Tanelike
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 12.07.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2 Quattro
|
postitati 16.12.09 16:59
|
|
|
Audi a8 webasto
Tere.Uuel autol on Webasto peal.Ma pole varem sellega kokku puutunud,ega tea selest suurt midagi,kuid mingi jama on mul sellel süsteemil sees.Esiteks
täna siis avastasin et ta üldse töötab,aga teeb mingit imelikku häält nagu vajaks lahti võtmist ja puhastamist.Kas seda saab ise lahti võtta ja
puhastada?Teiseks töötab webasto ainult siis kui auto töötab,kui auto ei tööta siis ei tööta ka see kellaga webasto pult.Kasutasin otsingut ja sain
niipalju targemaks et webastol peab olema lisaaku.Mul on pagasnikus tühjad akuklemmid.Kui panen sinna aku kas siis peaks asi kohapeal ka toimima?Äkki
oskab keegi nõu anda milles probleem on?Autoks audi a8 4,2q 1997a
|
|
|
h6bekuul
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 16.08.09
Asukoht: est
Kasutaja on eemal
Auto: auto
|
postitati 16.12.09 17:23
|
|
|
Põhimõtteliselt tegemist siis bensupõletiga, mis soojendab jahutusvedelikku ja väike tsirkulatsioonipump(ilmselt see sul häält teebki...võib arvata,
et ta pole ammu töötanud, sest aku puudub ja on kinnikiilunud vms) ajab seda ringi. Sisselülimisel käivitatakse ka salongiventikas suletud
tsirkulatsiooniga min asendis. Lisaaku pole tingimata vajalik, aga kindlam, sest siis starterit vedav aku jääb puutumatuks. Neid on palju erinevaid.
Ka diisli peal töötavaid. Diislitel on tavaline, et sooja saamiseks töötavad nad ka sõidu ajal. Benakal reeglina mitte. Olen näinud süsteemi, kus ta
oli valetpidi jahutussüsteemi. Kui sõidu ajal ei kasutanud, siis jama ei juhtunud . Kellast saad siis aja ette anda, millal sisse...millal välja. Puldist saad kohe vajutada tööle.
|
|
|
Tanelike
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 12.07.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2 Quattro
|
postitati 16.12.09 17:25
|
|
|
kui ma panen kellast aja õigeks ja kui ma süüte välja keeran, ning uuesti sisse siis on kell jälle nullis
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 16.12.09 17:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tanelike
kui ma panen kellast aja õigeks ja kui ma süüte välja keeran, ning uuesti sisse siis on kell jälle nullis |
Kindlasti pead aku sinna panema kasvõi selline poolpidune. Ise panin sinna aku mis autot enam ei käivitanud normaalselt ja on täiesti piisav. Ilma ei
saagi käia sest voolu lastakse sinna ainult käiva mootoriga! Siis võid hommiku ka julgelt aja panna suurt akut se ei mõjuta. Ise olen mitu tundi last
järjest käia ahjul seisva mootoriga teades, et aku on alati käivitusvalmis.
|
|
|
Tanelike
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 12.07.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2 Quattro
|
postitati 16.12.09 17:39
|
|
|
Kui ma panen sinna lisaaku siis töötab kell koguaeg?Muidu ma ei saa panna mingit kellaaega selleks ajaks kui ma tahan et ta tööle hakkaks.Või ta siis
töötabki ainult siis kui auto töötab?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 16.12.09 17:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tanelike
Kui ma panen sinna lisaaku siis töötab kell koguaeg?Muidu ma ei saa panna mingit kellaaega selleks ajaks kui ma tahan et ta tööle hakkaks.Või ta siis
töötabki ainult siis kui auto töötab? |
Jah muidugi hakkab kell koguaeg tööle. Pane sinna mingi aku ja naudi hommiku sooja autot. Võike 50 AH aku ei maksa ka suurt midagi.
|
|
|
Tanelike
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 12.07.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2 Quattro
|
postitati 16.12.09 17:44
|
|
|
Homme katsetan kohe ära
Enne seda pean vist selle webasto ahju lahti kakkuma,sest ta pole tükk aega töötanud ja teeb imelikke helisid,või äkki hakkab mingi aja pärast
normaalselt tööle?Igastahes suured tänud vastuste eest
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 16.12.09 17:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tanelike
Homme katsetan kohe ära
Enne seda pean vist selle webasto ahju lahti kakkuma,sest ta pole tükk aega töötanud ja teeb imelikke helisid,või äkki hakkab mingi aja pärast
normaalselt tööle?Igastahes suured tänud vastuste eest |
Ma ei tea mis häält sul teeb kuid mul ka häälitses kõvemini kuid nüüd suurema kasutamisega on suht norm hääl. Lahti võtmine on paras jama sel kipuvad
kinnituskruvid ära murduma ja kui tihendikomplekti pole siis pole ka mõtet näppida.
|
|
|
Tanelike
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 12.07.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2 Quattro
|
postitati 16.12.09 18:00
|
|
|
ta vahepeal juba hakkas nagu päris vaikselt tööle ja siis häälitses jälle kõvemini.No kasutan seda väheke aega ja siis selgub kas jääb vaiksemaks või
ei jää.Mõtlesin seda et äkki on seal midagi umbes ja äkki põleb seal midagi läbi.
|
|
|
h6bekuul
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 16.08.09
Asukoht: est
Kasutaja on eemal
Auto: auto
|
postitati 17.12.09 08:03
|
|
|
Panen äkki paar märkust, mida ise kogetud 5-6a tagasi?
