Lehekülgi: 1 2 3 |
ottOmar
huviline
Registreerunud 17.11.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D3, Lexus GS450h ja BMW 330d Touring
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 25.10.09 13:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ottOmar
...ja 90% kindel nõudmine oli, et tegu oleks pika variandiga. |
Ma olengi alati tahtnud küsida, et millest selline soov, kui ise roolis ollakse? Või sõidad rohkem tagaistmel?
|
|
|
ottOmar
huviline
Registreerunud 17.11.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D3, Lexus GS450h ja BMW 330d Touring
|
postitati 25.10.09 14:11
|
|
|
Millegipärast juba varem välja kujunenud, et tahaks midagi natuke teistmoodi kui teistel.
Ja kui aus olla, siis ega see lisa 127mm mingi kohutav lisapikkus ei ole. Pigem on hea teada, et minu taga (ise olen 193cm) sõitjatel on ruumi
lahedalt. ...ja kui veel ausam olla, siis on nii mõnigi kord ka ise taga istutud
Koguaeg hea meelega vahetaks - peaasi, et oleks sakslane
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.10.09 15:44
|
|
|
No mul oli ka kindal nõudmine, et oleks Lang.
Esiteks seepärast, et saaks noorpaare ja siis Eestit külastavaid staare (viimati sai Scooter Haapsallu veetud) sõidutada.
Aga enamasti sõidan temaga üksi ja eks linnas vähe raskem on aga nüüdseks olen täiesti harjunud. Jama muidugi see kah, et paljudesse maaalustesse
garaazidesse ei saa kuna langus on nii suur ja kere pikk...
Aga samas sai eile kolmekesi Kaunases käidud ja siis kulus kogu ruum ära. Samuti pean nüüd kohe neljakesi Riiga minema ja siis on hea kui rahval ruumi
on ja kõik saavad mugavalt olla.
Samuti ei kurda ruumi puuduse üle, tagaistme peamine kasutaja, aastane laps.
Ja siis ka loomulikult see, et tegemist ei ole tavapärase autoga, see kehtib veel eriti D2 kere puhul. Neid uue kerega pikkasid panne on suht palju
liikvel.
Samuti on tavaliselt pikad oluliselt suurema varustusega ning kindlasti on nad ka parema juhitavusega ja teelpüsivusega kuna teljevahe on pikem. Iga
sentimeeter teljevahe kauguses on roolis olles tuntav.
Ehk siis selle pikaga on see teema, et kui ise ei kasuta siis sellest lisaväärtusest aru kah ei saa.
Samas on see ka minu viimane pikk, kui just 6,0 mootori soovi ei tule või tagaistmel reisima hakata.
Selle pikaga on ehk nagu Sul Black oli A8'aga, et elus tuleb kõike proovida ainult, et neid uue kerega pikkasid hetkel küll vist kellegile ei
müü...
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: ottOmar
...ja 90% kindel nõudmine oli, et tegu oleks pika variandiga. |
Ma olengi alati tahtnud küsida, et millest selline soov, kui ise roolis ollakse? Või sõidad rohkem tagaistmel? |
|
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 25.10.09 15:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: ottOmar
...ja 90% kindel nõudmine oli, et tegu oleks pika variandiga. |
Ma olengi alati tahtnud küsida, et millest selline soov, kui ise roolis ollakse? Või sõidad rohkem tagaistmel? |
Küllap siis see, et pikkus ON oluline
Auto iseenesest on superilus.
|
|
|
|
M2ikret
huviline
Registreerunud 05.11.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 2,5tdi,Bmw 530D ,Golf 6,7 tsi ,Yamaha r1 2005,Audi a4 1,9tdi
|
postitati 25.10.09 16:33
|
|
|
VÄga ilus isend! Need veljed sobivad sinna väga hästi !Muretuid kilomeetreid !
|
|
|
ottOmar
huviline
Registreerunud 17.11.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D3, Lexus GS450h ja BMW 330d Touring
|
postitati 25.10.09 16:41
|
|
|
... pikkus on alati oluline.
