Marek889
huviline
Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5TDI 04 & A6 1,9TDI 00
|
postitati 04.11.09 10:51
|
|
|
Audi A4 AVANT 1,9TDI -1997 - Marek889
Tervist!
Olen värske Audiklubiline ning samuti ka Audi omanik. Varem sai ringi sõidetud Nissan Almera 2,0d N15 kere ökopilliga, kuid hing ihkas midagi
mugavamat, pehmemat ja samas ka äkilisemat st. turboga masinat. Seepuhul sai vaadatud nii Audisid kui VW-id. Kuid siiski jäi silma üks hõbedane A4,
millega sai proovitud sõita ning mis hakkas esimesel nägemisel koheselt meeldima. Seepuhul sai löödud käed ja auto minu.
Auto toodud siis paar aastat tagasi Itaaliast. Praeguseks veeretud kuskil 3000+ km.
Mootoriks siis: 1,9TDI, 81kw
Käigukast: manuaal
Värvus: hõbendane
Läbisõit: 245k.
Turva- ja ohutusvarustus:
roolivõimendi, kesklukustus, ABS pidurid, 4x turvapadi, signalisatsioon
Mugavusvarustus:
kliimaautomaatik, 2x elektrilised akende tõstukid, elektrilised välispeeglid(soojendusega), toonitud klaasid, püsikiiruse hoidja
Sisustus:
tekstiilpolster, 2x istmesoojendused
Audio, video, kommunikatsioon:
Pioneer CD/MP3, ees 4x orig. kõlarid ja taga mingi juust subwoofer koos võimendiga
Rehvid ja veljed
Originaal valuveljed (16), talveks lähevad alla plekkveljed (15)
Auto oli enne ostu tehtud: esisilla remont, uued piduriklotsid(esimesed, tagumised) ja esimesed kettad, vahetatud õli ja filter, uued suverehvid.
Võib-olla veel midagi, mis hetkel ei meenu.
Teha vaja: Rihmade, rullikute ja veepumba vahetus ca. 10k pärast, kat. seest tühjaks lüüa/välja vahetada, kuna koliseb, geneka sidur kah õhtal.
Rohkemat siia momendil kirja ei osanudki panna.
Paar pilti ka
|
|
|
Marek889
huviline
Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5TDI 04 & A6 1,9TDI 00
|
postitati 08.11.09 13:49
|
|
|
Niisiis, mõnipäev tagasi läksid alla talvekad 15" lamellid ning sai nauditud ka lund ja libedat Auto on veerenud paar kuud muretult ja mõnusalt, kuid täna juhtus siis selline asi, et airbag-i tuli läks sõidu
pealt põlema ja jäigi põlema. Milles viga võib olla?
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 08.11.09 13:58
|
|
|
Soovitaks diagnostikasse minna, seal kajastab ka airbagi.
|
|
|
|
Heix
huviline
Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Phaeton 2011
|
postitati 08.11.09 14:21
|
|
|
Mul läks airbagi tuli raudteed ületades põlema... mingi juhe pidavat rooli ja roolisamba vahel katki olema. Esinduses 5200.- ja Salomees 2500.- Tuld saab kustutada jah vaid arvutiga.
|
|
|
Marek889
huviline
Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5TDI 04 & A6 1,9TDI 00
|
postitati 08.11.09 14:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: A4Audi
Mul läks airbagi tuli raudteed ületades põlema... mingi juhe pidavat rooli ja roolisamba vahel katki olema. Esinduses 5200.- ja Salomees 2500.- Tuld saab kustutada jah vaid arvutiga. |
Täna linna sõites lihtsalt sileda maa peal lõi tule põlema. Loodan, et mul selles juhtmes viga pole.
Äkki saab mõni klubiline aidata mõni päev või siis õigemini öeldes arvuti taha visata ja vea tuvastada või tule ära kustutada.
