Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse


Deprecated: str_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 403
Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Teeniduses lõhuti vargapolt. Kes maksab? (Vastuseid: 71 | Vaatamisi: 10827)
JanariA4
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia RS III

postitati 27.11.09 13:00 Tsiteeri
Teeniduses lõhuti vargapolt. Kes maksab?



Mure järgmine, et viisin auto teenindusse rehve vahetama. Nüüd selgub,et nad ei saa ühte ratast alt, kuna vargapolt ei tulnud lahti ja padrun läks katki. Vaatama minnes oli töömees juba keevitanud kinni olevale vargapoldile vist midagi peale ka, kuna poldipea oli tundamutseni muutunud. Töömees ise lõunal ja auto seisis õnnetult tõstukil.
Nagu mingi ülemuse jutust aru sain siis jätavad mulle (juhul ,kui ikka kätte saavad selle poldi) tühjad augud ja kõik..
Mina sellega päris päri ei tahaks olla..
Mida teeksid sina?

Ütlen veel selle ka ära, et auto viisin neile kuskil kell 11.15 ja kätte pole siiani saanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kiil
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad TDI manuaal

postitati 27.11.09 13:23 Tsiteeri


Kes selle nii tugevasti kinni keeras?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 27.11.09 13:27 Tsiteeri


Katki tegijaga kokkuleppe küsimus, ei muud, kui e isaa abi, siis tarbijakaitse. Korras.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 27.11.09 13:28 Tsiteeri


Olles ise selliseid töid vastuvõtnud siis pean kahjuks ütlema, et loomulikult sina vastutad. Nemad ei ole süüdi, et poldid kinni on. Sina oled kuna eelmise rattavahetuseajal sa ei kontrollinud üle, kas poldid keerati õige tugevusega. Su ainuke lootus kahju korvatud saada on siis kui eelmine kord poldid liiga tugevalt kinni keeranud kodanik seda ka tunnistab. Midagi ei ole teha kui inimesed oma tööd ei mõista- keeratakse ikka kindla NM järgi neid.
Antud hetkel on kannatajaid kaks: sina ning töökoda, kes neid üritab lahti keerata. Enda kahju sa juba tead aga töökoda kannatab kahju, kuna tõstuk on tundideviisi kinni kuna polte lahti ei saa ning uut tööd peale võtta ei saa. Aeg on teatavasti raha.

Ehk siis:
- kui loomajõuga asjad kinni keerata siis puruneb iga võti
- alati kontrollida rattapoltide keeramist, kuna "rehvivahetuse hooajal" on vaja raha teenida ning keegi kahjuks ei süvene kvaliteeti. Peaasi, et järgmise kliendi peale saaks.


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JanariA4
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia RS III

postitati 27.11.09 13:28 Tsiteeri


Kuna tegemist on vargapoldiga ja ennem seda olen käinud väga pädevates teenindustes, siis kedagi süüdistada ei taha/oska. Kuna ülejäänud 3 tulid ilusti,siis võis vabalt tegu olla ka tänase remondimehe apsakaga. Padrun puruks ja selle asemel ,et otsida uus padrun hakati kohe keevitama.

EDIT: Saan väga hästi aru,et ka töökoda kannatab. Samas pole ma 100% kindel, et mulle luksepa arvet ei esitata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 27.11.09 13:35 Tsiteeri


Ainukene moodus oleks nüüd selgeks teha, kas vargavõti valesti pessa pandi. Kuna aga juba keevitati, siis pole seda võimalik tõestada.


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.11.09 13:37 Tsiteeri


Üldjuhul on sellistel juhtumitel järgmised põhjused:

Eelnevalt liiga kõvasti kinni keeratud

Keere must, mingi tükk vahel, deformeerunud jne

Valesti avatud, näiteks ei panda vargapolti korralikult sisse ja siis keeratakse.

Üldiselt on jah sellega jube jama kui viltu vedama hakkab, klient süüdistab töökoda, töökoda süüdistab eelmist töökoda jne.

Meie paneme alati dünamomeetriga rattad kinni ning siiani pole mitte avanemise probleemi keegi kurtnud.

Selleks mittetulemiseks on meil aga omad abinõud ja probleem laheneb tavaliselt kümne minutiga.

