Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Aknapesu pump??? (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 2682)
pihus
huviline



Registreerunud 14.07.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.0E

postitati 16.06.04 13:31 Tsiteeri
Aknapesu pump???



Nimelt küsimus selles, et kas selle pumbal on mingi relee ka taga või. Üldiselt see krt pump ei tööta, aga vahepeal haruharva laseb korraga paar tilka akna peale. äkki on mingi juhe oksüdeerind ja ei anna ühendust? Oskab keegi sellel alal tiba nõu anda? Tänan


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kopamees
klubiliige



Registreerunud 14.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Honda Civic Tourer

postitati 16.06.04 13:49 Tsiteeri


Kas voolikud on ikka korralikult küljes ja ühendatud...mõtlen kapoti küljes siis? :P


Mereteemalised uudised: www.mereblog.com
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 16.06.04 14:14 Tsiteeri


üllatus küll, aga vahel on suht kasulik ka düüsed puhtaks teha :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 16.06.04 21:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja pihus
Nimelt küsimus selles, et kas selle pumbal on mingi relee ka taga või. Üldiselt see krt pump ei tööta, aga vahepeal haruharva laseb korraga paar tilka akna peale. äkki on mingi juhe oksüdeerind ja ei anna ühendust? Oskab keegi sellel alal tiba nõu anda? Tänan


Ei ole seal releed. Kõigepealt kontrolli muidugi, et elekter üldse pumbani jõuab. Tõmba pistik lahti, ühenda klemmide külge kontroll-lamp või tester. Kui nüüd lamp kangi tõmmates põleb, siis el. ok. Kui düüsid umbes, teeb pump ikkagi piisavalt kõva häält, et see on kuulda.
Usun vea olevat hoopis vigases pumbas. Neil halb omadus aja jooksul kinni roostedada, (endal kahe pumbaga selline kogemus). Sportlikust huvist ühe pumba kiskusin lahti ja puhastasin (tegelikult ei ole lahtivõetavana ehitatud). Mega rooste jms oli kogu mootori osa täis. Hakkas tööle küll, aga mõistlik uus osta, ca 200.-:)


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pihus
huviline



Registreerunud 14.07.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.0E

postitati 17.06.04 05:32 Tsiteeri


tänud vastajatele...uurin asja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
rafaello
huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Tallinn, Jüri
Kasutaja on eemal

Auto: audi

postitati 17.06.04 08:12 Tsiteeri


uuri jah seda et ega pump lihtsalt kinni pole jäänud. aegajalt tuleb seda ette, tal võlli otsas tihend hakkab ajapikku läbi laskma ja siis oksüdeerub kinni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 17.06.04 15:40 Tsiteeri


Mul kunagi oli probleem sarnane ning lahendus oli ka lihtne, kapotti kinni lüües läks aknapesu toru, mis jookseb düüsidesse, kahekorra.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 19.06.04 12:28 Tsiteeri


mul oli aknapesuri vooliku vahel miski tagasivooluklapp mis oli kinni jäänud:)


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ml110
huviline



Registreerunud 01.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 1,9tdi 96a

postitati 24.12.04 10:02 Tsiteeri


hmm mul eriti julm juhus..
pump lööb iluti ja suminat teeb ka kõvasti( akult otsa)
vool tuleb pumba klemmidele peale( testriga 11,85v) kuid kui asjad kokku ühendada ja kangi tõmmata on vaikus.. pump ei hakka häälitsemagi??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 24.12.04 10:08 Tsiteeri


eriti julm jah... :D

ega palju variante ju pole...vaata kaitse üle ja kui see ok siis arvatavasti lülitikangis viga :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ml110
huviline



Registreerunud 01.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 1,9tdi 96a

postitati 24.12.04 10:14 Tsiteeri


hmm
siis ei tohiks ju tester ka midagi näidata kui vool kangi tõmmates peale ei lähe??

aga näe läheb raisk 11,85V näitas.. kahtlane?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 24.12.04 10:20 Tsiteeri


no siis arvatavasti massiprobleem...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ml110
huviline



Registreerunud 01.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 1,9tdi 96a

postitati 24.12.04 10:26 Tsiteeri


ei ole ka see.. proovisin miinust ja kere omavagel testriga.. näitas,e t ühendus on olemas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 24.12.04 10:29 Tsiteeri


siis jah ikka eriti julm juhus...:D:D:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 24.12.04 15:19 Tsiteeri


Seda on ennegi juhtunud rohkem kui ühe korra et tester ja asjad näitavad.
Pane prooviks sinna tavaline pirn ja vaata kas ntx 21W pirn hakkab põlema kui kangi tõmbad.Mina millegipärast arvan et ei hakka.Testri koormus on lihtsalt nii väike.
Põhjus peitub ilmselt ikkagi roolisamba lülitis(ise neid selle jama pärast laiali lõhkunud 3 tükki),või juhtmestiku pistikutes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ml110
huviline



Registreerunud 01.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi a4 1,9tdi 96a

postitati 25.12.04 09:04 Tsiteeri


testri pirn hakkas põlema nigu nalja.. aga provin nati võimsamat..
juhul kui kangilüliti on väsind annab teda põlve otsas kuidagi taastada?
tänud kes süvenesid..:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.3% - SQL: 63.7%]