1. Olgu või lisaaku peal, ikkagi tahab ta tagasilaadimist. Minu 7-8 minutit töölesõit seda kahjuks ei andnud. Akut tuppa laadima tassida muidugi ei
viitsinud. Tekkis tiba halb tunne, et on küll siuke vidin peal, aga kasutada ei saa 
2. Kuna autosigna sisaldas ka pinglelanguandurit, siis Webasto käivitamisel signaliseeritud süsteemiga, hakkas ta karjuma...sest autoelektrit läbis
pinge kõikumine. (aitas muidugi anduriteta signaallapanek - jälle kuidagi poolpidune lahendus).
3. Eelsoojendus oli sätitud nii, et hommikul kell 8:00 hakkas tööle ja 8:45 lükkas ise välja(tööpäeviti). Äratuskell oli kah kell 8:00. Hommikused
toimetused tehtud, jõudsingi kuskil 8:45 autosse - ja see oli ideaalne. Paar korda aga juhtus nii, et äratuskella lõin une pealt kinni ja magasin
sisse. 8:00 käivitus! Justkui kiuste, oli öösel tulnud päris kobe lumekiht autole. Esiklaasil vajus see märja plögana kojameeste peale ja ulatus veel
poole esiklaasini. 8:45 stop. Kuna külma oli sinna tiba alla -10 kanti, siis see jäätus kiiresti läbipaistvaks jääkamakaks. Nagu oleks sisse
betoneeritud . Autoni jõudes, vaatasin nukralt seda suurt jäämäge ning
läksin vasarat ja meislit otsima. Seda juhtub ikka siis, kui kõige kiirem on kuhugi 
Soovitav siis jõuda autosse veel sel hetkel, kui Webasto kütab! Krõbeda pakasega külmub 15-20 mintsaga. Alla -25 ütles süsteem kiirelt, et akus niigi
vähe powerit. Säästame seda starterile ja ei käivitanud.
Kokkuvõttes oli mul jamasid tiba rohkem, kui mõnusid. Hiljem pole väga rõhku pannud siukese lisa omamisel liikuri küljes. Ahjaa. Diisifänn ma pole.
Diislil ma usun, et see peaks kohustuslik olema meie kliimas.
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.12.09 08:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: h6bekuul
Panen äkki paar märkust, mida ise kogetud 5-6a tagasi?
1. Olgu või lisaaku peal, ikkagi tahab ta tagasilaadimist. Minu 7-8 minutit töölesõit seda kahjuks ei andnud. Akut tuppa laadima tassida muidugi ei
viitsinud. Tekkis tiba halb tunne, et on küll siuke vidin peal, aga kasutada ei saa 
2. Kuna autosigna sisaldas ka pinglelanguandurit, siis Webasto käivitamisel signaliseeritud süsteemiga, hakkas ta karjuma...sest autoelektrit läbis
pinge kõikumine. (aitas muidugi anduriteta signaallapanek - jälle kuidagi poolpidune lahendus).
3. Eelsoojendus oli sätitud nii, et hommikul kell 8:00 hakkas tööle ja 8:45 lükkas ise välja(tööpäeviti). Äratuskell oli kah kell 8:00. Hommikused
toimetused tehtud, jõudsingi kuskil 8:45 autosse - ja see oli ideaalne. Paar korda aga juhtus nii, et äratuskella lõin une pealt kinni ja magasin
sisse. 8:00 käivitus! Justkui kiuste, oli öösel tulnud päris kobe lumekiht autole. Esiklaasil vajus see märja plögana kojameeste peale ja ulatus veel
poole esiklaasini. 8:45 stop. Kuna külma oli sinna tiba alla -10 kanti, siis see jäätus kiiresti läbipaistvaks jääkamakaks. Nagu oleks sisse
betoneeritud . Autoni jõudes, vaatasin nukralt seda suurt jäämäge ning
läksin vasarat ja meislit otsima. Seda juhtub ikka siis, kui kõige kiirem on kuhugi 
Soovitav siis jõuda autosse veel sel hetkel, kui Webasto kütab! Krõbeda pakasega külmub 15-20 mintsaga. Alla -25 ütles süsteem kiirelt, et akus niigi
vähe powerit. Säästame seda starterile ja ei käivitanud.
Kokkuvõttes oli mul jamasid tiba rohkem, kui mõnusid. Hiljem pole väga rõhku pannud siukese lisa omamisel liikuri küljes. Ahjaa. Diisifänn ma pole.
Diislil ma usun, et see peaks kohustuslik olema meie kliimas. |
Ühele probleemile on lahendus olemas, selleks on pult kust siis asja sisse lülitad kui oled kindlalt ärganud...
|
|
|
|
h6bekuul
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 16.08.09
Asukoht: est
Kasutaja on eemal
Auto: auto
|
postitati 17.12.09 08:24
|
|
|
Töölt äratulemisel kasutasin pulti, sest see aeg varieerus ja auto oli nähtav aknast. Hommik oli suht üheselt paigas tööpäeviti. Lihtsalt oli paar
ekset, mis andsid õppetunni tulevikuks 
Parkimine ju ressurss ja tihti ümbernurga naabermaja hoovi pargitud (pole silmsidet autoga).
Aga üldiselt jah puldiga kindlam mässata.
|
|
|