liito
huviline
Registreerunud 12.11.09
Kasutaja on eemal
Auto: ceed xR
|
postitati 07.12.09 10:47
|
|
|
Probleem kesklukuga
Nimelt siis probleem vist kesklukuga. Hommikul enam auto valvest maha ei tulnud ja autosse sain ainult juhiuksest võtmega keerates. Autos sees aga
ükski funktsioon ei tööta ja süüdet ei saa sisse panna. Autol on peal tõenäoliselt mongoose lukk ja immobilaiser kah. Immobilaiseri tulukesed ka ei
põle, punane läheb siis põlema kui panen võtme auku ja proovin süüdata, mis muidugi ei toimi. Auto seisnud vahepeal 3-4 päeva. Tegu ei tohiks olla
puldi patarei koolemisega . On kellegil tulnud ette säärast probleemi ? Soovitati pöörduda revalisse , kuid ei tea kas tegu on tõesti sellise asjaga
millest ise jagu ei saaks, lisaks peaks auto viima puksiiriga sinna . Soovitati ka avariilise väljalülitamise nuppu kasutada, aga selleks oleks vaja
lahti kiskuda tolle asukohta ümbritsev ala.
2001 aasta a6
<--
|
|
|
serxx
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.12.09 11:01
|
|
|
Ma pakuks esimese hooga, et äkki on auto aku tühi?
|
|
|
liito
huviline
Registreerunud 12.11.09
Kasutaja on eemal
Auto: ceed xR
|
postitati 07.12.09 11:09
|
|
|
Võimalik küll, sest mingi nädal tagasi sai ta alles täis laetud ja äkki tekkis mingi kala. Kuid kurat kas ta siis lukus seistes imes 3 päevaga end nii
tühjaks, et isegi kesklukku maha ei saa? 
|
|
|
real1
huviline
Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal
Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6
|
postitati 07.12.09 12:20
|
|
|
Kui on ikka tühi, siis on tühi. Parktuled lähevad põlema? Aku pinget tasuks mõõta...jne...
|
|
|
liito
huviline
Registreerunud 12.11.09
Kasutaja on eemal
Auto: ceed xR
|
postitati 07.12.09 13:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: real1
Kui on ikka tühi, siis on tühi. Parktuled lähevad põlema? Aku pinget tasuks mõõta...jne... |
Midagi ei lähe põlema, justkui oleks puupulk süüteavas. Peab ikka midagi kesklukuga seoses olema, mul on see mongoose kahekontaktiline pistik autos
nähtaval ja puudutaval kohal. Kas kuidagi sellega ei saa olla seotud, et kuidagi seal miskit nihkunud v paigast läinud?
|
|
|
badevil
huviline
Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3 1.8S 1991 PM
|
postitati 07.12.09 15:04
|
|
|
Mina pakuks ka akut. Kui on vana aku siis immo võib tühjaks tõmmata küll. Mul oli autol vana aku peal ja nädalavahetusega tõmbas aku täitsa tühjaks.
Nüüd uus aku küljes ja pole probleeme.
|
|
|
|
liito
huviline
Registreerunud 12.11.09
Kasutaja on eemal
Auto: ceed xR
|
postitati 07.12.09 15:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: badevil
Mina pakuks ka akut. Kui on vana aku siis immo võib tühjaks tõmmata küll. Mul oli autol vana aku peal ja nädalavahetusega tõmbas aku täitsa tühjaks.
Nüüd uus aku küljes ja pole probleeme. |
Aku on poolteist aastat vana. Eks proovib siis homme uuesti akule elu sisse lüüa, kuigi kahtlane tunne ,et seekord asi nii kergelt ei lahene.
|
|
|
real1
huviline
Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal
Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6
|
postitati 07.12.09 16:18
|
|
|
Mul on kaks viimast Excide akut vastu pidanud 2 aastat kumbki. Erineva auto peal, autode elektrisüsteemid ja laadimised on korras. Lihtsalt
tänapäevased akud ei kesta kauem... Muidugi, ei väida, et kõigi tootjate omad nii on.
Võta, lae aku korralikult(paar ööpäeva väikese vooluga) täis ja siis proovi. Kontrolli elektrolüüdi taset, mõõda tihedus enne ja pärast laadimist.
|
|
|
liito
huviline
Registreerunud 12.11.09
Kasutaja on eemal
Auto: ceed xR
|
postitati 09.12.09 16:48
|
|
|
Tänud. Kõik korras , tegu oli siiski aku täieliku tühjaks tõmbamisega...
|
|
|
Heix
huviline
Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Phaeton 2011
|
postitati 09.12.09 16:59
|
|
|
On endalgi olnud juhus, kus aku ise lühises ja laeb ennast tühjaks. Olnud ka juhus, kus meister maki valesti ühendanud ning makk aku kolme päevaga
täielikult tühjaks tõmmanud.
Vorsprung durch Technik
|
|
|
|