Karluha
huviline
Registreerunud 13.03.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.09.09 20:59
|
|
|
Spidoblokki remont
Tere selline küsimus kus tallinnas remonditakse audi 80 b4 spidoblokki, asi nimelt selline mul läbisõitu ei keri edasi?
|
|
|
cilaper
huviline
Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal
Auto: C5q
|
postitati 30.09.09 21:06
|
|
|
See on suure tagasi kerimise tulemus. Odomeetril 1 pisike plastist hammasratas katki arvatavasti.
Konkreetset kohta kül soovitada ei oska, kuid selle parandusega peaks enamus nupuvendi hakkama saama.
|
|
|
|
Harry_R
huviline
Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.10.09 16:28
|
|
|
Odavam vast uus plokk lammarist osta, kui läbisõidu näit väga oluline pole. Ja kui kasutaja cilaper juttu uskuda, siis vahet erilist pole, kuna
nagunii juba krutitud.
Audi 90 typ85 2.0 --> Audi coupe typ89 2.3 --> Audi A4 avant B5 2.4 V6 --> Audi 90 typ85 2.0 --> Audi A4 avant B5 1.8TQ --> Audi A4
avant B8 2.0 TDI
|
|
|
|
Karluha
huviline
Registreerunud 13.03.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.10.09 20:21
|
|
|
Aga oskab keegi öelda kuida ma armatuuri lahti saan, või mis peab lahti kõik ka keerama et see spidoblokk kätte saata?
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 01.10.09 20:27
|
|
|
Lähene roolile altpoolt, seal kattel on 2 kruvi mis tuleb lahti keerata. Kui roolikatte maha saad, siis on veel kaks kruvi, mis hoiavad kellasid
armatuuri küljes, keera need ka lahti. Kui tehtud, siis hakka kellasid ettevaatlikult välja meelitama, nende taga on 2-5 juhet, mis tuleb lahti lasta.
Suurematel pistikutel on lukk, mis tuleb kruvikeerajaga ülesse tõsta, ennem kui saad kellad kätte, väiksemad saab vist niisama kätte(juhtmete hulk
sõltub sellest, kas on autocheck, kompu ja välistemperatuuri näit või mitte)
Tihti soovitatakse kellade eemaldamiseks ka rool maha võtta, kuid saab ka niisama rooli kätte, lihtsalt veidi ettevaatlikumalt peab manööverdama.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Karluha
huviline
Registreerunud 13.03.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.10.09 19:42
|
|
|
Aga kas tal on spidotross on või on elektriline süsteem
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 03.10.09 20:09
|
|
|
Elektriline on!
|
|
|
antskantoss
huviline
Registreerunud 24.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5 tdi, Niva2121
|
|
filipov
huviline
Registreerunud 10.07.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: G7
|
postitati 10.10.09 13:58
|
|
|
Mina oleks samuti huvitatud 100 c4 spidomeetriploki remondist. Nimelt probleem selles, et autochecki osa on pime (kui telefoni vms valgust peale
näidata on sümbolid näha) ning pidevalt piiksutab ja näitab läbipõlenud pirni märki. Äkki keegi on nõus sümboolse hinna eest asja üle käima.
|
|
|
Aiku
klubiliige
Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.
|
postitati 10.10.09 14:04
|
|
|
No võta see spidikaplokk ise maha. Vaheta autochecki taga läbipõlenud lambid ära ja korras ongi. Kui näitab läbipõlenud pirni märki ,siis nii ka
on . Tühja ta ei näita. Vaata pidurituled jne. korralikult üle.
Sidoploki maha võtmine on nii lihtne ,et seda seletada ma ei viitsi.
|
|
|
filipov
huviline
Registreerunud 10.07.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: G7
|
postitati 11.10.09 06:45
|
|
|
Autol kõik tuled põlevad.
Spidoploki võtsin maha vahetasin pirnid ära, ei midagist. Ikka pime. Mina arvan, et asi on külmjootes, sest vahest hommikuti autot käima pannes näitab
OK. Aga kui august läbi sõita viskab kohe pirni märgutule põlema.
|
|
|
cilaper
huviline
Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal
Auto: C5q
|
postitati 11.10.09 06:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: filipov
Autol kõik tuled põlevad.
