A-kaheksa
huviline
Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11
|
postitati 05.10.09 05:24
|
|
|
Palun abi - diagnost (A4 2,8 QA 98a.)
Kas ehk keegi saab õhtusel ajal (täna/homme) Tallinna kandis autole juhtme külge panna mõne õlle eest? Kui veakoode on, siis hea oleks ka nende
tundmine.
Mure nimelt selles, et naine mul sõidab selle autoga. Auto pidavat nõksutama/jõnksutama. On juhtunud ka paar korda, et sureb välja. Kui mina sõidan,
siis on kõik OK.
Autoks a4 2,8 QA 98a.
Tänud ette.
Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
|
|
|
|
A-kaheksa
huviline
Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11
|
postitati 05.10.09 18:51
|
|
|
Suured tänud foorumlasele Zoig. Kõik sai kiirelt ja mõnusalt lahendatud.
Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 06.10.09 05:02
|
|
|
Mis siis välja tuli?
|
|
|
A-kaheksa
huviline
Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11
|
postitati 06.10.09 06:48
|
|
|
Välja tuli selline nimekiri:
Kood:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Chassis Type: 8D - Audi A4 B5
Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 907 551 AF
Component: 2.8L V6/5V MOTR AT D02
Coding: 05251
Shop #: WSC 06335
6 Faults Found:
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
26-10 - Output Open - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
26-10 - Output Open - Intermittent
01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)
26-10 - Output Open - Intermittent
01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
26-10 - Output Open - Intermittent
01253 - Fuel Injector for Cylinder 5 (N83)
26-10 - Output Open - Intermittent
01254 - Fuel Injector for Cylinder 6 (N84)
26-10 - Output Open - Intermittent
Readiness: N/A
Address 02 -------------------------------------------------------
Controller: 8D0 927 156 BE
Component: AG5 01V 2.8l5V RdW 7803
Coding: 00000
Shop #: WSC 00000
1 Fault Found:
00526 - Brake Light Switch-F
27-00 - Implausible Signal
Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 8E0 614 111 A
Component: ABS/EDS 5.3 QUATTRO D00
Coding: 0273004284
Shop #: BB 24334
No fault code found.
Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 8L0 ö 8L0
Coding: 04160
Shop #: WSC 06335
Note: Excessive Comm Errors
Address 15 -------------------------------------------------------
Controller: 8D0 959 655 L
Component: Airbag 7 Audi 0503
Coding: 00104
Shop #: WSC 06335
2 Faults Found:
01218 - Side Airbag Igniter: Passenger Side (N200)
32-00 - Resistance too High
01217 - Side Airbag Igniter: Driver Side (N199)
32-10 - Resistance too High - Intermittent
Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 8D0 919 880 N
Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D03
Coding: 04062
Shop #: WSC 00000
IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0W0339475
No fault code found.
Address 25 -------------------------------------------------------
Controller: Bitte Adress
Component: e 17 eingeben
No Faults Found
or DTCs not supported by controller
or a communication error ocurred
Address 35 -------------------------------------------------------
Controller: 8L0 862 257 K
Component: ZV-Pumpe, Funk D05
Coding: 12864
Shop #: WSC 06335
6 Faults Found:
01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)
35-00 - -
01361 - Switch for Anti-Theft Alarm: Close
29-00 - Short to Ground
01360 - Switch for Anti-Theft Alarm: Open
29-00 - Short to Ground
01365 - Lock/Unlock Switch: Interior
29-00 - Short to Ground
00991 - Interior Lights
28-00 - Short to B+
00955 - Key 1
09-00 - Adaptation Limit Surpassed
Address 56 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 035 186 B
Component: Radio D04
Coding: 00013
Shop #: WSC 06435
No fault code found.
End -------------------------------------------------------
Pihustite viga tekib Immost, kui seda maha ei võta ja käivitada. See teada värk ja ei mõjuta miskit. AirBagi juhe kah teada - kõrvalistme alune.
Keskluku pump võib olla kas signast. Mul selline tore süsteem, et süüte sisse keerates paneb uksed kinni, käivitades avab taas ja sulges uuesti
seejärel... Tahab keegi korda teha? 
Muud nagu pole ja minu käes sõidab auto kenasti. Muidugi on väike võimalus, et viga selline mida diagnost ei tuvasta.
Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 06.10.09 07:08
|
|
|
Ma ei oska nõksutamise seisukohast ka midagi targemat öelda, kirjas on need vead, mis ma auto ajust kätte sain. Mida aju ei räägi on liigsed lõtkud
mõnes puksis, või kardaanis.
Võimalik et viga on midagi mehhaanilist, mida arvutiga ei näe. Eks tuleks veidi rohkem sõita ja proovida tunnetada, kas nõksutamine tuleb mootori
jõuetusest või muust. Väljasuremine muidugi väga ei sobi pukside loksumise teemasse.
Äkki alarm teeb isetegevust?
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 06.10.09 07:36
|
|
|
Tunduvad tõesti lisaimmost tulenevad vead olema. Vaakumvoolikud võiks kriitilise pilguga üle vaadata. Drosselklapi reostaat võib vahel jebida ilma
veakoodi andmata. Samas kui sa ise sõites mingeid vigu ei tunne, aga naine tunneb, siis... Neil pidavatki parem kujutlusvõime olema. 
