ajutine
huviline
Registreerunud 07.06.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.06.04 13:19
|
|
|
boost controlleri mure
tere
selline mure autoks audi s4 1992 2.2T 6manuaal muretsesin endale boos controlleri aga ei saa seda korralikult tööle.
Panin selle turbo ja wastegate vahele ja olen seda keeranud ühele ja teiselepoole (BC'it) aga kui vanasti läks turbo 1.8barini max aga nüüd on
juba mingi 4000 pöörde juures 2.4 ja autol tõmbab hinge kinni.
Kes on seda kunagi installinud ja tööle saanud ning viitsiks aidata siis võiks jätta oma numbri ma tuleks kohale, tallinnas.
Tänan
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.06.04 13:29
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ajutine
tere
selline mure autoks audi s4 1992 2.2T 6manuaal muretsesin endale boos controlleri aga ei saa seda korralikult tööle.
Panin selle turbo ja wastegate vahele ja olen seda keeranud ühele ja teiselepoole (BC'it) aga kui vanasti läks turbo 1.8barini max aga nüüd on
juba mingi 4000 pöörde juures 2.4 ja autol tõmbab hinge kinni.
Kes on seda kunagi installinud ja tööle saanud ning viitsiks aidata siis võiks jätta oma numbri ma tuleks kohale, tallinnas.
Tänan |
nu paistab nii, et wastegate ei toimeta sul üldse enam. Seega, ei avata seda. Ilmselt oled midagi valesti ühendanud?
www.eksperthooldus.ee
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 17.06.04 18:16
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ajutine
tere
selline mure autoks audi s4 1992 2.2T 6manuaal muretsesin endale boos controlleri aga ei saa seda korralikult tööle.
Panin selle turbo ja wastegate vahele ja olen seda keeranud ühele ja teiselepoole (BC'it) aga kui vanasti läks turbo 1.8barini max aga nüüd on
juba mingi 4000 pöörde juures 2.4 ja autol tõmbab hinge kinni.
Kes on seda kunagi installinud ja tööle saanud ning viitsiks aidata siis võiks jätta oma numbri ma tuleks kohale, tallinnas.
Tänan |
Milline see boost controller on, jutust ei selgu. Isevalmistatud? Miskit teemal kruvi-vedru-kuul?
Äkki valepidi vahel, s.t. wastegate avamiseks saadetav rõhk surub kuuli hoopis kinni??? See seletaks, miks regulaatori kruvimine midagi ei muuda.
Selline segane jutt.

Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
ajutine
huviline
Registreerunud 07.06.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.06.04 05:53
|
|
|
http://www.boostcontroller.com/index.php?item=4&ret=http%3A%2F%2Fwww.boostcontroller.com%2Findex.php%3Fpage%3D1%26all%3Dyes<
br />
mingi taoline ja valepidi ta seal vahel pole proovisin mõlemat pidi, aga ise arvan et olen kuidagi midagi valesti ühendanud, internetist leitsin mõned
saidid ja nende järgi tegin aga usun et midagi on ikka valesti
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 18.06.04 07:07
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ajutine
http://www.boostcontroller.com/index.php?item=4&ret=http%3A%2F%2Fwww.boostcontroller.com%2Findex.php%3Fpage%3D1%26all%3Dyes<
br />
mingi taoline ja valepidi ta seal vahel pole proovisin mõlemat pidi, aga ise arvan et olen kuidagi midagi valesti ühendanud, internetist leitsin mõned
saidid ja nende järgi tegin aga usun et midagi on ikka valesti |
Arvaks, mingil põhjusel ei lase see kontroller õhku läbi. Vedru liiga tugev vms. Võta vidinas maha ja proovi asi "maas" kompressori abiga
tööle saada! Suruõhk parajaks regullitud ja õigest avast sisse.
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.06.04 08:17
|
|
|
Kui sul läks varem rõhk vaid 1,8 bar'ini siis sul on seal midagi tuksis - 1,8 on liiga vähe...