Seepuhul suured tänud ja nelipakk õlli
|
|
|
JanariA4
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS III
|
|
Põder
huviline
Registreerunud 04.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Impreza GT 555
|
postitati 08.11.09 21:10
|
|
|
Tervitus ka minu poolt ! Oman ise ka sama mootoriga A4 avanti. See airbagi jama on mul ka, keskmiselt korra 2 kuu jooksul tekib. Diagnost näitab, et
ühenduse viga aga puht oma laiskusest ei ole sellega tegelenud. Selle geneka siduriga ma kaua ei viivitaks, sõbra autolviskas rihma maha ja peale seda
keeras rihma alla ümber alumise rihmaratta vahele. Tulemus oli hammasrihmal hammas või paar üle ja klapid pähe. Edasist kalkulli oskad ilmselt ise
arvutada . Enda omal jooksis ka ratas eemale ja viskas rihma ära, õnneks
sellega asi piirduski. Igatahes selle vahetust ma edasi ei lükkaks. Muidu jõudu ja jaksu kütuse põletamisel, selle autoga on see eriti vaevaline
|
|
|
Marek889
huviline
Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5TDI 04 & A6 1,9TDI 00
|
postitati 09.11.09 08:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JanariA4
Tere tulemast siis!
AirBag on selline kasulik asi avarii korral. ?Streikivat susteemi tasub ilma naljata tapsemalt vaadata ja viga likvideerida, mitte tulukest lihtsalt
ajutiselt kustutada
Lisan siia lingi, kus on kirjas, mida koike ponevat voib juhtuda > http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=72395&page=1&highlight=turvapadi lahti#pid393112
Edu! |
Ega jah, Airbag on avarii korral kasulik vidin. Seda eelnimetatud teemad sai ka loetud ja imestatud, et kuidas
Vea katsun üles leida ja likvideerida!
Edu kulub marjaks ära
Tsitaat: | Algselt postitas: Põder
Tervitus ka minu poolt ! Oman ise ka sama mootoriga A4 avanti. See airbagi jama on mul ka, keskmiselt korra 2 kuu jooksul tekib. Diagnost näitab, et
ühenduse viga aga puht oma laiskusest ei ole sellega tegelenud. Selle geneka siduriga ma kaua ei viivitaks, sõbra autolviskas rihma maha ja peale seda
keeras rihma alla ümber alumise rihmaratta vahele. Tulemus oli hammasrihmal hammas või paar üle ja klapid pähe. Edasist kalkulli oskad ilmselt ise
arvutada . Enda omal jooksis ka ratas eemale ja viskas rihma ära, õnneks
sellega asi piirduski. Igatahes selle vahetust ma edasi ei lükkaks. Muidu jõudu ja jaksu kütuse põletamisel, selle autoga on see eriti vaevaline |
Selle geneka siduri kohta olen mujaltki jutte kuulnud, et tasub ära vahetada, sest pinguti võib juppeks lennata pluss veel geneka laagripesasid hakkab ka kulutama...See rihma lugu on küll jube Kuid vahetusega katsun tegeleda siis, kui üks suurem rahalaev minu õuele
saabub
Tänud. Kütust selle masinaga on tõesti suhteliselt keeruline kulutada, kuid see mulle meeldib!
|
|
|
Marek889
huviline
Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5TDI 04 & A6 1,9TDI 00
|
postitati 22.01.10 19:59
|
|
|
Niisiis, tänase seisuga said ära vahetatud geneka vabajooksu sidur, geneka rihm ja pinguti. Lisaks sain hea hinnaga talvepapudele Audi org.
ilukilbid.
Autost veel niipalju, et suurte külmadega käivitub üllatavalt hästi
|
|
|
rainer9968
huviline
Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9TDI
|
postitati 23.01.10 20:17
|
|
|
Kuidas muidu sooja ka annab ning kas airbagi asja said korda.
|
|
|
Marek889
huviline
Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5TDI 04 & A6 1,9TDI 00
|
postitati 24.01.10 08:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rainer9968
Kuidas muidu sooja ka annab ning kas airbagi asja said korda. |
Sooja andmise koha pealt seda, et võiks rutem soojaks minna. Kuid praegu mul radiaatori ette papp pandud ja geneka vabajooksu siduri vahetamisel sai
ventilaatori tiivik eemaldatud ning praeguseks ei hakanud seda tagasi panema(panen siis, kui ilmad soojaks lähevad). Kuid paistab, et papp ja ventika
eemaldamine aitab sellessuhtes, et soojaks läheb veidi rutem küll. Pean veel üle vaatama ka salongi filtri, sest puhumine on kuidagi nagu veidi vaikne
ja aknad ei taha hästi jääst puhtaks minna.