On olnud ka paar juhust nende aastate juures kus on palju jama nende poltidega nähtud aga ma enam kahjuks mingit lahendust ei mäleta.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 27.11.09 13:44 Tsiteeri


Ei soovi oma arvamusega keda kaitsta või hukka mõista aga olen ka elus sattunud olukorrale, kus ise kinni keeratud poltidest üksik polt on rohkem kinni kasvanud, kui ülejäänud 19.
Padrunit puru pole keeranud - poldipea on enamasti pehmem, kui padruni materjal.
Viimasel ajal keeran ratatpoldid vaskmäärdega sisse - saab hiljem muretumalt lahti :)

ICE (või Juks) võiks panna pika jutu illustratsiooniks üles ka sobivad Nm Audi plekk ja valuvelgede tarbeks - usun, et nii mõnelgi oleks huvitav / hariv lugeda (k.a. minul).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JanariA4
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia RS III

postitati 27.11.09 13:49 Tsiteeri


Kõige "müstikam" ongi see, et selline vasemääre ON poldil olemas.
Ise ma neid polte pole keeranud, vastasel korral igaks juhuks ei "plõgiseks" siin:D
Minu jaoks on lihtsalt üllatav töökoja suhtumine, et "me jätame sul augud lahti ja eks sa siis ise vaata ,mis teed". Auk läheb ju "jama" täis ja siis on pärast muret rohkem veel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.11.09 13:53 Tsiteeri


Las pakuvad Sulle siis lahendust.

Lahendus ei ole "aukude tühjaks jätmine"


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 27.11.09 13:56 Tsiteeri


Reeglina on lõppmomendiks rattapoldi pingutamisel 110NM.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.11.09 14:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Reeglina on lõppmomendiks rattapoldi pingutamisel 110NM.


Nats vähe, 120 ja osadel 140


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AudiMihkel
huviline

Avatar


Registreerunud 12.12.07
Asukoht: Tallinn-Lehtse
Kasutaja on eemal

Auto: Mitte audi

postitati 27.11.09 14:02 Tsiteeri


OT: Tuttav läks suvel oma Boraga kummiboksi, rattapoldid lasti püstoliga kinni (parandage mind kui eksin,aga lõpus tuleb vist ikka momentvõtmega polt pingutada). Nüüd siis tuli aeg teised rattad alla panna ja poldid on kinni. Läks siis tagasi boksi, sealne püstol neid polte ei avanud. Kuna mees ise traktorist, siis sõitis omale töökotta ja proovis neid rekkapüstoliga lahti saada, kuid asi lõppes poldipeade murdumisega(seest õõnsad pead). Nüüd siis ootab teda ees "mõnus" keberniit:) Loo point: alati kontrolli, mida su autoga tehakse.


Loogika & Taktika.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
h6bekuul
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 16.08.09
Asukoht: est
Kasutaja on eemal

Auto: auto

postitati 27.11.09 14:08 Tsiteeri


Tahaks kah teada, mis töökoda see nii ebapädev on?

Alustatakse ikka "vargakaga". Ja kui lahti ei tule või omanikul pole üleminekumuffi kaasas, siis on see omaniku otsustada ,kas jääb pooleli või lõhutakse vargakas välja!

Tarbijakaitsesse avaldus!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 27.11.09 14:13 Tsiteeri


Mõttetu teema ja tarbijakaitsega pole siin midagi teha. Toode on soetatud ju sinu poolt ja kui lahti keerates puru läks järelikult pole toodet kasutatud kinni keeramisel vastavalt tootetingimustele. Kui seda isegi on tehtud, siis 1. sa ei tõesta seda, 2.süüdista Eesti kliimat, et polt sisse ära idanes. Milleni see kaklus viib on see, et rehviboxid hakkavad ennast kindlustama sellega, et võtavad enne töö alustamist kliendilt paberile allkirja, et kui midagi läheb puru, siis klient vastutab ja ikkagi maksad ise.
Sama lugu on kõige muuga, mis on kinni idanenud ja lahti võttes laguneb - karm paratamatus ja polnud lihtsalt Sinu päev :(. Kui töö tegijad hakkaksid vastutama kõige eest, mis lahti võtmisel niikuinii laguneb, siis kaob sel tegevusel äriline eesmärk. Töötaja hooletust ei saa paraku eriti kuidagi mõõta ja vaevalt keegi tahab pahatahtlikult midagi puru keerata.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 27.11.09 14:14 Tsiteeri


Ilusale teooriale täienduseks - pole mina veel üheski rehvitöökojas momentvõtit isegi seina ääres seismas näinud. Suruõhupüss saab muudkui valu...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 27.11.09 14:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: h6bekuul
Tahaks kah teada, mis töökoda see nii ebapädev on?

Alustatakse ikka "vargakaga". Ja kui lahti ei tule või omanikul pole üleminekumuffi kaasas, siis on see omaniku otsustada ,kas jääb pooleli või lõhutakse vargakas välja!

Tarbijakaitsesse avaldus!

Kuule h6bekuul, ütle mulle palun, kuidas sa saad teada, kas muff laguneb või polt tuleb lahti? KEERATA TULEB ja kui selle käigus asi laguneb, siis mis krdi tarbijakaitsest ja avaldusest sa räägid? Ma oleks rehviboxi palgal, siis paluksin kliendil oma leiutised ise ära lõhkuda, kas see variant oleks parem?


