Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: keskdiffer ehk torsen streigib (Vastuseid: 31 | Vaatamisi: 7041)
peemut
huviline



Registreerunud 05.07.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 quattro

postitati 10.10.09 10:46 Tsiteeri
keskdiffer ehk torsen streigib



Autoks siis 95 aasta a6 2,6 l quattro automaat.Sümtomid,rattad ükskõik kummale poole välja keerates nii edasi kui tagasi vaiksel kiirusel kostuvad alt üsna head paugud.Tagurdades ja rattad välja keerates kohati nagu pooks kinni,nagu miski jääks julma pingesse.Rattaid veidi tagasi keerates hirmsa kolksuga liigub jälle edasi.Ka foori taga seisma jäädes käib kardaanist läbi nõks,samuti liikuma hakates ja kiirendades.Just vahetasin gardani puki koos laagriga,esimesed välimised veovõlli otsad on ka vahetatud.
Töökojas õeldi et enam kui kindel on see,et keskdiffer on otsas.
Kellelgi siin on kindlasti kogemusi,kas sümtomid viitavad diffrile.Ma ise veidi kahtlen,äkki kardaani otstes olevad veovõllid hoopis?
Olen uurinud ja saanud teada et ,seda keskdiffrit müüakse vaid koos käigukastiga.Kas teil kellelgi oleks mulle müüa differ näiteks mõne kokku jooksnud kasti pealt.
Huviga teie kommentaare oodates.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 10.10.09 11:51 Tsiteeri


Kas mitte ei ole sellel isendil kasutusel too "automaatne" tagadiffri lukustus? ja kui on siis äkki on too pidevalt aktiveeritud ning hoopis tagadiffer on lihtsalt lukus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 10.10.09 12:27 Tsiteeri


Seda saad kontrollida kui tõstad ühe ratta üles ja proovid seda keerata mitte sõita vaid käsitsi keerata. Igaks juhuks vist võid auto käima ka panna kui see luku juht elektrooika reaks streikima. Kui midagi mööda panin siis parandavad targemad.

Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Kas mitte ei ole sellel isendil kasutusel too "automaatne" tagadiffri lukustus? ja kui on siis äkki on too pidevalt aktiveeritud ning hoopis tagadiffer on lihtsalt lukus.



Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
peemut
huviline



Registreerunud 05.07.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 quattro

postitati 10.10.09 12:47 Tsiteeri


Kas pead silmas tagumise rata ülestõstmist ja keeramist. Mis ta tegema peaks või ei peaks.Sõites on tunda,et auto liigub vaevaliselt.Nagu miski pooks kinni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 10.10.09 13:41 Tsiteeri


Kui otse sõites on tunda, et liikumine on vaevaline, on siiski viga milleski muus, kui ainult keeramisel ragistaks ja kakuks võiks tagadiffrit kahtlustada, kuid muudel asjaoludel enam mitte. Kas autot niisama seisvana käik N peal on võimalik lükata? kui mitte, siis vast tuleks ikkagi hakata kontrollima milles viga, kardaani lahti lastes peaks saama ilusti ära kontrollida kas viga kasti pool või sildade pool.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
peemut
huviline



Registreerunud 05.07.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 quattro

postitati 10.10.09 14:18 Tsiteeri


Neutraalipeal kui käik on saab lükata küll,sõites tundub liikuvat nagu veidi sunnitult.Aga see võib ka olla minu luul. Need paugud mis käivad ei ole väikesed,selleks arvan et puksis kuskil ei saa via olla.Keskdiffris pidi olema 6 hammasratast ja laager.Kui näiteks keerates laager poob kinni j hammasrattad ei haaku ja hakkavad paukuma hambumisel.Aga seda on ka otse sõites tunda kuidas miski nagu nõksuks all.Kardaan on ju uue puksi peal,äkki sai viltu alla?Kurat ei usu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 10.10.09 14:41 Tsiteeri


A6-l enam reaalset tagalukku ei ole, EDL töötab läbi pidurite.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
peemut
huviline



Registreerunud 05.07.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 quattro

postitati 12.10.09 18:42 Tsiteeri


Lasen ära vahetada kardaani otstes olevad veovõlli otsad.Äkki need annavad ka ragistama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 12.10.09 18:49 Tsiteeri


