Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Navigation Plus RNS-E (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 3985)
Mutjuki
huviline



Registreerunud 19.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q5

postitati 14.11.09 11:25 Tsiteeri
Navigation Plus RNS-E



Küsimus nr.1
Kas keegi on ostnud Auto.24-s müüdava DVD navigatsiooni plaadi (hind oli vist 500.-) ja kas see on hakanud tööle. Nimelt kohtasin siin paari teemat, kus mingisugune koopia plaat oleks nagu midagi ära rikkunud. Kui see tõesti midagi kahju võib teha siis millega riskin, kui seda plaati kasutan?

Küsimus nr.2
Peaks saama sellele navile teha ka softi uuendust (ei tea üldse mis versioon hetkel on, ei oska vaadata). Mis selle uuendusega muutub. Praegu on nt. nii, et kui raadio mängib siis armatuuris ma kompuutrit kasutada ei saa, näitab seal ilmakaari hoopis. Tahan kompuutrit vaadata, siis pean raadio kinni panema.

Leidsin küll mingi üldisema õpetuse selle seadme kohta netist, kuid autoga kaasas olnud paks õpetus on Itaalia keelne ja kasu sellest ei ole.


Tarmo


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad ja A6 Allroad

postitati 14.11.09 18:48 Tsiteeri


No selles auto24 kuulutuses MMI pildid. Selles teemas kirjas et MMI-il. eesti tervenisti peal. Kuulutuses kirjas, et RNS-E le ka olemas aga kas terve eesti? Ühte 2009 2 plaati olen näinud sellel samapalju eestit kui 2008 aasta plaadil. Ehk siis Tallinn, tallinna lähi ümbrus ja suuremad mnt. Saada selle auto24 vanale mail ja küsi kas on terve eesti peal.
Softi uuendus on kõikidel plaatidel peal. SETUPi alt saab vaadata.
Oma autosse toppisin selle 2009 2 plaadi sisse installis ära aga tööle ei tahtnud hakata.
Panin 2008 aasta plaadi sisse ja töötab täpselt samamoodi edasi nagu enne.
Kas sa kojamehe lüliti all seda nuppu vajutad? Mul samamoodi käima panen siis ilmakaared ees siis vajutad 2x nuppu ja siis on kompu ees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Mutjuki
huviline



Registreerunud 19.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q5

postitati 15.11.09 12:55 Tsiteeri


Ma vist olen millestki valesti aru saanud! Mul on C5 kerega 2004 A6 ja DVD navi, kus 16:9 ekraan ja paremal pool ekraani üks suur rullik nupp. Kas sellisel versioonil siis veel ei olnudki MMI-d? Millegi pärast järeldasin, et on?! Juhul kui mul MMI-d ei ole siis mina saaksin kõige rohkem endale 2009-2 plaadi, kus peal ainult Tallinn, Riia ja suuremad maanteed.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ahartsi
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal

postitati 05.05.10 20:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mutjuki
Küsimus nr.1
Kas keegi on ostnud Auto.24-s müüdava DVD navigatsiooni plaadi (hind oli vist 500.-) ja kas see on hakanud tööle. Nimelt kohtasin siin paari teemat, kus mingisugune koopia plaat oleks nagu midagi ära rikkunud. Kui see tõesti midagi kahju võib teha siis millega riskin, kui seda plaati kasutan?

Küsimus nr.2
Peaks saama sellele navile teha ka softi uuendust (ei tea üldse mis versioon hetkel on, ei oska vaadata). Mis selle uuendusega muutub. Praegu on nt. nii, et kui raadio mängib siis armatuuris ma kompuutrit kasutada ei saa, näitab seal ilmakaari hoopis. Tahan kompuutrit vaadata, siis pean raadio kinni panema.

Leidsin küll mingi üldisema õpetuse selle seadme kohta netist, kuid autoga kaasas olnud paks õpetus on Itaalia keelne ja kasu sellest ei ole.


Tarmo
Auto.24-s müüdavad RNS-E plaadid on 100% originaalide koopiad, ei mingit lisa eestit või muud baltikumi. Ainukese erinevusena võin öelda et erinevalt enamikust nähtud koopiatest on need õigel toorikul korralikud koopiad!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 06.05.10 08:02 Tsiteeri


RNS-E'le on terve Eesti olemas 2010 versiooniga. Sellele aparaadile on olemas 2 plaati: lääne - kesk ja ida - kesk - euroopa. Päris 100% vist ei ole aga niipalju kui ringi sõitnud olen, kruusateedel sõites põllupeale ei satu.