Airbag-i asja kallale veel pole saanud, kuid loodan lähiajal sellega tegeleda.
|
|
|
Marek889
huviline
Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5TDI 04 & A6 1,9TDI 00
|
postitati 28.01.10 20:16
|
|
|
Puhumine oli sellepärast lahja, et salongifilter oli täitsa umbes. St sodi ja jama täis. Nüüd puhub kolme-nelja pulgaga samakõvasti kui ennem
põhjas
|
|
|
Marek889
huviline
Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5TDI 04 & A6 1,9TDI 00
|
postitati 18.03.10 12:57
|
|
|
Niisiis, praeguseks külge poogitud uus antenn+kaabel, teiseks said lahti võetud ja ära puhastatud esitulede klaasid ja reflektorid. Valguse vahe enne
ja pärast on ikka silmaga nähtav. Vahepeal juhtunud veel selline asi, et esistanges päris pirakas auk ning vaja uut esipamprit.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 18.03.10 14:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Marek889
Tsitaat: | Algselt postitas: A4Audi
Mul läks airbagi tuli raudteed ületades põlema... mingi juhe pidavat rooli ja roolisamba vahel katki olema. Esinduses 5200.- ja Salomees 2500.- Tuld saab kustutada jah vaid arvutiga. |
Täna linna sõites lihtsalt sileda maa peal lõi tule põlema. Loodan, et mul selles juhtmes viga pole.
Äkki saab mõni klubiline aidata mõni päev või siis õigemini öeldes arvuti taha visata ja vea tuvastada või tule ära kustutada.
Seepuhul suured tänud ja nelipakk õlli |
Nelipakist küll ära ei ütleks. Kui tahad viga lugeda ja kustutada siis
homme päeval mul vaba aega kuni 4 ni.
|
|
|
Marek889
huviline
Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5TDI 04 & A6 1,9TDI 00
|
postitati 19.03.10 12:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Nelipakist küll ära ei ütleks. Kui tahad viga lugeda ja kustutada siis
homme päeval mul vaba aega kuni 4 ni. |
Tänud kasutajale automees6, kes AIRBAG-i vea ära kustutas ja muid veakoode luges. Viga oli siis juhiistme airbag-i pistikute
ühenduses. Lisaks oli veel ajus veakood 00575 (Intake Manifold Pressure). Kiirendades kolmanda- ja neljanda käiguga lööb aju avariire˛iimi ja süüte
välja keerates viga kaob kuni järgmise korrani. Proovisin ka liigutada turbo vaakumklappi, mis liikus, kuid seda suhteliselt raskelt. Siit siis
küsimus, et kas see klapp peabki suht raskelt liikuma?
|
|
|
Marek889
huviline
Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5TDI 04 & A6 1,9TDI 00
|
postitati 11.06.10 05:02
|
|
|
Mis siis vahepeal ka toimunud?
Ära on vahetatud kütuse filter, mootori õhufilter, pagasiluugi amort, stange ära lapitud (vajab veidi viimistlemist ja värvimist).
Lähiajal tulemas hammasrihmavahetus ja õlivahetus, selle tarbeks kõik olemas-hammasrihm, pinguti, juhtrull, õli, filter.
Eile sai lastud üle vaadata esisild ja selle korrasolek. Asi suht nutune
alumised neli õõtsa täitsa pees ja ega ülemistegagi pikka pidu enam ei ole. Eelmine omanik oli vahetanud esisilladetailid ära küll enne müüki, kuid
asendanud need b- osadega, mis nagu näha ei kesta mitte. Nüüd mõtlengi, mida teha, kas osta uus õõtsade komplekt või panna alla kasutatud a-osa...
|
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
postitati 11.06.10 05:15
|
|
|
Kui lased terve esisilla liigendid korraga taastada, siis saab veits soodust näiteks lubja tn taastamises ning hind peaks olema alla 2000.-. Vajadusel
vahetad mõned puksid ka seal ära ning ongi pm a-osa vääriliste detailidega taastatud esisild, mis kestab erinevalt b-osadest.