No kui juba kardaan lahti lastakse peaks ikka ju selge olema kus pool viga on ja milles, niisama huupi juppe vahetada ei ole nagu mõtet ju.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
peemut
huviline



Registreerunud 05.07.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 quattro

postitati 12.10.09 19:42 Tsiteeri


Need veovõlli otsad on ainukesed asjad mis mul veel vahetamatta. Kui kardaan oli maas, oli näiliselt kõik korras. Vaid pukk oli mõranenud, see sai uus pandud. Kolks on endiselt sees vaikselt sõites nii edaspidi ku tagurdades, või on viga tagadiffris. Keerates peaks tulema kerge värin sisse, aga mul raisk kolksub konkreetselt. Seni kui ei tea milles viga tuleb järjest ehku peale juppe vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 13.10.09 05:47 Tsiteeri


EDL paneb villast, kas veakoode on ajus? ABS töötab laitmatult, ABS andurid korras, juhtmed terved?


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
peemut
huviline



Registreerunud 05.07.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 quattro

postitati 13.10.09 18:17 Tsiteeri


Veakoode pole osanud veel otsida,sest tundus et viga on mehaanilist laadi.Abs töötab,vähemalt tuled kustuvad armatuuris.Kas on mingi varjant et tagadiffris midagi valesti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
peemut
huviline



Registreerunud 05.07.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 quattro

postitati 14.10.09 17:09 Tsiteeri


Kui autol kardaan alt ära võtta kas ta esiveolisena peaks liikuma nii edasi kui tagasi? Küsin, sest eemaldasin korra kardaani ja edasi sõitis aga tagurpidi ei sõitnud. Võib olla peabki nii olema, aga üks teooria paisati välja, et torseni hammakad nii kulunud selleks ei liigu tagurpidi. Kardaan sai loomulikult alla tagasi pandud ja liigub jälle igat pidi, kuigi jah keerates on kolks ja raksatus endiselt alles.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 14.10.09 17:29 Tsiteeri


Torseniga varustatud masin peaks kardaani eemaldamisel seisma täiesti kohapeal, ei liigu ei edasi ei tagasi. Arvestades seda, et masin edaspidi siiski liikus, võiks jah kahtlustada miskit sorti torseni viga. See teooria mis rääkis kulunud hammasratastest natuke nagu lonkab, tea mismoodi kulunud hammasratas ühtpidi töötab ja teist pidi mitte? :P
Ega seal midagi, kastist õli välja ja keerake see torseni osa kasti küljest maha, tervet kasti ei pea selleks ju eemaldama hakkama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
peemut
huviline



Registreerunud 05.07.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 quattro

postitati 14.10.09 18:13 Tsiteeri


Edaspidi liikus üsna vabalt,sõitsin muidugi vaid meetri.atgurbidi oli lihtsalt võlli vurinat kuulda.Kui torseni laager on läbi ja tagurdades hammasrattad ei haaku,edasi liikudes hüppavad nad oma pessa tagasi ja käibki räme kolks.Võib olla on loll teooria


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 14.10.09 20:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: peemut
Edaspidi liikus üsna vabalt,sõitsin muidugi vaid meetri.atgurbidi oli lihtsalt võlli vurinat kuulda.Kui torseni laager on läbi ja tagurdades hammasrattad ei haaku,edasi liikudes hüppavad nad oma pessa tagasi ja käibki räme kolks.Võib olla on loll teooria

Kui sa torsenit nüüd ükskord (arvatavasti suht kohe) seest näed, siis see teooria ei pea paika jah, nimelt on torsenil ainult kaks laagrit (või isegi ainult üks... ma keskdiffri puhul ei ole asjas väga kindel, pole veel seda ise lammutanud, ainult tagadiffrit pulkadeks võtnud) ning need asuvad otstes ja torseni enda tööd mis asub kogu selles korpuses sees... ei mõjuta. Seal sees on ainult hunnik hammasrattaid ja mõningad seibid:
http://www.ecodetuning.com/gallery/stasis/side1.JPG

Ehk siis, võtke see torsen maha ja viga on ehk peale vaadates juba selge.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
peemut
huviline



Registreerunud 05.07.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 quattro

postitati 15.10.09 17:39 Tsiteeri


Pakuti ühte torsenit aga manuaali pealt.Uurisin igalt pool kas sobiks automaat kastile manuaali torsen,aga jähin vastuseta.Revalist õeldi,et manuaalile on eraldi müügil,aga automaadile müüakse koos kastiga.Kas automaadil saab torseni ilma kasti maha võtmatta kätte?Kas S-i torsen läheks ka v6-ga kokku?Helistasin audihooldusesse ka ,seal kahjuks ei osatud midagi õelda,vaid seda,et nad pole ühtegi vahetanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 16.10.09 13:50 Tsiteeri


Ära osta enne torsenit kui sul pole teada, et selle viga neid kaste liigub siin ja seal!


