Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Probleem immoga (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1075)
rkrimm
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.

postitati 23.09.09 16:01 Tsiteeri
Probleem immoga



Tere.
Mure siis selline ja suurim hetkel - autoks on audi v8 algselt 3.6 automaat millele on peale istutatud audi s6 4.2 manuaal (AEC). Ning mure siis selline, et süütelukus võtit keerates ei võta starterit ega bensiinipumpa taha. Diagnostika ütles sellise probleemi nagu "engine start blocked by immobilizer".
Sai siis võetud tee ette elektriku juurde aju näpus, kuna targemad mehed rääkisid et see tegelane on ennegi aju näppinud nii, et immo ära kaoks, kuid sama targalt tulin ka tagasi, kuna tema arvates on mitte käivitumine kuidagi seotud käigukasti ajuga. See aju ka tagasi külge siis kuid üllatus kui suur, et ikka ei midagi.
Nüüd siis palve teie kui targemate poole, et milles on kala ? Mis põhjustab seda, et starter ja bensupump ei saa toidet ?Kas on reaalselt kuskil ning kus peidus immo blokk kui selline mis niiviisi näkki keerab ? Kui on siis kus ning mida ette võtta sellega ? Või on soovitada elektrikku kes on pädev seda lahendama ?
Tahaks oma v8 juba liikuma saada :(
Tänan tähelepanu eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 23.09.09 17:45 Tsiteeri


Tehase immo ei plokeeri starterit ega bensupumpa. Igal juhul peaks auto vähemalt 1-2 sek. käivituma.
Kui sa panid sinna manuaalkasti siis loomulikult ei lase ta starterit anda, sest starteri releele ei tule käigukangi asendi infot P ja N.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rkrimm
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.

postitati 23.09.09 17:59 Tsiteeri


Tänud vastuse eest.
Järgmine küsimus siis, et kuiskohast see signaal tuleb - kastist või kuskilt käiguvalitsa juures, ning kuidagi seda ümber mängida :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 23.09.09 19:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rkrimm
Tänud vastuse eest.
Järgmine küsimus siis, et kuiskohast see signaal tuleb - kastist või kuskilt käiguvalitsa juures, ning kuidagi seda ümber mängida :)


Info peaks tulema aut. kasti küljes olevalt multifunkts. lülitist roheline juhe ning sinna "maa" (pruun valgega) peale lasta. See juhe läheb läbi ka keskluku ajust kui on olemas tehase alarm.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 24.09.09 03:08 Tsiteeri


V8 on tehase signaga seotud ka starteri ahela katkestus;)
Oled kindel, et kõik juhtmed auto ja uue mootori aju vahel on õigesti ühendatud? Kui ajust bena pumba releele signaali ei tule, siis ei lülita viimane pumpa järgi.


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 24.09.09 06:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Eints
V8 on tehase signaga seotud ka starteri ahela katkestus;)
Oled kindel, et kõik juhtmed auto ja uue mootori aju vahel on õigesti ühendatud? Kui ajust bena pumba releele signaali ei tule, siis ei lülita viimane pumpa järgi.


Jah, ma ju kirjutasingi, et see sama roheline juhe läheb läbi keskluku pumba kui on tehase alarm peal.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rkrimm
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.

postitati 24.09.09 07:23 Tsiteeri


Suured tänud info eest, lähipäevil proovin järgi selle ning loodan parimat :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rkrimm
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.

postitati 24.09.09 13:47 Tsiteeri


Suured tänud kasutajale samru kelle õpetuse järgi sain starteri tööle :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 26.7% - SQL: 73.3%]