Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Vaakumvoolikute vahetus1,9TDI; vaakumklapp kumba pidi? (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 3576)
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 01.11.09 15:59 Tsiteeri
Vaakumvoolikute vahetus1,9TDI; vaakumklapp kumba pidi?



Vahepealne vihmavaling kustutas mälu. Vahetasin voolikuid, kuna üks oli juba surnud ja osa minemas. Siis hakkas vihma tulema ja ....

Mootor 1,9TDI 96kw. Kahevärviline klapp (must-valge) käib selle vaakuvooliku küljes, mis läheb kõrgsurvepumba külge? Keegi viitsib vaadata, mis pidi see küljes käib (milline värvus on pumbale lähemal)?

Mootori katet ei oe vaja selle vaatamiseks maha võtta. Peaks asuma kusagil turbo ja radika vahel. Lihtsalt õelge, kumb värv ülesse jääb.


Klapp asub umbes selle koha peal.

http://static2.nagi.ee/i/p/526/41/131604690c0c04_o.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 01.11.09 19:54 Tsiteeri


Keegi viitsiks korra kapoti alla vaadata :(

Selline näeb välja.

http://static2.nagi.ee/i/p/526/43/131609711aa766_o.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 02.11.09 00:02 Tsiteeri


Vaatan, et sa nii lootusetus olukorras, et ma siis hommikul vaatan järele, kui muidugi kapoti alt silma hakkab. :)


Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0 aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 } Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 02.11.09 07:46 Tsiteeri


Andis otsida seda valget/musta vidinat, kui see jubeda kihi all oli. :)

Igaljuhul, valge osa peab üleval pool olema ja must all pool.


Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0 aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 } Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 02.11.09 09:43 Tsiteeri


Sellel mootoril pole kõrgsurvepumpa vaid on pumppihustid.

Tsitaat:
Algselt postitas: DonNiger

Mootor 1,9TDI 96kw. Kahevärviline klapp (must-valge) käib selle vaakuvooliku küljes, mis läheb kõrgsurvepumba külge? Keegi viitsib vaadata, mis pidi see küljes käib (milline värvus on pumbale lähemal)?



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 02.11.09 14:09 Tsiteeri


Tänud Big ;)

Tunduski kahtlane, et pump on - seepärast sai ka küsimärk sinna taha pandud.
Pumppihustid jah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 02.11.09 18:58 Tsiteeri


Masin jälle koos ja gaasipedaal reageerib hulka paremini kui enne (välja sai vahetatud peaaegu kõik voolikud - üks mis kaob kuhugi mootori alla, jäi samaks).

Nüüd aga avastasin uue probleemi, mille lahkamine toimub siiski teises teemas :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raemees
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E90 320dA 2008a

postitati 02.11.09 19:08 Tsiteeri


Mis probleem oli, et kõik voolikud vahetusse läksid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 02.11.09 19:22 Tsiteeri


Voolik, mis läheb "heitgaaside taaskäitlussüsteemi" oli vastu mootorit hõõrudes katki läinud. Pealegi olid kõik ühendused kolmikutel (neid 2) üsna lahjalt kinni (käisid vabalt ringi). Mingeid klambreid peal ei ole, voolikud tulid ilma mingi erilise vaevata kolmikute küljest lahti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 07.11.09 17:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Big
Andis otsida seda valget/musta vidinat, kui see jubeda kihi all oli. :)

Igaljuhul, valge osa peab üleval pool olema ja must all pool.


Tuli välja, et siiski vastupidi. Vähemalt minul. Must pool peab jääma ülespoole.
Sellu ühenduse suunas (pilt ei ole minu mootorist)
http://static2.nagi.ee/i/p/528/80/13220127adde93_l.jpg

Kuna kindlustuskompanii pani näkku, siis ei saanud enne suure tee peale minna.
Eile käisin proovimas. Turboboosti ei olnud, pöörded läksid 3000+ enne kui käigu ära vahetas ning lõpuks viskas mootori hoiatustule põlema.
Kustutasin koodi ära, keerasin klapi teist pidi ja praegu enam probleeme ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 15.11.09 14:08 Tsiteeri


Paneks siis kokkuvõtte ka, mis muutus.

Kütusekulu: täpselt veel ei tea. Selgub siis kui esimene paagitäis sõidetud on. Enne sain paagitäiega sõita kusagil 800 km (linn), keskmine tuli pea 9l/100km. See oli üks põhjustest, miks viga hakkasin otsima.
Suitsemine: peamine veaotsimise põhjus. Käisin ka esinduses diagnostikas ja sealt õeldi, et sellise vanusega masina kohta normaalne. Ise seda ei arvanud, sest kui kiirteel gaasi põhja lükkasin, nägin taga paksu suitsupilve ja seda kiirusel 120 km/h. Sumbutiots muutus mustaks paarisaja kilomeetriga. Ainuüksi käivitamine oli juba piinlik. Nüüd enam suitsu ei näe, kohapeal tiksudes ei näe üldse mitte midagi ja isegi kui jalg sirgeks lükata ei ole midagi näha. Nagu siis kui masina ostsin.
Jõud on tagasi. Just suuremal kiirusel. Kiirteel enam hätta ei jää. Enne lõppes masinal jõud kusagil 90-100 km/h kandis, nüüd läheb rahulikult piirajasse ;)
Vibratsioon on kadunud.

Niipalju positiivset ainult vaakumtorude vahetamisest :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 16.11.09 21:40 Tsiteeri


Ütleme nii, et minek on nagu tehase poolt ette nähtud :D
Seda siis Drive'ga, ~95 km/h pealt lasin korra tagasi. Spidokas näitas juba 100.
http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id=29310&cache=no


http://static1.nagi.ee/i/p/531/90/13297573842839_o.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raemees
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E90 320dA 2008a

postitati 18.11.09 20:21 Tsiteeri


Küll ei lähe päris teemasse kuid pildile peale vaadates, kas jooksevad need EGR ja klapikambrikaane vahel asuvad voolikud õigesti. Näiteks kasvõi õiges suunas e. siis mingi neist jookseb nt. õhufiltri kopsiku kõrval asuvasse "vigurisse" või tuleks teha uus pilt paremaks ülevaateks ?


http://img20.imageshack.us/img20/1422/001ts.th.jpg

Samas ülevalpool teemaalgataja pandud pildil jookseb EGR küljest voolik üldse salongi suunas...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 18.11.09 21:16 Tsiteeri


Raske üelda pildi järgi kuhu need suunduvad kuid vähemalt on suund õige.

Üleval lingitud pilt ei ole minu mootorist (nagu ka kirjutasin).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 62.1% - SQL: 37.9%]