taavisan
huviline
Registreerunud 09.12.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 Avant 2.0E 85kw & Audi 80 B3 1.8S 66KW
|
postitati 07.12.09 16:08
|
|
|
Tagumine kojamees ei tööta
Autoks on Audi 80 AVANT 2.0 85Kw. 1993 aasta
Viga on siis, et tagumine kojamees ei tööta aga klaasipesu vedeliku pritsib. Targemad aidake
kaitsmed on terved ja luugi juhtmed on ka terved ja kojamehe mootor korras aku peal toimis.
|
|
|
MatuAudi
huviline
Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line
|
postitati 07.12.09 16:12
|
|
|
Kui otse akult toimis, siis pead eeldavasti siiski juhtmeid taga ajama või lüliti üle vaatama.
Defu - Matu
|
|
|
|
taavisan
huviline
Registreerunud 09.12.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 Avant 2.0E 85kw & Audi 80 B3 1.8S 66KW
|
postitati 07.12.09 16:40
|
|
|
eks siis tuleb juhtmeid veel taga ajada
kuidas lüliti süsteem laiali käib?
|
|
|
KristoA
huviline
Registreerunud 08.12.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8t Avant
|
postitati 07.12.09 16:44
|
|
|
Vaata parem see juhtmepunt läbi mis luuki lähevad, tavaliselt sealt kuskilt juhtmed puru kuna need liiguvad seal kogu aeg luuki kinni ja lahti tehes.
Dont Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly.
|
|
|
|
taavisan
huviline
Registreerunud 09.12.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 Avant 2.0E 85kw & Audi 80 B3 1.8S 66KW
|
postitati 07.12.09 16:56
|
|
|
luuki minen juhtmepunt on terve üle kontrollitud ja korda tehtud juba
|
|
|
taavisan
huviline
Registreerunud 09.12.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 Avant 2.0E 85kw & Audi 80 B3 1.8S 66KW
|
postitati 01.01.10 16:13
|
|
|
sain korda
viga oli relees
|
|
|
h.u
huviline
Registreerunud 04.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C7 BiTDI
|
postitati 25.06.10 13:54
|
|
|
Kuidas need luuki tulevad juhtmed kätte saaks ilusti? Märkasin, et endal seal päris mitu tükki puru, aga kuradid on nii pinge all, et ei anna niisama
ära lappida. Ja see kummist isolatsioon ümber segab ka lappimist.
|
|
|
guits000
huviline
Registreerunud 13.04.11
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.09.11 14:53
|
|
|
Mul tagumise kojamehega selline mure, et iga kord küi lülitan liigub ta ainult mõne mm! et yhesõnaga ca 100 lülitust ja saab töötsükli tehtud milles viga võib olla? Vool ju peale jookseb ja mootor ka töötab, äkki relee
vigane? oskab keegi selle asukohta öelda? autoks siis A4 96 1.8
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 15.09.11 17:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: guits000
Mul tagumise kojamehega selline mure, et iga kord küi lülitan liigub ta ainult mõne mm! et yhesõnaga ca 100 lülitust ja saab töötsükli tehtud milles viga võib olla? Vool ju peale jookseb ja mootor ka töötab, äkki relee
vigane? oskab keegi selle asukohta öelda? autoks siis A4 96 1.8 |
Mootor vöib küll töötada, kuid kui sees olevad asjandused on pahtunud, siis sellist trikki tegema kipubgi.
Vöta asjandus lahti ja puhasta korralikult ära ning enne kokku ladumist ei teeks ka paha pisike määre.
Lisaks lugemist.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
guits000
huviline
Registreerunud 13.04.11
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.09.11 18:34
|
|
|
sai nyyd mootor laiali korra võetud ja sisu täisti ilus ja puhas, nagu uus, isegi orig. määre oli puhas! leidsin sealt mootori seest ühe mikroskeemi,
natuke uurides proovisin akult voolu anda ja kui pistiku klemmidele ühendasin siis oli efekt ikka jõnksutamine, kui aga otse mootori klemmile panin
siis mootor keris ilusti! eeldatavasti on see mikroskeem siis läbi seal?
Sellegipoolest kas keegi oskab öelda relee asukohta?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 15.09.11 20:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: h.u
Kuidas need luuki tulevad juhtmed kätte saaks ilusti? Märkasin, et endal seal päris mitu tükki puru, aga kuradid on nii pinge all, et ei anna niisama
ära lappida. Ja see kummist isolatsioon ümber segab ka lappimist. |
Võtad luugilt polstrid maha ja autopoolt ka seest akna ja tagaluugi vahelise polstri. Siis lõikad autopoolt juhtmed läbi ja tõmbad kimbu luuki paned
sinna uued otsad külge teibid kimbu kokku ja torkad autosse tagasi ja joodad juhtmed uuesti kokku. Nii jäävad luugi ja auto vahele uued juhtmed ja
ühenduskohad ei liigu luuki avades ja sulgedes.
|
|
|