Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: C5 2.5 v6 110kw ei lähe külmaga käima (Vastuseid: 33 | Vaatamisi: 6421)
patroly61
huviline



Registreerunud 24.11.09
Kasutaja on eemal


postitati 18.12.09 09:59 Tsiteeri
C5 2.5 v6 110kw ei lähe külmaga käima



Poleks uskunud et see mootor nii külma kartja on, kas viga on kütuses? Lisandid panin sisse. Kuigi ma alles kuuaega tagasi selle auto ostsin ja ei ole veel vahetanud ei õli ega filtreid, kuigi eelmine omanik on need väidetavalt just teinud, vaatasin õhufiltrit (oli puhas ja uus) õlivahetuse kleeps oli kah ja kütusefilter paistab kah uus. Või lihtsalt ongi, et see auto ei ole töömasin külmas kliimas ?? :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Amadeuz
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.05
Asukoht: Tarbatu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 avant TQAT 110 kW õlipress '99 (Nora), MB W639 kombi AT CRD 80kW (Jasmin)

postitati 18.12.09 11:59 Tsiteeri


Täna hommikul -22 (+tuule indeks) ja ca poolteisest mootoripöördest asi käis. Esiteks vaata küünlad üle - ehk ei toimi need sul. Sellise külmaga võiks julgeld küünlaid ka kaks korda anda ja alles siis süüdet.


_________________
www.andmebaas.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
patroly61
huviline



Registreerunud 24.11.09
Kasutaja on eemal


postitati 18.12.09 13:19 Tsiteeri


soojendasin küünlaid lausa 4 korda ja ikka sama seis, korraks nagu lubas ja siis ei midagi. Võibolla tõesti küünlad jamad, või siis on kütus kinni ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
patroly61
huviline



Registreerunud 24.11.09
Kasutaja on eemal


postitati 18.12.09 13:20 Tsiteeri


kuidas küünlaid kontrollida ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 18.12.09 20:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: patroly61
kuidas küünlaid kontrollida ?
Kontroll lambiga kõige lihtsam.Eemaldad küünla pealt toite juhtme ennem, Kui kontroll lamp põleb siis küünal terve,kui mitte,siis kutu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 18.12.09 21:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Kontroll lambiga kõige lihtsam.Eemaldad küünla pealt toite juhtme ennem, Kui kontroll lamp põleb siis küünal terve,kui mitte,siis kutu.

Kuidas sellest aru saada?
Kõige lihtsam siiski testriga. või kuidas?
Saab ka nii kui küünlad maha keerata ja panna aku pealt juhtmetega + küünlale pähe ja - küünla keresse ja vaadata kui ruttu punaseks läheb :) (läheb suht ruttu) algaja disla kasutajana nii tegin kunagi ja samas said küünlad ka puhastatud harjaga tahmast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
patroly61
huviline



Registreerunud 24.11.09
Kasutaja on eemal


postitati 19.12.09 10:52 Tsiteeri


Ööläbi puhus suur töökoja puhur auto alla, tagant poolt, hommikul keerasin võtit ja laksust käis, niisiis oli kütuse viga, .tallinnas nestes tankisin, väljas oli siis mingi -5 kraadi, mitte kuskil ei olnud kirjas et kas suvine või talvine, ma mõtlesin et see on iseenesest mõistetav et miinus kraadidega müüakse talvist kütust, aga eksisin, kuigi ma valasin peale kütuselisandit, ei olnud sellest kasu, sest järgmisel hommikul masin ikkagi ei käivitunud.

ma usun et mingi 5-10l oli seda nö suvist kütet sees, võtsin sinna peale 40l , spetsiaalselt otsisin et oleks talvine kütus ja panin veel lisandeid kah, ma ei kujuta ette mis saab kui ta nüüd homme jälle ei käivitu :D

Arvatavasti siis ikka eelsoojendus küünalde viga ei saa olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 19.12.09 11:11 Tsiteeri


Mõtle palun loogiliselt ja saad ise kah aru, et kütuses asi ei olnud...

Mul bussis 1,5 kuud tagasi nestes tangitud diisel ja eile läks ilusti käima.

Kui puhur töötas siis oli ju ruum soe ja seal käivitub vabalt ka ilma ühegi küünlata...



