Heigo83
huviline
Registreerunud 31.07.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.11.09 00:13
|
|
|
Audi B4 2.8Q - 1991 - Heigo83
Esimese autoga siin foorumis ja esimene Audi endal pidada Talverõõmudeks
sai endale see aasta võetud prooviks üks nelivedune. Täpsemalt on tegemist sedaaankerega Audi 80'ga. Esimene Audi, mida isiklikult omada. Mis veeres
tehasest välja 1991. Mootoriks 2.8 V6 128kw. Auto otsimisel oli eesmärgiks natukenegi võimekas mootor, nelivedu ja manuaalkast. Lisadeks on 2x el
aknad, kont, "issandjumal edition" tagatiib, natuke BMW'd (üks ilukilp).
Vead:
sillapuksid on vist kõik läbi
pidurid pehmed
juhipool on karp mõlkis
ÜV puudub
vasakud esituleklaasid on katki
üheltpoolt laseb väljalaskekolle juurest läbi
Positiivsed küljed:
nelivedu töötab
mootor töötab
kast vahetab käike
kere püsib ühes tükis
vihma sisse ei saja
Pildid peale ostu ja esimest kiiret survepesu:
Istmed läksid kohe kiirelt survekaga pessu. Ostes olid neil peal mingid jubedad istmekatted ja nende alla oli kogunenud korralikult ikka mustust.
Istmed hakkasid juba töötunkesid määrima...
Minu õnneks tuli natuke aega peale ostu korraks mingisugune lumemoodi asi maha. Sai proovitud autot täiesti siledate rehvidega. Kinni ei õnnestunud
jääda. Suhteliselt saasta seisukorda arvestades, liikus isegi täitsa eeskujulikult. Talvel saab ta tugevat valu. Esimesest lume/pori proovist ka mõned
pildid.
Nagu kombeks peaks vist plaanidest ka rääkima. Esiteks peab autol sillad korda tegema, pidurid üle vaatama, esituled korda tegema. Ülevaatus ka vaja
läbida. Teised veljed on olemas juba (antud plekid olid kõverad natuke). Põhjakaitset on vaja. Kõrgemaks tahaks ka saada. Edasi on vaja palvetada
lumerohket talve.
Tervitused,
Heigo
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
postitati 11.11.09 09:05
|
|
|
Ja niimoodi saabki see quattrohaigus alguse. Välimuselt päris vinks-vonks
pill, mootorit peaks selle kere kohta kõvasti olema, niiet igav ei tohiks hakata isegi siis kui lund vähe tuleb!!! Aga edu remontimisel ja lumerikast
talve.
Life is too short to drive slow...
|
|
|
|
Heigo83
huviline
Registreerunud 31.07.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.11.09 16:12
|
|
|
Tiib õpib loodetavasti varsti lendama. Kaugele-kaugele prügihunnikusse.
Samas kui keegi soovib endale seda rõveduse musternäidist, olen nõus ta humalajoogi vastu vahetama.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 11.11.09 16:16
|
|
|
Oleks ta madala, siis kõlbaks enamvähem, aga jah antud tiib on ikka jõle. Aga mis sa aukudega kavatsed teha, kui tiiva küljest võtad? Minu arust on
B4 kõige ilusam ilma tagatiivata. Kui panna, siis ainult originaal.
|
|
|
|
Heigo83
huviline
Registreerunud 31.07.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.11.09 16:20
|
|
|
Kõige odavam/kiirem/lihtsam viis oleks aukudele punnid ette (seda siis ajutiselt, kui vaja). Teine variant oleks leida samade kinnituskohtadega teine
inimlikuma välimusega tagatiib. Kolmas variant on kusagilt otsida sama värvi pagasiluuk.
Tõenäoliselt püüan leida musta värvi tagaluugi kusagilt.
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 11.11.09 16:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Heigo83
Tiib õpib loodetavasti varsti lendama. Kaugele-kaugele prügihunnikusse.
Samas kui keegi soovib endale seda rõveduse musternäidist, olen nõus ta humalajoogi vastu vahetama. |
Ehhe, tegelt mul on huvi olemas selle tiiva vastu, väikesed plaanid temaga oleksid mis vb muudavad ta natuke nägusamaks.
