Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A4 AVANT 1,9TDI -1997 - Marek889 (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 4309)
Marek889
huviline

Avatar


Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5TDI 04 & A6 1,9TDI 00

postitati 04.11.09 10:51 Tsiteeri
Audi A4 AVANT 1,9TDI -1997 - Marek889



Tervist!
Olen värske Audiklubiline ning samuti ka Audi omanik. Varem sai ringi sõidetud Nissan Almera 2,0d N15 kere ökopilliga, kuid hing ihkas midagi mugavamat, pehmemat ja samas ka äkilisemat st. turboga masinat. Seepuhul sai vaadatud nii Audisid kui VW-id. Kuid siiski jäi silma üks hõbedane A4, millega sai proovitud sõita ning mis hakkas esimesel nägemisel koheselt meeldima. Seepuhul sai löödud käed ja auto minu:).
Auto toodud siis paar aastat tagasi Itaaliast. Praeguseks veeretud kuskil 3000+ km.
Mootoriks siis: 1,9TDI, 81kw
Käigukast: manuaal
Värvus: hõbendane
Läbisõit: 245k.
Turva- ja ohutusvarustus:
roolivõimendi, kesklukustus, ABS pidurid, 4x turvapadi, signalisatsioon
Mugavusvarustus:
kliimaautomaatik, 2x elektrilised akende tõstukid, elektrilised välispeeglid(soojendusega), toonitud klaasid, püsikiiruse hoidja
Sisustus:
tekstiilpolster, 2x istmesoojendused
Audio, video, kommunikatsioon:
Pioneer CD/MP3, ees 4x orig. kõlarid ja taga mingi juust subwoofer koos võimendiga
Rehvid ja veljed
Originaal valuveljed (16), talveks lähevad alla plekkveljed (15)

Auto oli enne ostu tehtud: esisilla remont, uued piduriklotsid(esimesed, tagumised) ja esimesed kettad, vahetatud õli ja filter, uued suverehvid. Võib-olla veel midagi, mis hetkel ei meenu.
Teha vaja: Rihmade, rullikute ja veepumba vahetus ca. 10k pärast, kat. seest tühjaks lüüa/välja vahetada, kuna koliseb, geneka sidur kah õhtal.
Rohkemat siia momendil kirja ei osanudki panna.
Paar pilti ka


http://www.upload.ee/image/250083/pilt1111.jpg

http://www.upload.ee/image/250084/pilt2222.jpg

http://www.upload.ee/image/250088/pilt3333.jpg

http://www.upload.ee/image/250092/pilt5555.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Marek889
huviline

Avatar


Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5TDI 04 & A6 1,9TDI 00

postitati 08.11.09 13:49 Tsiteeri


Niisiis, mõnipäev tagasi läksid alla talvekad 15" lamellid ning sai nauditud ka lund ja libedat:D Auto on veerenud paar kuud muretult ja mõnusalt, kuid täna juhtus siis selline asi, et airbag-i tuli läks sõidu pealt põlema ja jäigi põlema. Milles viga võib olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 08.11.09 13:58 Tsiteeri


Soovitaks diagnostikasse minna, seal kajastab ka airbagi.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Heix
huviline

Avatar


Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Phaeton 2011

postitati 08.11.09 14:21 Tsiteeri


Mul läks airbagi tuli raudteed ületades põlema... mingi juhe pidavat rooli ja roolisamba vahel katki olema. Esinduses 5200.- ja Salomees 2500.-:o Tuld saab kustutada jah vaid arvutiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Marek889
huviline

Avatar


Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5TDI 04 & A6 1,9TDI 00

postitati 08.11.09 14:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: A4Audi
Mul läks airbagi tuli raudteed ületades põlema... mingi juhe pidavat rooli ja roolisamba vahel katki olema. Esinduses 5200.- ja Salomees 2500.-:o Tuld saab kustutada jah vaid arvutiga.