Kui aus olla, siis hetkel piilun juba kergelt (siin foorumis küll väga häbi tunnistada) BMW L7't, sest see veel pikem ja veel haruldasem. Paraku
hinnaklass on neil 1997-2001 aasta autodel alates 22.500 EUR kuni 60.000 EUR välja.
Koguaeg hea meelega vahetaks - peaasi, et oleks sakslane
|
|
|
|
JanariA4
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS III
|
postitati 25.10.09 19:43
|
|
|
Kle rahune nüüd maha @ 7´mene
Olles ka üht sellist omanud siis ütlen ,et selles autos on ruumi nagu mõnel mehel kaubikus. Maadle kellega tahad
Ja velg on vägev.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 25.10.09 20:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Ehk siis selle pikaga on see teema, et kui ise ei kasuta siis sellest lisaväärtusest aru kah ei saa.
Selle pikaga on ehk nagu Sul Black oli A8'aga, et elus tuleb kõike proovida ainult, et neid uue kerega pikkasid hetkel küll vist kellegile ei
müü... |
Ma ise poleks küll Lang'i tahtnud. Mingist hetkest muutub liigne pikkus tülikaks (ka jokerAudi kahemõttelises võtmes ) ja juhitavuski tuimemaks, kuigi maanteel võib stabiilsus tõesti tõusta. Ise
kettas olles ei sooviks A8-s enda selja taha seda CD-plaadi jagu lisapikkust. Minu arust läheb sellega õige proportsioon paigast. Pole ju näiteks ka
ühtki S8 Lang'i tehtud. Seega kui on vaja limusiiniteenust osutada või naisi vedada, on Lang oma koha peal, muidu aga... no ei. Aastane laps vast ei kurda suvalise kupee tagaistmel ka ruumipuuduse üle. Aga jah, maitse
asi.
Need kaevukaaneveljed on küll efektsed. Need vist läksidki enamasti Lang'ide ja 6.0-de alla?
|
|
|
ottOmar
huviline
Registreerunud 17.11.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D3, Lexus GS450h ja BMW 330d Touring
|
postitati 06.11.10 09:13
|
|
|
Aega tublisti vahepeal edasi läinud ja vahepealsest olukorrast:
Teostatud sai korraline jooksuosa juppide vahetus:
Mõlemad esisilla ülemised tegumised õõtsad
Vasak esimene rattalaager
Tagumine parem stabika kont
Tehtud ka õlivahetus:
Sisse sai valatud täissünt.
Ja aja jooksul vahetatud paar jooksu kojamehi, peale kantud paar-kolm kihti vaha ja tehtud muid pisihooldusprotseduure.
Peale nende loomulike toimingute annavad endast märku ka mõned ajahamba probleemid:
Koostöö on lõpetanud kaks andurit:
Xenoni kõrguse reguleerimis andur
Külgkiirendus andur (ABS)
Kui keegi oskab soovitada, kust saaks mõistliku hinnaga (peale Revali ja Forsi) siis ootan huviga. Ja samuti oodatud arvamuseavaldused, et kas on
mõtet panna kasutatud andurit või eelistatum ikkagi uus? Uus oleks jah ikkagi uus, aga lihtsalt kui kasutatud asja saaks kätte nö kopikate eest, siis
et kas tasub vaeva?
Vahepeal kaotas hermeetilisuse paisupaak:
Tänu foorumile sai vana mõraga isendile korralik asemele leitud ja toimib kenasti. Tänud siinkohal.
Eelmise talve suur lumeuputus ja elukaaslase nõrk gabariiditunnetus said saatuslikuks vasakule esimesele udutulele (tuli töötab, aga klaas katki) -
Ära peaks vist vahetama ikkagi kogu tule? Hetkel parim pakkumine ca 500 krooni. Endiselt oodatud pakkumised nii uuele kui ka kasutatud tulele.
Peale nende väikeste probleemide on auto näidanud ennast ainult heast küljest.
Koguaeg hea meelega vahetaks - peaasi, et oleks sakslane
|
|
|
|
SvenU
huviline
Registreerunud 09.10.10
Asukoht: Haabneeme
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 TDI BiT
|
postitati 06.11.10 13:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ottOmar
...sai endale 2008 suve alguses muretsetud selline kauaoodatud neljarattaline:
Audi A8L quattro '01 228kw
Varustuses:
must el. sportnahk
MF rool
|
Mis on "must el. sportnahk" ?
|
|
|
ottOmar
huviline
Registreerunud 17.11.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D3, Lexus GS450h ja BMW 330d Touring
|
postitati 06.11.10 13:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SvenU
Tsitaat: | Algselt postitas: ottOmar
...sai endale 2008 suve alguses muretsetud selline kauaoodatud neljarattaline:
Audi A8L quattro '01 228kw
Varustuses:
must el. sportnahk
MF rool
|
Mis on "must el. sportnahk" ? |
Must - musta värvi. Must on värvus, mis tekib, kui nähtava valguse spektriosa neeldub täielikult.
el. - elektriliste liigutamisvõimalustega (erinevaid istme seadeid/osiseid saab liigutada nupulevajutusega istme küljel asuvate nuppudega).
sport - kõrgemate istme väliskülgedega nii istmiku kui ka seljatoe osas ning seatava istme esiservaga tagamaks mugavamat kui ka kindlamat sõiduasendit
ka äärmuslikumate sõiduvõtete korral. Samuti on istmete tootjaks võistlussõidukite istmetele ja muule inventarile spetsialiseerunud ettevõte
Recaro.
nahk - istmete kattematerjalina on kasutatud nahka - eeldatavalt mõne elusolendilt pärinevat naturaalnahka.
Loodan, et sai selgeks. Vastan melleldi ka teistele arusaamatuks jäävatele ning nähtavasti äärmiselt relevantsetele ning teemaga haakuvatele
arupärimistele.
Koguaeg hea meelega vahetaks - peaasi, et oleks sakslane
|
|
|
|
SvenU
huviline
Registreerunud 09.10.10
Asukoht: Haabneeme
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 TDI BiT
|
postitati 06.11.10 13:47
|
|
|
Muidugi sai nii põhjaliku selgituse peale selgeks. Mis võimalused MF roolil on? Küsin, kuna pildilt ei saa aru. Mul näiteks on ainult käigu üles-alla
vahetamise võimalus.
|
|
|
ottOmar
huviline
Registreerunud 17.11.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D3, Lexus GS450h ja BMW 330d Touring
|
postitati 06.11.10 14:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SvenU
Muidugi sai nii põhjaliku selgituse peale selgeks. Mis võimalused MF roolil on? Küsin, kuna pildilt ei saa aru. Mul näiteks on ainult käigu üles-alla
vahetamise võimalus. |
Kui ma nüüd õieti mäletan, siis roolilt saab raadiojaamu otsida / vahetada (SEEK + -), telefonimenüüd sirvida (SEEK + -), kõnedele vastata ja välja
helistada (TEL) ja raadio / telefoni hääle tugevust reguleerida (VOL + -) - vot nüüd ei mäleta, kas VOL poole peal oli veel üks nupp või mitte.
Telefoniga seotud nuppude kasutamine on üllatavalt mugav, kuid peale telefoni ja volüümi seadmise väga rooli nuppe ka ei kasuta.
Minu isendil käiguvahetus võimalus roolilt puudub, kuna tegu pole S'i rooliga.
Koguaeg hea meelega vahetaks - peaasi, et oleks sakslane
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 06.11.10 14:20
|
|
|
Piltidelt ei saa väga ilust arugi, kuid päevavalges on tegu tösise "maasikaga".
Juhul, kui see sinu masin oli, mida kuu-paar tagasi sai Kohilas märgatud.
Igatahes pidin poodi minnes liialt masinat silmates teise isendi alla jääma
Veljed andsid välimusele veel omakorda kärtsu juurde.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
ottOmar
huviline
Registreerunud 17.11.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D3, Lexus GS450h ja BMW 330d Touring
|
postitati 06.11.10 14:31
|
|
|
Tänud komplimentide eest - Kohilas on tõesti paar korda siin sügise jooksul käidud.
Pildid ei ole jah parimad - püüan seda asja tulevikus parandada.
Koguaeg hea meelega vahetaks - peaasi, et oleks sakslane
|
|
|
|
SvenU
huviline
Registreerunud 09.10.10
Asukoht: Haabneeme
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 TDI BiT
|
postitati 06.11.10 14:46
|
|
|
Kuidas seda autos olevat telefoni kasutada? Kas panid sinna teise SIM-kaardi sisse? Mul on ka niisugune telefon, aga ausalt öeldes pole teist
proovinudki. Kunagi ühel kliendil oli autotelefon, millel oli teine SIM kaart ja numbridki oli sarnased: kui tavaline mobla algas 50-ga, siis
autotelefon algas 51-ga, lõpp oli mõlemal sama.
Algselt oli minu autos ühe Nokia-telefoni käed-vaba süsteem endise omaniku poolt installeerituna olemas ja ma täitsa kasutasin seda - oli tõesti
mugav. Pärast seda oli mul telefon N95, mille kohta ma ei leidnudki mõistlikku käed-vaba-lahendust. Oleks pidanud ei tea mis imesüsteemi aretama. Nii
ma seadust rikungi, helistades täitsa tavalisel kombel.
---
Faks autos on muidugi eriliselt äge. Veel paarkümmend aastat ja see auto-faks maksab rohkem kui auto ise. Muuseumid konkureerivad, kes saaks sellise
faksiga isendiga endale.
|
|
|
ottOmar
huviline
Registreerunud 17.11.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D3, Lexus GS450h ja BMW 330d Touring
|
postitati 06.11.10 14:58
|
|
|
Mina olen jah autotelefoni kasutanud eraldi SIM kaardiga (eraldi number). Ajapikku on autotelefoni number vajalikele inimestele meelde jäänud ja mõned
isegi helistavad sisse, kuid peamiselt olen seda tel. ise kasutanud välja helistamiseks. Pean tunnistama, et originaalis sisse ehitatud
telefonisüsteemi hands-free töötab väga, väga hästi. Tagaistmelt normaalselt rääkides saab vastuvõtja kõigest aru. Samuti on väga mugav telefonimenüü
sirvimine (kui mällu ei ole salvestatud väga palju numbreid).
Igapäevases reaalsuses kuulun siiski ise ks nende hulka, kes paraku eeskirja rikuvad ja "tavaliselt" telefoniga roolis räägivad.
Koguaeg hea meelega vahetaks - peaasi, et oleks sakslane
|
|
|
|
ottOmar
huviline
Registreerunud 17.11.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D3, Lexus GS450h ja BMW 330d Touring
|
postitati 17.11.10 12:36
|
|
|
Nagu eespool rääkisin, siis hetkel ei tööta xenoni kõrguse reguleerimis andur ja külgkiirendus andur (ABS).
Kuna eile tundus olema parajalt mõtetu õhtupoolik, siis otsustasin selle veeta koos autoga.
Keerasin alt ära kõik neli ratast, puhastasin ära kõik neli ABSi andurit (antud teemal tuginesin sellisele artiklile:
http://www.audipages.com/Tech_Articles/susp_whls_brake_steer/abstroubleshooting.html )
ja samuti logistasin läbi ka mõlemad xenoni kõrguse regulaatori andurid. Keerasin rattad alla tagasi ja prooviringile - tulemus - mittemidagi ei
muutunud .
Tegelikult siinkohal võiks loogiliselt järeldada, et ega mittetöötavat andurit puhastamisega korda ei teegi, aga proovimise mõte tekkis ainult
sellepärast, et eelmine talv suurte külmadega ja rohke lumega hakkasid mõlemad anomaaliad tööle vahepeal - xenon reguleeris kõrgust täpselt nii nagu
ta seda originaalis tegema peaks (olgugi, et ta enne suurt külma ja lund seda ei teinud) ja ABS ja veojõukontroll töötasid (varem läksid mõni hetk
peale käivitust armatuuris tuled põlema ja ei töötanud).
Mis seos saab olla rohkel lumel ja suurel pakasel andurite töötamisega?
Kas on veel kohti mida võiks näppida enne kui panen andurid vahetusse?
