Lehekülgi: 1 2 3 .. 5 |
OttOlesk
huviline
Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Tesla
|
|
Sqad
huviline
Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: -
|
postitati 06.10.09 03:01
|
|
|
Ääretult "sisukas" teema.
Ole nüüd hea ja lisa midagi ka peale piltide.
|
|
|
|
OttOlesk
huviline
Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Tesla
|
postitati 06.10.09 06:20
|
|
|
BOSE helisüsteem, Recaro nahksisu, veljed 17'' (Barzetta Tendenza), kliimaautomaatika, läbisõit 200 000 km. Kütusekulu 100km/h püsikiiruse hoidjaga
umbes 10, tundub palju olevat, äkki kellegil soovitusi. Ostmisest olen vahtanud tagarataste laagrid, esimesed ja tagumised pidurklotsid ja lähiajal
vahetan ka esisillas mõned kannid ära.
The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
|
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 06.10.09 06:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: OttOlesk
Kütusekulu 100km/h püsikiiruse hoidjaga umbes 10, tundub palju olevat, äkki kellegil soovitusi. Ostmisest olen vahtanud tagarataste laagrid, esimesed
ja tagumised pidurklotsid ja lähiajal vahetan ka esisillas mõned kannid ära. |
Kütusekulu ma ei usu, et sa eriti vähemaks saad, kui siis liitrikese 100km/h peal püsides. Tagarattalaagrid ja vedrustuse teema on 'vanad naljad'
selle mudeli puhul. Enamus, kes neid autosi omavad, on ka neid vahetanud.
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
OttOlesk
huviline
Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Tesla
|
postitati 06.10.09 06:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: veekaheksa
Tsitaat: | Algselt postitas: OttOlesk
Kütusekulu 100km/h püsikiiruse hoidjaga umbes 10, tundub palju olevat, äkki kellegil soovitusi. Ostmisest olen vahtanud tagarataste laagrid, esimesed
ja tagumised pidurklotsid ja lähiajal vahetan ka esisillas mõned kannid ära. |
Kütusekulu ma ei usu, et sa eriti vähemaks saad, kui siis liitrikese 100km/h peal püsides. Tagarattalaagrid ja vedrustuse teema on 'vanad naljad'
selle mudeli puhul. Enamus, kes neid autosi omavad, on ka neid vahetanud. |
Olen kuulnud jah, aga aasta aega auto omanik olnud ja siiamaani suuremaid probleeme ei ole esinenud. Ütlen, et äärmiselt hea auto on.
The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
|
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 06.10.09 06:46
|
|
|
Mis jubinad seal laes on? Mingi valguspakett?
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
OttOlesk
huviline
Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Tesla
|
postitati 06.10.09 07:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jaakk
Mis jubinad seal laes on? Mingi valguspakett? |
Salongi valgustus jah, 2 lampi, mõlemale eraldi lüliti ja üks ühine (on/off ja see keskmine osa siis kui uksed lahti, siis põleb). Minu arust see
kõikidel S4-del.
The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
|
|
|
|
Dan
klubiliige
Registreerunud 05.11.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf R Mk7; Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro
|
|
OttOlesk
huviline
Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Tesla
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 06.10.09 07:19
|
|
|
Selle Navi Plusi koha pealt olen mina küll skeptiline, sest see Navi, mis tollal sisse pandi, ei ole kasutatav praktiliselt kuskil meie regioonis,
teine asi on veel TV-lisa, seegi kaob ju kohe-varsti ära (lisana digi-tv box maksab ka mitte vähe ja lisab jällegi mittestandartseid lahendusi) ehk
MINU arvamuse kohaselt on sinu lahendus oluliselt rohkem kasutatav, kui tolleaegne TV+ navi, loomulikult viimased Audi navid on juba rohkem
kasutatavad aga arvestades B5 S4 hinda, siis oleks suhteliselt mõttetu investeering.
Tsitaat: | Algselt postitas: Dan
Need on jah seal valgustuse jubinad.
Kust auto ostetud on? Kas tõid ise Eestisse või leidsid siit sellise "koleda" sisuga auto?
Kas tegu on veel tehaseseades autoga või on miski soft ka juba paigaldatud?
