Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2,2 T 20v 162kw mootori temperatuur (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 2043)
power13
huviline



Registreerunud 22.09.09
Kasutaja on eemal


postitati 22.09.09 18:05 Tsiteeri
2,2 T 20v 162kw mootori temperatuur



Probleem selles, et mootor käib ning temperatuur tõuseb üle 90ne ja hakkab paisupaagis tosooli taset tõstma, tosooli tase tõuseb, kuni hakkab seda korgi vahelt välja pritsima. Uuesti maha jahtudes langeb tosooli tase jälle. Kahtlustasin kaanetihendit, kuid igasugune suits puudub ning õli karteris on ilus. Lisaks sellele, ei hakka temperatuuri tõustes ka ventilaator tööle. Salongi puhub sooja ilusti, radikas läheb soojaks, kuid radika lõdvikutes tundub vesi puuduvat või vähe olevat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 22.09.09 18:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: power13
Probleem selles, et mootor käib ning temperatuur tõuseb üle 90ne ja hakkab paisupaagis tosooli taset tõstma, tosooli tase tõuseb, kuni hakkab seda korgi vahelt välja pritsima. Uuesti maha jahtudes langeb tosooli tase jälle. Kahtlustasin kaanetihendit, kuid igasugune suits puudub ning õli karteris on ilus. Lisaks sellele, ei hakka temperatuuri tõustes ka ventilaator tööle. Salongi puhub sooja ilusti, radikas läheb soojaks, kuid radika lõdvikutes tundub vesi puuduvat või vähe olevat.


Äkki on vigane veepump, mis ei tegita ringlust.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 22.09.09 18:08 Tsiteeri


Paisupaagi kork võib vigane olla.
Kui veepump ringi ei lööks, läheks ta momentaalselt keema.


Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
power13
huviline



Registreerunud 22.09.09
Kasutaja on eemal


postitati 22.09.09 18:21 Tsiteeri


Praktiliselt nii ongi, et kohapeal käib 2 minutiga 90neni või üle selle ära ja siis suretad välja on kuulda plokist väikest mulksumist ja paisupaaki on ääreni täis punnitanud. Kui vett välja tuli, proovisin peale valada, kuid paisupaagist väga ei langenud, kui käima panin võibolla väga vähe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
power13
huviline



Registreerunud 22.09.09
Kasutaja on eemal


postitati 22.09.09 18:25 Tsiteeri


Tegemist siis S2'ga ning tal see lisaradikas eemaldatud ning sellest eemaldatud ka mingi väiksem ringlust tekitav pump. Enne päris kuumaks minemist oli linnas temp 90 ja paar kriipsu üle, kuid maanteel läks see uuesti 90ni ja isegi alla selle natukene.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 19.0% - SQL: 81.0%]