Lehekülgi: 1 2 |
kaharm
huviline
Registreerunud 11.07.07
Asukoht: Tallinn - Luhamaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2 3B & S2 ABH & Coupe V6 & 1x V8 PT & 1x V8 ABH & S4 AAN & 90Q & Roheline NIVA 1.7 & Punane..
|
postitati 19.11.09 19:29
|
|
|
Politsei Kummaline õigusemõistmine või ...
29. augustil kella 11.55 ajal toimus liiklusõnnetus Jõgevamaal Pala vallas Saare – Pala – Kodavere tee 8. kilomeetril, kus sõiduauto BMW 524, mida
juhtis 21-aastane Kristiina, põrkas kokku vastu liikunud sõidukiga Volkswagen Transporter, mida juhtis 65-aastane Jüri. Volkswagenis viibinud
64-aastane Tiia ja BMW tagaistmel istunud 20-aastane Mihkel toimetati vigastustega Tartu Ülikooli Kliinikumi ja peale esmaabi andmist lubati kodusele
ravile.
http://www.autonet.ee/uudised/paevauudised/42262
Juhtus siis avarii vennase bemmiga kus oli kaine autojuht roolis, autol dokumendid korras. Alguses papi tunnistas süüd aga siis ajas sõrad vastu ja
nüüd on saaga käind 3 kuud ja tulemust ikka pole.
Esimesed kuu aega politsei lihtsalt seedis asja.
Teise kuu lõpus jõudis politse otsusele et, BMW sõitis tee mõttelisele keskjoonele liiga lähedal ja juht saab min 300.- trahvi ja WV on süüdi kui ei
vaidlusta.
Papi kaebas otsuse edasi edasi ja BMW juht samuti pold võus selle mõttelise joone asjus.
Kolmanda kuu lõpp, politsei tühistas mõttelise joone trahvi ja arvab et süü on 50:50
Vaidlustamiseks aega 15 päeva.
Siin tekibki küsimus kas jõgeva politseis ei sallita BMW sid või on veri paksem kui vesi.
Või tuleb konstaablile piltide lingid saata sest kardan et ta ei tea et need olemas on.
Mõned nädalad tagasi kuulsin inimeselt kes oli kunagi kindlustustega seotus, et üha rohkem ja rohkem kasutatakse 50:50 sest nii kindlustusel
odavam.
Alguses imestasin, et kust sellised otsused tulevad aga nüüd ei imesta ka vist selle üle kui leitakse, et bmw oli vastassuunas ja süüdi
Ja vennas ei saa midagi teha sest talle öeldakse et sa oled kõigest auto omanik ja pole õigust kaasa rääkida, sest sa pold roolis.
Ps, kui mõni jõgevakandi inimene tunneb seda papit võiks teada anda, äkki ongi mingi teema tal politseiga.
Mida arvate
|
|
|
|
Heix
huviline
Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Phaeton 2011
|
postitati 19.11.09 19:40
|
|
|
Ja mis sa arvad, kes on siis süüdi ja miks?
Vorsprung durch Technik
|
|
|
|
pprz
klubiliige
Registreerunud 01.10.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.11.09 19:43
|
|
|
Vaadates E34 pidurdusjälgi, jääb natuke mõistmatuks, miks mingist keskjoonest jutt käib...
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 19.11.09 19:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pprz
Vaadates E34 pidurdusjälgi, jääb natuke mõistmatuks, miks mingist keskjoonest jutt käib... | Kisub kraavi poole.Ilmselt püüdis matsu
vältida????????
|
|
|
kaharm
huviline
Registreerunud 11.07.07
Asukoht: Tallinn - Luhamaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2 3B & S2 ABH & Coupe V6 & 1x V8 PT & 1x V8 ABH & S4 AAN & 90Q & Roheline NIVA 1.7 & Punane..
|
postitati 19.11.09 19:45
|
|
|
Sest kui bmw lükata 5m tagasi pidurdusjälgede peale siis paremalt mahuks korraga 3 transporterit mööda sõitma.
|
|
|
|
pprz
klubiliige
Registreerunud 01.10.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.11.09 19:52
|
|
|
Seletan lahti. Pidurdusjäljed algavad enne kokkupõrget VW-ga ja lähevad sirgelt mööda teed, kusjuures suhteliselt tee ääres (vt pilt1).
Kokkupõrkest(?) alates keeravad jäljed kraavi veelgi poole. Minu arust viitab see sellele, et pigem buss lähenes mõttelisele keskjoonele. Seda küll
juba teiselt poolt
|
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 19.11.09 20:08
|
|
|
Juhul kui see pidurdus jälg on BMW juhipoolsest rehvist tekkind siis loomulikult tuleb pildid saata nii politseise kui ka kindlustusse.
Omast viimase kuu kogemusest kindlustusega soovitan soojalt et kõikide paberite kohta mis viid teed paberi ja võtad loetavalt ees ja perekonnanime
alkirja ja kuupäeva. Sama ka politseiga eriti kui tundub et politsei ei suuda olla neutraalne.
Kuits jõudis ette
Küll aga vaatates pilti tundub see pidurdusjälg mis pikalt näha olema kõrvalistujapoolne. Selle kasuks räägib veel see et tee pervel olev pinnas on
lõhkumatta.
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 19.11.09 20:10
|
|
|
Erapooletult mainiks, et BMW pidurdusjälg (see mis köige selgemalt näha) oleks nagu tekitatud masina parempoolse(test)st rattast(est), seega on asunud
liiga kujutletava telgjoone lähedal.
Volkar samuti suhtkoht telgjoonel - ütleks, et suurem süü langeks bussile, sest BMW on jälgede pöhjal üritanud siiski önnetust vältida.
E:
Kuna politsei on pöhimötteliselt teinud süülisuse protsendiks 50/50, siis kipun arvama, et kindlustus järgib sama rada, sest nagu eelnevalt mainisid
"sedasi on ju odavam".
Alati on vöimalus langetatud otsus mittenöusoleku korral vaidlustada ning kasutada söltumatu ekspertiisi teenust.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
cilaper
huviline
Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal
Auto: C5q
|
postitati 19.11.09 20:18
|
|
|
Pada sõimab katelt
Võtke ja tehke selgeks kumma poole rattad selle jälje tekitasid. Seejärel mõõtke tee keskjoon välja ja asi selge. Mis seal mõistatada on?
No offence, kuid tundub et mõlemal juhil on tõsine nägemispuue või puudub oskus teed jälgida sõidu ajal. Nii totakat asja pole jupp aega näinud.
Piltidelt ju näha, et teeolud ja nähtavus head.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 19.11.09 20:20
|
|
|
Isegi kui see vasakpoolne pidurdusjälg oleks BMW parema ratta oma, oleks BMW ikka veel täiesti omas sõidureas olnud.
Miks need pildid juba uurijate käes ei ole?
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 19.11.09 20:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Isegi kui see vasakpoolne pidurdusjälg oleks BMW parema ratta oma, oleks BMW ikka veel täiesti omas sõidureas olnud.
Miks need pildid juba uurijate käes ei ole? |
Seda enam, et papi oli juba süüd tunnistanud. Siis raudselt rääkis kellegagi, kes ütles, et ära võta omaks, vb võidad jne. Minuarust poleks enam olnut
mõtet jauratagi sellel papil, mis tehtud see tehtud(süü omaks võtmine).
|
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 19.11.09 20:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Isegi kui see vasakpoolne pidurdusjälg oleks BMW parema ratta oma, oleks BMW ikka veel täiesti omas sõidureas olnud.
|
Olgem ausad, samuti on ka VW.
Need on need maakohtade "kiirteed".
Tundub küll, et tee suur ja lai, kuid kui üks ka kasvöi rehvi laiuse jagu körvale kaldub on tulemus olemas. |
No vaata kuhu vw seisma jäi ja vaata kuhu bmw, seda on kohe näha ju, et bemmi juht üritas midagi teha, aga volkari juht sõitis tuimalt peale.
PS: Ärge arvake, et ma BMW'd kaitsen, tegelikult olen ma täisvereline selle margi põlgaja!!!
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 19.11.09 20:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Isegi kui see vasakpoolne pidurdusjälg oleks BMW parema ratta oma, oleks BMW ikka veel täiesti omas sõidureas olnud.
|
Olgem ausad, samuti oleks ka VW.
Need on need maakohtade "kiirteed".Tundub küll, et tee suur ja lai, kuid kui üks ka kasvöi rehvi laiuse jagu körvale kaldub on tulemus olemas.
E:
Kui papi ülestunnistus ka protokollis allkirjastatud siis ei saa ka mina aru, et mida too taadu köhida vöiks.
Pöhjendagu ära, et miks oma otsust nüüd äketsi muuta soovib, kuid see lisab siiski tema tegevusele pigem halba, kui head.
Üldiselt siiski see, mida Black oma postis küsis...., et miks pole pildid uurijatele edastatud.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 19.11.09 20:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: airbag
No vaata kuhu vw seisma jäi ja vaata kuhu bmw, seda on kohe näha ju, et bemmi juht üritas midagi teha, aga volkari juht sõitis tuimalt peale.
PS: Ärge arvake, et ma BMW'd kaitsen, tegelikult olen ma täisvereline selle margi põlgaja!!!
|
Mis niiväga ikka vaadata.... asukoht oleneb ka sellest, et mida keegi üritas/vöi ei üritanud teha, kiirus, kokkupörke asukoht jne.Buss vöinuks ka
tollest löögis risti keset teed jääda vöi siis BMW, möte ikka sama.
Mina mingi margi pölgaja pole, kuid üritan panna ennast mölema kannatanu olukorda, enne kui kedagi süüdistama hakkan.
Nagu ka paar postitust varem mainisin siis
Tsitaat: |
ütleks, et suurem süü langeks bussile, sest BMW on jälgede pöhjal üritanud siiski önnetust vältida.
|
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 19.11.09 21:27
|
|
|
Vaadates jälgi pildilt ja lähtudes sellest, et tembeldan ennast üleüldse mingi arvamuse avaldamisel tavaliseks netikommentaatoriks, siis ütleks samuti
50:50 süü nagu seda tegi politsei. Mõlemad masinad on ideaaltrajektoorist olnud kõvasti rohkem tee keskel kui vaja. Need, kes on näinud selles
pidurdusjäljes bemmi vasakut ratast ei tea ilmselt füüsikast midagi. See, kes süüdi või mitte, oleks olnud põhimõtteliselt peale mõõtmist kohapeal
jälgede järgi selge, aga AINULT siis kui selle pidurdusjälje oleks tõesti bemmi vasak ratas teinud mitte parem. Ei tule siit mingit head nahka mitte
kummalegi poolele, vaielge palju tahate.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
heihei
huviline
Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: b6, 96kw bens.
|
postitati 19.11.09 21:35
|
|
|
Et rehvi jäljed jäid pollal nägemata, andke andeks, ma ei usu eales. Ja vabandan, see mida ma siin piltidel näen, siis mina ei saa mitte midagi aru.
Kuna jäljed tekkisid, mitme sõiduki rehvi jöjed, seda vist need kuud uuritigi ju. Erapooletu komentaar.
|
|
|
nic
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 01.05.05
Kasutaja on eemal
Auto: mõned audid alles
|
postitati 19.11.09 21:40
|
|
|
Endal sarnased kogemused, et olen sattunud avariisse, milles 100% kindlusega polnud endal süüd ja ikkagi taheti kott pähe tõmmata. Auto läks maha
kandmisele, üldiselt pikk jutt, polegi tähtis.
Tähtis on see, et enda õiguste eest tuleb EV-s väga agressiivselt seista, muidu lõpuks ise kannatad. Politseil on kahjuks väga tihti täiesti savi
kes,kus,miks,jne. Mitte mingil juhul ei tasu oodata ja loota. Tuleb ise tegutseda, mida rohkem sebida seda parem. Algul hea sõnaga, siis juba teiste
meetoditega. Tuleb olla leidlik ja järjekindlalt survet avaldada: ajakirjanikud, eksperdid, kohus, jt. võimalusi kasutades.
Tsitaat: |
Ja vennas ei saa midagi teha sest talle öeldakse et sa oled kõigest auto omanik ja pole õigust kaasa rääkida, sest sa pold roolis.
|
Mis krdi BS-jutt see on? Ärge uskuge hülge möla. Ma ise läheks väga närvi sellise kusetamise peale.
Vennas võib vabalt kohtusse pöörduda ja oma õigusi nõuda.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 19.11.09 21:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: nic
Tuleb olla leidlik ja järjekindlalt survet avaldada: ajakirjanikud, eksperdid, kohus, jt. võimalusi kasutades. |
Ma ostaks selle ülevalpool mainitud rivile mineva kaudse ja otsese kulu asemel parem samasuguse sõitva bemmi. Selleks see õigussüsteem loodud ongi, et
niigi masenduses olevatelt kodanikelt see viimane kah välja pigistada. Huvitav, miks seda tänapäeval õigussüsteemiks kutsutakse .
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 19.11.09 21:53
|
|
|
Vastates küsimusele BMW maine osas, siis Jõgeval pole mainekujundamisega just üleliia vaeva nähtud. Aga ma soovitan samuti oma õiguste eest väljas
olla ja isiklikult läheksin kasvõi "Pyrrhose võiduni".
|
|
|
nic
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 01.05.05
Kasutaja on eemal
Auto: mõned audid alles
|
postitati 19.11.09 21:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Tsitaat: | Algselt postitas: nic
Tuleb olla leidlik ja järjekindlalt survet avaldada: ajakirjanikud, eksperdid, kohus, jt. võimalusi kasutades. |
Ma ostaks selle ülevalpool mainitud rivile mineva kaudse ja otsese kulu asemel parem samasuguse sõitva bemmi. |
Oli see nüüd "huumor" või mitte, aga kui sind isiklikult mingi taoline vanapapi kusetama hakkaks, siis vist naljakas ei tundu enam...
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 19.11.09 22:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: nic
Oli see nüüd "huumor" või mitte, aga kui sind isiklikult mingi taoline vanapapi kusetama hakkaks, siis vist naljakas ei tundu enam...
|
Paraku ma tean, mida tähendab kergelt seniilse vanahärraga ninapidi kokku põrgata, kes hiljem koos suguvõsa ja muude loomadega hakkas tegema kõike
selleks, et tema süüdi ei jääks peateele ette keeramises. Sellele teemale ma aga ei näe rohkem pointi vastata hakkab vaikselt emotsioonitsemiseks
minema ja tundub, et kõik netikommentaatorid on politseist palju targemad. See, et papi selle jama vaidlustas ütlen ma ainult ühte "vanainimesel on
igav ja otsib omale tegevust" .
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
rulamees
huviline
Registreerunud 13.10.03
Asukoht: Lõuna Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2x Audi B4 2.0 automaat ABK, CBT
|
postitati 20.11.09 02:18
|
|
|
Jäljed jälgedeks, aga suht loogiline, et transporter lõikas kurvi, vähemalt piltidel tundub. Papi vast soovis teed lühendades kütust kokku hoida.
|
|
|
KMA4
huviline
Registreerunud 28.03.09
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.11.09 05:02
|
|
|
Kui esimest pilti vaadata siis selgelt aru saada, et VW on ületanud mõttelist telgjoont. Löök juhipoolsesse otsa on VW nina veidi oma sõidurea poole
tagasi suunanud.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 20.11.09 06:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KMA4
Kui esimest pilti vaadata siis selgelt aru saada, et VW on ületanud mõttelist telgjoont. Löök juhipoolsesse otsa on VW nina veidi oma sõidurea poole
tagasi suunanud. | Mulle ka tundub, et buss on rohkem tee keskel, kui enda teepoolel. Võibolla on pilt vähe petlik, kuid esimese pildi
järgi tundub(kui bussi tagumiku paiknemist vaadata), et bussist paremal on umbes samapalju ruumi kui vasakul.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
postitati 20.11.09 07:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rulamees
Jäljed jälgedeks, aga suht loogiline, et transporter lõikas kurvi, vähemalt piltidel tundub. Papi vast soovis teed lühendades kütust kokku hoida.
| Nõustun täiesti.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |