Andres80
huviline
Registreerunud 24.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant Quattro 2,5 tdi 132kw. 2001 aasta
|
postitati 24.10.09 15:38
|
|
|
Õlituli hakkas vilkuma
Tere. Täna ilmnes siis selline probleem, et täiesti lambist hakkas sõiduajal mootori õlituli (punane õlikann) vilkuma. Kontrollisin õlivarrast ja tase
oli ok (tegelt isegi natsa rohkem). Keerasin auto uuesti käima ja niikui sõitma hakkasin hakkas jälle vilkuma. Seisin umbes pool tundi ja keerasin
uuesti käima. Enam ei vilkunud ja kõik paistis jälle ok olema. Võtsin kiiresti suuna kodu poole (umbes 10 km.). Tartus hakkas aga jälle tuli
vilkuma,vahepeal kustus ja siis jälle vilkus.Rohkem ei julenud näppida ja jätsingi seisma. Autoks on siis A6 avant 2,5 tdi 132kw. quattro 2001 a.
Uurisin siin vanemaid teemasid ja arvamusi paistis palju olevat. Kus ja palju tal neid andureid siis on,oskab keegi juhatada? Ja mis ned andurid ka
maksta võivad? Ise loodan ikka et õlipumpa ei pea vahetama hakkama, see vist hirm kallis lõbu. Auto asub muide Tartus,kui keegi hea inimene tahaks
seda kontrollima ja remontima hakata See vilkumine vist peaks ju õlisurve
puudumist tähendama?
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 24.10.09 15:49
|
|
|
Enne kui andurite kallale lähed oleks vaja manuaalselt rõhk ära kontrollida.Vältimaks igaksjuhuks suuremaid kahjustusi
|
|
|
Andres80
huviline
Registreerunud 24.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant Quattro 2,5 tdi 132kw. 2001 aasta
|
postitati 24.10.09 15:55
|
|
|
A kui tuli vilgub ja rõhk korras siis ikka anduri probleem vist? Esmaspäeval pääsen renaulti keskusesse uurima. Loodan et neil see rõhumõõdik olemas.
Omal mul pole seda küll millegagi mõõta.
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 24.10.09 16:16
|
|
|
Autod küll vähe erinevad, aga ehk abiks. Minul oli nii
|
|
|
Andres80
huviline
Registreerunud 24.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant Quattro 2,5 tdi 132kw. 2001 aasta
|
postitati 24.10.09 16:21
|
|
|
Ei tea kas mootori diagnost näitaks ära milles siis asi, kas genekas või andurites?
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 24.10.09 16:52
|
|
|
Minul ei näidanud.
Edit: Samas harjad ei maksa eriti palju.
|
|
|
Andres80
huviline
Registreerunud 24.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant Quattro 2,5 tdi 132kw. 2001 aasta
|
postitati 26.10.09 11:58
|
|
|
Tänud kõigile! Sain asja korda Minu õnneks oli viga ikkagi anduris.
Vähemalt peale andurivahetust pole veel senini tuli uuesti vilkuma hakkanud. Sai ka õlisurve ära mõõdetud. Kohapeal käies (sooja mootoriga) oli 2.0 ja
kui mootor pöördes siis 4.5
|
|
|
Allroader
huviline
Registreerunud 27.11.07
Asukoht: Laulasmaa
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad 2.5 TDI; TT 1.8T
|
postitati 26.10.09 17:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Andres80
Tänud kõigile! Sain asja korda Minu õnneks oli viga ikkagi anduris.
Vähemalt peale andurivahetust pole veel senini tuli uuesti vilkuma hakkanud. Sai ka õlisurve ära mõõdetud. Kohapeal käies (sooja mootoriga) oli 2.0 ja
kui mootor pöördes siis 4.5 |
Mis andur ka maksis, endal on ka paar korda põlema hakanud.
|
|
|
Andres80
huviline
Registreerunud 24.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant Quattro 2,5 tdi 132kw. 2001 aasta
|
postitati 26.10.09 19:33
|
|
|
Täpselt jään vastuse võlgu, aga võtsin Forss`ist koos ühe kummijublakaga ja maksin kokku 255.- (hulgihind). 
|
|
|
vx_105
Bännitud
Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.10.09 20:22
|
|
|
C4 100 (2,3)- mõnikord on olnud nii, et peale käivitamist mõnikümmend sekundit õlituli põleb ja siis kustub. Vahet ei ole kas töötab tühikäigul või
annad pöördeid juurde. Ja kustub kuidagi vaikselt, tuli jääb tasapisi tuhmimaks, hästi õrnalt (pimedas vaevu nähtavalt) hõõgub veel mõnda aega. On
vist eraldi andurid armatuuris õlirõhu näidiku ja tule jaoks? Samas kahtlane tunne, et asi milleski muus (just selle tasapisi kustumie tõttu, peaks ju
olema nii, et kui põleb, siis korralikult ja kui ära kustub, siis hetkekga ja täielikult?). Või siiski võib andur vahel niimoodi jamada, et ei anna
ühendust (ma eeldan, et töötab selle põhimõttega, et kui rõhk on olemas, on kontaktid vms koos).
|
|
|
Andres80
huviline
Registreerunud 24.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant Quattro 2,5 tdi 132kw. 2001 aasta
|
postitati 26.10.09 21:00
|
|
|
Vaatasin järgi, andur maksis 71.25 + käive
|
|
|