Kas sul on ka chip paigaldatud, mis lubaks originaalist suuremat rõhku ja oskaks ka vastavalt segu paika panna?
Mis kütusega sõidad?
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
ajutine
huviline
Registreerunud 07.06.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.06.04 08:26
|
|
|
minu teada pole sinna chipi paigaldatud ja kütus on 98
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.06.04 09:18
|
|
|
Ma proovisin leida selle boost controlleri tööpõhimõtet, kuid ei leidnud isegi seda, kas ta on mõeldud rõhu või vaakumi peal töötamiseks.
Fakt on see, et kui sul rõhk on nii kõrge siis rõhk sellest jubinast läbi ei tule...
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 18.06.04 10:31
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Silwer
Ma proovisin leida selle boost controlleri tööpõhimõtet, kuid ei leidnud isegi seda, kas ta on mõeldud rõhu või vaakumi peal töötamiseks.
|
Tööpõhimõte väga lihtne - wastegate avamiseks saadetavat rõhku siis piirab. Reguleerkruviga saab seada vedru pingsust, vedru surub kuuli ava ette. Kui
wastegate`i saadetav rõhk ületab selle vedru pingsuse, siis rõhk pääseb edasi wastegate`avama.
Ajutisele: Suruõhuga saad vea jälile kõige lihtsamalt.
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 19.06.06 08:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: quattromees
boost controller, Isevalmistatud? Miskit teemal kruvi-vedru-kuul? Äkki valepidi vahel, s.t. wastegate avamiseks saadetav rõhk surub kuuli hoopis
kinni??? See seletaks, miks regulaatori kruvimine midagi ei muuda. Selline segane jutt.
| Tegelikult paigaldatud vale vooliku vahele.
Sinu paigaldus-> Turbo juurest (N75) turbo juht kolmikust algav voolik -> voolik pooleks ja boostkontrolleri vasak otsa külge (kuuli alla) ->
väljub boost kontroller alla (pildil)voolik jätkub -> lõpuks westkeiti (sumpa klappi.)
Selline paigaldus meetod muudab.
kui aju hakkab survet piirama siis kuul klapp selle piiramise algust teeb hiljemaks. Asi millega aju niigi hakkama ei saa ??? miks seda veel hullemaks
teha ???
Tegelik Boost kontrolleri kasutus on eesmärgiga sõita suurema survega kui seda lubab soft või map.
Sisselaske koldes surve tõuseb (orig.ajul) üle 0,8 bari algab jama ja üle 1,2 bar (kompuuter 2,2) lõppeb moto töö.
Paigaldades boost kontrolleri sisselaske kolektorist aiju mine va vooliku vahele ,tekitades voolikule kolmiku mille kõrval haru otsa ühendad boost
kontrolleri kuuli aluse otsa.
Nüüd muutub töö tulemus = koldes surve tõuseb kuni 0,8 bar edasi koldes surve tõuseb aga ajuni jõuab jätkuvalt ainult 0,8 sest lisa kolmikust väljub
liigne surve õue (peeretab) ja teine ots jääb lahti sest sealt väljub peeretav hääl.
Kasutades seda meetodit läheb üle selle surve segu lahjaks sest aju ei lisa bensiini (alates peeretajast) kohast kust alates oleks toimunud muidu
(mootor seisma pents ära kuni boost langeb), aga tänu lisatud peeretajale surve tõuseb ja mootor töötab edasi tõusva survega.. sisse koldes millest ei
tea aju midagi
Ise asi kui ajus on 200 map + chipp ja tahetakse sõita natuke üle 1,7 bar (piir kust üle ükski chip ei tööta koos 200 mapiga) ülesurve kaitse
funktsioon jääb oma vastutusele.
Seega soovitaks chippi.
Siit edasi oleks õigem 300 map korraliku chipiga siis pole boost kontrollerit vaja.
ise asi kui tahta korraks petta ajuse minevat survet et teada saada palju turbo suudab max-i puhuda (kuna muidu piirab aju.
|
|
|
|