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
peemut
huviline



Registreerunud 05.07.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 quattro

postitati 16.10.09 17:46 Tsiteeri


Ei ole jah veel ostnud.Kahjuks alles teisipäeval hakkame otsast lammutama,õnneks on üks kast ka silmapiiril.Nii,et kui torsen pees siis kohe kasti järele Pärnusse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
peemut
huviline



Registreerunud 05.07.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 quattro

postitati 21.10.09 19:14 Tsiteeri


Sai siis uuritud ja logistatud ja kindel see,et torsenist see kolakas tuleb.Avastasime ka,et torsen õlist peaaegu tühi.Profülaktika mõttes lisasime õli,ega see ju enam hullemaks ei tee.Pealegi uus torsen oli veel pärnus.Tõin selle pärnust ära,sõidan autoga ja kolks on kadunud.Praegu toimib nagu normaalne quattro.Võibolla ootan selle vahetamisega,las kulub veel,teine kohe vähemalt võtta.
Aga kes te lähete kardaani pukki vahetama,kontrollige õlitaset torsenis.Sinna pääseb ligi vaid siis kui kardaan on maas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 21.10.09 19:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: peemut
Aga kes te lähete kardaani pukki vahetama,kontrollige õlitaset torsenis.Sinna pääseb ligi vaid siis kui kardaan on maas.

Hmm... niipalju kui mina tean on kastis ja torsenis täpselt sama õli ning õli taseme määrab ära kasti külje peal olev täitmis ava.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
peemut
huviline



Registreerunud 05.07.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 quattro

postitati 21.10.09 19:57 Tsiteeri


Kastis ja torsenis siiski eraldi õlid.Kasti õli on mul normis.Autodata andis torseni õlikoguseks 0,7-1 liiter


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Meevaras
huviline



Registreerunud 18.12.04
Asukoht: Tartu/Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Seat Inca 1,4

postitati 22.11.09 11:50 Tsiteeri


Peemut said sa nende torsenite omavahelise sobivuse kohta midagi teada(automaat vs. manuaal)? Endal kah torsen kutu ja vaja asendust. Ega keegi asjatundja oska kommenteerida kas neid hammakaid torsenis ka eraldi võimalik asendada või mõtekas otsida ikkagi teine torsen kuskilt ja kas v6-l ja ridamootoritel on kastides kasutusel identsed torsenid või istub v6-le ainult 2,6/2,8 torsen?


don`t drive faster than your quardian angel can fly!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 22.11.09 13:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Hmm... niipalju kui mina tean on kastis ja torsenis täpselt sama õli ning õli taseme määrab ära kasti külje peal olev täitmis ava.

Manualil jah kojad koos, aga automaadil on eraldi kogu see neetud kompott. Sellest "kallimast" õlist oled kuulnud, mis automaatidesse sisse kallatakse? Lihtsalt infoks, et torsen sama "morsi" sees ei uju :P.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 22.11.09 14:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Hmm... niipalju kui mina tean on kastis ja torsenis täpselt sama õli ning õli taseme määrab ära kasti külje peal olev täitmis ava.

Manualil jah kojad koos, aga automaadil on eraldi kogu see neetud kompott. Sellest "kallimast" õlist oled kuulnud, mis automaatidesse sisse kallatakse? Lihtsalt infoks, et torsen sama "morsi" sees ei uju :P.

Ai kurja... seda ei pannud tähelegi, et tegu ju meil siin teemas automaadiga :P Ma oleks juba hakanud enda masina alla ronima ja sealt otsima seda kohta kuskohast torseni õli välja lasta, et too kah ära vahetada :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 47.3% - SQL: 52.7%]