Audi S4 2.2T sisselaske nukkv�ll katki - KORRAS.
Masin suri kohapeal t��tades v�lja. K�ima enam ei l�inud. Sai siis l�pakas taha visatud.
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 4A0 907 551 AA
Component and/or Version: 2,2l R5 MOTR.RHV HS D03
Software Coding: PMC 1
Work Shop Code:
5 Faults Found:
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00 - - (Prr-i chipist)
00543 - Maximum Engine Speed Exceeded (Engine Warranty VOID! :-)
06-10 - Signal to High - Intermittent
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
30-00 - Open or Short to B+
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
20-00 - Malfunction in Basic Setting
00513 - Engine Speed Sensor (G28)
03-00 - No Signal
Sai siis Eintsiga n�u peetud ja kakkusin hallika maha(vanema t��bi oma, sisselaske nuka otsas).
Kakkusin siis selle jublaka laiali ja oligi 1 juhe v�ha kahtlaselt. Sai see ilusti �le joodetud. Hallikat siis nuka otsa tagasi pannes oli �llatus
suur, kui asi hambuma ei hakanud. Kakkusin siis klapikambri kaane maha ja see mida ma n�gin oli t�itsa h�mmastav.


On keegi sellist nalja n�inud varem? Pole just pehme asi see nukkv�ll ju. Pealegi k�ib ju hallikas nii kergelt ringi, et selle nuka otsa purunemine on
absurdne.
N��d ootakski soovitusi, et mida ette v�tta. Kas lihtsalt nukk �ra vahetada, kui keegi m��b? V�i oleks juba targem osta uuem plokikaan kus hallika
koht juba ees, nukaratta all? Uuele kaanele lisaks veel 7A nukad.
Tegemine j��b arvatavasti uude aastasse .
|