Lehekülgi: 1 2 |
peemut
huviline
Registreerunud 05.07.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 quattro
|
postitati 10.10.09 10:46
|
|
|
keskdiffer ehk torsen streigib
Autoks siis 95 aasta a6 2,6 l quattro automaat.Sümtomid,rattad ükskõik kummale poole välja keerates nii edasi kui tagasi vaiksel kiirusel kostuvad alt
üsna head paugud.Tagurdades ja rattad välja keerates kohati nagu pooks kinni,nagu miski jääks julma pingesse.Rattaid veidi tagasi keerates hirmsa
kolksuga liigub jälle edasi.Ka foori taga seisma jäädes käib kardaanist läbi nõks,samuti liikuma hakates ja kiirendades.Just vahetasin gardani puki
koos laagriga,esimesed välimised veovõlli otsad on ka vahetatud.
Töökojas õeldi et enam kui kindel on see,et keskdiffer on otsas.
Kellelgi siin on kindlasti kogemusi,kas sümtomid viitavad diffrile.Ma ise veidi kahtlen,äkki kardaani otstes olevad veovõllid hoopis?
Olen uurinud ja saanud teada et ,seda keskdiffrit müüakse vaid koos käigukastiga.Kas teil kellelgi oleks mulle müüa differ näiteks mõne kokku jooksnud
kasti pealt.
Huviga teie kommentaare oodates.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.10.09 11:51
|
|
|
Kas mitte ei ole sellel isendil kasutusel too "automaatne" tagadiffri lukustus? ja kui on siis äkki on too pidevalt aktiveeritud ning hoopis
tagadiffer on lihtsalt lukus.
|
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 10.10.09 12:27
|
|
|
Seda saad kontrollida kui tõstad ühe ratta üles ja proovid seda keerata mitte sõita vaid käsitsi keerata. Igaks juhuks vist võid auto käima ka panna
kui see luku juht elektrooika reaks streikima. Kui midagi mööda panin siis parandavad targemad.
Tsitaat: | Algselt postitas: ranz
Kas mitte ei ole sellel isendil kasutusel too "automaatne" tagadiffri lukustus? ja kui on siis äkki on too pidevalt aktiveeritud ning hoopis
tagadiffer on lihtsalt lukus. |
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
peemut
huviline
Registreerunud 05.07.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 quattro
|
postitati 10.10.09 12:47
|
|
|
Kas pead silmas tagumise rata ülestõstmist ja keeramist. Mis ta tegema peaks või ei peaks.Sõites on tunda,et auto liigub vaevaliselt.Nagu miski pooks
kinni.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.10.09 13:41
|
|
|
Kui otse sõites on tunda, et liikumine on vaevaline, on siiski viga milleski muus, kui ainult keeramisel ragistaks ja kakuks võiks tagadiffrit
kahtlustada, kuid muudel asjaoludel enam mitte. Kas autot niisama seisvana käik N peal on võimalik lükata? kui mitte, siis vast tuleks ikkagi hakata
kontrollima milles viga, kardaani lahti lastes peaks saama ilusti ära kontrollida kas viga kasti pool või sildade pool.
|
|
|
|
peemut
huviline
Registreerunud 05.07.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 quattro
|
postitati 10.10.09 14:18
|
|
|
Neutraalipeal kui käik on saab lükata küll,sõites tundub liikuvat nagu veidi sunnitult.Aga see võib ka olla minu luul. Need paugud mis käivad ei ole
väikesed,selleks arvan et puksis kuskil ei saa via olla.Keskdiffris pidi olema 6 hammasratast ja laager.Kui näiteks keerates laager poob kinni j
hammasrattad ei haaku ja hakkavad paukuma hambumisel.Aga seda on ka otse sõites tunda kuidas miski nagu nõksuks all.Kardaan on ju uue puksi peal,äkki
sai viltu alla?Kurat ei usu.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 10.10.09 14:41
|
|
|
A6-l enam reaalset tagalukku ei ole, EDL töötab läbi pidurite.
