Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Plaan osta Audi 80 B4 1,9Tdi `93 (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1557)
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 29.10.09 08:50 Tsiteeri


Juhiks tähelepanu, et tegu pole TDI mootoriga, vaid TD mootoriga. ehk siis 11kW võrra lahjema mudeliga. Mootoris olid mingisugused erinevused TD ja TDI vahel, kuid pole väga kursis mis need täpselt olid, ning sellepärast ei hakka neid praegu siia kirja panema.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 29.10.09 09:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Juhiks tähelepanu, et tegu pole TDI mootoriga, vaid TD mootoriga. ehk siis 11kW võrra lahjema mudeliga. Mootoris olid mingisugused erinevused TD ja TDI vahel, kuid pole väga kursis mis need täpselt olid, ning sellepärast ei hakka neid praegu siia kirja panema.

I = Intercooler. Võimalik muidugi, et on ka turbo, pumba ja pihustite erinevus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
medical
klubiliige



Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A3 3.2 quattro

postitati 29.10.09 09:20 Tsiteeri


Vaata ikka 66 kw TDI versiooni. Minekut piisavalt ja küttekulu ka väiksem kui TD mootoriga masinal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 29.10.09 09:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
I = Intercooler. Võimalik muidugi, et on ka turbo, pumba ja pihustite erinevus.
Kunagi arvasin ka seda, kuid kuskilt on meelde jäänud, et intercooler on ka TD mootoril olemas ning vahe on hoopis muus, sh mootorijuhtimises.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 29.10.09 09:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Juhiks tähelepanu, et tegu pole TDI mootoriga, vaid TD mootoriga. ehk siis 11kW võrra lahjema mudeliga. Mootoris olid mingisugused erinevused TD ja TDI vahel, kuid pole väga kursis mis need täpselt olid, ning sellepärast ei hakka neid praegu siia kirja panema.

I = Intercooler. Võimalik muidugi, et on ka turbo, pumba ja pihustite erinevus.

Pigem tähendab elektroonilist pumbajuhtimist. Ja auto tundub olema juba pikemat aega ühe kohapeal seisnud. TD on tunduvamalt lärmakam kui TDi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alvar99
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 19.08.09
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B3 `90 1,6Td 59kW

postitati 29.10.09 15:25 Tsiteeri


Aisa, seda I`d ei pannudki tähele alguses. Ega eriti traktorit ei taha jh:D Eks ma siis vaatan TDI variante.
Tänud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.5% - SQL: 70.5%]