Aga muidu on parim kooslus mis B4 peal tehasest välja veerenud. Edu autoga.
|
|
|
|
Heigo83
huviline
Registreerunud 31.07.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.11.09 16:25
|
|
|
Kui huvi, saad endale. Aga ennem pean leidma kusagil musta värvi pagasiluugi. Kes otsib mulle sama värvi hea hinnaga pagasiluugi, sellele võin ka
tiiba vastutasuks pakkuda otsimise eest
|
|
|
Heigo83
huviline
Registreerunud 31.07.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.11.09 14:44
|
|
|
Mõned varuosad:
stabika kont, esimesed sarniirid, kõik tagasilla puksid, käigukastipadi, kollektoritihend, termostaat. kütusefilter, õlifilter, ventika andur,
õhufilter.
|
|
|
Heigo83
huviline
Registreerunud 31.07.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.12.09 00:20
|
|
|
Auto enamvähem korda tehtud, ÜV ja kindlustus olemas. Mind lasti ka Eestimaale ja saigi hakata testima, mis sellest kõigest välja kukkus siis.
Iseenesest on päris huvitav neliveoga ikkagi talvel Kohapealt saab ikka
väga kiiresti minema, saaks seisma ka nii kiiresti. Kurvitehnika hakkas ka juba vaikselt selgeks saama. Jõuab harjutada veel. Aga ilmnesid ka mitmed
probleemid, mida loodaks kaasfoorumlaste abiga lahendada.
1. ABS - lülitab ennast välja peale natukest aega sõitu/kiiruse kogumist. Jutt käib siis paarist minutist ja kiirusest ca30-50km/h. ise arvan et mõni
andur läbi. Kas võib viga milleski muus olla? Kas anduri korrasolekut annab kuidagimoodi testida?
2. Temperatuurinäidik paneb segast. Vahepeal näitab - vahepeal kukub nulli. Vahepeal tundub, et näitab lihtsalt valet temperatuuri. Kas tõenäolisemalt
läheb läbi andur mootori küljes või näidik ise? Kus asub 2.8 V6'l see andur?
3. Kas antud mootori puhul on normaalne, et peale mõningat aega platsi peal peenestamist tahab/lähebki keema? Või peaks ikkagi termostaadi vahetuse
ette võtma? Ventika andur on vahetatud. Räägitakse hirmujutte, et termostaadi vahetuseks tuleb mootoririhm maha kakkuda. Tõde? Siiamaani teiste
bensiinimootoritega pole sellist kiiret kuumakminemist täheldanud. Linnas ja maanteel sõites ei lähe kuumaks. Samuti mitte kohapeal käies.
4. Tühikäigul tuleb imevähe sooja salongi. Kui näidik näitab, siis temperatuur on normis (mootor läheb reaalselt soojaks). Kui kohapeal pöörded ca
2000 peale lasta, siis hakkab nagu midagi tulema, kuid ikkagi on autos jahedavõitu. Ise arvan, et õhk süsteemis. Keegi on muidugi selle õhutuskraani
puruks keeranud. Uurin homme kas annab uut osta inimliku hinnaga. Veel ideid mida proovida asja parandamiseks?
5. Käsipidur on kinni (külmunud vist). kas B4 puhul normaalne nähtus või peaks viga mujalt otsima?
6. Käiguhoovastik on kuidagi pehme ja tuim. Tihti ei tule käik korralikult välja. Kas on mingi konkreetne puks/lüli hoovastikus, mis tüüpveana ära
kulub?
Praegu rohkem ei tule meelde kohe, eks lisan aegamööda siia neid probleeme.
Tänud ette aitajatele
|
|
|
KristoA
huviline
Registreerunud 08.12.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8t Avant
|
postitati 17.12.09 00:56
|
|
|
Kui sa selle puruks keeratud õhutuskraani ära vahetad ja korralikult süsteemi ära õhutad hakkab ka kohapeal tühikäigul korralikult sooja tulema.
Sammuti ei tohiks siis peale nn. mõneajalist peenestamist ka keema enam minna.
Dont Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly.
|
|
|
|