Salongiventikaga probleemid
Mingi aeg tagasi hakkas salongi ventikas jupsima, kuni lõpuks otsustas mitte enam puhuda. Tööle hakkas vahest harva, nii korra nädalas max viieks
sekundiks täisvõimsusel. Samas panin tähele, et sooja ilmaga Solariga asi töötas, kui auto seisis.
Sai nüüd auto Audihooldusesse viidud, kus armatuur oli laiali kistud ning kõik juhtmed ja vidinad läbi uuritud. Sain teada, et + ei pidavat ventika
mootorini jõudma. Järgmine päev sain lõpuks auto kätte ning probleem pidi olema salongi ventika kiiruse regulaatoris - mingi ribidega vigur, mis
ventika kõrval on. Ventika mootor ei olevat ka enam kõige paremas korras. Nad olid mootori maha võtnud ning ventikat keerates oli seal mingi raks läbi
käinud, nagu oleks mingi sodi lamellide vahel olnud. Samas olen ise seda mootorit mitu korda maha võtnud ning alati käis asi ilusti ringi - kust see
raks nüüd äkki tuli. Täna siis leidsin vajalikud vidinad ning hakkasin probleemi lahendama. Sain selle regulaatori ära vahetatud, ei mingit muutust,
proovisime veel teist regulaatorit - ikka sama lugu. Mehel oli kliima juhtplokk ka olemas - mõtlen seda vigurit, millega armatuurist kogu seda
kupatust juhitakse, proovisin seda vahetada - ikka sama lugu. Viimaseks sai ka teist ventika mootorit proovitud - ei mingit muutust.
Praegu on positiivne see, et peale Audihoolduses käimist hakkas ventika mootor puhuma, negatiivne aga see, et puhub kas täisvõimsusel või ei puhu
üldse. Tundub, et 2 kõige suuremat kiirust töötavad, sest mingit väikest kiiruse muutust on siiski kuulda vahepeal. Nii sõidangi praegu ringi, kõrvad
vilisevad sellest puhurist, mis puhub täisvõimsusel 5...10 sekundit, siis ei puhu veits aega ning siis taas puhub - vaikselt hakkab ära harjuma.
Oskab keegi midagi selle fenomeni kohta öelda, või soovitada mõnda remondimeest, kes antud valdkonnas matsu hästi jagab. Reval'i hinnakirjale praegu
hammas peale ei hakka, samas kui muud varianti pole, tuleb vist ikka sinna pöörduda. Forss'i pole mõtet soovitada, mingi aeg tagasi sai seal selle
probleemiga käidud, sealt sain vastuseks, et viga pidi olema ventika harjades. Peale seal käimist nädal aega vent töötas ilusti - siis hakkas jälle
sama jant pihta.
Kirsiks tordi peale pani keegi ahv täna öösel parema peegliklaasi ka rotti autol maja eest 
Autoks siis A6 2,8Q 97 C5 kerega.
|