pihus
huviline
Registreerunud 14.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0E
|
postitati 16.06.04 13:31
|
|
|
Aknapesu pump???
Nimelt küsimus selles, et kas selle pumbal on mingi relee ka taga või. Üldiselt see krt pump ei tööta, aga vahepeal haruharva laseb korraga paar tilka
akna peale. äkki on mingi juhe oksüdeerind ja ei anna ühendust? Oskab keegi sellel alal tiba nõu anda? Tänan
|
|
|
kopamees
klubiliige
Registreerunud 14.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Honda Civic Tourer
|
postitati 16.06.04 13:49
|
|
|
Kas voolikud on ikka korralikult küljes ja ühendatud...mõtlen kapoti küljes siis?
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.06.04 14:14
|
|
|
üllatus küll, aga vahel on suht kasulik ka düüsed puhtaks teha
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 16.06.04 21:06
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja pihus
Nimelt küsimus selles, et kas selle pumbal on mingi relee ka taga või. Üldiselt see krt pump ei tööta, aga vahepeal haruharva laseb korraga paar tilka
akna peale. äkki on mingi juhe oksüdeerind ja ei anna ühendust? Oskab keegi sellel alal tiba nõu anda? Tänan |
Ei ole seal releed. Kõigepealt kontrolli muidugi, et elekter üldse pumbani jõuab. Tõmba pistik lahti, ühenda klemmide külge kontroll-lamp või tester.
Kui nüüd lamp kangi tõmmates põleb, siis el. ok. Kui düüsid umbes, teeb pump ikkagi piisavalt kõva häält, et see on kuulda.
Usun vea olevat hoopis vigases pumbas. Neil halb omadus aja jooksul kinni roostedada, (endal kahe pumbaga selline kogemus). Sportlikust huvist ühe
pumba kiskusin lahti ja puhastasin (tegelikult ei ole lahtivõetavana ehitatud). Mega rooste jms oli kogu mootori osa täis. Hakkas tööle küll, aga
mõistlik uus osta, ca 200.-
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
pihus
huviline
Registreerunud 14.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0E
|
postitati 17.06.04 05:32
|
|
|
tänud vastajatele...uurin asja.
|
|
|
rafaello
huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Tallinn, Jüri
Kasutaja on eemal
Auto: audi
|
postitati 17.06.04 08:12
|
|
|
uuri jah seda et ega pump lihtsalt kinni pole jäänud. aegajalt tuleb seda ette, tal võlli otsas tihend hakkab ajapikku läbi laskma ja siis oksüdeerub
kinni.
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 17.06.04 15:40
|
|
|
Mul kunagi oli probleem sarnane ning lahendus oli ka lihtne, kapotti kinni lüües läks aknapesu toru, mis jookseb düüsidesse, kahekorra.
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 19.06.04 12:28
|
|
|
mul oli aknapesuri vooliku vahel miski tagasivooluklapp mis oli kinni jäänud
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
ml110
huviline
Registreerunud 01.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi a4 1,9tdi 96a
|
postitati 24.12.04 10:02
|
|
|
hmm mul eriti julm juhus..
pump lööb iluti ja suminat teeb ka kõvasti( akult otsa)
vool tuleb pumba klemmidele peale( testriga 11,85v) kuid kui asjad kokku ühendada ja kangi tõmmata on vaikus.. pump ei hakka häälitsemagi??
|
|
|
|
janar
huviline
Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
|
ml110
huviline
Registreerunud 01.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi a4 1,9tdi 96a
|
postitati 24.12.04 10:14
|
|
|
hmm
siis ei tohiks ju tester ka midagi näidata kui vool kangi tõmmates peale ei lähe??
aga näe läheb raisk 11,85V näitas.. kahtlane?
|
|
|
|
janar
huviline
Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 24.12.04 10:20
|
|
|
no siis arvatavasti massiprobleem...
|
|
|
|
ml110
huviline
Registreerunud 01.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi a4 1,9tdi 96a
|
postitati 24.12.04 10:26
|
|
|
ei ole ka see.. proovisin miinust ja kere omavagel testriga.. näitas,e t ühendus on olemas?
|
|
|
|
janar
huviline
Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 24.12.04 15:19
|
|
|
Seda on ennegi juhtunud rohkem kui ühe korra et tester ja asjad näitavad.
Pane prooviks sinna tavaline pirn ja vaata kas ntx 21W pirn hakkab põlema kui kangi tõmbad.Mina millegipärast arvan et ei hakka.Testri koormus on
lihtsalt nii väike.
Põhjus peitub ilmselt ikkagi roolisamba lülitis(ise neid selle jama pärast laiali lõhkunud 3 tükki),või juhtmestiku pistikutes.
|
|
|
|
ml110
huviline
Registreerunud 01.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi a4 1,9tdi 96a
|
postitati 25.12.04 09:04
|
|
|
testri pirn hakkas põlema nigu nalja.. aga provin nati võimsamat..
juhul kui kangilüliti on väsind annab teda põlve otsas kuidagi taastada?
tänud kes süvenesid..
|
|
|
|