Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Tänud sellele inimesele kes detailselt lahti seletab C4 Avant Tagaluugi eemalduse protsessi järjekorra :) (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1552)
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 12.10.09 15:50 Tsiteeri
Tänud sellele inimesele kes detailselt lahti seletab C4 Avant Tagaluugi eemalduse protsessi järjekorra :)



Vaja vahetada siis Tagaluuk. Töö läheb nädalavahetusel lahti. Hetkel pole arvutis piisavalt ruumi et ELSA WIN softi peale lükata ja sealt detail jooniseid uurida. Uuel luugil mis hetkel maalri juurest ära toomist ootab on küljes ainult kaabeldus ja klaas. Põhimõtteliselt tuleb kõik ringi tõsta mis vana luugi küljes on. Eriti huvitab Kaabelduse lahti ühendamine ja taas ühendamine. Kindlasti rubiitaks ka ise välja kus mis ja mida aga ehk on kellegil viitsimist veidi tegevust kirja panna ning sellega teeks teene ka ehk mõnele teisele klubilisele kellel see töö ees on :) Ette tänades.


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 12.10.09 20:39 Tsiteeri


Kui sa nädalasees tallinnas oled, sis anna enast märku. Mul ELSA arvutis olemas, ehk saan kuidagi sealt kasulike piltidega abiiks olla.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tiit
huviline

Avatar


Registreerunud 23.03.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 avant tdi

postitati 12.10.09 20:57 Tsiteeri


Luugijuhe läheb keres üles pagasniku valgustusele ja teised kaks haru põhipistikutega vasakule küljetaskusse- eemaldama pead D-piilari katte ja lae tagumise liistu. Pistikud on kahe pleki vahel klambritega sisemise pleki küljes, et põhipistikud kerest välja saada pead nad ennem poolitama, lähemalt vaadates saad aru(6 klemmiga pistikud käivad pikkupidi pooleks).

Keskluku ja aknapesuvee voolikud võid lahti ühendada kolmikust mis asub kütuseluugi lukustuse tõukuri juures ja pesupumba mootorist või kere ja luugi vahel olevast lõõtsast mis on eraldi detail kahe kanaliga, kuhu voolikuotsad sisse surutakse.

Enne kui hakkad paremat luugituld eemaldama, võta maha lukumehanism kuna see kinnitub tule külge, kojamehega võib probleeme tekkida kuna puks mis on suure mutri all(peale luua eemaldamist) kipub kinni mädanema, ülejäänu suht ühelt teisele tõstmise vaev.

Mögin mis tulede tihendi ülesannet täidab on saadaval näiteks värvifoorumis, paraku 10meetriste karpidena (hind ca 300 krooni), samas ka endale oleks seda vaja aga üksi ei raatsinud osta, kui sinulgi vaja võiks kahepeale karbi võtta (ehk mõnele hiljem veel vaja, saaks jupikaupa müüa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 13.10.09 04:39 Tsiteeri


Huvitav mitu meest peab luugi demontaazi ja montaazi juures olema et keret ja luugi värvi ei vigastaks. Minu meelest tundub asi sedasi et kui juhtmed on lahti ühendatud ja kinnituspoltidest lahti laskmiseks läheb ja ennem amordid olen lahti lasknud, siis peaks 2 meest mõlemast küljest seda õhus hoidma. Kui luugil on kogu nänn küljes siis on ta ikka omajagu raske. Tegelikult oligi asi sedasi, et vana luuki pole mõtet enam taastada, kuna rooste on absoluutselt igale poole alla roninud ja korduvad katsed seda eemaldada on osutunud tulutuks. Indreku käest Palli tänaval sain korraliku roostest puutumata ja väga heas seisukorras S4 Luugi mille viisin tuttava automaalri juurde värvimisele. Loodetavasti kõik nänn istub 100 luugilt 1:1-le selle peale. Muidugi hea tähelepanek eelnenud postitaja poolt Tulede tihendite osas. Seda mul ausalt öeldes pähe ei tulnudki et neid tervelt kätte ei saa. Eks kui kellegil veel midagi kasulikku millele tähelepanu osutada et elu lihtsamaks muutam öelda on siis laske aga käia. Eelnenud postitajatele igatahes tänud :)


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kulufield
huviline

Avatar


Registreerunud 30.04.06
Asukoht: Klooga/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 1998a 1,8 , Toyota avensis 2007

postitati 13.10.09 06:57 Tsiteeri


Mina olen saanud selle tihendi täitsa ilusti kätte, rohkem on see selline mastiksi moodi ja saad selle pärast sinna peale tagasi voolida, peaasi, et sinna tolmu peale ei lähe siis ei nakku enam hästi. Ma olen kahel autol saanud sama tihendit kasutada.