Ära võib rikkuda ainult selle, et kehvasti kirjutatud plaadilt teeb FW uuenduse ära kuid plaati lugeda ei suuda. Sellisel juhul ei saa kasutada enam vanemat versiooni (ka originaali). FW saab downgrade'da esinduses.

Pesuri lüliti küljes on üks suur nupp - kui navigeerimise ajal navi infot kuvab, vajuta sellele kaks korda. Esimese korraga läheb pimedaks, teisel korral paneb auto komp info sulle ekraanile. Ja kui kolmandat korda vajutad, saad navigeerimise akna jälle tagasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 06.05.10 09:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: DonNiger
RNS-E'le on terve Eesti olemas 2010 versiooniga. Sellele aparaadile on olemas 2 plaati: lääne - kesk ja ida - kesk - euroopa. Päris 100% vist ei ole aga niipalju kui ringi sõitnud olen, kruusateedel sõites põllupeale ei satu.

Ära võib rikkuda ainult selle, et kehvasti kirjutatud plaadilt teeb FW uuenduse ära kuid plaati lugeda ei suuda. Sellisel juhul ei saa kasutada enam vanemat versiooni (ka originaali). FW saab downgrade'da esinduses.

Pesuri lüliti küljes on üks suur nupp - kui navigeerimise ajal navi infot kuvab, vajuta sellele kaks korda. Esimese korraga läheb pimedaks, teisel korral paneb auto komp info sulle ekraanile. Ja kui kolmandat korda vajutad, saad navigeerimise akna jälle tagasi.

Sw-d saab tegelt downgradeda ka vag kaabli abil, netis õpetusi kuhjaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
airman
huviline



Registreerunud 17.03.06
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 avant S line 2,5tdi 132kw

postitati 06.05.10 12:48 Tsiteeri


Sai pool aastat tagsi ostetud ja töötab. Plaadil toimib kõik 100% ja nii batikum kui ka eesti täiesti peal. Kaart väga täiuslik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ahartsi
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal

postitati 06.05.10 13:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: DonNiger
RNS-E'le on terve Eesti olemas 2010 versiooniga. Sellele aparaadile on olemas 2 plaati: lääne - kesk ja ida - kesk - euroopa. Päris 100% vist ei ole aga niipalju kui ringi sõitnud olen, kruusateedel sõites põllupeale ei satu.

Ära võib rikkuda ainult selle, et kehvasti kirjutatud plaadilt teeb FW uuenduse ära kuid plaati lugeda ei suuda. Sellisel juhul ei saa kasutada enam vanemat versiooni (ka originaali). FW saab downgrade'da esinduses.

Pesuri lüliti küljes on üks suur nupp - kui navigeerimise ajal navi infot kuvab, vajuta sellele kaks korda. Esimese korraga läheb pimedaks, teisel korral paneb auto komp info sulle ekraanile. Ja kui kolmandat korda vajutad, saad navigeerimise akna jälle tagasi.
Ära rikub RNS-E navi laseri dual-layer toorikule kirjutatud koopia, isegi kahekihilist lääne - kesk -euroopa originaali on RNS-E laseril raskem lugeda kui ühekihilist koopiat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 06.05.10 14:16 Tsiteeri


See, kas midagi on kergem või raskem lugeda on seletatav väga lihtsalt - erinevatel plaatidel on erinev valguse peegeldusprotsent.
Näiteks RW plaatidel on alati olnud see madalam.

Seda, et mingi plaat on suuteline laseri ära rikkuda kuulen ma küll esimest korda. Optiline meedia ikkagi ei toimi nii.
Seal on lihtsalt üks lihtne on/off valgussensor ja laser.
Laserkiir suunatakse plaadile ja plaat pannakse ümber telje keerlema. Kui valgus plaadi mingi koha peal peegeldub sensorisse, siis sensor annab impulsi. Kui sensor mingi aja jooksul impulsit ei anna, siis on 0, kui annab, siis on 1 ja nii kiiresti käitudes pannaksegi kokku andmed.

Probleemid, mis võivad tekkida on sellest, kui plaat on paksem või peenem kui vaja ja sellest tulenevalt valgus ei satu kunagi sensorisse või siis näiteks sellest, et sensor ei ole piisavalt tundlik, et vähema reflektiivsusega plaati lugeda.