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 07.10.09 03:56
|
|
|
Nõksutamine/jõnksutamine ja väljasuremine võib vabalt olla tingitud ka küttesurve puudulikkusest, sell puhul ei pruugi mootori aju veateateid
salvestada. Veel on võimalus, et paagi tuulutus on umbes ja pikema sõidupeale ei suuda pump enam piisavalt paagist kütust välja pumbata
jne...
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
A-kaheksa
huviline
Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11
|
postitati 07.10.09 05:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Eints
Nõksutamine/jõnksutamine ja väljasuremine võib vabalt olla tingitud ka küttesurve puudulikkusest, sell puhul ei pruugi mootori aju veateateid
salvestada. Veel on võimalus, et paagi tuulutus on umbes ja pikema sõidupeale ei suuda pump enam piisavalt paagist kütust välja pumbata
jne... |
See teema juba sobib ka minu oletustega. Kus see paagi tuulutus asub? Selle peaks saama lihtsa vaevaga kontrollida/puhastada. Pumba kontrollimiseks
ilmselt oleks vaja mingi manomeeter vahele sokutada. Sobilik manomeeter mul puudub ja pole teada ka, et milline surve peaks olema. Oskab keegi
aidata?
See välja suremine aga juhtus maja ees. Külmkäivitus ja kohe mõne sekundi pärast suri välja. Ja nii kaks korda järjest. Nüüd seda pole esinenud.
Kunagi oli mul mersuga sama nu** ja süüdlane oli nuka asendi andur. Diagnostika seda aga ei näidanud. Kas Audil ikka näitab diagnostika nuka ja vända
andurite vigu?
On ehk veel mõni idee, et mis viga võib olla ja diagnostika seda ei näita?
Tänud ette
Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 07.10.09 05:51
|
|
|
Sama mootoriga A6 ka vahest nõksutas- esile sai kutsuda kui sõita 50-60km/h tunnis ning sujuvalt kiirendada. Süüdlasteks olid küünlajuhtmed, mis
Revali sõnadekohaselt tüüpviga. Auto veakoode ei näidanud.
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 07.10.09 06:42
|
|
|
Tsitaat: |
See välja suremine aga juhtus maja ees. Külmkäivitus ja kohe mõne sekundi pärast suri välja. Ja nii kaks korda järjest. Nüüd seda pole esinenud.
Kunagi oli mul mersuga sama nu** ja süüdlane oli nuka asendi andur. Diagnostika seda aga ei näidanud. Kas Audil ikka näitab diagnostika nuka ja vända
andurite vigu?
On ehk veel mõni idee, et mis viga võib olla ja diagnostika seda ei näita?
Tänud ette |
Pärast käivitust väljasuremine võib olla tehaseimmo ühenduste viga, mis on väga sageli esinev häda 1. põlvkonna immodel.
|
|
|
|
A-kaheksa
huviline
Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11
|
postitati 07.10.09 07:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: samru
Tsitaat: |
See välja suremine aga juhtus maja ees. Külmkäivitus ja kohe mõne sekundi pärast suri välja. Ja nii kaks korda järjest. Nüüd seda pole esinenud.
Kunagi oli mul mersuga sama nu** ja süüdlane oli nuka asendi andur. Diagnostika seda aga ei näidanud. Kas Audil ikka näitab diagnostika nuka ja vända
andurite vigu?
On ehk veel mõni idee, et mis viga võib olla ja diagnostika seda ei näita?
Tänud ette |
Pärast käivitust väljasuremine võib olla tehaseimmo ühenduste viga, mis on väga sageli esinev häda 1. põlvkonna immodel. |
Tehase immo viga on teada, see esines mul A8-l. Aga kui tehase immo peale jääb, siis jääb ka kollane võtme märk ju kellade plokis põlema. Või A4-l ei
pruugi jääda?
ICE, kas küünlajuhtmetel oli ülelöök (pimedas näha) või kuidagi tuvastatav ka see viga? Küünla juhtmed ilmselt küll võivad originaalid olla veel...
Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 07.10.09 07:37
|
|
|
Ma kahjuks loomkatseid ei teinud, usaldasin tookordset infot, mis pidas minu vea puhul paika.
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 07.10.09 08:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: A-kaheksa
Tsitaat: | Algselt postitas: samru
Tsitaat: |
See välja suremine aga juhtus maja ees. Külmkäivitus ja kohe mõne sekundi pärast suri välja. Ja nii kaks korda järjest. Nüüd seda pole esinenud.
Kunagi oli mul mersuga sama nu** ja süüdlane oli nuka asendi andur. Diagnostika seda aga ei näidanud. Kas Audil ikka näitab diagnostika nuka ja vända
andurite vigu?
On ehk veel mõni idee, et mis viga võib olla ja diagnostika seda ei näita?
Tänud ette |
Pärast käivitust väljasuremine võib olla tehaseimmo ühenduste viga, mis on väga sageli esinev häda 1. põlvkonna immodel. |
Tehase immo viga on teada, see esines mul A8-l. Aga kui tehase immo peale jääb, siis jääb ka kollane võtme märk ju kellade plokis põlema. Või A4-l ei
pruugi jääda?
|
Üldiselt peaks jääma aga tavaliselt inimesed seda tähele ei pane. Igatahes kui remonti tulevad ja küsid selle tule kohta, siis midagi vastata küll ei
osata. Sa pead lihtsalt naisele ütlema, et kui sama jama on siis pööraks tähelepanu.
|
|
|
|