Lehekülgi: 1 2 |
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 13.12.09 14:23
|
|
|
Probleem audi A6 1.8 Turboga
Tere.
Probleem nimelt selles,et öösel tuli käia korra kapottiall ja märkasin,et turbo punane.
Kohapeal käimisega siis jahtub maha (mõõtsin ümber kraadi ~200-300c).
Rahulikult sõites 100km/h (pöörded 2500p/min) sellega ei tohiks minna turbo punaseks?
Oskab keegi öelda milles võib asi olla?
Enne seda 1 päev tegin väikse remondi.Vahetasin termostaadi ja karteri tuulutus lõdviku mille käigus kakkusin sisselaske kollektori maha ja lasin
jahutusvedeliku välja.
Ise ei oska enam midagi teha...Pole varem öösel kapotti all käinud vb on juba algusest peale se viga.
Ettetänades
Maikl
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 13.12.09 14:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: maikl369
Pole varem öösel kapotti all käinud vb on juba algusest peale se viga. |
Eks su ehmatus sellest rohkem olegi, et pole varem lihtsalt tähele pannud. 2500 RPM ja 100 km/h maanteesõit on turbole paras keskmine koormus. Tuli
käib pidevalt kuumast kojast läbi. Peabki punane olema.
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 13.12.09 14:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: maikl369
Pole varem öösel kapotti all käinud vb on juba algusest peale se viga. |
Eks su ehmatus sellest rohkem olegi, et pole varem lihtsalt tähele pannud. 2500 RPM ja 100 km/h maanteesõit on turbole paras keskmine koormus. Tuli
käib pidevalt kuumast kojast läbi. Peabki punane olema. |
Aga se pole just ainult...Isegi asulas kus sõitsin 5 käiguga 60km/h umbes 4km juba oli õrnalt punane
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 13.12.09 14:58
|
|
|
Paneks sulle siia lihtsalt kasutaja erki.t avataripildi.
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 13.12.09 15:04
|
|
|
Oi see on küll tiba palju. Mul läheb hästi vähe punaseks...
Teen pilti kohe kui trehvan...
Lähen sõidan kohe ära ja teen pildi.
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 13.12.09 15:47
|
|
|
Mhh..Proovisin pilti teha aga ei tulnud midagi välja sest se punane pole ikka niipunane et se siin arvuti pildilt välja paistaks...
Ühesõnaga kas sõidan 100 või 80 turbo on ikka sama punane.
Proovisin sõita ka 140-150km/h vot siis läks asi juba kõvasti punasemaks hetkel on küll sellest kohast punane kus se tiivik sees on. Pilt: http://fotoalbum.ee/photos/maikl369/62342133
Aga paljud räägivad et turbo ei tohi minna rahuliku sõidujuures punaseks
80km/h näiteks
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 13.12.09 16:07
|
|
|
Välguga on jah mõistlik pildistada turbot, mis pimedas punakalt helendab.
Üldiselt - löö kapott kinni ja unusta ära. Saunakeris helendab ka pimedas punaselt. Sa ise helendad ka punaselt, kui läbi infrapunabinokli vaadata.
Soe, seepärast.
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 13.12.09 16:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Välguga on jah mõistlik pildistada turbot, mis pimedas punakalt helendab.
Üldiselt - löö kapott kinni ja unusta ära. Saunakeris helendab ka pimedas punaselt. Sa ise helendad ka punaselt, kui läbi infrapunabinokli vaadata.
Soe, seepärast. |
Pildid ma tegin ilma välguta aga ikkagi ei jäänud...Hästi sitasti oli näha
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 13.12.09 17:20
|
|
|
Kontrolli katalüsaator üle. Kui väljalaskes on takistus läheb turbo päris kergelt punaseks.
|
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 13.12.09 17:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: A4TQ
Kontrolli katalüsaator üle. Kui väljalaskes on takistus läheb turbo päris kergelt punaseks. |
Mulle paar sõpra ütles kah et vb katalüüs või teine lambda mis teeb vale segu
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 13.12.09 17:30
|
|
|
Just, vale küttesegu näitab õnneks diagnostika.
|
|
|
|
audi-äss
huviline
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 4WD ARBUUS
|
postitati 13.12.09 19:05
|
|
|
Olen ise ka ükskord ehmatanud selleüle, et turbo koda hõõgub punakalt pimedas, ja seda natukene karmimal linnasõidul lumel 30 min.-1h. rallmist
gaasiga Autol on enamus asju vahetatud ja turbo ka korras. Isegi uus
originaal kat paigaldatud ja gaasisegu klapp. Siiamaani kõik korras, ja oli punane. Ju see on normaalne.
|
|
|
Imres
huviline
Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Competition quattro 20vt
|
postitati 13.12.09 19:15
|
|
|
Natuke kiiremat sõitu ja ongi nii...
