Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 80 ja 90 erinevus (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1237)
refined
huviline

Avatar


Registreerunud 24.11.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi90/Saab 9000

postitati 24.11.09 00:17 Tsiteeri
Audi 80 ja 90 erinevus



Äkki oskab keegi tark foorumlane öelda mis on audi 80 ja 90 vahe? mõtlen just varuosade sobivust ... Nimelt oleks siis oma 80 võimalik tuttava 90 küljest juppe kruttida, aga tühja sõita ei viitsi :D Mõlemad siis 91 aasta


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 24.11.09 06:24 Tsiteeri


Luukere (b3) on sama:D Nii et võid oma 80-st 90-e teha,väljaarvatud quattro:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
undu
huviline



Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Outback´13, Gaz 2410

postitati 24.11.09 07:59 Tsiteeri


Just. B3 kere mõlemad. 90 oli 80 nn luksversioon. Võimsamad mootorid, natuke enam varustust, välimus edevam. Algusaastate B3 80 vist ei olnud veel täies ulatuses tsingitud, 90 on seda alati olnud.
1:1 võid ümber kruvida kerejuppe ja salongi detaile. Esituled koos iluvõre ja pamperiga.
80 kasutas 4 sil mootoreid, 90 5 sil mootoreid. Sellest tulenevalt ka käigukast erinev. Seega kapoti alt niisama midagi niisama võtta ei saa.
Q pakuti mõlemale.
80 enamasti taga trummelpidurid, 90 peaks vist alati ketaspiduritega tagasild olema.
Samuti peaks 90 esipidurid suuremad olema (7a moto puhul kohe kindlasti).

Kui sõbra 90 pealt juppe saad võtta, siis soovitus: esiots, tagatuled, salongi lisakellad + vastav tuhatoos. Ülejäänud asjad on maitse ja seisukorra küsimus.
Kui ehitada viitsid, siis võid 90 pealt sillad võtta, saad suuremad piduridja taha ketaspidurid (trummel samas lollikindlam, aga valuvelje korral välimus parem :P)
Kui hing R5 mootori järele ihkab, siis on mõtet kohe 90 kere peal ehitama hakata


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 26.11.09 21:50 Tsiteeri


Audi 80 ja 90 kõrvale võib tuua ka nt Audi 100 ja 200. Kered samad, kuid võimsuse ja välimuse muutused on toimunud.


Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
undu
huviline



Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Outback´13, Gaz 2410

postitati 27.11.09 11:10 Tsiteeri


Kisub algsest teemast juba kõrvale, aga...
C3 erinevate mudelite vahed võisid olla hägusamad kui B3.
C3 200 levinud konf 121kw TQ võis olla ka C3 100 kleidi all. Varustus isegi võis olla üldjoontes sama - 4x el aken, nahksisu, kliima.
Vahe oli ainult välimuses. Ja hinnas ilmselt mingil määral. Suht arusaamatu sisekonkurents :P

80 ja 90 erinevus oli alati 4 sil v s 5sil mootor.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 24.8% - SQL: 75.2%]