Tsitaat:
Algselt postitas: patroly61
Ööläbi puhus suur töökoja puhur auto alla, tagant poolt, hommikul keerasin võtit ja laksust käis, niisiis oli kütuse viga, .tallinnas nestes tankisin, väljas oli siis mingi -5 kraadi, mitte kuskil ei olnud kirjas et kas suvine või talvine, ma mõtlesin et see on iseenesest mõistetav et miinus kraadidega müüakse talvist kütust, aga eksisin, kuigi ma valasin peale kütuselisandit, ei olnud sellest kasu, sest järgmisel hommikul masin ikkagi ei käivitunud.

ma usun et mingi 5-10l oli seda nö suvist kütet sees, võtsin sinna peale 40l , spetsiaalselt otsisin et oleks talvine kütus ja panin veel lisandeid kah, ma ei kujuta ette mis saab kui ta nüüd homme jälle ei käivitu :D

Arvatavasti siis ikka eelsoojendus küünalde viga ei saa olla.



Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
patroly61
huviline



Registreerunud 24.11.09
Kasutaja on eemal


postitati 19.12.09 12:27 Tsiteeri


Mille viga siis on ??

Ruum ei olnud soe, puhur puhus auto kütusepaagi alla, mitte kuskilt mujalt, mootor oli täesti külm, ja ka töökoda oli -15kraadi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
patroly61
huviline



Registreerunud 24.11.09
Kasutaja on eemal


postitati 19.12.09 13:41 Tsiteeri


kella 10 ajal panin auto käima, sõitsin umbes 20km, kütuse järgi ja siis panin maja ette seisma, nüüd 5 tundi hiljem käisin proovisin käivitada, nii kui võtit keeran kohe käib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 19.12.09 13:54 Tsiteeri


Millal filtreid vahetanud oled? Ei tasu kohe tankalt sõimata kui filtris vesi jääs on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 19.12.09 15:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: patroly61
Mille viga siis on ??

Ruum ei olnud soe, puhur puhus auto kütusepaagi alla, mitte kuskilt mujalt, mootor oli täesti külm, ja ka töökoda oli -15kraadi.



Ok, seda oleks kah võinud mainida aga ma olen 99,9% kindel, et Neste -5 kraadise külmaga suvist kütust ei müünud ja kui oleks müünud siis oleks sellest ka tohutu kisa üleval olnud.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audikene
huviline



Registreerunud 05.07.09
Kasutaja on eemal


postitati 19.12.09 17:01 Tsiteeri


Mul ka c5 2.5 v6 110 kw 99a. ja lugu selline, et tankisin üleeile Nestes paagi täis, lisasin veel pudeli lisandit, mis peaks vee eemaldama kütusesüsteemist. Sõitsin üleeile ja eile kokku umbes 80 km. Öösel oli -26 kraadi külma. Täna päeval panin auto käima. Läks käima, töötas u. 10 sekundit korraks vilksatas õli tuli põlema ja seejärel suri välja. Rohkem pole käima saanud. Proovisin soojendada kütusefiltrit ja seal läheduses olevaid voolikuid (juuksefööniga ;) ). Käitasin starterit - ei miskit. Starter nagu töötab aga mootor ei tee ainsamatki liigutust. Õli oli normis. Kas peale sooja garaa˛i või ilma soojenemise on veel mingeid variante, mida ise proovida. Kas viga ikka suurema tõenäosusega küttes või ei? Kütusefilter pidi uus välja nägema ja õli ning õli filter vahetatud kuu aega tagasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 19.12.09 17:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Kontroll lambiga kõige lihtsam.Eemaldad küünla pealt toite juhtme ennem, Kui kontroll lamp põleb siis küünal terve,kui mitte,siis kutu.