Ei ole ju keeruline? Sensor ega laser ei pea kuidagi "rohkem" tööd tegema. Asi kas töötab või mitte, lihtne on/off. Muidugi laseril ja sensoril on oma ressurss, aga plaadist see küll ei sõltu. Pole vaja kärbseid pähe ajada :P


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ahartsi
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal

postitati 06.05.10 14:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
See, kas midagi on kergem või raskem lugeda on seletatav väga lihtsalt - erinevatel plaatidel on erinev valguse peegeldusprotsent.
Näiteks RW plaatidel on alati olnud see madalam.

Seda, et mingi plaat on suuteline laseri ära rikkuda kuulen ma küll esimest korda. Optiline meedia ikkagi ei toimi nii.
Seal on lihtsalt üks lihtne on/off valgussensor ja laser.
Laserkiir suunatakse plaadile ja plaat pannakse ümber telje keerlema. Kui valgus plaadi mingi koha peal peegeldub sensorisse, siis sensor annab impulsi. Kui sensor mingi aja jooksul impulsit ei anna, siis on 0, kui annab, siis on 1 ja nii kiiresti käitudes pannaksegi kokku andmed.

Probleemid, mis võivad tekkida on sellest, kui plaat on paksem või peenem kui vaja ja sellest tulenevalt valgus ei satu kunagi sensorisse või siis näiteks sellest, et sensor ei ole piisavalt tundlik, et vähema reflektiivsusega plaati lugeda.

Ei ole ju keeruline? Sensor ega laser ei pea kuidagi "rohkem" tööd tegema. Asi kas töötab või mitte, lihtne on/off. Muidugi laseril ja sensoril on oma ressurss, aga plaadist see küll ei sõltu. Pole vaja kärbseid pähe ajada :P
Kõik on loogiline ja ei vaidle vastu ja alguses pidasin ka seda lihtsalt plämaks, aga seleta miks on DLR plaat peale enam vähem võrdsetes tingimustes navist välja võttes tuntavalt soojem kui SLR?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 06.05.10 16:02 Tsiteeri


Seda võiks pigem kommenteerida plaadi füüsiliste parameetritega. Oleneb ka plaadi soojusjuhtivusest näiteks.
See laserkiir seal ei suuda lugemise ajal plaati mitte kuidagi üles soojendada, sest võimsus jääb neil tavaliselt alla 5mW. Kirjutamisel on teine teema. CD kirjutaja laseriga saab väga eduliselt tikke põlema panna.

P.S.
Ma ei vaidlusta seda, et erinevatel plaatidel võib erinev mõju olla seadmele, minu jutu point on selles, et laserile ega sensorile see midagi teha ei saa. Ainus teoreetiline võimalus oleks, kui error correction ei tuleks toime enam ja ta peaks seda plaati mitu korda edasi-tagasi ketrama ja üle lugema... Aga sel juhul ei töötaks navi normaalselt...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ahartsi
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal

postitati 06.05.10 20:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Seda võiks pigem kommenteerida plaadi füüsiliste parameetritega. Oleneb ka plaadi soojusjuhtivusest näiteks.
See laserkiir seal ei suuda lugemise ajal plaati mitte kuidagi üles soojendada, sest võimsus jääb neil tavaliselt alla 5mW. Kirjutamisel on teine teema. CD kirjutaja laseriga saab väga eduliselt tikke põlema panna.

P.S.
Ma ei vaidlusta seda, et erinevatel plaatidel võib erinev mõju olla seadmele, minu jutu point on selles, et laserile ega sensorile see midagi teha ei saa. Ainus teoreetiline võimalus oleks, kui error correction ei tuleks toime enam ja ta peaks seda plaati mitu korda edasi-tagasi ketrama ja üle lugema... Aga sel juhul ei töötaks navi normaalselt...
Mulle tundub see väitena et laseri koormus on igal ajal konstantne ja ei sõltu loetava meedia tüübist? RNS-E navi oskab lugeda dvd`lt ainult `read only`formaati. Sellest tulenevalt siis ka see DLR koopiate rohkus. Sinu siinsed postitusd kehtiksid juhul kui naviomanikud hooldaksid oma naviseadmeid sama hoolsalt kui oma jõuvakreid. Näiteks puhastusplaati hakatakse kasutama alles siis kui on liiga hilja, rääkimata seadme ventilatsiooni puhtana hoidmisest. RNS-E ei loobu navi dvd lugemisest, laserile väänatakse lihtsalt toitepinget juurde, ja kui jääb väheks siis veel ja veel. Kui sinna kompotti lisada veel DVD-DRL, siis ennetähtaegselt kõrbenud laser on vägagi tõenäoline. Nii et DVD-DRL ei ole mitte otsene põhjus, vaid lihtsalt kiirendi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 06.05.10 20:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Mulle tundub see väitena et laseri koormus on igal ajal konstantne ja ei sõltu loetava meedia tüübist?