|
|
|
peemut
huviline
Registreerunud 05.07.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 quattro
|
postitati 12.10.09 18:42
|
|
|
Lasen ära vahetada kardaani otstes olevad veovõlli otsad.Äkki need annavad ka ragistama.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.10.09 18:49
|
|
|
No kui juba kardaan lahti lastakse peaks ikka ju selge olema kus pool viga on ja milles, niisama huupi juppe vahetada ei ole nagu mõtet ju.
|
|
|
|
peemut
huviline
Registreerunud 05.07.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 quattro
|
postitati 12.10.09 19:42
|
|
|
Need veovõlli otsad on ainukesed asjad mis mul veel vahetamatta. Kui kardaan oli maas, oli näiliselt kõik korras. Vaid pukk oli mõranenud, see sai uus
pandud. Kolks on endiselt sees vaikselt sõites nii edaspidi ku tagurdades, või on viga tagadiffris. Keerates peaks tulema kerge värin sisse, aga mul
raisk kolksub konkreetselt. Seni kui ei tea milles viga tuleb järjest ehku peale juppe vahetada.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 13.10.09 05:47
|
|
|
EDL paneb villast, kas veakoode on ajus? ABS töötab laitmatult, ABS andurid korras, juhtmed terved?
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
peemut
huviline
Registreerunud 05.07.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 quattro
|
postitati 13.10.09 18:17
|
|
|
Veakoode pole osanud veel otsida,sest tundus et viga on mehaanilist laadi.Abs töötab,vähemalt tuled kustuvad armatuuris.Kas on mingi varjant et
tagadiffris midagi valesti.
|
|
|
peemut
huviline
Registreerunud 05.07.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 quattro
|
postitati 14.10.09 17:09
|
|
|
Kui autol kardaan alt ära võtta kas ta esiveolisena peaks liikuma nii edasi kui tagasi? Küsin, sest eemaldasin korra kardaani ja edasi sõitis aga
tagurpidi ei sõitnud. Võib olla peabki nii olema, aga üks teooria paisati välja, et torseni hammakad nii kulunud selleks ei liigu tagurpidi. Kardaan
sai loomulikult alla tagasi pandud ja liigub jälle igat pidi, kuigi jah keerates on kolks ja raksatus endiselt alles.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.10.09 17:29
|
|
|
Torseniga varustatud masin peaks kardaani eemaldamisel seisma täiesti kohapeal, ei liigu ei edasi ei tagasi. Arvestades seda, et masin edaspidi siiski
liikus, võiks jah kahtlustada miskit sorti torseni viga. See teooria mis rääkis kulunud hammasratastest natuke nagu lonkab, tea mismoodi kulunud
hammasratas ühtpidi töötab ja teist pidi mitte?
Ega seal midagi, kastist õli välja ja keerake see torseni osa kasti küljest maha, tervet kasti ei pea selleks ju eemaldama hakkama.
|
|
|
|
peemut
huviline
Registreerunud 05.07.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 quattro
|
postitati 14.10.09 18:13
|
|
|
Edaspidi liikus üsna vabalt,sõitsin muidugi vaid meetri.atgurbidi oli lihtsalt võlli vurinat kuulda.Kui torseni laager on läbi ja tagurdades
hammasrattad ei haaku,edasi liikudes hüppavad nad oma pessa tagasi ja käibki räme kolks.Võib olla on loll teooria
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.10.09 20:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: peemut
Edaspidi liikus üsna vabalt,sõitsin muidugi vaid meetri.atgurbidi oli lihtsalt võlli vurinat kuulda.Kui torseni laager on läbi ja tagurdades
hammasrattad ei haaku,edasi liikudes hüppavad nad oma pessa tagasi ja käibki räme kolks.Võib olla on loll teooria |
Kui sa torsenit nüüd ükskord (arvatavasti suht kohe) seest näed, siis see teooria ei pea paika jah, nimelt on torsenil ainult kaks laagrit (või isegi
ainult üks... ma keskdiffri puhul ei ole asjas väga kindel, pole veel seda ise lammutanud, ainult tagadiffrit pulkadeks võtnud) ning need asuvad
otstes ja torseni enda tööd mis asub kogu selles korpuses sees... ei mõjuta. Seal sees on ainult hunnik hammasrattaid ja mõningad seibid:
Ehk siis, võtke see torsen maha ja viga on ehk peale vaadates juba selge.
