk head diagnostika kohta Tartus soovitada?


Üks koht, kus väga pädevad vennad koos, on Dia Diagnsotika , asuvad Tartus, Tehase21. Kontaktandmed saad kodulehelt ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kilomeeter
huviline



Registreerunud 22.12.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: C4 tdi quattro

postitati 30.12.09 17:08 Tsiteeri


Aitäh info eest, käin mõnipäev kohal...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
arvi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: D2 s8 97a. manual

postitati 05.12.10 18:47 Tsiteeri


Jätkan teemat.C4 2,5TD AEL
Viimasel ajal on käivitamine kuidagi imelikuks läinud.Peale küünla tule kustumist
tuleb starterit anda umbes 6-7 sekundit ja kogu aeg nagu lubab ja alles siis läheb käima
ja pöörded jäävad lonkama umbes 10-15 sekundiks.Kas see võib vihjata"pissivale"
pihustile?Küünlad on korras,tagasivoolu klapp vahetatud,filter vahetatud,küünalde
andur vahetatud,ülevoolu voolikud vahetatud ja kuivad.Niisiis avaldage arvamust,
päris sellist juttu otsingust ei leidnud.Kas on siis aeg pihusti otsad vahetada või saab
kuskilt õhku või veel midagi..?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kiljotiin
huviline



Registreerunud 25.05.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 TDI Q

postitati 07.12.10 09:52 Tsiteeri


Mul on probleem täpselt vastupidine. Külmast läheb väga kenasti käima, aga soojast peast tahab pikalt käiamist. Eelsüüteküünalde tuli ei lähe kah põlema soojast peast ning ketramist tahab 4,5 sek.
Kas seda võib ka õhk tekitada või on süüde vale?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.0% - SQL: 63.0%]