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaido.
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 2.2 avant

postitati 27.11.09 14:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AudiMihkel
OT: Tuttav läks suvel oma Boraga kummiboksi, rattapoldid lasti püstoliga kinni (parandage mind kui eksin,aga lõpus tuleb vist ikka momentvõtmega polt pingutada). Nüüd siis tuli aeg teised rattad alla panna ja poldid on kinni. Läks siis tagasi boksi, sealne püstol neid polte ei avanud. Kuna mees ise traktorist, siis sõitis omale töökotta ja proovis neid rekkapüstoliga lahti saada, kuid asi lõppes poldipeade murdumisega(seest õõnsad pead). Nüüd siis ootab teda ees "mõnus" keberniit:) Loo point: alati kontrolli, mida su autoga tehakse.



Kuid püstoli otsa käib ka teatud padruneid mis keeravad teatud Nm poldid kinni ja pole vaja enam dünomeetrilise võtmega ülekeerata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 27.11.09 14:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Ilusale teooriale täienduseks - pole mina veel üheski rehvitöökojas momentvõtit isegi seina ääres seismas näinud. Suruõhupüss saab muudkui valu...

Mine Vianori kui siiani oled kangi all käinud ja näed iga vahetuse käigus sellist tööriista :).


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
emmure2
huviline



Registreerunud 01.01.70
Kasutaja on eemal


postitati 27.11.09 14:17 Tsiteeri


Kunagi sai ise ka kasutatud varga mutreid. Ja alati keerasin need oma kätega kinni ja enne rehvivahetust oma kätega lahti. Nii oli kõige kindlam. Niipalju viitsimist peaks ikka olema ,et neli polti lahti keerata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zann0
huviline



Registreerunud 01.09.09
Kasutaja on eemal

Auto: a6 avant TFSI 2006

postitati 27.11.09 14:29 Tsiteeri


Olen ise rehvitöökojaga tihedalt seotud olnud. Firststop oli kohaks. Valuveljed lastakse algul püstoliga õrnalt kinni, pärast momentvõtmega. Plekk veljed lastakse kinni püstoliga(püstolil erinevad jõuastmed mida kasutada tuleb). Auto markidel erinevad momendid millega keerata tuleb. Enamus vargamutreid ei tohigi üldse keerata püstoliga. Osad vargamutrid lihtsalt ajapikku muutuvad rabedaks ja lähevad katki, ükskõik kui hästi sa neid kinni ja lahti teed. Sama käib ka vargamutri keerajate kohta. Samuti tuleb keerata salamutter kinni kõige viimasena ja lahti esimesena. Pole midagi teha, osta uus komplekt ja vaata ,et õige jõuga kinni saab keeratud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vx_105
Bännitud



Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal


postitati 27.11.09 14:35 Tsiteeri


Ma ükskord töö-Opeliga käisin olude sunnil (kõige ligem koht) Mersu esinduses rehvi remontimas ja seal nägin ka momentvõtit ning ei põlatud ära seda isegi Opeli peal kasutada. :D
Master AS Kummicentrum Pärnus- seal küll momentvõtit ei kasutata


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
h6bekuul
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 16.08.09
Asukoht: est
Kasutaja on eemal

Auto: auto

postitati 27.11.09 14:48 Tsiteeri


Kodanik kps. Loomulikult tuleb purukskeeramisi ette. Aga kui asi lõhutakse välja, puuritakse välja või "keevitatakse välja", siis on tiba teine teema. Mäkad erinevust? Üks on juhuslik, teine taotluslik!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.11.09 14:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: h6bekuul
Kodanik kps. Loomulikult tuleb purukskeeramisi ette. Aga kui asi lõhutakse välja, puuritakse välja või "keevitatakse välja", siis on tiba teine teema. Mäkad erinevust? Üks on juhuslik, teine taotluslik!!!


Kahjuks ei märka erinevust.

Alles keerates saabki aru kas ta läheb puruks või tuleb lahti. Osad vargapoldid, eriti mingid järelturu omad, on nii nõrgad, et lähevad lausa käes hoides katki...


See puurimine ja keevitamine on tagajärje likvideerimine, mitte põhjus!


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mudjamix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: TT mk2 + Q7

postitati 27.11.09 15:44 Tsiteeri


Njah ja kas see vargapolt oli ka sobiva peaga ikka.Ses mõttes et osad koonusega osad mitte.Aga juba see et teisesd poldid tulid ilusti lahti ja ainult vargakatega oli jama et remondimehe süü see ilmselt polnud.


Don't drink and drive. You might hit a bump and spill your beer
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 43.1% - SQL: 56.9%]