Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Mõned küsimused sigariga seoses (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1112)
magiorav
huviline

Avatar


Registreerunud 26.12.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: MB C220 CDI 2005 / Audi 100 C4 Q / VW Golf 2

postitati 22.09.09 15:37 Tsiteeri
Mõned küsimused sigariga seoses



Tervist, auto on mul Audi 100 C3 1990: esimene küsimus oleks, et kas tavalisel Audi v8 juhiistmel on ikka istmesoojendus ja käetugi ja kas augud ühtivad sigari omadega. Plaanisin ära vahetada kõik istmed.
Teine küsimus oleks, et kas Audi S4 C4 kellad lähevad sigarile, kui lähevad, siis mida on vaja ära vahetada.
Ja viimane küsimus oleks neile kes on renoveerimisega tegelenud, et kuidas oleks kõige odavam kere korda teha ehk siis rooste likvideerida, kõik mõlgid ja iluvead kaotada ja värvida ja milline garaa˛ on parem, kas päris kinnine või võib õhk läbi käia?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 22.09.09 15:56 Tsiteeri


*EI pruugi olla kõigil v8 istmesoojendus, samuti ei pruugi olla ka käetuge.
*Niipalju, kui endale on foorumis silma jäänud, siis tavalised(mitte el.) istmed peaksid olema omavahel vahetatavad.
*Kelladega tuleb sul arvatavasti mässamist rohkem. Arvatavasti hakkab spidomeeter valetama ja vb veel midagi. Selle kohta oskavad targemad ehk rohkem pajatada. Ehk saad nii teha, et võtad s4 kellad ja paned enda kellade kiibi. Kiip asub kellade taga, pikem peenike...asi:)
*Garage kohta niipalju, et ventilatsioon oleks vast hea, peaasi, et värvmiseks oleks tolmuvaba, kui ei ole võid raha niisama maha visata või mulle anda:D

Kivitare

PS! Ei pretendeeri absoluutsele tõele!


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Rolevents digiturundus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
magiorav
huviline

Avatar


Registreerunud 26.12.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: MB C220 CDI 2005 / Audi 100 C4 Q / VW Golf 2

postitati 22.09.09 16:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
*EI pruugi olla kõigil v8 istmesoojendus, samuti ei pruugi olla ka käetuge.
*Niipalju, kui endale on foorumis silma jäänud, siis tavalised(mitte el.) istmed peaksid olema omavahel vahetatavad.
*Kelladega tuleb sul arvatavasti mässamist rohkem. Arvatavasti hakkab spidomeeter valetama ja vb veel midagi. Selle kohta oskavad targemad ehk rohkem pajatada. Ehk saad nii teha, et võtad s4 kellad ja paned enda kellade kiibi. Kiip asub kellade taga, pikem peenike...asi:)
*Garage kohta niipalju, et ventilatsioon oleks vast hea, peaasi, et värvmiseks oleks tolmuvaba, kui ei ole võid raha niisama maha visata või mulle anda:D

Kivitare

PS! Ei pretendeeri absoluutsele tõele!

Loll küsimus, aga mis see kiip teeb?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 22.09.09 17:18 Tsiteeri


Uuema C3 ja C4 kellaploki kuju on pisut erinev. C4-l on see kaarealune natuke ümaramate üleminekutega ja kogu plokk on vist ka natuke pikem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 22.09.09 17:21 Tsiteeri


Kiip on sellejaoks, et kompuutrile selgeks teha mis maal auto asub, st kas tuleb arvutada gallonites-miilides või liitrites-kilomeetrites. Oma olemise või mitteolemisega ei tohiks ta kuidagi kellade(spido,taho) töötamist mõjutada.
Eintsi jutust on meelde jäänud, et 200 armatuur on madalama kellade osaga kui V8 oma, niiet kindlasti kontrolli üle, kas füüsiliselt need kellad ikka autosse mahuvad. Tahomeeter peaks kenasti tööle hakkama, kui 2.2T kellad hangid.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
priit
moderaator
klubiliige

Avatar


Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4, Bora & Octavia

postitati 22.09.09 17:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Uuema C3 ja C4 kellaploki kuju on pisut erinev. C4-l on see kaarealune natuke ümaramate üleminekutega ja kogu plokk on vist ka natuke pikem.


Samas ei ole mitte midagi võimatut. Eintsil ju kuri plaan 200'le istutada C5 kellad. ;)


priitpoiss --> priit
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
magiorav
huviline

Avatar


Registreerunud 26.12.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: MB C220 CDI 2005 / Audi 100 C4 Q / VW Golf 2

postitati 22.09.09 17:24 Tsiteeri


Lisa näidikute andureid peaks saama ju paigaldada, autol muidu lühike kell


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 22.09.09 17:28 Tsiteeri


C3 vs C4 - siit on näha, et C4 lisakellad on põhikelladest kaugemal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.4% - SQL: 65.6%]