Veiko
huviline
Registreerunud 28.12.03
Asukoht: Keila-Joa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B8 RS4 avant, Hummer H2.
|
postitati 28.06.04 16:50
|
|
|
Kumb on parem A4, kas 1.8T või 2.8 (mõlemad quattrod siis)
küsimus siis teema pealkirjas. Ning kuidas üldse Audi A4 vastupidavus jne. on?
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 28.06.04 17:16
|
|
|
kui tahad vaikset ja mugavat korraliku pöördemomendiga autot siis 2.8, kui aga sportlikku ja vähe mürarikkama mootoriga millest saab suht lihtsalt
lisahobuseid välja pigistada siis 1,8T. Vastupidavusest või vastupidamatusest on juttu olnud piisavalt "otsing" abix.
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 29.06.04 08:25
|
|
|
2,8'sid on kah kaks erinevat A4'del - 12v versioon on 128 kW ja 30v versioon 142 kW. See 30v on võimsam, vaiksem ja muidu ka popim, aga tal
on kalduvus klapisääretihendid ära kulutada, mille tulemusel hakkab asi päris palju õli võtma. Nende vahetus on mõni tuhat eeku, kui omal mingit
odavat seppa kuskil ei ole. Samas 30v mudelid tulid vist 98 alates, nii et hinnavahe 12v'ga on ilmselge. 1,8T kohta ma muud ei tea, kui et neid
on kokku 4 versioonis (150, 180, 210 ja 225 hp) ja A4-l on see kõige nõrgem, mis tähedab, et teda peaks suht lihtsalt kruttida saama. Täisgaasiga
kiirendades tundub ilmselt nõrgemgi turbomootor teravamana kui V6, kuna viimasel on üleval otsas päris suur pöördemomendi langus, linnavahel kruisates
aga just vastupidi, V6 oluliselt võimsam...
|
|
|
|
päkapikk
huviline
Registreerunud 18.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4Q & Mx5
|
postitati 29.06.04 10:33
|
|
|
Omand nii 2,8-12V kui 1,8T, nende võrdluseks:
1,8T selge eelis on väiksem janusus. 2,8 eelis on moment ja KOHE kui pedaali tallad on see olemas. Aga üldiselt 1,8-ga harjub sellega kiirelt ära, et
on väike viive. Kui mõlemad mootorid juba tõmbavad (st. pedaal põhjas ja viive möödas ning ütlem umbes 3000 pööret) siis siin subjektiivselt vahet ei
tee kumb on kõvem. Kiirel kurvitamisel võib 2,8-l häirima hakata raske esiots (eriti talvel) aga see on juba spetsiifiline küsimus .. Veel - 2,8 käib
pehmemalt - eriti tühikäigul. Mis puutub mootori "kruttimisse" siis oluline on silmas pidada, et need 150, 180, .. tehaseversioonid on
vastavalt ilma vahejahutita, ühe vahejahutiga, kahe vahejahutiga + madalam surveaste jne.
Veel meenus see, et 1,8l oli antud max moment kuskil alates alla 2000st pöördest siis selgelt on meeles see, et kuskil 2200-2300 juures tuli tegelik
max.
|
|
|
|