Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Heitgaasi tuluke ???? (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1983)
org22
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.09
Asukoht: Paide/Soome
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 S-line 3.0 TDI 150kw

postitati 15.12.09 13:09 Tsiteeri
Heitgaasi tuluke ????



Tere.
Üks küsimus oman audi a4 3.0 150kw.
Ja kui auto käima panen jääb põlema heitgaasi tuluke.Kui sõitma hakkan kaob see ära.
Et kas asi peabki nii olema või tasub hakkata muret tundma?
Ja küsimus veel õlide koha pealt.
Mis piduri õli on soovitav kasutada ja käigukastiõli?

Tänud kõigile asjakohastele vastustele!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
real1
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal

Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6

postitati 15.12.09 13:17 Tsiteeri


Lahe lugeda, ei ühtegi koma ega punkti:) Tavaliselt mõni ikka on, aga siin on tegemist ikka väga puhta kirjaga, omaette stiil. Ootame huviga õigekirjakontrolli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 15.12.09 20:51 Tsiteeri


Suhteliselt imelik teema. 3.0TDIka puhul vigu võib olla palju. Aitab Kindlasti diagnostika. Niisama ei oska midagi tarka öelda. Variante on väga palju. Võimaliku probleemi aimamine on tühikargamine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 15.12.09 21:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: org22
Ja kui auto käima panen jääb põlema heitgaasi tuluke.Kui sõitma hakkan kaob see ära.

Kas hiljem töösooja mootoriga kohapeal tühikäigul käia lastes hakkab ka põlema? Kui ei, siis ta vast reageerib lihtsalt selle peale, et külmkäivituse ajal pole põlemine kuigi optimaalne. Oli see varem ka nii või ilmnes nüüd külma saabudes?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 16.12.09 04:44 Tsiteeri


Kas me räägime hetkel nn DPF filtri tulukesest? Selline küsimus tekkis seoses sellega, et autoraamatus on mootorituli suhteliselt veidra definitsiooniga ehk heitgaaside süsteemi vea tuluke. Igaksjuhuks küsin. Kui me räägime DPFi tulukesest, siis on endal kogemus vigase DPF filtri rõhuvahe anduriga. Suhteliselt sarnane mure oli, et peale seismist läks mootor käima ja jäi see tuluke põlema. Ja siis mingil hetkel kustus ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
org22
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.09
Asukoht: Paide/Soome
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 S-line 3.0 TDI 150kw

postitati 16.12.09 10:41 Tsiteeri


Jah see sama DPF filtri tuluke :S.
Lihtsalt kui auto käib siis see tuleke jääb põlema ja kui sõitma hakkan kaob see ära.
Ise arvan ka et mingi filter vajab vahetamist.Või siis on põhjus külmas et jamab ei oska veel tõesti öelda.
Järgmine nädal plaan minna ja teha diagnostika ehk siis selgub midagi loodame et midagi hullu pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 16.12.09 10:47 Tsiteeri


Lase mootor soojaks ja anna põhjagaasi korralikult, lööb DPF´ i "puhtaks". Külmade ilmadega ja lühikesi otse sõites tahmub kübemefilter oluliselt rohkem ning ei suuda puhastuda, aitab "lõõride puhatsk laskmine"
Paha ei tee ka õige mootoriõli kasutamine ja lühendatud õlivahetusintervalliga.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 17.12.09 09:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Lase mootor soojaks ja anna põhjagaasi korralikult, lööb DPF´ i "puhtaks". Külmade ilmadega ja lühikesi otse sõites tahmub kübemefilter oluliselt rohkem ning ei suuda puhastuda, aitab "lõõride puhatsk laskmine"
Paha ei tee ka õige mootoriõli kasutamine ja lühendatud õlivahetusintervalliga.


Olen sinuga 100% nõus. Eesti kliima, kohalik kütus ja kõik muud tingimused teevad autodele liiga ja kõik need LongLife teemad on mootori surm. LongLife õliga 15000-20000 km sõita oleks mõistlik aga mitte mingil juhul 30000. Eestis on nii kehv kütus võrreldes euroopa omaga, et tahmafilter saab kiiresti täis ja vahest peab tõesti nö torud puhtaks sõitma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 23.4% - SQL: 76.6%]