Kuidas sellest aru saada?
Kõige lihtsam siiski testriga. või kuidas?
Saab ka nii kui küünlad maha keerata ja panna aku pealt juhtmetega + küünlale pähe ja - küünla keresse ja vaadata kui ruttu punaseks läheb :) (läheb suht ruttu) algaja disla kasutajana nii tegin kunagi ja samas said küünlad ka puhastatud harjaga tahmast. [/quoteMilleks minna otse,kui saab ringiga]:D Ja kui terasharjaga puhastasid,siis palju õnne.See tahm koguneb nüüd poole kiiremini selle küünla külge:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 19.12.09 17:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audikene
Mul ka c5 2.5 v6 110 kw 99a. ja lugu selline, et tankisin üleeile Nestes paagi täis, lisasin veel pudeli lisandit, mis peaks vee eemaldama kütusesüsteemist. Sõitsin üleeile ja eile kokku umbes 80 km. Öösel oli -26 kraadi külma. Täna päeval panin auto käima. Läks käima, töötas u. 10 sekundit korraks vilksatas õli tuli põlema ja seejärel suri välja. Rohkem pole käima saanud. Proovisin soojendada kütusefiltrit ja seal läheduses olevaid voolikuid (juuksefööniga ;) ). Käitasin starterit - ei miskit. Starter nagu töötab aga mootor ei tee ainsamatki liigutust. Õli oli normis. Kas peale sooja garaa˛i või ilma soojenemise on veel mingeid variante, mida ise proovida. Kas viga ikka suurema tõenäosusega küttes või ei? Kütusefilter pidi uus välja nägema ja õli ning õli filter vahetatud kuu aega tagasi.

Mul kunagi auto saksast tuli vatasin ka, et näeb uus välja ja ei hakka vahetama. Esimese külmaga hakkasin sõitma jõud kadus ja välja ta surigi pea keset tartu linna. ;) Mul ta läks iga natukese aja tagant käima ja käis kuid nii oma 10 korda proovides loobusin. Tõin siis kütet juurde natuke ja tegin mingi diisli lisandiga kange segu ja panin sisse. Soojendasin webastoga veel ja sain kudagi ära sõidetud. Filter oli seest ka nagu uus kuid eks põhjas oli vett piisavalt, et küte läbi ei käinud. Küte on sul ju korralik paagis ei usu, et neste üritab suvekütet müüa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 19.12.09 17:33 Tsiteeri


Ohh jummal.Parafiin ummistab teie dislade filtreid:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audikene
huviline



Registreerunud 05.07.09
Kasutaja on eemal


postitati 19.12.09 17:41 Tsiteeri


Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Mul kunagi auto saksast tuli vatasin ka, et näeb uus välja ja ei hakka vahetama. Esimese külmaga hakkasin sõitma jõud kadus ja välja ta surigi pea keset tartu linna. ;) Mul ta läks iga natukese aja tagant käima ja käis kuid nii oma 10 korda proovides loobusin. Tõin siis kütet juurde natuke ja tegin mingi diisli lisandiga kange segu ja panin sisse. Soojendasin webastoga veel ja sain kudagi ära sõidetud. Filter oli seest ka nagu uus kuid eks põhjas oli vett piisavalt, et küte läbi ei käinud. Küte on sul ju korralik paagis ei usu, et neste üritab suvekütet müüa.

Mis laadis lisandit sa panid? Mulle öeldi, et on kahte sorti, selline, mis suvisest talvise teeb ja see mis vett paagist ja kütusefiltrist eemaldab. Seda viimast just üleeile igaks juhuks paaki lisasingi kui paagi täis lasin. Sõidan paagitäie läbi ca 1,5 nädalga, ja viimased korrad olen kõik Nestes tankinud, seepärast seda suvise kütuse probleemi ei tohiks tõesti olla. Eelnevatel päevadel pole kuni -20 kraadi külmaga käivitumisel ühtegi probleemi olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 19.12.09 17:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Ohh jummal.Parafiin ummistab teie dislade filtreid:D

See on suvekütte korral ju korralik talveküte sellist nalja ei tee. Või siis tunduvamalt madama temperatuuri juures. Kuidas ültse kütuse hangumistemperatuuri tõstetakse? Kas parafiin eemaldatakse ja asendatakse millegi vähem külmakartvaga ve lisatakse lihtsalt mingit lisandit?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 19.12.09 17:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audikene
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Mul kunagi auto saksast tuli vatasin ka, et näeb uus välja ja ei hakka vahetama. Esimese külmaga hakkasin sõitma jõud kadus ja välja ta surigi pea keset tartu linna. ;) Mul ta läks iga natukese aja tagant käima ja käis kuid nii oma 10 korda proovides loobusin. Tõin siis kütet juurde natuke ja tegin mingi diisli lisandiga kange segu ja panin sisse. Soojendasin webastoga veel ja sain kudagi ära sõidetud. Filter oli seest ka nagu uus kuid eks põhjas oli vett piisavalt, et küte läbi ei käinud. Küte on sul ju korralik paagis ei usu, et neste üritab suvekütet müüa.