Laseril ei ole koormust. Laseril on väljundvõimsus. See mahub lugemisel 5mW sisse ära, vahet pole, kas CD või DVD.
Minu teada ei varieerita ka seda.
Tsitaat:
RNS-E navi oskab lugeda dvd`lt ainult `read only`formaati. Sellest tulenevalt siis ka see DLR koopiate rohkus.

See on sellepärast, nagu ma varem ka kirjutasin, et kui liiga vähe valgust tagasi peegeldatakse, ei reageeri valgussensor.
Tsitaat:
Sinu siinsed postitusd kehtiksid juhul kui naviomanikud hooldaksid oma naviseadmeid sama hoolsalt kui oma jõuvakreid. Näiteks puhastusplaati hakatakse kasutama alles siis kui on liiga hilja, rääkimata seadme ventilatsiooni puhtana hoidmisest.

Ei tea, mis nende lausete point on. See puhastusplaat võtab enda külge tolmu sisuliselt. Muud midagi. Reaalselt on seal peal mikrokiud, mis käivad vastu läätse ja üritavad puhastada tolmust seda. Tavaliselt tehakse seda sel hetkel, kui seadmel midagi viga on. Niisama "profülaktikaks" on üldjoontes suhteliselt mõttetu...
Tsitaat:
RNS-E ei loobu navi dvd lugemisest, laserile väänatakse lihtsalt toitepinget juurde, ja kui jääb väheks siis veel ja veel. Kui sinna kompotti lisada veel DVD-DRL, siis ennetähtaegselt kõrbenud laser on vägagi tõenäoline. Nii et DVD-DRL ei ole mitte otsene põhjus, vaid lihtsalt kiirendi.

Kas see põhineb faktil või on see lihtsalt sinu mingisugune teooria? Minu teada on võimsus konstantne ja tavaline seade ei keera seal mitte kui midagi.
Lugeva seadme dioodi eluiga on nii pikk, et isegi kui keeraks, suurt vahet poleks.
Ma arvan, et asi, mis soojust toodab võiks olla seal näiteks elektrimootor või mingisugune toiteplokk.

Kui plaat on alla kindla peegeldusprotsendi, siis seade ei loe seda ja kõik. Eriti vahepealset varianti ei ole. Teine võimalus on selline, kus plaadi peal on defektid, selleks on EC. Ainult siis, kui EC failib (ja see on suhteliselt keeruline), siis peab ta plaati üle lugema või kiirust alandama.
Kui ta peab seda kogu aeg tegema, siis mehhaaniline koormus osadele ja eraldatav energia hulk on muidugi suurem, samas ma ikkagi arvan, et siis navi töötaks väga halvasti ja asjast oleks aru saada.
Aga mingit "koormuse" vahet laseril minu teada küll ei ole. Kui plaat on sees ja pöörleb, siis nii laser kui sensor on nagunii kogu aeg sees. Ma muidugi ei tea kui suur buffer MMI-l on, et kas asi loeb info vahemällu kuskile ja siis läheb DVD seade magama või mitte.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.05.10 06:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ahartsi
Kui sinna kompotti lisada veel DVD-DRL, siis ennetähtaegselt kõrbenud laser on vägagi tõenäoline. Nii et DVD-DRL ei ole mitte otsene põhjus, vaid lihtsalt kiirendi.


Mis asi on "DVD-DRL" ?
Või pidasid silmas "DVD-R DL / DVD+R DL" formaati?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ahartsi
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal

postitati 07.05.10 07:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MaQQu
Tsitaat:
Algselt postitas: ahartsi
Kui sinna kompotti lisada veel DVD-DRL, siis ennetähtaegselt kõrbenud laser on vägagi tõenäoline. Nii et DVD-DRL ei ole mitte otsene põhjus, vaid lihtsalt kiirendi.