Spidoploki võtsin maha vahetasin pirnid ära, ei midagist. Ikka pime. Mina arvan, et asi on külmjootes, sest vahest hommikuti autot käima pannes näitab
OK. Aga kui august läbi sõita viskab kohe pirni märgutule põlema. |
Vabalt võib ka sul 1 parktuld niimodi pesas loksutada ja saabki vea ekraanile. Kontrolli ja puhasta pesad ära. Alustame ikka lihtsamatest asjadest.
|
|
|
|
taivo
huviline
Registreerunud 31.07.05
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 2,5 TDI (C4) QUATTRO
|
postitati 11.10.09 17:55
|
|
|
Minu kunagisel 200-l andis katkise pirni veateadet purunenud miinuse juhe, mis asus pagasniku luugi sisse minevas juhtmekimbus.
|
|
|
cilaper
huviline
Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal
Auto: C5q
|
|
Karluha
huviline
Registreerunud 13.03.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.10.09 11:01
|
|
|
Teema võib lukku panna ma sain korda!!!
|
|
|
Renz0
huviline
Registreerunud 20.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 92Kw 1996a, Peugeot 206 99a1,4 55kw, Audi A8 95a. 4,2 220kw, Audi 80 B4 93a, Audi A6 2,6 Avant Quattro.
|
postitati 31.10.09 11:31
|
|
|
Kui siin juba spidodele jutt läks siis ei hakka uut teemat tegema ja küsin siin, et b4 ei tööta motori tempi näit ja bensunäiduk. Kui salong soemaks
läeb siis hakkavad näitama vahest. Ja käivad täpselt nii, et kui töötavad siis mõlemad ja kui ei siis ei tööta. Et kas neil kahel näidikul on üks ja
sama trükirida mis seal aegajalt töötab ja aegajalt ei tööta? või mida ültse vaatama peaks?
Rene
QUATTRO.
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 31.10.09 12:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Renz0
Kui siin juba spidodele jutt läks siis ei hakka uut teemat tegema ja küsin siin, et b4 ei tööta motori tempi näit ja bensunäiduk. Kui salong soemaks
läeb siis hakkavad näitama vahest. Ja käivad täpselt nii, et kui töötavad siis mõlemad ja kui ei siis ei tööta. Et kas neil kahel näidikul on üks ja
sama trükirida mis seal aegajalt töötab ja aegajalt ei tööta? või mida ültse vaatama peaks?
Rene |
Viga võib olla pinge stabilisaatori juures- mingi vilets ühendus või rada katki.
|
|
|
|
Renz0
huviline
Registreerunud 20.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 92Kw 1996a, Peugeot 206 99a1,4 55kw, Audi A8 95a. 4,2 220kw, Audi 80 B4 93a, Audi A6 2,6 Avant Quattro.
|
postitati 31.10.09 12:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: samru
Tsitaat: | Algselt postitas: Renz0
Kui siin juba spidodele jutt läks siis ei hakka uut teemat tegema ja küsin siin, et b4 ei tööta motori tempi näit ja bensunäiduk. Kui salong soemaks
läeb siis hakkavad näitama vahest. Ja käivad täpselt nii, et kui töötavad siis mõlemad ja kui ei siis ei tööta. Et kas neil kahel näidikul on üks ja
sama trükirida mis seal aegajalt töötab ja aegajalt ei tööta? või mida ültse vaatama peaks?
Rene |
Viga võib olla pinge stabilisaatori juures- mingi vilets ühendus või rada katki. |
Tuli just sõidust ja proovisin vana head koputamis meetodit. Kütteseier kukkus alla ja siis koputasin vastu kellade blokki siis tõusis uuesti üles.
Millest see võib tingitud olla, et nii teeb!?
QUATTRO.
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 31.10.09 13:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Renz0
Tsitaat: | Algselt postitas: samru
Tsitaat: | Algselt postitas: Renz0
Kui siin juba spidodele jutt läks siis ei hakka uut teemat tegema ja küsin siin, et b4 ei tööta motori tempi näit ja bensunäiduk. Kui salong soemaks
läeb siis hakkavad näitama vahest. Ja käivad täpselt nii, et kui töötavad siis mõlemad ja kui ei siis ei tööta. Et kas neil kahel näidikul on üks ja
sama trükirida mis seal aegajalt töötab ja aegajalt ei tööta? või mida ültse vaatama peaks?
Rene |
Viga võib olla pinge stabilisaatori juures- mingi vilets ühendus või rada katki. |
Tuli just sõidust ja proovisin vana head koputamis meetodit. Kütteseier kukkus alla ja siis koputasin vastu kellade blokki siis tõusis uuesti üles.
Millest see võib tingitud olla, et nii teeb!? |
Näidiku kinnitusmutrid võivad kah lahti olla.
|
|
|
|