Mis laadis lisandit sa panid? Mulle öeldi, et on kahte sorti, selline, mis suvisest talvise teeb ja see mis vett paagist ja kütusefiltrist eemaldab. Seda viimast just üleeile igaks juhuks paaki lisasingi kui paagi täis lasin. Sõidan paagitäie läbi ca 1,5 nädalga, ja viimased korrad olen kõik Nestes tankinud, seepärast seda suvise kütuse probleemi ei tohiks tõesti olla. Eelnevatel päevadel pole kuni -20 kraadi külmaga käivitumisel ühtegi probleemi olnud.

Ma ostsin statoilist mingi pika kaelaga valge pudel oli ja pidavat külmumistemperatuuri tõstma sildil oleva info põhjal. Midagi kindlastri veel sel terve list.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audikene
huviline



Registreerunud 05.07.09
Kasutaja on eemal


postitati 19.12.09 19:35 Tsiteeri


Selleks korraks sain oma auto siiski lõpuks käima. Lasin akul ca 1,5 tundi laadida, jätsin kuuma veega 2l plastpudeli kütusefiltri peale soojenduseks. 2 korda pidin pikalt starterit andma enne kui vaevaliselt lubama hakkas ja käima läks. Eks näis kuidas homme on. Kütusefiltri vahetamisele mõtlen nüüd igatahes tõsiselt. Aru ma ei saa ainult asjast miks see õli tuli põlema lõi ja piiksuma hakkas starteri andmise ajal ja ka mootori töötamise alguses. Peale tööle hakkamist see kustus u. 10 sekundi järel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 19.12.09 20:09 Tsiteeri


10 sekundit on ikka väga palju tuli peaks koheselt kustuma. Sul põleb punane õlikann ikka? Vaata hommiku milline õli on varda otsas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audikene
huviline



Registreerunud 05.07.09
Kasutaja on eemal


postitati 19.12.09 20:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
10 sekundit on ikka väga palju tuli peaks koheselt kustuma. Sul põleb punane õlikann ikka? Vaata hommiku milline õli on varda otsas.

Punane tuli ikka jah. Eks hommikul vaatan õlivarda üle. Välimuse järgi päevasel kontrollil ei tundunud küll kuidagi ebatavaline olevat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
patroly61
huviline



Registreerunud 24.11.09
Kasutaja on eemal


postitati 20.12.09 11:36 Tsiteeri


Teadmiseks, et ma ei ole mitte sõnagagi sõimanud tanklat, lihtsalt kirjeldasin protsessi kuidas ja kus ja millal tankisin ennem kui probleem tekkis!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
patroly61
huviline



Registreerunud 24.11.09
Kasutaja on eemal


postitati 21.12.09 06:52 Tsiteeri


Eile sai siis päeval taas käivitatud, läks küll käima kuid 4-5ndal katsel, päris vaevaliselt, kuid vähemalt läks käima. Välistemperatuur oli -12 mitte enam -22. Vaatasin, et mootoriõli oli kah päris paks, peaks tegema õli ja filtrite vahetuse, või kohe küünalde kallale minna ?

Kui küünlad õhtal, siis ta ju võiks/peaks andma kuidagi sellest märku(soojendus tuluke jääb põlema, vilgutab vms) ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
patroly61
huviline



Registreerunud 24.11.09
Kasutaja on eemal


postitati 21.12.09 16:22 Tsiteeri


Keerasin kaks eelsüüteküünalt maha, mõlemalt poolt keskmised, testisin akupealt, kuid kumbki ei toiminud. Ei läinud isegi soojaks mu meelest, hoidsin küll mingi 20 sek korraga, aga ei midagi. Rohkem praegu maha kakkuma ei hakanud, ostan kõik uued. Vaatasin veel seda, et mõlemal küünlal oli keere kannatada saanud. Keerasin küll nii tasapisi meelitades edasi-tagasi, kas poleks pidanud meelitama, äkki see rikkus keerme ära ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.6% - SQL: 63.4%]