|
|
|
|
peemut
huviline
Registreerunud 05.07.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 quattro
|
postitati 15.10.09 17:39
|
|
|
Pakuti ühte torsenit aga manuaali pealt.Uurisin igalt pool kas sobiks automaat kastile manuaali torsen,aga jähin vastuseta.Revalist õeldi,et
manuaalile on eraldi müügil,aga automaadile müüakse koos kastiga.Kas automaadil saab torseni ilma kasti maha võtmatta kätte?Kas S-i torsen läheks ka
v6-ga kokku?Helistasin audihooldusesse ka ,seal kahjuks ei osatud midagi õelda,vaid seda,et nad pole ühtegi vahetanud.
|
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
postitati 16.10.09 13:50
|
|
|
Ära osta enne torsenit kui sul pole teada, et selle viga neid kaste liigub siin ja seal!
Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
|
|
|
|
peemut
huviline
Registreerunud 05.07.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 quattro
|
postitati 16.10.09 17:46
|
|
|
Ei ole jah veel ostnud.Kahjuks alles teisipäeval hakkame otsast lammutama,õnneks on üks kast ka silmapiiril.Nii,et kui torsen pees siis kohe kasti
järele Pärnusse.
|
|
|
peemut
huviline
Registreerunud 05.07.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 quattro
|
postitati 21.10.09 19:14
|
|
|
Sai siis uuritud ja logistatud ja kindel see,et torsenist see kolakas tuleb.Avastasime ka,et torsen õlist peaaegu tühi.Profülaktika mõttes lisasime
õli,ega see ju enam hullemaks ei tee.Pealegi uus torsen oli veel pärnus.Tõin selle pärnust ära,sõidan autoga ja kolks on kadunud.Praegu toimib nagu
normaalne quattro.Võibolla ootan selle vahetamisega,las kulub veel,teine kohe vähemalt võtta.
Aga kes te lähete kardaani pukki vahetama,kontrollige õlitaset torsenis.Sinna pääseb ligi vaid siis kui kardaan on maas.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.10.09 19:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: peemut
Aga kes te lähete kardaani pukki vahetama,kontrollige õlitaset torsenis.Sinna pääseb ligi vaid siis kui kardaan on maas. |
Hmm... niipalju kui mina tean on kastis ja torsenis täpselt sama õli ning õli taseme määrab ära kasti külje peal olev täitmis ava.
|
|
|
|
peemut
huviline
Registreerunud 05.07.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 quattro
|
postitati 21.10.09 19:57
|
|
|
Kastis ja torsenis siiski eraldi õlid.Kasti õli on mul normis.Autodata andis torseni õlikoguseks 0,7-1 liiter
|
|
|
Meevaras
huviline
Registreerunud 18.12.04
Asukoht: Tartu/Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Inca 1,4
|
postitati 22.11.09 11:50
|
|
|
Peemut said sa nende torsenite omavahelise sobivuse kohta midagi teada(automaat vs. manuaal)? Endal kah torsen kutu ja vaja asendust. Ega keegi
asjatundja oska kommenteerida kas neid hammakaid torsenis ka eraldi võimalik asendada või mõtekas otsida ikkagi teine torsen kuskilt ja kas v6-l ja
ridamootoritel on kastides kasutusel identsed torsenid või istub v6-le ainult 2,6/2,8 torsen?
don`t drive faster than your quardian angel can fly!
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 22.11.09 13:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ranz
Hmm... niipalju kui mina tean on kastis ja torsenis täpselt sama õli ning õli taseme määrab ära kasti külje peal olev täitmis ava.
|
Manualil jah kojad koos, aga automaadil on eraldi kogu see neetud kompott. Sellest "kallimast" õlist oled kuulnud, mis automaatidesse sisse
kallatakse? Lihtsalt infoks, et torsen sama "morsi" sees ei uju .
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
|
Lehekülgi: 1 2 |