Täna linna sõites lihtsalt sileda maa peal lõi tule põlema. Loodan, et mul selles juhtmes viga pole.
Äkki saab mõni klubiline aidata mõni päev või siis õigemini öeldes arvuti taha visata ja vea tuvastada või tule ära kustutada.
Seepuhul suured tänud ja nelipakk õlli:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JanariA4
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia RS III

postitati 08.11.09 16:29 Tsiteeri


Tere tulemast siis!
AirBag on selline kasulik asi avarii korral. ?Streikivat susteemi tasub ilma naljata tapsemalt vaadata ja viga likvideerida, mitte tulukest lihtsalt ajutiselt kustutada;)
Lisan siia lingi, kus on kirjas, mida koike ponevat voib juhtuda > http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=72395&page=1&highlight=turvapadi lahti#pid393112


Edu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Põder
huviline



Registreerunud 04.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Impreza GT 555

postitati 08.11.09 21:10 Tsiteeri


Tervitus ka minu poolt ! Oman ise ka sama mootoriga A4 avanti. See airbagi jama on mul ka, keskmiselt korra 2 kuu jooksul tekib. Diagnost näitab, et ühenduse viga aga puht oma laiskusest ei ole sellega tegelenud. Selle geneka siduriga ma kaua ei viivitaks, sõbra autolviskas rihma maha ja peale seda keeras rihma alla ümber alumise rihmaratta vahele. Tulemus oli hammasrihmal hammas või paar üle ja klapid pähe. Edasist kalkulli oskad ilmselt ise arvutada :) . Enda omal jooksis ka ratas eemale ja viskas rihma ära, õnneks sellega asi piirduski. Igatahes selle vahetust ma edasi ei lükkaks. Muidu jõudu ja jaksu kütuse põletamisel, selle autoga on see eriti vaevaline :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Marek889
huviline

Avatar


Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5TDI 04 & A6 1,9TDI 00

postitati 09.11.09 08:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: JanariA4
Tere tulemast siis!
AirBag on selline kasulik asi avarii korral. ?Streikivat susteemi tasub ilma naljata tapsemalt vaadata ja viga likvideerida, mitte tulukest lihtsalt ajutiselt kustutada;)
Lisan siia lingi, kus on kirjas, mida koike ponevat voib juhtuda > http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=72395&page=1&highlight=turvapadi lahti#pid393112


Edu!


Ega jah, Airbag on avarii korral kasulik vidin. Seda eelnimetatud teemad sai ka loetud ja imestatud, et kuidas:o
Vea katsun üles leida ja likvideerida!
Edu kulub marjaks ära;)

Tsitaat:
Algselt postitas: Põder
Tervitus ka minu poolt ! Oman ise ka sama mootoriga A4 avanti. See airbagi jama on mul ka, keskmiselt korra 2 kuu jooksul tekib. Diagnost näitab, et ühenduse viga aga puht oma laiskusest ei ole sellega tegelenud. Selle geneka siduriga ma kaua ei viivitaks, sõbra autolviskas rihma maha ja peale seda keeras rihma alla ümber alumise rihmaratta vahele. Tulemus oli hammasrihmal hammas või paar üle ja klapid pähe. Edasist kalkulli oskad ilmselt ise arvutada :) . Enda omal jooksis ka ratas eemale ja viskas rihma ära, õnneks sellega asi piirduski. Igatahes selle vahetust ma edasi ei lükkaks. Muidu jõudu ja jaksu kütuse põletamisel, selle autoga on see eriti vaevaline :P


Selle geneka siduri kohta olen mujaltki jutte kuulnud, et tasub ära vahetada, sest pinguti võib juppeks lennata:) pluss veel geneka laagripesasid hakkab ka kulutama...See rihma lugu on küll jube:( Kuid vahetusega katsun tegeleda siis, kui üks suurem rahalaev minu õuele saabub:D
Tänud. Kütust selle masinaga on tõesti suhteliselt keeruline kulutada, kuid see mulle meeldib!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Marek889
huviline

Avatar


Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5TDI 04 & A6 1,9TDI 00

postitati 22.01.10 19:59 Tsiteeri


Niisiis, tänase seisuga said ära vahetatud geneka vabajooksu sidur, geneka rihm ja pinguti. Lisaks sain hea hinnaga talvepapudele Audi org. ilukilbid.
Autost veel niipalju, et suurte külmadega käivitub üllatavalt hästi:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rainer9968
huviline

Avatar


Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,9TDI

postitati 23.01.10 20:17 Tsiteeri


Kuidas muidu sooja ka annab ning kas airbagi asja said korda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Marek889
huviline

Avatar


Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5TDI 04 & A6 1,9TDI 00

postitati 24.01.10 08:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rainer9968
Kuidas muidu sooja ka annab ning kas airbagi asja said korda.