Koguaeg hea meelega vahetaks - peaasi, et oleks sakslane
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 17.11.10 13:45
|
|
|
Selleks, et xenonid uuesti liikuma hakkaks, tuleb ajust veakoodid kustutada.
Seejärel muidugi tuled uuesti reguleerida, kui paigast kruditud vahepeal.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Pooder
huviline
Registreerunud 22.11.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8tq
|
postitati 17.11.10 15:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ottOmar
Mina olen jah autotelefoni kasutanud eraldi SIM kaardiga (eraldi number). Ajapikku on autotelefoni number vajalikele inimestele meelde jäänud ja mõned
isegi helistavad sisse, kuid peamiselt olen seda tel. ise kasutanud välja helistamiseks. Pean tunnistama, et originaalis sisse ehitatud
telefonisüsteemi hands-free töötab väga, väga hästi. Tagaistmelt normaalselt rääkides saab vastuvõtja kõigest aru. Samuti on väga mugav telefonimenüü
sirvimine (kui mällu ei ole salvestatud väga palju numbreid).
Igapäevases reaalsuses kuulun siiski ise ks nende hulka, kes paraku eeskirja rikuvad ja "tavaliselt" telefoniga roolis räägivad.
|
Aga minuarust on võimalik ka selline asi nagu duubelkaart(vist kutsuti seda nii). Seda peaks saama esindusest, kui sul on liitumine. Ehk see on sama
numbriga kaart mis sul telefonis. Kui sõidad autoga siis tulevad kõned autotelefoni ja kui auto välja suretad, tulevad automaatselt kõned jälle
telefoni peale, mis on sul taskus. Lihtne ja mugav minuarust.
Madis
|
|
|
reizor
huviline
Registreerunud 26.01.10
Kasutaja on eemal
Auto: Õnnetud S6 2.2T, S6 4.2
|
postitati 17.11.10 15:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Pooder
Tsitaat: | Algselt postitas: ottOmar
Mina olen jah autotelefoni kasutanud eraldi SIM kaardiga (eraldi number). Ajapikku on autotelefoni number vajalikele inimestele meelde jäänud ja mõned
isegi helistavad sisse, kuid peamiselt olen seda tel. ise kasutanud välja helistamiseks. Pean tunnistama, et originaalis sisse ehitatud
telefonisüsteemi hands-free töötab väga, väga hästi. Tagaistmelt normaalselt rääkides saab vastuvõtja kõigest aru. Samuti on väga mugav telefonimenüü
sirvimine (kui mällu ei ole salvestatud väga palju numbreid).
Igapäevases reaalsuses kuulun siiski ise ks nende hulka, kes paraku eeskirja rikuvad ja "tavaliselt" telefoniga roolis räägivad.
|
Aga minuarust on võimalik ka selline asi nagu duubelkaart(vist kutsuti seda nii). Seda peaks saama esindusest, kui sul on liitumine. Ehk see on sama
numbriga kaart mis sul telefonis. Kui sõidad autoga siis tulevad kõned autotelefoni ja kui auto välja suretad, tulevad automaatselt kõned jälle
telefoni peale, mis on sul taskus. Lihtne ja mugav minuarust.
Madis |
Kunagi uurisin ise seda varianti, kuid millegi pärast jäi asi katki. Emt-st ja kindlasti mujalt on võimalik seda teenust kasutada. Twinsim nime all.
Emt-s oli minu mäletamist mööda 200kr liitumine ja iga kuu 100kr teenustasu. Täpsemat lugemist EMT TwinSIM
Kuna auto on väga sile ja edev, siis võiks edevuse lisamiseks need veljed ära poleerida. Minu mäletamist mööda on keegi sellised veljed juba
poleerinud ja tulemus ei jäänud mitte paha. Kuid kui see liigne edevus siis pole asjal mõtet.
