Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: MAP sensor (Vastuseid: 34 | Vaatamisi: 8437)
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 25.09.09 11:25 Tsiteeri
MAP sensor



Kas map sensor võib otsa saada,nimelt enda masinal näitab alarõhku kompul -0,3 kuigi kella järgi -1,0 mootoriga pidurdades siis.Ülerõhku näitab kompuga ühte.Kumba nüüd usaldada,kell mehhaaniline.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
indrekk
huviline



Registreerunud 04.09.06
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20v

postitati 25.09.09 11:36 Tsiteeri


Kas sul on MAP suurema vastu vahetatud? Sellisel juhul need numbrid lähevadki nihkesse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 25.09.09 11:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: indrekk
Kas sul on MAP suurema vastu vahetatud? Sellisel juhul need numbrid lähevadki nihkesse.
Originaal ikka,vahetanud pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Anduuu
huviline



Registreerunud 08.03.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 Avant 4.2

postitati 06.06.10 20:42 Tsiteeri


kuidas on võimalik et kompuuter näitab 2.6bar-ist rõhku gaas põhjas sõites kui mul on originaal 250kpa map?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 06.06.10 20:57 Tsiteeri


Õhurõhk on 1.Pluss 1,6 ülerõhku. Kokku teeb 2,6 :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 06.06.10 22:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Õhurõhk on 1.Pluss 1,6 ülerõhku. Kokku teeb 2,6 :D
Ole hea, mõtle ka nüüd, mida sa kirjutad...

Tsitaat:
Algselt postitas: Anduuu
kuidas on võimalik et kompuuter näitab 2.6bar-ist rõhku gaas põhjas sõites kui mul on originaal 250kpa map?
Ma ei tea, kui palju sellel 250kpa mapil varu on, aga kompu ümardab minu teada alates 0.05-st üles. Ehk siis 2.55 näitaks sul 2.6 bari.
Ütle parem, mis sa oma auto rauaga teinud oled... 250 barise mapiga ei lase soft üle 1.45 bari ning seda väga, väga hea põhjusega. Kuskil rauas peab midagi valesti olema.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 07.06.10 03:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lehys
Kas map sensor võib otsa saada,nimelt enda masinal näitab alarõhku kompul -0,3 kuigi kella järgi -1,0 mootoriga pidurdades siis.Ülerõhku näitab kompuga ühte.Kumba nüüd usaldada,kell mehhaaniline.


Osadel kelladel on vaakumiala skala elavhõbeda ja boosti ala bar skaalas, on sul vaakum ikka barides?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 07.06.10 04:23 Tsiteeri


Baarides ikka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 07.06.10 04:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Õhurõhk on 1.Pluss 1,6 ülerõhku. Kokku teeb 2,6 :D
Ole hea, mõtle ka nüüd, mida sa kirjutad...

Tsitaat:
Algselt postitas: Anduuu
kuidas on võimalik et kompuuter näitab 2.6bar-ist rõhku gaas põhjas sõites kui mul on originaal 250kpa map?
Ma ei tea, kui palju sellel 250kpa mapil varu on, aga kompu ümardab minu teada alates 0.05-st üles. Ehk siis 2.55 näitaks sul 2.6 bari.
Ütle parem, mis sa oma auto rauaga teinud oled... 250 barise mapiga ei lase soft üle 1.45 bari ning seda väga, väga hea põhjusega. Kuskil rauas peab midagi valesti olema.
No mida ?? Kui süüte sisse keerad näitab kompu meid ümbritsevat õhurõhku.Ehk ümardab selle 1-ks. Ja 1.6 barise rõhu saab väga lihtsalt.WG täiesti kinni keerata või N-solenoidile pime ette panna:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 07.06.10 07:05 Tsiteeri


Ainult kergelt tugevamast vedrust piisab, et s4 2,6 bar originaal boosti kellale saada (chipitult) ...
Ideaalis ei tohiks päris kotti map`i lasta muidugi...