Reaalselt on see luugi lammutamine ja ümbertõstmine katseeksitus.

Ma olen korduvalt seda lahti võtnud ja üritan seletada:

Vana luuki on kõige parem tühjaks teha kui ta veel küljes on.
Kõigepealt eemaldad ülemise liistu(kui luuk kinni on vaates), siis edasi külgmised liistud.
Alumine liist on kinnitatud selliste plastik tüüblitega ja külgmised klambritega, mis on nö. pleki flantsi peale surutud.
Siis kõige suurema alumise plastiku juurde- eemaldad kaks külgmist kruvi(luugi äärtes) ja ülejäänud kaks on seal kohas kus on käega luugi kinni tõmbamise sang(seespool salongi)

See suur plastikosa on samuti kinnitatud plastik tüüblitega, need tulevad lahti tõmmates, hakkad õrnalt ühest otsast tulema. Soovitan sul neid tüübleid poest juurde osta, sest need on läinud ajaga hapraks ja lähevad lihtsalt katki.

Peale seda võtad juhtmed lüügi sees kõikvõimalikest pistikutest lahti ja hakkd neid sealt läbi avauste läbi ajama auto poole. Ma olen üritanud juhtmeid eemaldada auto poolt, aga lihtsam on neid eemaldada luugi poolt. lihtsam tagasi ka panna.

Samuti ajad läbi avauste teistpoolt luuki vaakumvoolik ja aknapesu voolik.

Tuled eemaldad nagu eelnevalt kirjutatud

Luuki saab ka üksi eemaldada, vähemalt minda sain.


Kui midagi jäi arusaamatuks küsi üle. Profiiilis on ka mu nr ja võid ka alati helistada. Kui tln kandis oled võin ka appi tulla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 13.10.09 15:32 Tsiteeri


Kui see mastikstihend on tolmu saanud siis saab selle tagasi panna tõenäoliselt Bituumen Mastiksiga mida silikoonipüssiga lasta saab. Omal oli vaja kliimasüsteem laiali kiskuda siis see korpus mille õhuklapp asub kindalaeka taga ja mis vastu auto keret on hermeetilselt mingi samalaadse tihendiga surutud, sinna sai enne tagasi panemist just seda sama Bituumen mastiksit lastud. See tagab hilisema võimaluse uuesti asi lihtsalt lahti võtta aga samas muudab hermeetiliseks.


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 13.10.09 15:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ultra2005
Kui see mastikstihend on tolmu saanud siis saab selle tagasi panna tõenäoliselt Bituumen Mastiksiga mida silikoonipüssiga lasta saab. Omal oli vaja kliimasüsteem laiali kiskuda siis see korpus mille õhuklapp asub kindalaeka taga ja mis vastu auto keret on hermeetilselt mingi samalaadse tihendiga surutud, sinna sai enne tagasi panemist just seda sama Bituumen mastiksit lastud. See tagab hilisema võimaluse uuesti asi lihtsalt lahti võtta aga samas muudab hermeetiliseks.

Ole ainult ettevaatlik, korralikum pigieemaldus vahend hakkab sinder seda möginat lahti leotama ja voolama. Seda käkki, mis tule vahele lastakse pigieemaldus närida ei suuda ;).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tiit
huviline

Avatar


Registreerunud 23.03.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 avant tdi

postitati 13.10.09 17:39 Tsiteeri


Autost tunduvalt lihtsam juhtmeid kätte saada, ise kahekesi luuki eemaldanud-paigaldanud, ka värskelt värvitut, seda küll ilma klaasi ja teiste juppideta. Kas see mastiksi ostmine tuleb odavam kui see tihendinööri jupp?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 13.10.09 18:10 Tsiteeri


Ikka kui mastiksituub endal garaazhis vedeleb :P Muide selline küsimus kah, et ega kellegil ei juhtu helkeda polstriga korralikku tagaluugi sisemist katet leiduma ... sellel need küljekruvide juures olev nahk puruks ja tulede juure pääsemiseks mõeldud luukide kinnituste ribid puru ... kui kellegil pakkuda on siis andke teada ... NB endal vedeleb suht korralik hele C4 Avandi sisu ... poldtris veidi vigastusi ehk on aga muidu riie terve ... eelmine omanik tundus olevat suitsumees suurem ... et kui kellegil väga läbi siis andke teada ... annan sümboolse tasu eest ära :)


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.2% - SQL: 67.8%]