Midagi sellist
|
|
|
|
ottOmar
huviline
Registreerunud 17.11.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D3, Lexus GS450h ja BMW 330d Touring
|
postitati 17.11.10 16:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: reizor
Tsitaat: | Algselt postitas: Pooder
Tsitaat: | Algselt postitas: ottOmar
Mina olen jah autotelefoni kasutanud eraldi SIM kaardiga (eraldi number). Ajapikku on autotelefoni number vajalikele inimestele meelde jäänud ja mõned
isegi helistavad sisse, kuid peamiselt olen seda tel. ise kasutanud välja helistamiseks. Pean tunnistama, et originaalis sisse ehitatud
telefonisüsteemi hands-free töötab väga, väga hästi. Tagaistmelt normaalselt rääkides saab vastuvõtja kõigest aru. Samuti on väga mugav telefonimenüü
sirvimine (kui mällu ei ole salvestatud väga palju numbreid).
Igapäevases reaalsuses kuulun siiski ise ks nende hulka, kes paraku eeskirja rikuvad ja "tavaliselt" telefoniga roolis räägivad.
|
Aga minuarust on võimalik ka selline asi nagu duubelkaart(vist kutsuti seda nii). Seda peaks saama esindusest, kui sul on liitumine. Ehk see on sama
numbriga kaart mis sul telefonis. Kui sõidad autoga siis tulevad kõned autotelefoni ja kui auto välja suretad, tulevad automaatselt kõned jälle
telefoni peale, mis on sul taskus. Lihtne ja mugav minuarust.
Madis |
Kunagi uurisin ise seda varianti, kuid millegi pärast jäi asi katki. Emt-st ja kindlasti mujalt on võimalik seda teenust kasutada. Twinsim nime all.
Emt-s oli minu mäletamist mööda 200kr liitumine ja iga kuu 100kr teenustasu. Täpsemat lugemist EMT TwinSIM
Kuna auto on väga sile ja edev, siis võiks edevuse lisamiseks need veljed ära poleerida. Minu mäletamist mööda on keegi sellised veljed juba
poleerinud ja tulemus ei jäänud mitte paha. Kuid kui see liigne edevus siis pole asjal mõtet. |
Telefoni jah võimalik täitsa kasutada TwinSim süsteemiga.
Perekonda tekkis just eelmine nädal D3 kerega A8, kus sai kohe telefonile hangitud TwinSim - hind on jah 100 krooni kuus lisakaardi eest ja liitumine
250.
Süsteem iseenesest lihtne - niipea, kui autotelefon sisse lülitub (käivitamisel) hakkavad kõned jooksma selle telefoni peale ja kui telefon välja
lülitub, siis hakkavad kõned uuesti taskusse tulema. Ainuke jama asja juures on see, et nii D2 kui ka D3 A8'tes lülituvad telefonid välja alles ca 15
min peale auto välja suretamist. Seega kõige lihtsam moodus TwinSim'i kasutada on igakord valida suunamiseks üks telefoni number ja suunamise
lõpetamiseks teine number (põhimõtteliselt sama nagu mobiilne parkimine). TwinSim'i miinuseks on see, et autotelefonile ei edastata sõnumeid ja
lisakaardilt välja helistades ei lähe arvesse paketisisesed tasuta kõneminutid. Mingisuguseid megaeeliseid sellel ei ole, aga - abiks ikka.
Veljed on oma edevuse juba saavutanud - ei olnudki tarvis poleerida, vaid piisas korralikust pigipesust.
Kasutaja sospert'l on samad veljed all ja kinnituseks tema sõnadele pean ütlema, et tõesti peab neid velgi pidevalt kasima, et nad nö silma torkaks,
sest määrdununa on nad lihtsalt ühed parajad peletised .
Selliseid velgi nagu sa pildi peal näitad, kroomitud, pole minu teada originaalis A8 alla toodetud (võin eksida ja kui isegi on toodetud, siis
arvatavasti Ameerika turu jaoks). Aga väikestele sakslastele sobivad minu meelest täitsa kenasti sellised kroomid.
Uuemaid pilte tulevikus.
Koguaeg hea meelega vahetaks - peaasi, et oleks sakslane
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.11.10 17:59
|
|
|
Ei olegi kroomitud, poleeritud lihtsalt.
|
|
|
|
ottOmar
huviline
Registreerunud 17.11.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D3, Lexus GS450h ja BMW 330d Touring
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |