Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Auto kõrgus reguleeritavaks? (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2479)
kopikas
huviline

Avatar


Registreerunud 08.06.05
Asukoht: põlva mk
Kasutaja on eemal

Auto: 80 COMPETITION

postitati 03.11.09 21:39 Tsiteeri
Auto kõrgus reguleeritavaks?



Kas on võimalik paigaldada autole selliseid amorte (vedrusid ),et saaks maastikule minnes auto üles tõsta? Nn. geto masinatel on sellised mida ma silmas pean, va see hüplemise värk! Kas on keegi kursis analoogsete asjadega ja oskab selle teema kohta midagi kommenteerida või vähemalt ütelda mis selle asja nimi on mida ma otsima peaks. Ootan asjalikke näuandeid!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Imres
huviline

Avatar


Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Competition quattro 20vt

postitati 03.11.09 21:50 Tsiteeri


Allroadil on õhkvedrustus, et saaks geto sõpradel külas käia.
Kasutajal ICE on õhkvedrustusega vw põrnikas, suhtle temaga näiteks.
Igaljuhul kallis lõbu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 04.11.09 07:59 Tsiteeri


Pneumaatika (õhk)- tänavamasinate süsteemid
Hüdraulika (õli)- geto hüppamise masinad, millel pole vedrustuse käiku 1mm ka mitte ning mis pole mõeldud tänavale. See, et ta MTV musavideos "tänaval sõidab", ei tee tast tänavale kõlbulikku lahendust :)

Ja Imres ei eksi, kallis lõbu. Tuleb arvestada, et KÕIK niiöelda "ready-to-run" ja "plug n play" kit´id on kõigest algmaterjal süsteemi ehitamiseks ning kohe on targem pulkadest kokku laduda süsteem vastavalt oma soovidele.
Koos tööga elementaarset õhkvedrustusega autot alla 40 000.- valmis ei tee. Kui ma peaks praegu uue ehitama, siis selle hinnaklass tuleks u. 80 000.- (siis on muidugi 2 kompressorit, suur paak, kõrguseandurid, iga ratas eraldi juhitav puldilt ning ka kontroller). Siis on ta super nii tänaval sõita kui vahest parklas sõpradele pulli teha.


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 04.11.09 09:09 Tsiteeri


Huvipärast küsin, et kuidas ta meie kliimas ja teedel muidu vastu peab kah? Allroadi originaal igatahes laguneb küll. Kuidas talle need augud ja miinuskraadid istuvad.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 04.11.09 11:17 Tsiteeri


No ainuke otsene kuluartikkel oleks vast õhkpadi. Arvestades, et antud auto on näitustel läbi suve kontrolleriga ülesse-alla käinud pea ühte jutti 40 tundi (iga 5 sekundi tagant) siis pole nagu midagi halba öelda :) Ja hetkel räägime siis "täiesti täis - täiesti tühi" tsüklist, mida sõiduauto all padjad minuteada ei teegi. Ehk siis peavad vastu küll.
Miinuskraadide all mõtled sa mida? Sellesmõttes, et padjad vs miinuskraadid? Kuna tegemist on projektimasinaga, siis talvel ta ei sõida. Kuigi terve eelmise talve seisis ta väljas. See aasta läheb sooja.


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 04.11.09 11:36 Tsiteeri


Selge. Miinuskraadide all mõtlesin jah, et kui meil siin nii -15 kuni -20 on väljas ja ma tahan hommikul sõitma minna, et kas ja mis ohud siis olla võivad. Tavaamordi võib ka nii ära lõhkuda aga see on ka tunduvalt odavam.

Kui showauto pole siis pole tänavaautole vist eriti mõtet paigaldada seda. Sellesmõttes et maru hea on ta küll, aga umbes 4 korda odavamlt saaks Koni FSD amordid mis on ka päris mõnusad asjad, regullida ei saa ainult.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 04.11.09 11:37 Tsiteeri


Keegi mees kunagi C5 allroadi õhkpatjade teemas hõikas: "patjadele on hävitavam olla pidevalt samal kõrgusel (tekkib kindel murdekoht, mis hakkab väsima ja mõranema)". Mine võta kinni siis, kas tal oli õigus / minul puudub praktika! Seega eeltoodut tõena võttes peaks konnana vedrutav näitusemasin olema isegi paremas seisus, kus soojal aastajal liiguvad padjad täies pikkuses.

Minuskraadide jutul on keemia / füüsika seisukohalt point sees - külmaga muutuvad kummis sisalduvad plastifikaatorid jäigemaks ja mõranemine vanal padjal on kergem sündima.

Lisaks on kuulda ka teiste õhkpatjadele toetuvate igapäevakulgurite omanikelt samasugust patjade pooldumise probleemi (Rover, VW jms). Lisaks on teada ka veokite ja busside sujuvat kulgemist tagavate õhkpatjade järsk otsasaamine mingil ajahetkel.

Mis liigub see kulub (mahaläinud kohvi pärast ei nuteta), kas teemaalgatajal rahavoog getosõpradele mulje avaldamiseks sellist õhkpatjade kulu lubab on iseküsimus. Huvitaval kombel ei ole keegi pakkunud välja lahendusena coilovereid... mis peaks olema säästlikum projekt (jättes kõrvale getopiiril seriously uncool võtmega urgitsemise kõrguse muutmise nimel).

__


Nagu ikka võiks teemaalgataja ise ka sõna sekka öelda millise lahenduse ta valis või on projektile juba käega löönud arvestades potensiaalset kulu võrreldes auto turuväärtusega.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 04.11.09 12:55 Tsiteeri


Sama kõrguse teemat kommenteerida ei oska, puudub ka ju tegelikkuses kogemus.
Mis puutub aga antud demomasina ülesse-alla teemasse siis te peaks nägema, kui lössi see padi seal all läheb kui tühi on. Ma julgen pakkuda, et see on kordades retsim kui igasugune sama kõrguse teema!
Ka mina olen kuulnud muude markide õhkvedrustuse muredest- Range Rover pidi -20´ga trikke tegema. Ning selles on sul, Erki, tuline õigus, et see mis liigub ka kulub. Eriti veel mingi kumm :)

Coiloverid on absoluutselt odavaim auto tõstmise-langetamise lahendus, kuid:
- selleks on vaja auto ülesse tõsta
- iga kord teed sillaregulli
- ei saa niiöelda "korraks" tõsta

Kui teemaalgataja soov on oma Competitionile õhkvedrustus panna, siis pean sind kurvastama sest 4-veolisele Audile pole tagumisi püstakuid veel tootma hakatud ehk siis pole seal tehnilisi nüansse lahendatud. Loomulikult ma ei hakka rääkimagi hinna-suhtest :)


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 04.11.09 15:06 Tsiteeri


Kummikulu üle ei hakka hetkel avalikult arutlema sügavuti aga vedrutavat Biitlit vaataks küll - kunagi - kuskil.
Sorry - panen nüüd noka taas kinni, rajuks offtopiks kisub!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kopikas
huviline

Avatar


Registreerunud 08.06.05
Asukoht: põlva mk
Kasutaja on eemal

Auto: 80 COMPETITION

postitati 05.11.09 19:27 Tsiteeri


Tänud vastajatele ja teistele kaasa mõtlejatele,aga olen sunnitud panema selle teiste unistuste juurde ootele, seni kui rahalaev ükskord randub:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 05.11.09 19:45 Tsiteeri


Mul oli ka nii 6-7a tagasi unistus ehitada 2.5 R5 dislaga B4 avant allroad. See läheb mingi aja jooksul üle. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.5% - SQL: 68.5%]