Sooja andmise koha pealt seda, et võiks rutem soojaks minna. Kuid praegu mul radiaatori ette papp pandud ja geneka vabajooksu siduri vahetamisel sai ventilaatori tiivik eemaldatud ning praeguseks ei hakanud seda tagasi panema(panen siis, kui ilmad soojaks lähevad). Kuid paistab, et papp ja ventika eemaldamine aitab sellessuhtes, et soojaks läheb veidi rutem küll. Pean veel üle vaatama ka salongi filtri, sest puhumine on kuidagi nagu veidi vaikne ja aknad ei taha hästi jääst puhtaks minna.
Airbag-i asja kallale veel pole saanud, kuid loodan lähiajal sellega tegeleda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Marek889
huviline

Avatar


Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5TDI 04 & A6 1,9TDI 00

postitati 28.01.10 20:16 Tsiteeri


Puhumine oli sellepärast lahja, et salongifilter oli täitsa umbes. St sodi ja jama täis. Nüüd puhub kolme-nelja pulgaga samakõvasti kui ennem põhjas:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Marek889
huviline

Avatar


Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5TDI 04 & A6 1,9TDI 00

postitati 18.03.10 12:57 Tsiteeri


Niisiis, praeguseks külge poogitud uus antenn+kaabel, teiseks said lahti võetud ja ära puhastatud esitulede klaasid ja reflektorid. Valguse vahe enne ja pärast on ikka silmaga nähtav. Vahepeal juhtunud veel selline asi, et esistanges päris pirakas auk ning vaja uut esipamprit.:mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 18.03.10 14:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Marek889
Tsitaat:
Algselt postitas: A4Audi
Mul läks airbagi tuli raudteed ületades põlema... mingi juhe pidavat rooli ja roolisamba vahel katki olema. Esinduses 5200.- ja Salomees 2500.-:o Tuld saab kustutada jah vaid arvutiga.


Täna linna sõites lihtsalt sileda maa peal lõi tule põlema. Loodan, et mul selles juhtmes viga pole.
Äkki saab mõni klubiline aidata mõni päev või siis õigemini öeldes arvuti taha visata ja vea tuvastada või tule ära kustutada.
Seepuhul suured tänud ja nelipakk õlli:D

Nelipakist küll ära ei ütleks. ;) Kui tahad viga lugeda ja kustutada siis homme päeval mul vaba aega kuni 4 ni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Marek889
huviline

Avatar


Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5TDI 04 & A6 1,9TDI 00

postitati 19.03.10 12:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Nelipakist küll ära ei ütleks. ;) Kui tahad viga lugeda ja kustutada siis homme päeval mul vaba aega kuni 4 ni.


Tänud kasutajale automees6, kes AIRBAG-i vea ära kustutas ja muid veakoode luges. Viga oli siis juhiistme airbag-i pistikute ühenduses. Lisaks oli veel ajus veakood 00575 (Intake Manifold Pressure). Kiirendades kolmanda- ja neljanda käiguga lööb aju avariire˛iimi ja süüte välja keerates viga kaob kuni järgmise korrani. Proovisin ka liigutada turbo vaakumklappi, mis liikus, kuid seda suhteliselt raskelt. Siit siis küsimus, et kas see klapp peabki suht raskelt liikuma?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Marek889
huviline

Avatar


Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5TDI 04 & A6 1,9TDI 00

postitati 11.06.10 05:02 Tsiteeri


Mis siis vahepeal ka toimunud?
Ära on vahetatud kütuse filter, mootori õhufilter, pagasiluugi amort, stange ära lapitud (vajab veidi viimistlemist ja värvimist).
Lähiajal tulemas hammasrihmavahetus ja õlivahetus, selle tarbeks kõik olemas-hammasrihm, pinguti, juhtrull, õli, filter.
Eile sai lastud üle vaadata esisild ja selle korrasolek. Asi suht nutune:( alumised neli õõtsa täitsa pees ja ega ülemistegagi pikka pidu enam ei ole. Eelmine omanik oli vahetanud esisilladetailid ära küll enne müüki, kuid asendanud need b- osadega, mis nagu näha ei kesta mitte. Nüüd mõtlengi, mida teha, kas osta uus õõtsade komplekt või panna alla kasutatud a-osa...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rst
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: hall metallik diisel Q

postitati 11.06.10 05:15 Tsiteeri


Kui lased terve esisilla liigendid korraga taastada, siis saab veits soodust näiteks lubja tn taastamises ning hind peaks olema alla 2000.-. Vajadusel vahetad mõned puksid ka seal ära ning ongi pm a-osa vääriliste detailidega taastatud esisild, mis kestab erinevalt b-osadest.


ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Marek889
huviline

Avatar


Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5TDI 04 & A6 1,9TDI 00

postitati 11.06.10 05:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rst
Kui lased terve esisilla liigendid korraga taastada, siis saab veits soodust näiteks lubja tn taastamises ning hind peaks olema alla 2000.-. Vajadusel vahetad mõned puksid ka seal ära ning ongi pm a-osa vääriliste detailidega taastatud esisild, mis kestab erinevalt b-osadest.


Oligi plaan lasta taastada, kuid tuttav kelle juures käisin ütles, et b-osa taastada ei saa, siis jäigi see variant ära. Kuid uurisin lammarist, et kõik esimesed õõtsad (a-osa) saaks 1,5 kilo eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Marek889
huviline

Avatar


Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5TDI 04 & A6 1,9TDI 00

postitati 23.06.10 10:05 Tsiteeri


Tänaseks on ära vahetatud kõik esisilla õõtsad ja auto kohe tunduvalt vaiksem - ei mingit kolinat enam. Õõtsade puhul said otsustatud A-varuosa kasuks, mis sai lammutusest võetud ja ära kontrollitud, et korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Marek889
huviline

Avatar


Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5TDI 04 & A6 1,9TDI 00

postitati 07.07.10 08:28 Tsiteeri


Üleeile sai vahetatud ka hammasrihm, pinguti, rull ja veepump pluss veel õli ja filter kah. Õli vahetades juhtus veel selline asi, et eelmine omanik oli karteri punni nii kõvasti kinni keeranud, et lahti keerates oli punnil keere maas:mad:. Sai proovitud punnil keeret üle keerata, kuid ei saanud asja. Ajutiselt sai ette keeratud üks tatsik, kuna paremat polnud midagi võtta ja ise linnast kaugel:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rainer9968
huviline

Avatar


Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,9TDI

postitati 07.07.10 11:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Marek889
Üleeile sai vahetatud ka hammasrihm, pinguti, rull ja veepump pluss veel õli ja filter kah. Õli vahetades juhtus veel selline asi, et eelmine omanik oli karteri punni nii kõvasti kinni keeranud, et lahti keerates oli punnil keere maas:mad:. Sai proovitud punnil keeret üle keerata, kuid ei saanud asja. Ajutiselt sai ette keeratud üks tatsik, kuna paremat polnud midagi võtta ja ise linnast kaugel:)


Kas ise vahetasid või lasid vahetada. Viimasel juhul palju nii umbes maksma läks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Marek889
huviline

Avatar


Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5TDI 04 & A6 1,9TDI 00

postitati 08.07.10 08:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rainer9968

Kas ise vahetasid või lasid vahetada. Viimasel juhul palju nii umbes maksma läks.


Jep, ise sai rihm vahetatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Marek889
huviline

Avatar


Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5TDI 04 & A6 1,9TDI 00

postitati 15.12.10 21:16 Tsiteeri


Pole siia ammu aega kirjutanud oma tegemistest. Vahepeal siis autoga läbitud hulga muretuid kilomeetreid, kuid siiski üht-teist on auto kallal toimetatud. See talv said alla pandud Nokian Hakkapeliita 5 naelrehvid, mis poolpiduselt osetud ja valuvelgedele peale pandud. Pidamine on üllatavalt normaalne. Ahjaa vahepeal said ära vahetatud ka suunatulede relee ja esimesed piduriklotsid, kuna ühel lendas kate pealt. Ning viimastel päevadel vahetasin ära kolm eelsüüte/soojendus küünalt, mis asetsevad salongi sissemineva lõdviku otsas kolmikus.
Järgmiseks tuleb ära vahetada aku, kuna selle elupäevad on loetud:( . Katsun kunagi lähiajal mõne uuema pildi ka teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.1% - SQL: 62.9%]