Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Käivitumine probleemne 2.8 v6 (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1254)
maximuszandor
huviline



Registreerunud 25.09.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100

postitati 06.12.09 08:04 Tsiteeri
Käivitumine probleemne 2.8 v6



Paluks abi! Masin suri lihtsalt välja ja enam tööle ei lähe, säde kadunud ja täiesti null. Arvasin et aju ütles üles ja vahetasin ära. pärast mitut korda proovimist läks tööle ja mul tuju jube hea. Siis proovisin vana aju tagasi ja ka sellega läks käima kuid järgmine päev sama pull... vaikus majas ei mitte mingit piuksugi, ketra palju tahad. Mingi aja pärast uuesti läks. Ma ei saa aru milles asi, vahest läheb ja siis jälle mitte. Kas viga võib näitex olla signas või immos??? Isend ise on Audi 100 2,8 128kw V6
Tõesti mõistus otsas:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 06.12.09 08:54 Tsiteeri


Halliandur. 2.8 mootori tüüpviga. Asub juhipoolse silindrirea tagaotsas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 06.12.09 09:02 Tsiteeri


Sama jutt, mis Black juba kirjutas. Ma seda tunnet 3x saanud, veakoodid ei näita midagi, aga HAL on ära olnud.
Ikka ja alati See leht abiks 12v omanikule :)


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mudjamix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: TT mk2 + Q7

postitati 06.12.09 09:18 Tsiteeri


Kas seda halli andurit saab kuidagi testida kah?


Don't drink and drive. You might hit a bump and spill your beer
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 06.12.09 10:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mudjamix
Kas seda halli andurit saab kuidagi testida kah?


Mida seal ikka testida.
Kui ei tööta, siis ei tööta ja vastupidi!
Lihtne.
Vöid ju tolle maha krudida ja vaadata, et mis nägu too on, kuid muud vast ei midagi.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 06.12.09 11:19 Tsiteeri


Mul näitas VAG-COM ilusti Hallika veakoodi. Selline asi ka, et tõmmates/lükates läks käima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Mudjamix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: TT mk2 + Q7

postitati 06.12.09 11:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Mida seal ikka testida.
Kui ei tööta, siis ei tööta ja vastupidi!
Lihtne.
Vöid ju tolle maha krudida ja vaadata, et mis nägu too on, kuid muud vast ei midagi.



Nojah kui sa oled seda tüüpi vend kes vahetab mingi rikke korral järjest vidinaid välja, siis lase käia. Ma isiklikult ei tahaks seda teha. Seda ma tahangi ju teada, kas seda on võimalik ka miskitmoodi testida, et just nukaandur ei tööta. Ehk siis kui vastata ei oska siis ei ole vaja mõtetult oma näppe väsitada.


Don't drink and drive. You might hit a bump and spill your beer
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 06.12.09 12:06 Tsiteeri


Testida saab suht lihtsalt. Esmalt pistik lahti ja mõõdad süüde sees pinge üle. Kui pinge olemas, siis ühendad pinge karva ja andurist tuleva karva vahele led'i ning keerad kella ja loodad vilgatuste peale. Kui voolu pole, otsi viga immost, kui vool on olemas ja led süüdet keerates ei vilgu, siis ongi viga käes. Tehase immo vea näitab reeglina juba kelladeplokis ära ja voolu peale ei tule (ei mäleta päris täpselt enam, sest ülejäänud korral pole viitsinud testida vaid kohe vahetanud ära ja toimis). Kui mingi kolmanda tootja signa immoga, siis pisut kehvem variant ja rohkem nokkimist arusaamiseni jõudmiseks.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maximuszandor
huviline



Registreerunud 25.09.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100

postitati 07.12.09 14:08 Tsiteeri


Kas siis on võimalik, et auto vahest ka käivitub?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 21.1% - SQL: 78.9%]