Mis asi on "DVD-DRL" ?
Või pidasid silmas "DVD-R DL / DVD+R DL" formaati?
Täpselt seda! Kiirustasin, ei märganud viga!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 07.05.10 07:20 Tsiteeri


Nii, väikse suhtluse kokkuvõttel järgmised tulemus:
* RNS-E ei ole kõige vastupidavam seade
* RNS-E loeb nii dual layer kui ka tavalisi plaate
* RNS-e kogub enda sisse palju mustust
* Ei ole võimalik kuidagi tõestada, et kirjutatud plaadi kasutamine seadme kiiresti hukka viib. Pigem kui need seadmed juba hakkavad minema (halb lugemine jne), siis nad lähevad suhteliselt kiiresti hukka.

Sai vist kõik. ahartsi võib lisada, kui midagi ununes.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ahartsi
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal

postitati 07.05.10 09:28 Tsiteeri


Lühidalt nii ta on!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
POLOx
huviline

Avatar


Registreerunud 17.02.09
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 Avant

postitati 22.07.10 12:14 Tsiteeri


Tere küsimus tekkis one leieriga kirjutatud naviplaadi puhul 2009a Eesti ja kõik muu Euroopa! Kui plaat sisestada, siis ütleb plaat valesti sisestatud, kui vajutada Nav nuppu, siis ütleb, et ei saa lugeda nav plaati! Tehtud korduvalt sisse ja väljalüõlimist ka moto käima seisma, aga mittemidagi ei aita!? Mis võiks olla valesti tehtud, või mida vaja veel teha, silmas pidada, et saaks navi käima!?
Lugupidamisega
Jan


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ahartsi
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal

postitati 22.07.10 13:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: POLOx
Tere küsimus tekkis one leieriga kirjutatud naviplaadi puhul 2009a Eesti ja kõik muu Euroopa! Kui plaat sisestada, siis ütleb plaat valesti sisestatud, kui vajutada Nav nuppu, siis ütleb, et ei saa lugeda nav plaati! Tehtud korduvalt sisse ja väljalüõlimist ka moto käima seisma, aga mittemidagi ei aita!? Mis võiks olla valesti tehtud, või mida vaja veel teha, silmas pidada, et saaks navi käima!?
Lugupidamisega
Jan
Kas mingi muu "leieriga" kirjutadud plaat siis töötab või? :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 22.07.10 23:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Nii, väikse suhtluse kokkuvõttel järgmised tulemus:
* RNS-E ei ole kõige vastupidavam seade
* RNS-E loeb nii dual layer kui ka tavalisi plaate
* RNS-e kogub enda sisse palju mustust
* Ei ole võimalik kuidagi tõestada, et kirjutatud plaadi kasutamine seadme kiiresti hukka viib. Pigem kui need seadmed juba hakkavad minema (halb lugemine jne), siis nad lähevad suhteliselt kiiresti hukka.

Sai vist kõik. ahartsi võib lisada, kui midagi ununes.


Natuke vaidleks vastu, olen 200k läbinud aparaadi tükkideks võtnud / parandanud ja tagasi kokku pannud ja julgen väita (koos eelinfoga - miks ma selle üldse laiali katkusin)

Seadmel endal ei ole häda midagi, sureb laseri stabilisaator. See viga on RNS-E'del kuni aastani 2004. Seda mõjutab seadme enda sisene temperatuur. Sest isegi kui sõitmisel navi funktsiooni ei kasutata, loeb seade pidevalt plaadi pealt infot. Kui nüüd magnetid väsima hakkavad, ei suudeta enam laserit soojenedes stabiilsena hoida. Ja hakkabki ketrama ühte koha uuesti ja uuesti. Eriti kehtib see just mitmekihiliste puhul.
Temp andur näitas enne pisikese modi tegemist sisemiseks temperatuuriks 60+c.

Ei kogu mustust. Minu omal ei olnud sees suurt midagi, mida puhastada. Küll aga oli probleemiks kondents, mis oli transide ja radika vahelt termopasta minema löönud. Seepärast jäi ka rohkem sooja seadmesse sisse, mitte ei juhitud küljepealt välja (kuigi selline jahutus, nagu seal sees, hoiab temperatuuri lihtsalt ühtlasena) .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ahartsi
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal

postitati 23.07.10 05:08 Tsiteeri


Minu kogemuse järgi oli mustuse kogunemine mõlemal juhul omaniku põhjustatud. Ühel juhul lambanahad esiistmetel (autos oli nahksisu:D), teisel juhul mingid jubedad istmekatted.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 53.2% - SQL: 46.8%]