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.12.09 19:15
|
|
|
Eks mul ole mõningane vilepillide kogemus ja võin öelda, et mina pole veel rahuliku sõiduga punast kuuma koda või kollektorit näinud. Kui agu annan,
on teine asi.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 13.12.09 19:29
|
|
|
Kuna 1.8T puhul on kasutuses pisike madalsurveturbo, mille eesmärk on pigem heitgaaside kiirust utiliseerides kasutegurit parandada kui roppu moodi
värsket laengut lisada, siis eks ta lähebki 2.2T omast kergemini punaseks. Tema töötsoon ongi rahuliku sõidu alas.
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 13.12.09 19:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Kuna 1.8T puhul on kasutuses pisike madalsurveturbo, mille eesmärk on pigem heitgaaside kiirust utiliseerides kasutegurit parandada kui roppu moodi
värsket laengut lisada, siis eks ta lähebki 2.2T omast kergemini punaseks. |
Seda küll.
Aga mitte maatneel 80km/h tiksudes nagu omanik väidab.
See pole enam normaalne.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 13.12.09 19:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: A4TQ
Aga mitte maatneel 80km/h tiksudes nagu omanik väidab.
See pole enam normaalne. |
100-ga ju! Aga kindlasti tasub ka katalüsaator üle kontrollida. Sul on ses
osas kindlasti rohkem kogemusi. Endal ei löönud see kohe pähegi, kuid tundub loogiline.
Nagu selle krdi Fordi kaitsmegagi.
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 13.12.09 19:44
|
|
|
Vaata Black
Tsitaat: | Algselt postitas: maikl369
Ühesõnaga kas sõidan 100 või 80 turbo on ikka sama punane.
Aga paljud räägivad et turbo ei tohi minna rahuliku sõidujuures punaseks
80km/h näiteks |
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.12.09 22:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Kuna 1.8T puhul on kasutuses pisike madalsurveturbo, mille eesmärk on pigem heitgaaside kiirust utiliseerides kasutegurit parandada kui roppu moodi
värsket laengut lisada, siis eks ta lähebki 2.2T omast kergemini punaseks. Tema töötsoon ongi rahuliku sõidu alas. |
Noh, eks mõningast õigust selles jutus on, kuid las ta jääda..
Teema autorile soovitan A4TQ juttu kuulata.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 14.12.09 20:45
|
|
|
mhh...
Põhimõtteliselt peaks siis uut katalüüsi vaatama?
Mis võiks selle hind olla?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 14.12.09 20:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: maikl369
mhh...
Põhimõtteliselt peaks siis uut katalüüsi vaatama?
Mis võiks selle hind olla? |
Enne võta vana lahti ja vaata sisse kas on sulanud või umbes. Mootor sul muidu käib hästi? Bensiini ei võta palju?
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 14.12.09 22:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: maikl369
mhh...
Põhimõtteliselt peaks siis uut katalüüsi vaatama?
Mis võiks selle hind olla? |
Enne võta vana lahti ja vaata sisse kas on sulanud või umbes. Mootor sul muidu käib hästi? Bensiini ei võta palju? |
Mootor käib nagu ilusti natuke üle 900p/min-s.
Bensiini võtmisest nagu ei saagi aru...Ostan 30liitrit sisse ja saan sõita umbes 270-290km
Umbes küttekulu 10-11l/100km. Pole ise kah väga aeglane sõitja.
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 10.03.10 17:47
|
|
|
Tere jälle...
Ikka mina mures oma turboga.
Rääkisin oma muret sõbrale ja sõber rääkis oma tuttavale kes tegeleb auto remondi/Diagnostikaga.
Ja sõber ütles,et asi suht kurb...Et selle asjaga tuleb kiiremas korras midagi teha.Et 80km/h rahulikult sõites ei tohi turbo mitte mingil moel
punakseks minna.
Ta pole nüüd tuli punane aga pimedas on ilusti näha et õrnalt ikka õõgub.
Tuleb siis Diagnostikas ära käia ja vaatab mis öeldakse.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 10.03.10 17:58
|
|
|
Kui kat kinni, siis peaks jõuetum ka auto olema. Kui viitsimist, siis viska korraks mingi ajutine otsetoru kati asemele, vaata, mis siis teeb. Muidugi
esimese asjana diagnost
|
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 10.03.10 17:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Kui kat kinni, siis peaks jõuetum ka auto olema. Kui viitsimist, siis viska korraks mingi ajutine otsetoru kati asemele, vaata, mis siis teeb. Muidugi
esimese asjana diagnost |
Mingit hinge ta kinni ei tõmba Jõudu on nagu loomal...Ja lõppuni
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |