rkrimm
huviline
Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.
|
postitati 23.09.09 16:01
|
|
|
Probleem immoga
Tere.
Mure siis selline ja suurim hetkel - autoks on audi v8 algselt 3.6 automaat millele on peale istutatud audi s6 4.2 manuaal (AEC). Ning mure siis
selline, et süütelukus võtit keerates ei võta starterit ega bensiinipumpa taha. Diagnostika ütles sellise probleemi nagu "engine start blocked by
immobilizer".
Sai siis võetud tee ette elektriku juurde aju näpus, kuna targemad mehed rääkisid et see tegelane on ennegi aju näppinud nii, et immo ära kaoks, kuid
sama targalt tulin ka tagasi, kuna tema arvates on mitte käivitumine kuidagi seotud käigukasti ajuga. See aju ka tagasi külge siis kuid üllatus kui
suur, et ikka ei midagi.
Nüüd siis palve teie kui targemate poole, et milles on kala ? Mis põhjustab seda, et starter ja bensupump ei saa toidet ?Kas on reaalselt kuskil ning
kus peidus immo blokk kui selline mis niiviisi näkki keerab ? Kui on siis kus ning mida ette võtta sellega ? Või on soovitada elektrikku kes on pädev
seda lahendama ?
Tahaks oma v8 juba liikuma saada 
Tänan tähelepanu eest.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 23.09.09 17:45
|
|
|
Tehase immo ei plokeeri starterit ega bensupumpa. Igal juhul peaks auto vähemalt 1-2 sek. käivituma.
Kui sa panid sinna manuaalkasti siis loomulikult ei lase ta starterit anda, sest starteri releele ei tule käigukangi asendi infot P ja N.
|
|
|
|
rkrimm
huviline
Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.
|
postitati 23.09.09 17:59
|
|
|
Tänud vastuse eest.
Järgmine küsimus siis, et kuiskohast see signaal tuleb - kastist või kuskilt käiguvalitsa juures, ning kuidagi seda ümber mängida 
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 23.09.09 19:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rkrimm
Tänud vastuse eest.
Järgmine küsimus siis, et kuiskohast see signaal tuleb - kastist või kuskilt käiguvalitsa juures, ning kuidagi seda ümber mängida |
Info peaks tulema aut. kasti küljes olevalt multifunkts. lülitist roheline juhe ning sinna "maa" (pruun valgega) peale lasta. See juhe läheb läbi ka
keskluku ajust kui on olemas tehase alarm.
|
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 24.09.09 03:08
|
|
|
V8 on tehase signaga seotud ka starteri ahela katkestus
Oled kindel, et kõik juhtmed auto ja uue mootori aju vahel on õigesti ühendatud? Kui ajust bena pumba releele signaali ei tule, siis ei lülita viimane
pumpa järgi.
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 24.09.09 06:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Eints
V8 on tehase signaga seotud ka starteri ahela katkestus
Oled kindel, et kõik juhtmed auto ja uue mootori aju vahel on õigesti ühendatud? Kui ajust bena pumba releele signaali ei tule, siis ei lülita viimane
pumpa järgi. |
Jah, ma ju kirjutasingi, et see sama roheline juhe läheb läbi keskluku pumba kui on tehase alarm peal.
|
|
|
|
rkrimm
huviline
Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.
|
postitati 24.09.09 07:23
|
|
|
Suured tänud info eest, lähipäevil proovin järgi selle ning loodan parimat 
|
|
|
rkrimm
huviline
Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.
|
postitati 24.09.09 13:47
|
|
|
Suured tänud kasutajale samru kelle õpetuse järgi sain starteri tööle 
|
|
|