Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A4 1.9 TDI turbo siiber ei liigu (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 6075)
Crysine
huviline



Registreerunud 25.11.09
Kasutaja on eemal


postitati 25.11.09 12:22 Tsiteeri
Audi A4 1.9 TDI turbo siiber ei liigu



Turbo all olev n.ö wastegate siiber ei liigu,teeninduses öeldi et on klapi viga,vahetasin klapi ära (pilt ka http://www.autotech.com/images/products/N75_J_big.jpg ) <-- selline klapp oligi 1 pistik ja 3 voolikut läksid külge.Aga turbo alumine siiber ikka ei liigu.Oskab keegi aidata milles veel viga võib olla?Tean seda et turbot maha võttes käega liigutades see siiber mul liikus.Aga gaasi andes see siiber ei liikunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra leon ST

postitati 25.11.09 12:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Crysine
Turbo all olev n.ö wastegate siiber ei liigu,teeninduses öeldi et on klapi viga,vahetasin klapi ära (pilt ka http://www.autotech.com/images/products/N75_J_big.jpg ) <-- selline klapp oligi 1 pistik ja 3 voolikut läksid külge.Aga turbo alumine siiber ikka ei liigu.Oskab keegi aidata milles veel viga võib olla?Tean seda et turbot maha võttes käega liigutades see siiber mul liikus.Aga gaasi andes see siiber ei liikunud.
See sama mis siibrit liigutab selle membraan on läbi ilmselgelt.N75 solenoid laseb WG alla rõhu et see varras seal siibrit liigutama hakkaks.Antud juhul vahetasid N75 solenoidi ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra leon ST

postitati 25.11.09 12:29 Tsiteeri


Siin on joonis,mis moodi asjad toimivad.Niisama tuuritades kohapeal ei peakski ta seal midagi tegema,teatud rõhu juures alles hakkab avanema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Crysine
huviline



Registreerunud 25.11.09
Kasutaja on eemal


postitati 25.11.09 16:00 Tsiteeri


Aga kuidas ma siis teada saaks kas see siiber liigub?Põhimõtteliselt paar pilti leidsin mis sarnased aga mitte samad,et ikka ära üritada seletada et me ühest asjast räägime.Nii see asi mul ei liigu -->http://www.made-in-china.com/image/2f0j00OCyTVMiEYQbaM/TD05H-Big-16G-Evo-3-GT-Turbo-Turbocharger-EVO-III.jpg ja
http://www.dnamotoring.com/ap1ap2/images/turbo/T25-T28_Turbo.jpg

Mõlemal neil on üks varras mis läheb mingi klapi otsa ja sinna klapi otse läheb 1 voolik N75 solenoidist.Vot see varras ei liigu,kuidas ma siis teada saan kas ta liigub mul sõites või mitte,ning kuidas viga parandada saaks? Vabandan teadmatuse pärast,eriti ei jaga:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra leon ST

postitati 25.11.09 16:06 Tsiteeri


Lase kompressoriga rõhk sisse wg-sse saad teada kas liigub või mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Crysine
huviline



Registreerunud 25.11.09
Kasutaja on eemal


postitati 25.11.09 16:31 Tsiteeri


MM kompressoriga sai lastud õhk WG (N75 voolikust) ja siis liikus,aga n.ö teeninduse spetsialistid rääkisid et ta peab juba suust puhudes õhku liikuma,et ise liikuma puhuda ei jõua aga kompressoriga jõuab,nende arust peab vastupidi olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra leon ST

postitati 25.11.09 16:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Crysine
MM kompressoriga sai lastud õhk WG (N75 voolikust) ja siis liikus,aga n.ö teeninduse spetsialistid rääkisid et ta peab juba suust puhudes õhku liikuma,et ise liikuma puhuda ei jõua aga kompressoriga jõuab,nende arust peab vastupidi olema.
Loomulikult sa ei jõua puhuda,sa pead ületama vedru pingsuse mis wg sees asub,kui teatud surve on saavutatud siis hakkab alles wg avanema.Need teeninduse vennad ei tundu just turbo süsteemidest midagi teadvat.See on minu seisukoht.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rainer9968
huviline

Avatar


Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,9TDI

postitati 26.11.09 14:39 Tsiteeri


Sa võid seda WG varrast näpitsatega logistada ja põhimõtteliselt kui sa suuga imed või puhud peaks ta liikuma natuke, samamoodi saad testida kas N75 klapp töötab imed ja puhud ning on kuulda klõbinat. Endal jamasin ja töötas aga imedes tuleb nö jõudu rakendada:P

EDIT: Kontrolli ka vaakumvoolikud igaks juhuks üle, soovitavalt vaheta ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kuno666
klubiliige

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 26.11.09 15:18 Tsiteeri


Minu seat leonil sai seda klappi kontrollida nii. Sõitsin tõstukile tõsteti auto ülese ja siis kohapeal antsin kaasi ja töömees vaatas alt kas klapp liigub või mitte. Seati puhul on see turbo nii nõmeda kohapeal ,et sinna klappi satub vesi ,tolm ja muud prahti. Siis on klapi töö raskendatud ja klapp ei toimi õigesti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 04.12.09 07:58 Tsiteeri


99a vw bora 81kw roostetas ka läbi see turborõhu regulaator vaakumklapp (wg pidi teine asi olema).
Audi mootoril peaks ikka ka muutuva geomeetriaga turbo olema, mille labasid vaakumklapp liigutab.
Üks pilt klapist:
http://s.ecrater.com/stores/23878/49b1f8eb6fbbd_23878n.jpg

Bora puhul on klapi varras üles poole ja sodi läheb sisse, laiali lõhkudes selgus, et membraani mõlemal pool olev metall tugevdustaldrik varda otsas, mis peab vedru peale toetuma, oli ära roostatanud, ja vaakum tõmbas membraani lihtsalt kortsu ühte asendisse, ilma et varras liiguks.
Vedrul ei olnud toetuspinda kust varrast tagasi lükata.

Sai väljamaalt suvaline no-name jublakas tellitud, millel küll vaakumvooliku ots 90* teise suunaga, aga voolik ulatas ja toimib (u8-900 oli vist koos postiga).

Siin üks turbodiisli foorumi teema koos piltide ja videotega välismaalt:
http://myturbodiesel.com/1000q_how_to/a4/VNTadjust.htm

Lahti võetud turbo, labad ja liigutav rõngas näha:
http://myturbodiesel.com/1000q_how_to/a4/VNTturboclean.htm

Üks muutuva geomeetriaga turbo joonis Volvolt (vnt = variable nozzle turbine)
http://www.motorsportscenter.com/uploads/vnt_turbo.jpg
Labade nurgaga reguleeritakse gaaside liikumisnurka turbo labadele ning sellest sõltub pöörelmiskiirus.

Hea animatsioon, labade nurga ja turbo pöörete sõltuvusest:
http://www.youtube.com/watch?v=lXDFFH3K45g


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.4% - SQL: 65.6%]