Navi Plus on vist ainuke asi mida mina sinna autosse veel tahaks.
Edit: Omanik jõudis juba vastata jubinate kohta laes. |
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 06.10.09 07:39
|
|
|
Kift!
Viled on juba vahetatud?
Kui softiga ei viitsi veel jamada, siis võid proovida algatuseks väljalaske vabamaks teha. Softi soovitan ainult tuntud tegijate oma. Endal Oettinger
ja võib rahule jääda.
Mis puudutab esisilla vastupidamist või -pidamatust, siis minuarust on see veidi ülespuhutud teema. Ise olen mõned tükid vahetanud. Viimati aasta
tagasi. Pannud normaalsed jubinad ja noh, praegu veel ei kolise. Ptüi-ptüi.
Ma muretseks kasti ja siduri pärast rohkem. Aga oleneb ilmselt sõidustiilist. Ma igatahes maksin oma kooliraha ära, et käiku vahetama õppida.
PS! Rapla kardirajal oled proovimas käinud? Vihmase rajaga oli igatahes päris fun.
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 06.10.09 08:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MartinCS
PS! Rapla kardirajal oled proovimas käinud? Vihmase rajaga oli igatahes päris fun. |
Alati võid kuiva raja trenni proovida(sõiduvõtete poolest), kuid quattroga on tunduvalt lõbusam kui libe on. Mida libedam - seda lõbusam.
Traditsiooniliselt on jäärajal alati rohkem quattromehi olnud kui suvel rinkal. Ja ma pole ühtegi quattromeest enne näinud, kes talve ei ootaks.
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
OttOlesk
huviline
Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Tesla
|
postitati 06.10.09 08:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MartinCS
Kift!
Viled on juba vahetatud?
Kui softiga ei viitsi veel jamada, siis võid proovida algatuseks väljalaske vabamaks teha. Softi soovitan ainult tuntud tegijate oma. Endal Oettinger
ja võib rahule jääda.
Mis puudutab esisilla vastupidamist või -pidamatust, siis minuarust on see veidi ülespuhutud teema. Ise olen mõned tükid vahetanud. Viimati aasta
tagasi. Pannud normaalsed jubinad ja noh, praegu veel ei kolise. Ptüi-ptüi.
Ma muretseks kasti ja siduri pärast rohkem. Aga oleneb ilmselt sõidustiilist. Ma igatahes maksin oma kooliraha ära, et käiku vahetama õppida.
PS! Rapla kardirajal oled proovimas käinud? Vihmase rajaga oli igatahes päris fun. |
Ei ole turbodega midagi teinud. Lugesin, et k03 turbode eluiga umbes 160 000 km, aga praegu tundub, et puhuvad väga hästi. Varsti tahaks kontrollida
küll turbo rõhkusid ja asju. Kast ja sidur on väga timm, asfalti peal ei ole kordagi sidurit järsult lahti lasknud, kruusa peal mõned üksikud korrad,
aga siis hakkas ka kahju autost , üritan selle koha peale autot hoida,
selle tõttu väldin ka kiirendusvõistlusi. Rapla kardikale olen mõlenud minna küll, aga miski pärast ei ole veel jõudnud. Ei kahtlegi selles et seal
huvitav on . Üritan veel enne talve ära käia.
The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
|
|
|
|
Dan
klubiliige
Registreerunud 05.11.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf R Mk7; Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro
|
|
Heix
huviline
Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Phaeton 2011
|
postitati 06.10.09 18:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: OttOlesk
Tsitaat: | Algselt postitas: jaakk
Mis jubinad seal laes on? Mingi valguspakett? |
Salongi valgustus jah, 2 lampi, mõlemale eraldi lüliti ja üks ühine (on/off ja see keskmine osa siis kui uksed lahti, siis põleb). Minu arust see
kõikidel S4-del. |
Minu teada see valgustus seal laes kõigil facelift autodel (99-)
|
|
|
OttOlesk
huviline
Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Tesla
|
postitati 06.10.09 18:50
|
|
|
Võibolla ma olen loll, aga ma ei ole siia maani aru saanud, mis asi see facelift on?
