Audi B4 2.8 - 1994 - ergoh LUKKU
Sain siis vahetuskaubana mõned kuud tagasi B4. Iseenesest B4 suht selline hall mass, aga sai ikka kaup ära tehtud, kuna oli sõitvat autot vaja.
Tehnika vajas siitseal ikka näppimist, et Üv-le minna. Samas ei midagi hullu(mõned puksid, katalüsaatorid, jne)
Kapoti all istub 2.8liitrine V6 mootor. Toimetab suhteliselt normaalselt. Madalatel pööretel uimane veidi on, aga väänet on mõnusalt, veel eriti kuna
poolevedune auto ju.
Plokikaane tihendid on eelmise omaniku poolt vahetatud. Vast mootori poolega probleeme ei ole enam. Märkimisväärset õlikaud ei ole märganud, mis
nendele V6-tele omane on.
Esisild on Audil üks jobutus. Just need sillaraami puksid. Sai ära vahetatud küll, aga sild mängib ikka suhteliselt palju. Lahendusena näen aint seda,
et panen alumiinimumist puksid alla. Eks näha ole, kauaks auto minu kätte üldse jääb.
Kütusekulu muutus vahel ikka juba suht suureks. Linnas suure osa panin, siis tuli kompu järgi oma 13liitrit sajale. Natukene mõõtmist(lambdad ja
tempandur jne) ja selgus, et temp-andur pettis külma mootoriga. Uus külge ja hetkel kompu järgi kulu kuskil 10,5liitrit sajale, mis pole üldse paha
tulemus.
Õige sisu oli suhteliselt ära laaberdatud, just esiistmed(vb keegi kunagi ära vahetanud need, sest ees olid täitsa plangud istmed). Sai soetatud
heledad poolsport istmed, polstrid samuti uued.
Lisadeks, 2x el. aknad, el. peeglid, el. luuk, lisakellad, kompuuter+tulede autocheck.
Esistangega tahaks midagi ette võtta. Coupe, Competitoni stange oleks ilus. Või äkki mingisuguse stangelisa peale mõelda.
Huvitav kas B3 coupe stange istub ette?
|