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
|
|
|
|
Marek889
huviline
Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5TDI 04 & A6 1,9TDI 00
|
postitati 11.06.10 05:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rst
Kui lased terve esisilla liigendid korraga taastada, siis saab veits soodust näiteks lubja tn taastamises ning hind peaks olema alla 2000.-. Vajadusel
vahetad mõned puksid ka seal ära ning ongi pm a-osa vääriliste detailidega taastatud esisild, mis kestab erinevalt b-osadest. |
Oligi plaan lasta taastada, kuid tuttav kelle juures käisin ütles, et b-osa taastada ei saa, siis jäigi see variant ära. Kuid uurisin lammarist, et
kõik esimesed õõtsad (a-osa) saaks 1,5 kilo eest.
|
|
|
Marek889
huviline
Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5TDI 04 & A6 1,9TDI 00
|
postitati 23.06.10 10:05
|
|
|
Tänaseks on ära vahetatud kõik esisilla õõtsad ja auto kohe tunduvalt vaiksem - ei mingit kolinat enam. Õõtsade puhul said otsustatud A-varuosa
kasuks, mis sai lammutusest võetud ja ära kontrollitud, et korras.
|
|
|
Marek889
huviline
Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5TDI 04 & A6 1,9TDI 00
|
postitati 07.07.10 08:28
|
|
|
Üleeile sai vahetatud ka hammasrihm, pinguti, rull ja veepump pluss veel õli ja filter kah. Õli vahetades juhtus veel selline asi, et eelmine omanik
oli karteri punni nii kõvasti kinni keeranud, et lahti keerates oli punnil keere maas. Sai proovitud punnil keeret üle keerata, kuid ei saanud asja. Ajutiselt sai ette keeratud üks tatsik, kuna paremat polnud midagi
võtta ja ise linnast kaugel
|
|
|
rainer9968
huviline
Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9TDI
|
postitati 07.07.10 11:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Marek889
Üleeile sai vahetatud ka hammasrihm, pinguti, rull ja veepump pluss veel õli ja filter kah. Õli vahetades juhtus veel selline asi, et eelmine omanik
oli karteri punni nii kõvasti kinni keeranud, et lahti keerates oli punnil keere maas. Sai proovitud punnil keeret üle keerata, kuid ei saanud asja. Ajutiselt sai ette keeratud üks tatsik, kuna paremat polnud midagi
võtta ja ise linnast kaugel |
Kas ise vahetasid või lasid vahetada. Viimasel juhul palju nii umbes maksma läks.
|
|
|
Marek889
huviline
Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5TDI 04 & A6 1,9TDI 00
|
postitati 08.07.10 08:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rainer9968
Kas ise vahetasid või lasid vahetada. Viimasel juhul palju nii umbes maksma läks. |
Jep, ise sai rihm vahetatud.
|
|
|
Marek889
huviline
Registreerunud 09.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5TDI 04 & A6 1,9TDI 00
|
postitati 15.12.10 21:16
|
|
|
Pole siia ammu aega kirjutanud oma tegemistest. Vahepeal siis autoga läbitud hulga muretuid kilomeetreid, kuid siiski üht-teist on auto kallal
toimetatud. See talv said alla pandud Nokian Hakkapeliita 5 naelrehvid, mis poolpiduselt osetud ja valuvelgedele peale pandud. Pidamine on üllatavalt
normaalne. Ahjaa vahepeal said ära vahetatud ka suunatulede relee ja esimesed piduriklotsid, kuna ühel lendas kate pealt. Ning viimastel päevadel
vahetasin ära kolm eelsüüte/soojendus küünalt, mis asetsevad salongi sissemineva lõdviku otsas kolmikus.
Järgmiseks tuleb ära vahetada aku, kuna selle elupäevad on loetud . Katsun
kunagi lähiajal mõne uuema pildi ka teha.
|
|
|