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 07.06.10 08:24 Tsiteeri


Tsitaat:
No mida ?? Kui süüte sisse keerad näitab kompu meid ümbritsevat õhurõhku.Ehk ümardab selle 1-ks. Ja 1.6 barise rõhu saab väga lihtsalt.WG täiesti kinni keerata või N-solenoidile pime ette panna:D
Seda küll, aga 250kPa MAP sensor ei suuda eriti üle 2.5 bari absoluutrõhku näidata. Seega, kui seal kellal 2.6 ees on, siis kurat teab, mis seal tegelikult on.
Tsitaat:
Algselt postitas: quattromees
Ainult kergelt tugevamast vedrust piisab, et s4 2,6 bar originaal boosti kellale saada (chipitult) ...
Ideaalis ei tohiks päris kotti map`i lasta muidugi...
Suhteliselt kasutu ettevõtmine on rõhu tuim peale keeramine, sest jõudu nagunii eriti juurde ei tule.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 07.06.10 09:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
No mida ?? Kui süüte sisse keerad näitab kompu meid ümbritsevat õhurõhku.Ehk ümardab selle 1-ks. Ja 1.6 barise rõhu saab väga lihtsalt.WG täiesti kinni keerata või N-solenoidile pime ette panna:D
Seda küll, aga 250kPa MAP sensor ei suuda eriti üle 2.5 bari absoluutrõhku näidata. Seega, kui seal kellal 2.6 ees on, siis kurat teab, mis seal tegelikult on.
Tsitaat:
Algselt postitas: quattromees
Ainult kergelt tugevamast vedrust piisab, et s4 2,6 bar originaal boosti kellale saada (chipitult) ...
Ideaalis ei tohiks päris kotti map`i lasta muidugi...
Suhteliselt kasutu ettevõtmine on rõhu tuim peale keeramine, sest jõudu nagunii eriti juurde ei tule.


Mis mõttes tuim pealekeeramine??? Segu püsib õige ja jõud on vägagi tunda... Tugevam vedru wastegate all tagab kiirema spooli ja auto on meeldivalt erk. Aga ma ju kirjutasingi, et rõhku ei tohi üle mapi limiidi keerata.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sink
huviline

Avatar


Registreerunud 23.11.05
Asukoht: Kuressaare/Tallinn/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Uue otsingul :(

postitati 07.06.10 09:29 Tsiteeri


Enamasti on map-sensorid ikka kasutaja kasuks arvestatud väikese lisaga, seda ütlen omast kogemusest nende map'ide järgi mida olen omas käes mõõtnud ja kontrollinud. Nii et 1.6bar'i ülerõhku 250kpa'lise map'i puhul ei ole miskit üllatavat, kuid on kindlasti juba maksimum piiril (aga sellist "lisa" ei pruugi muidugi kõigil map'idel olla)

Ning ei ole ka miskit hullu ju kui saab lubatust kõrgem rõhk korra taha lastud, pole siis ju muud kui fuel-cut ning autol kiirendades nina maas ja aju overboost'i tõttu safe mode'is.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 07.06.10 09:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: quattromees
Mis mõttes tuim pealekeeramine??? Segu püsib õige ja jõud on vägagi tunda...
1. http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=1476692
2. Segu ja süüde ei püsi sul õige, sest sa lendad optimeeritud kaardi osast välja või kaardi piiri peale, kui soft pole seadistatud sellisele rõhule või täpsemalt õhukogusele ning detonatsioon tuleb väga kiirelt külla. Kui ta on, siis saavutab ta reeglina õige rõhu niisama ka.
Tsitaat:
Ning ei ole ka miskit hullu ju kui saab lubatust kõrgem rõhk korra taha lastud, pole siis ju muud kui fuel-cut ning autol kiirendades nina maas ja aju overboost'i tõttu safe mode'is.
Täiesti oleneb softist.
Load limiteri saab väga eduliselt lihtalt 255 peale (välja) keerata ning päris mitmel ebay chipil see nii ka on. Samuti ei sega sul mitte midagi tegemast täpselt sama asja maksimaalse rõhuga turbo kiibis...
Ehk siis antud väide peab paika vaid softi puhul, kus on piirajad olemas.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 07.06.10 10:20 Tsiteeri


WOT püsib segu rikas. Soft toimetab selle rõhu juures veel ilma detonatsioonita.
Saavutabki rõhu niisama ka, aga rõhu üleskerimise kiiruses on vahe sees



Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: quattromees
Mis mõttes tuim pealekeeramine??? Segu püsib õige ja jõud on vägagi tunda...
1. http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=1476692
2. Segu ja süüde ei püsi sul õige, sest sa lendad optimeeritud kaardi osast välja või kaardi piiri peale, kui soft pole seadistatud sellisele rõhule või täpsemalt õhukogusele ning detonatsioon tuleb väga kiirelt külla. Kui ta on, siis saavutab ta reeglina õige rõhu niisama ka.



Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 07.06.10 10:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: quattromees
WOT püsib segu rikas. Soft toimetab selle rõhu juures veel ilma detonatsioonita.
Softis ei ole eraldi WOT kaarti. Kui mingis X olus on õhukogus suurem, kui softis seadistatud ja ajul ei ole võimalust rõhku piirata, siis ei püsi see segu kaua rikas :)
Paljud stock rauale mõeldud softid ei ole üldse seadistatud sõitma sellises re˛iimis, kus aju ei saa normaalselt rõhku juhtida. Miks peaks?
Tsitaat:
Saavutabki rõhu niisama ka, aga rõhu üleskerimise kiiruses on vahe sees
Turbo ei ole selline asi, mis peaks kogu aeg lasti all töötama, seetõttu ei küsigi soft kohe varakult rõhku, muidu oleks iga pisema gaasivajutuse peale rõhk üleval.
Proovi sujuvalt kiirendada, nii ei lähe turbo üldse pöördesse, sest aju ei küsigi boosti madala koormuse all.
Selle vastu on üks lihtne rohi ka. Vajuta gaasipedaal kiirelt põhja...
Antud teema hakkab juba vaikselt meenutama sellist toodet, nagu "sprint booster" trossita pedaaliga autodel, mis ka auto jube "erkaks" teeb :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 07.06.10 11:06 Tsiteeri


Koormuse all hoiab täisrikast, see tuleneb ju ka softist, kas pole?!? Rõhu keeramisel on segu jälgitav, seega ma nagu ei mõista, mida sa tõestada üritad...
Väga paljud sõidavad lahti ühendatud N75 klapiga, st ajul rõhukontrolli polegi.


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: quattromees
WOT püsib segu rikas. Soft toimetab selle rõhu juures veel ilma detonatsioonita.
Softis ei ole eraldi WOT kaarti. Kui mingis X olus on õhukogus suurem, kui softis seadistatud ja ajul ei ole võimalust rõhku piirata, siis ei püsi see segu kaua rikas :)
Paljud stock rauale mõeldud softid ei ole üldse seadistatud sõitma sellises re˛iimis, kus aju ei saa normaalselt rõhku juhtida. Miks peaks?
Tsitaat:
Saavutabki rõhu niisama ka, aga rõhu üleskerimise kiiruses on vahe sees
Turbo ei ole selline asi, mis peaks kogu aeg lasti all töötama, seetõttu ei küsigi soft kohe varakult rõhku, muidu oleks iga pisema gaasivajutuse peale rõhk üleval.
Proovi sujuvalt kiirendada, nii ei lähe turbo üldse pöördesse, sest aju ei küsigi boosti madala koormuse all.
Selle vastu on üks lihtne rohi ka. Vajuta gaasipedaal kiirelt põhja...
Antud teema hakkab juba vaikselt meenutama sellist toodet, nagu "sprint booster" trossita pedaaliga autodel, mis ka auto jube "erkaks" teeb :D



Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 07.06.10 11:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: quattromees
Koormuse all hoiab täisrikast, see tuleneb ju ka softist, kas pole?!?
Mida sa mõtled sõnaga "täisrikas"? Kas sa widebandiga oled segu mõõtnud? Erinevad softid käituvad väga erinevalt. Kui sul täisboosti all segu 13 on, siis ilmselt asi kaua vastu ei pea.
Tsitaat:
Väga paljud sõidavad lahti ühendatud N75 klapiga, st ajul rõhukontrolli polegi.
Jah ja kui veel vedru peale keerata, siis on üldse lõbus, eks? Stock turboga on täitsa võimalik stock bensiinipumba tootlikusest jagu saada, eriti kui pump 15 aastat vana on.
Tõestamisest - püüan öelda seda, et isikul, kellel pole widebandi ja EGT monitoorimisvõimalust, ei tasu hakata üldse rauda näppima ning stock raua puhul on enivei rõhu peale keeramine täielik mõttetus. Peaaegu kõike saab softis teha ning on olemas mitmeid softe, mis väga eduliselt lasevad 1.45 üle.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 07.06.10 11:43 Tsiteeri


Monitoorimiseks NB, EGT ja VAG-COM.
WB jutt õige, peakski muretsema.
Näiteks A200 on "suur" pump, ja stock pihustite ja 7A rõhureg. puhul pole küttenälga auto jäänud. S4 väike pump võib küll "otsa" saada.
Vaidleks vastu - stock raua puhul saab ka võimsust tuntavalt juurde. Mina pole ühtegi mootorit suutnud laiali ajada igatahes.


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: quattromees
Koormuse all hoiab täisrikast, see tuleneb ju ka softist, kas pole?!?
Mida sa mõtled sõnaga "täisrikas"? Kas sa widebandiga oled segu mõõtnud? Erinevad softid käituvad väga erinevalt. Kui sul täisboosti all segu 13 on, siis ilmselt asi kaua vastu ei pea.
Tsitaat:
Väga paljud sõidavad lahti ühendatud N75 klapiga, st ajul rõhukontrolli polegi.
Jah ja kui veel vedru peale keerata, siis on üldse lõbus, eks? Stock turboga on täitsa võimalik stock bensiinipumba tootlikusest jagu saada, eriti kui pump 15 aastat vana on.
Tõestamisest - püüan öelda seda, et isikul, kellel pole widebandi ja EGT monitoorimisvõimalust, ei tasu hakata üldse rauda näppima ning stock raua puhul on enivei rõhu peale keeramine täielik mõttetus. Peaaegu kõike saab softis teha ning on olemas mitmeid softe, mis väga eduliselt lasevad 1.45 üle.



Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 07.06.10 12:01 Tsiteeri


Kui sul on narrowband lambda, kust kurat sa tead siis, et sul on segu normaalne?
Narrowband näitab sulle ainult, kas segu on rikkam või lahjem, kui 14.7.
Samuti see "jõulisa" on väga suhteline asi. Persedüno ei ole mingi näitaja.

See, et sul mootor laiali pole lennanud, ei tähenda, et sellist asja ei saa juhtuda:
http://www.aa1car.com/library/piston_detonation_damage.jpg

Kõiki asju tuleb teha mõistusega. Ilma widebandita raua abil rõhu peale keeramine nii, et aju ei saaks enam rõhku juhtida, ei ole kohe kindlasti mõistusega tuunimine. See ongi minu jutu point.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 07.06.10 12:49 Tsiteeri


Ütleme nii, et aastaid tagasi oli NB juba kõva asi... Enne seda enamik keeras settinguid ilma igasuguse tagasisideta... Kuna laiali pole läinud ja sõiduomadused on minu jaoks head, siis ma ei näe probleemi...
Persedüno on see, mis sõidust peamise osa saab, st kui see on rahul, siis milles küsimus...
Kunagisest katsetamisest on ka mõned ametlikud ajad olemas... Aga ma ei üritagi kellelegi midagi tõestada...

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Kui sul on narrowband lambda, kust kurat sa tead siis, et sul on segu normaalne?
Narrowband näitab sulle ainult, kas segu on rikkam või lahjem, kui 14.7.

Samuti see "jõulisa" on väga suhteline asi. Persedüno ei ole mingi näitaja.



Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 07.06.10 12:55 Tsiteeri


Wastegate tugevam vedru ei tähenda, et ajul kontroll absoluutselt puuduks.


Tsitaat:
Algselt postitas: prj

Kõiki asju tuleb teha mõistusega. Ilma widebandita raua abil rõhu peale keeramine nii, et aju ei saaks enam rõhku juhtida, ei ole kohe kindlasti mõistusega tuunimine. See ongi minu jutu point.



Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 07.06.10 13:03 Tsiteeri


Kui lihtsalt tugevam vedru panna või kruvi peale keerata, siis aju ei lase rõhul kerkida N75 abil. Aju vaatab MAP sensorist, et rõhk on kõrgem, kui küsitud ja korrigeerib N75-le saadetavat signaali.
Kui rõhk kerkib üle selle, mis softis seadistatud on, siis wastegate "tuunimisega" on nii kaugele mindud, et aju ei suuda enam rõhku piirata.
Seega, piisavalt tugev vedru JUST tähendab seda, et ajult on kontroll ära võetud.

Samas, ma ei saa aru, miks kogu seda n**** vaja on. Palju lihtsam on muuta paarsada baiti turbokiibis või lihtsalt mõne tuuningfirma chip panna.
Kui seda ei ole võimalust teha, siis üldjoontes piisab ka suuremast MAP sensorist ajus, mis sisuliselt töötab, nagu tuuningbox.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 07.06.10 13:26 Tsiteeri


Erinevad softid ja suurem map on ka loomulikult kasutusel, jäi vist mainimata...

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Kui lihtsalt tugevam vedru panna või kruvi peale keerata, siis aju ei lase rõhul kerkida N75 abil. Aju vaatab MAP sensorist, et rõhk on kõrgem, kui küsitud ja korrigeerib N75-le saadetavat signaali.
Kui rõhk kerkib üle selle, mis softis seadistatud on, siis wastegate "tuunimisega" on nii kaugele mindud, et aju ei suuda enam rõhku piirata.
Seega, piisavalt tugev vedru JUST tähendab seda, et ajult on kontroll ära võetud.

Samas, ma ei saa aru, miks kogu seda n**** vaja on. Palju lihtsam on muuta paarsada baiti turbokiibis või lihtsalt mõne tuuningfirma chip panna.
Kui seda ei ole võimalust teha, siis üldjoontes piisab ka suuremast MAP sensorist ajus, mis sisuliselt töötab, nagu tuuningbox.



Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 07.06.10 14:23 Tsiteeri


Kui kasutada softi, mis on tehtud 2.5 bar mapile 3 bar mapiga ajus, siis küsib aju koheselt 1.2x rohkem absoluutrõhku. Ehk siis, kui enne oli küsitav ülerõhk 1.4 bari, siis nüüd tuleb küsitavaks rõhuks 1.88 bari.

Ses mõttes, et puhtalt turbokaarti ja MAP sensorit muutes võib ka N75 sisuliselt välja lülitada...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 72.7% - SQL: 27.3%]