org22
huviline
Registreerunud 30.11.09
Asukoht: Paide/Soome
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 S-line 3.0 TDI 150kw
|
postitati 15.12.09 13:09
|
|
|
Heitgaasi tuluke ????
Tere.
Üks küsimus oman audi a4 3.0 150kw.
Ja kui auto käima panen jääb põlema heitgaasi tuluke.Kui sõitma hakkan kaob see ära.
Et kas asi peabki nii olema või tasub hakkata muret tundma?
Ja küsimus veel õlide koha pealt.
Mis piduri õli on soovitav kasutada ja käigukastiõli?
Tänud kõigile asjakohastele vastustele!
|
|
|
real1
huviline
Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal
Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6
|
postitati 15.12.09 13:17
|
|
|
Lahe lugeda, ei ühtegi koma ega punkti Tavaliselt mõni ikka on, aga siin on
tegemist ikka väga puhta kirjaga, omaette stiil. Ootame huviga õigekirjakontrolli.
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.12.09 20:51
|
|
|
Suhteliselt imelik teema. 3.0TDIka puhul vigu võib olla palju. Aitab Kindlasti diagnostika. Niisama ei oska midagi tarka öelda. Variante on väga
palju. Võimaliku probleemi aimamine on tühikargamine.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 15.12.09 21:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: org22
Ja kui auto käima panen jääb põlema heitgaasi tuluke.Kui sõitma hakkan kaob see ära. |
Kas hiljem töösooja mootoriga kohapeal tühikäigul käia lastes hakkab ka põlema? Kui ei, siis ta vast reageerib lihtsalt selle peale, et külmkäivituse
ajal pole põlemine kuigi optimaalne. Oli see varem ka nii või ilmnes nüüd külma saabudes?
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.12.09 04:44
|
|
|
Kas me räägime hetkel nn DPF filtri tulukesest? Selline küsimus tekkis seoses sellega, et autoraamatus on mootorituli suhteliselt veidra
definitsiooniga ehk heitgaaside süsteemi vea tuluke. Igaksjuhuks küsin. Kui me räägime DPFi tulukesest, siis on endal kogemus vigase DPF filtri
rõhuvahe anduriga. Suhteliselt sarnane mure oli, et peale seismist läks mootor käima ja jäi see tuluke põlema. Ja siis mingil hetkel kustus ära.
|
|
|
|
org22
huviline
Registreerunud 30.11.09
Asukoht: Paide/Soome
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 S-line 3.0 TDI 150kw
|
postitati 16.12.09 10:41
|
|
|
Jah see sama DPF filtri tuluke :S.
Lihtsalt kui auto käib siis see tuleke jääb põlema ja kui sõitma hakkan kaob see ära.
Ise arvan ka et mingi filter vajab vahetamist.Või siis on põhjus külmas et jamab ei oska veel tõesti öelda.
Järgmine nädal plaan minna ja teha diagnostika ehk siis selgub midagi loodame et midagi hullu pole.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 16.12.09 10:47
|
|
|
Lase mootor soojaks ja anna põhjagaasi korralikult, lööb DPF´ i "puhtaks". Külmade ilmadega ja lühikesi otse sõites tahmub kübemefilter oluliselt
rohkem ning ei suuda puhastuda, aitab "lõõride puhatsk laskmine"
Paha ei tee ka õige mootoriõli kasutamine ja lühendatud õlivahetusintervalliga.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.12.09 09:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Lase mootor soojaks ja anna põhjagaasi korralikult, lööb DPF´ i "puhtaks". Külmade ilmadega ja lühikesi otse sõites tahmub kübemefilter oluliselt
rohkem ning ei suuda puhastuda, aitab "lõõride puhatsk laskmine"
Paha ei tee ka õige mootoriõli kasutamine ja lühendatud õlivahetusintervalliga. |
Olen sinuga 100% nõus. Eesti kliima, kohalik kütus ja kõik muud tingimused teevad autodele liiga ja kõik need LongLife teemad on mootori surm.
LongLife õliga 15000-20000 km sõita oleks mõistlik aga mitte mingil juhul 30000. Eestis on nii kehv kütus võrreldes euroopa omaga, et tahmafilter saab
kiiresti täis ja vahest peab tõesti nö torud puhtaks sõitma.
|
|
|
|