YuLaw
huviline
Registreerunud 26.07.07
Asukoht: Manchester, England
Kasutaja on eemal
Auto: Puudub...
|
postitati 21.12.09 14:21
|
|
|
Abi vea leidmisel
Juhtus siis järgmine lugu, et foori taha seisma jäädes hakkas mootorist kahtlast põksumise häält tulema, ja gaasi andes tundus nagu pool mootorit ei
toimiks.
Lisaks veel iga põksuga lööb õhutorust õhku välja.
kas võib olla , et nukkvõll läbi vms?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 21.12.09 14:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: YuLaw
Juhtus siis järgmine lugu, et foori taha seisma jäädes hakkas mootorist kahtlast põksumise häält tulema, ja gaasi andes tundus nagu pool mootorit ei
toimiks.
Lisaks veel iga põksuga lööb õhutorust õhku välja.
kas võib olla , et nukkvõll läbi vms? |
Rihma võis ka üle visata siis hakkab ka tagasi lööma. Aga võis juhtuda jah et niiplaju nookoreid juba ära lennanud ja paar silindrit ei tööta enam.
Sellisel juhul oli sul küll vähe seda 2,5 TDI rõõmu. Ja iga käivitamine võib asja hullemkas teha!
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.12.09 15:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: YuLaw
Juhtus siis järgmine lugu, et foori taha seisma jäädes hakkas mootorist kahtlast põksumise häält tulema, ja gaasi andes tundus nagu pool mootorit ei
toimiks.
Lisaks veel iga põksuga lööb õhutorust õhku välja.
kas võib olla , et nukkvõll läbi vms? |
Rihma võis ka üle visata siis hakkab ka tagasi lööma. Aga võis juhtuda jah et niiplaju nookoreid juba ära lennanud ja paar silindrit ei tööta enam.
Sellisel juhul oli sul küll vähe seda 2,5 TDI rõõmu. Ja iga käivitamine võib asja hullemkas teha! |
Täpselt!!!
|
|
|
|
YuLaw
huviline
Registreerunud 26.07.07
Asukoht: Manchester, England
Kasutaja on eemal
Auto: Puudub...
|
postitati 21.12.09 16:21
|
|
|
Vedas mul jah, ja ennem jõudsin 2 päeva varem geneka remondi ka ära teha 3,2kilo :S Lucky me
|
|
|
YuLaw
huviline
Registreerunud 26.07.07
Asukoht: Manchester, England
Kasutaja on eemal
Auto: Puudub...
|
postitati 13.01.10 21:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: YuLaw
Juhtus siis järgmine lugu, et foori taha seisma jäädes hakkas mootorist kahtlast põksumise häält tulema, ja gaasi andes tundus nagu pool mootorit ei
toimiks.
Lisaks veel iga põksuga lööb õhutorust õhku välja.
kas võib olla , et nukkvõll läbi vms? |
Rihma võis ka üle visata siis hakkab ka tagasi lööma. Aga võis juhtuda jah et niiplaju nookoreid juba ära lennanud ja paar silindrit ei tööta enam.
Sellisel juhul oli sul küll vähe seda 2,5 TDI rõõmu. Ja iga käivitamine võib asja hullemkas teha! |
Mis selle remont umbes võib maksma minna?
|
|
|
ozzipov
huviline
Registreerunud 17.11.07
Asukoht: Jõgevamaa/Põhjamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A5 Sportback Quattro S-Line Black edition
|
postitati 13.01.10 21:50
|
|
|
Kõigepealt peab ikka teadma mis viga täpselt on. Lase kuskil pädevas kohas üle vaadata. Foorumi kaudu raske ennustada, mis sul maksma läheb see.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
|
YuLaw
huviline
Registreerunud 26.07.07
Asukoht: Manchester, England
Kasutaja on eemal
Auto: Puudub...
|
postitati 14.01.10 06:44
|
|
|
Auto seisab majaees jah.
Pole jah kahjuks kohta kus ise lahti saaks võtta, kuid eks tuleb kuhugi teenindusse ära vedada ja lasta ülevaadata täpsemalt.
Summa on küll ilus mis need jubinad maksavad ,,, samas võiks juba ju kasutatud teise mootori mingi 10-12kilo eest peale osta (iseasi mis vahestus
muidugi maksab).
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 14.01.10 08:35
|
|
|
Ja siis poole aasta pärast ehk vahetad jälle mootorit ning siis jälle ja jälle.
Igaljuhul siiski mõttekab vana moto ära remontida ja edasi ainult kilomeetreid nautida kindla südamega?
Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0
aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 }
Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 14.01.10 11:51
|
|
|
Uuri kõigepealt mis juhtus. Klapikambri kaane mahavõtmiseks pole palju tööriistu vaja ja seda saaks ka suva kohas teha. Ja remondi ikka ära sest
lammutuse mootor võib samasugune olla. Läheb küll se 25- 30 maksma kuid pärats sõidad muretult kuni küttusepumba lõppemiseni.
|
|
|