The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
|
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 06.10.09 18:53
|
|
|
Kõige lihtsam aru saada - ees on suunatuled ja tavatuled koos. Pre-face-lift autol aga tavatuli ja suund eraldi detailid ning ees küljetiival
suunatuli ka pikem, mitte ruudu kujuline väike.
Muid erinevusi on ka piisavalt, aga need 2 on rohkem silma torkavamad.
|
|
|
Imres
huviline
Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Competition quattro 20vt
|
postitati 06.10.09 19:26
|
|
|
Facelift tähendab mudeliuuendust.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 06.10.09 19:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Imres
Facelift tähendab mudeliuuendust. | Mudel kui selline B5 jäi ju samaks...facelift = otsetõlkes iluravi, saneerimine, fassaadi remont
ehk nägu on uue ilme saanud Et siis väline muutus peamiselt (tuled,
stanged, liistud, jne...)
|
|
|
Uk_
klubiliige
Registreerunud 04.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 RS4
|
postitati 07.10.09 01:13
|
|
|
Oi mis tore suguvend välja ilmunud :-)
Mis muud kui nael kummi, aga jh igaks seitsmeks juhuks soovitan arvestatavat summat tagataskus hoida, et korra aastas ikka tõsiselt masinast üle
käia.
Mis puutub Nav+ siis jh pole väga m6tet taga nutta. Nagu mainiti juba, et CD põhisele süsteemile pole baltimaade kaarte tehtud ja ei tehta kaa. Mind
isiklikult vihastab kõige rohkem see salongisisene headunit - ei mängi muusikaplaati, peab alati taguotsa kallale minema boxi niblima. Tv box kah
rohkem eputamise asi kui kasu sellest sahisevast analoogsignaalist (ainult välise meediaplayeriga on midagi teha läbi viimase).
Lõpuks küsiks sportlikust huvist nende peene kodaraga velgede täpseid parameetreid.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast
you hit the wall and torque is how far you take the wall with you.
|
|
|
|
OttOlesk
huviline
Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Tesla
|
postitati 07.10.09 07:21
|
|
|
Kusjuures ei teagi täpseid parameetreid, sest need olid mul all ainult nädala vist (kuni enda uued kätte sain), aga tavalised OZ Racingud, suhteliselt
tuntud velg, ma palju näind selliseid.
The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
|
|
|
|
Dan
klubiliige
Registreerunud 05.11.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf R Mk7; Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro
|
postitati 07.10.09 10:48
|
|
|
Velje nimi peaksid olema siis OZ Superturismo.
Kütusekulust niipalju, et mul on ka samasse auku see maanteel seega vaevalt, et sealt palju kärpida annab. Niipalju siiski on vahet, et mul ei ole
stock soft ja on toll suurem velg.
|
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 07.10.09 10:50
|
|
|
Minul kulu maanteel.. 9 või alla. Keskmine 11,5-12,5. Täpselt mõõtnud pole. Püsikat kaa pole (veel). Minul chipp + väljalase + õhuvõtt.
|
|
|
Dan
klubiliige
Registreerunud 05.11.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf R Mk7; Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro
|
postitati 07.10.09 11:04
|
|
|
Sa räägid siis nüüd keskmisest? Minul ka chipp ja väljalase kuid maantee kulu olen vaadanud ainult selle järgi kus kandis see hetkeline kõigub,
ühtlase kiirusega sõites. Täpselt pole ka mina mõõtnud kuna siis ei tohiks sooritada ühtegi mõõdasõitu. Suures plaanis on mul suhteliselt ükskõik kas
ta võtab 9 või 10 sajale aga lihtsalt imelik, et kulu vahe põhimõtteliselt liiter.
|
|
|
|
OttOlesk
huviline
Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Tesla
|
postitati 07.10.09 11:22
|
|
|
Ma kevade poole tahaks ka panna 18'' alla ja olen mõelnud samuti uue softi peale, kas see tähendab siis, et kütusekulu suureneb veelgi? Ja mis
õhuvõtust sa räägid? Mis tehtud on? Ja seda ka, et ma sõbra jutust olen aru saanud, et väljalase vabaks muudab auto häält, aga kas see annab midagi
performancile ka juurde või on see vajalik kui chip panna? Et mis teema sellega on?
The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 5 |